In Beers liepen de vorige keer aardig wat 50'ers de kruising voorbij inderdaad..quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon achter de rest aanlopen. Alleen in Beers moet je even opletten.
Dankje Qtel!quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:33 schreef qltel het volgende:
[..]
De eindtijd is alleen een probleem voor mensen die er zwaar doorheen zitten. De rest haalt het gewoon op tijd. En zeker als je de 50 loopt, je loopt tenslotte vooraan.
De 4daagse is een enorm sociaal gebeuren. Als je begint te sukkelen is er zeker wel iemand die vraagt of alles goed gaat en je eventueel mondeling op sleeptouw neemt. Daarbij, het publiek is enorm motiverend. En zeker de laatste 2 dagen is er overal publiek en die leven enorm met je mee. Geloof me, de laatste 2 dagen ga je als een raket over de route met de rest mee. Iedereen wil maar 1 ding: dat jij het haalt. En ze zullen ervoor zorgen dat dat lukt!
Heel veel succes.
Succes met de 4-daagsequote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:49 schreef qltel het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik ook wel aardig op schema lig. Zeker omdat ik geen schema heb. Maandag wil ik maar eens 35+ gaan proberen.
Aan een briesje dat ook gewoon warm is heb je niet echt veel, denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:23 schreef qltel het volgende:
Ik neem aan dat de starttijd vervroegd wordt en eventueel de aankomst later. Ik hoop niet dat de routes ingekort worden.
Overigens lijkt het erop dat de luchtvochtigheid laag wordt (40%) en er een lekker briesje staat. Prima wandelweer wat mij betreft.
Ja hoor. Door lage luchtvochtigheid zweet je veel makkelijker. En door dat briesje wordt dat eerder afgevoerd. Ik verwacht ook dat ze gaan inkorten (en dan hoop ik dat mensen in elk geval vrij zijn om ervoor te kiezen om dan toch de gekozen afstand te lopen) en gaan vervroegen met eventueel later finishen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Aan een briesje dat ook gewoon warm is heb je niet echt veel, denk ik.
Ik gok op inkorten en eerder starten.
Leuk idee, maar dat gaat niet in verband met de vergunningen. Dus dat zou zeker paniek veroorzaken..quote:
quote:
https://www.gld.nl/nieuws(...)kt-zondag-knoop-doorquote:“Om iedereen gerust te stellen: we zijn achter de schermen verschillende scenario’s aan het voorbereiden”, vervolgt ze. Dat gaat van de route inkorten, eerder starten en extra waterpunten, tot een dag later beginnen. “Er zijn tal van mogelijkheden. Afgelasten kan ook, maar dat is wel echt de laatste optie.” Het hele evenement een dag opschuiven, is volgens haar waarschijnlijk geen optie.
Waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:25 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
https://www.gld.nl/nieuws(...)kt-zondag-knoop-door
Als het echt om 11.00 al 33 graden is zoals in het artikel staat moeten we wel heel vroeg vertrekken….quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:25 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
https://www.gld.nl/nieuws(...)kt-zondag-knoop-door
33 is afzien en extra maatregelen nodig zoals extra waterpunten, misschien eerder starten, het word pas echt lastig als de buitentemperatuur boven de lichaamstemperatuur komt dan koel je niet/slecht af en is de kans op oververhitting groterquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:32 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Als het echt om 11.00 al 33 graden is zoals in het artikel staat moeten we wel heel vroeg vertrekken….
Waar is het eerste deel?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:37 schreef Zipportal het volgende:
Reeksen. @:Peejtur @:straatcommando. @:GGMM @:neef_wuppie
Dank u. Is gereektststquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2019-2020 & 2022
In elk geval geen boerenprotesten die de 4Daagse belemmeren. Althans, als de heren agrariërs zich schikken naar het verbod.quote:De gemeente Nijmegen geeft geen toestemming voor een demonstratie van Farmers Defence Force (FDF) tijdens de intocht van de Nijmeegse Vierdaagse, vrijdag 22 juli. Er geldt een noodverordening. Ook op andere dagen komende week zijn demonstranten niet welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |