Nou ja, als ze de wandelaars zouden ondersteunen met water etc dan zou ik het niet zo erg vinden hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In elk geval geen boerenprotesten die de 4Daagse belemmeren. Althans, als de heren agrariërs zich schikken naar het verbod.
https://www.gelderlander.(...)vierdaagse~abd7b334/
Ik was vanmorgen om half 6 wakker, zonder wekker, ging er om 12 uur in. Nog een half uurtje gelegen en kwam er om 6 uur uitquote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:34 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen, gaan jullie de komende dagen nog wat vroeger opstaan om in een vroeg ritme te komen? Of dinsdagmorgen 5 wekkers zetten in de hoop op tijd wakker te worden?
Er staan gewoon koffietentjes op de Wedren en het Julianaplein.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik ga voor de vijf wekkers 😊 En jij?
Er is vast iemand zo slim om tussen de fietsenstalling en de start koffie te verkopen…
Zo tas inpakken en richting de Vierdaagsecamping!
Daarna is geen probleem meer. Ik gok erop dat je dinsdagavond prima slaapt. Als die wandeling tenminste doorgaat..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 6 wakker, zonder wekker, ging er om 12 uur in. Nog een half uurtje gelegen en kwam er om 6 uur uit
Morgen de wekker om 4 uur, dan ga ik er rond 22:00 in
Dinsdag de wekker op 2 uur dan ga ik er rond 20:00 in
Daarna zie ik wel
Ik gebruik er maar 1. En ik sta altijd redelijk vroeg op, dus ben er ook aardig aan gewend. Gisteren was het 6 uur, vandaag half 7. Morgen zet ik een wekker om eraan te wennen. Maandag nog wat vroeger.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef Bzzzzp het volgende:
Er is vast iemand zo slim om tussen de fietsenstalling en de start koffie te verkopen…
Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik was ook om 5:30 wakker zonder wekker lag er rond half elf in, met slaappil. Dus komende week gewoon op tijd naar bed, zonder slaappil en dan ben ik echt wel op tijd wakker, als ik überhaupt al slaap. En anders gooit @qltel wel een emmer koud water over me heenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om half 6 wakker, zonder wekker, ging er om 12 uur in. Nog een half uurtje gelegen en kwam er om 6 uur uit
Morgen de wekker om 4 uur, dan ga ik er rond 22:00 in
Dinsdag de wekker op 2 uur dan ga ik er rond 20:00 in
Daarna zie ik wel
Maar, maar.. Dan wordt het logeerbed nat.. Het is wel grappig, dat dan weer wel..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was ook om 5:30 wakker zonder wekker lag er rond half elf in, met slaappil. Dus komende week gewoon op tijd naar bed, zonder slaappil en dan ben ik echt wel op tijd wakker, als ik überhaupt al slaap. En anders gooit @:qltel wel een emmer koud water over me heen
Dat droogt wel weer, zeker met deze temperaturenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Maar, maar.. Dan wordt het logeerbed nat.. Het is wel grappig, dat dan weer wel..
Ik loop niet mee en ik ben er niet bij. Ik woon in Belgie en vanuit hier support ik jullie haha. En volg ik dit topic en natuurlijk het programma 'het gevoel van de vierdaagse'. Ik vind het gewoon zo'n mooi verbindend evenement.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Loop je zelf ook mee? Of kom je kijken?
Leuk!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik loop niet mee en ik ben er niet bij. Ik woon in Belgie en vanuit hier support ik jullie haha. En volg ik dit topic en natuurlijk het programma 'het gevoel van de vierdaagse'. Ik vind het gewoon zo'n mooi verbindend evenement.
Oh dank voor de tip. Ga ik eens kijken of ik die kan ontvangen via de schotel. Veel plezier in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:37 schreef qltel het volgende:
[..]
Leuk!
Als je echt leuke impressies van de 4daagse wilt zien, kijk dan naar omroep Gelderland. https://www.gld.nl/4daagse . Op vrijdag kun je zelfs de intocht live zien.
En de 4daagse is zeker verbindend.. Het is een erg sociaal gebeuren. Ik kan niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |