SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zit op de buurvrouw van Ama te azen?
Nee, te ver weg johquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende: [..] Je zit op de buurvrouw van Ama te azen?
![]()
Ik hou het tegenwoordig bij wat neutralere domme geintjes.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende: [..] Directe collega
Voor de rest maak ik ook nog wel eens een semi iets wat op het randje grap om de spanning er een beetje af te halen. Haalt het ‘aangeschoten wild look’ wel vaak wat van de gezichten….
Hopen dat ze morgen niet de hele dag gaat koekhappen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is weer thuis dus honden houden hun bek voor nu weer.
Ik ben morgen deels overdag ook weg.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopen dat ze morgen niet de hele dag gaat koekhappen.
Ik heb het eerder andersom tegenwoordig. Nikkie vind ik leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:41 schreef Molo het volgende:
Ik hou van make up, maar tutorials, nope nope nope nope
Sterkte in deze zware periodequote:Op dinsdag 26 april 2022 21:42 schreef Molo het volgende:
Morgen moet ik wel de buurtkinderen (en ouders) schminken
Neuh beetje rondlopen en ik wil eigenlijk parfum scoren ergens ofzo en haarelastiekjes en uhm op de rommelmarkt misschien wat dingen voor de ratten als iemand wat heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zoek naar een doggienapper?
Wat ga je er van maken? Vlinders en leeuwen enzo? Of is dat niet meer leuk tegenwoordig?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:42 schreef Molo het volgende:
Morgen moet ik wel de buurtkinderen (en ouders) schminken
Zwaar creepy dat mensquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het eerder andersom tegenwoordig. Nikkie vind ik leuk.
Parfum op de rommelmarkt???quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Neuh beetje rondlopen en ik wil eigenlijk parfum scoren ergens ofzo en haarelastiekjes en uhm op de rommelmarkt misschien wat dingen voor de ratten als iemand wat heeft.
Oranje kwiwi'squote:Op dinsdag 26 april 2022 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je er van maken? Vlinders en leeuwen enzo? Of is dat niet meer leuk tegenwoordig?
Ligt absoluut ook aan de pet en aan de situatie. Op sommige momenten kan het gewoon echt niet en is het bloedserieus/ compleet niet passend bij de rol of zou ik mijzelf onderuit halen als ik het zou doen. Maar goed daar heb je op den duur wel tentakels voor.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou het tegenwoordig bij wat neutralere domme geintjes.
Gisteren in spannend overleg met te lang getwijfelkont van mensen ineens hard 'JA, JA, MAAR TOCH OOK NEE, NEE' a la Dominee Gremdaat roepen bijvoorbeeld
Om inhoud gaat het dan toch vaak helemaal niet dus och
Nee maar winkels enz staan er ook toch altijd met nieuwe meuk.quote:
Dan gewoon filmen tijdens het opmaken en lul je er maar wat omheenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:41 schreef Molo het volgende:
Zulks ja. Tegenwoordig moeten unicorns ook gemaakt worden, en Spiderman is ook erg populairquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je er van maken? Vlinders en leeuwen enzo? Of is dat niet meer leuk tegenwoordig?
Ligt eraan wat voor vrijmarkt je gaatquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar winkels enz staan er ook toch altijd met nieuwe meuk.
dus je tekent een snikkel op de voorhoofden?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulks ja. Tegenwoordig moeten unicorns ook gemaakt worden, en Spiderman is ook erg populair
Ja dat is wel hendigquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt absoluut ook aan de pet en aan de situatie. Op sommige momenten kan het gewoon echt niet en is het bloedserieus/ compleet niet passend bij de rol of zou ik mijzelf onderuit halen als ik het zou doen. Maar goed daar heb je op den duur wel tentakels voor.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:41 schreef Molo het volgende:
Batman is een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulks ja. Tegenwoordig moeten unicorns ook gemaakt worden, en Spiderman is ook erg populair
'ja kijk zo smots je het er beetje op. The end'quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan gewoon filmen tijdens het opmaken en lul je er maar wat omheen
Google het maar. Lijkt doorgaans een drol vanwege de draaiing erinquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus je tekent een snikkel op de voorhoofden?
Geen idee, we hebben hier geen vrijmarkt geloof ikquote:
Ik ga naar de kindervrijmarkt met die kleine. Daar staan geen winkelsquote:
Ik ga dus niet naar een kindervrijmarkt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga naar de kindervrijmarkt met die kleine. Daar staan geen winkels
Het is mij vandaag ter ore gekomen dat Limburgers niet zo veel hebben met het koningshuis en koningsdag.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee, we hebben hier geen vrijmarkt geloof ik
quote:
Correct. Ik heb dan ook geen idee wat koning pinteman in Maastricht gaat doen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is mij vandaag ter ore gekomen dat Limburgers niet zo veel hebben met het koningshuis en koningsdag.
True?
Die denken dat André Rieu koning isquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is mij vandaag ter ore gekomen dat Limburgers niet zo veel hebben met het koningshuis en koningsdag.
True?
Klinkt nu alweer tenenkrommend.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Correct. Ik heb dan ook geen idee wat koning pinteman in Maastricht gaat doen.
Maar goed, hij loopt daar dan ook zo'n route langs vertegenwoordigers van diverse dorpen en van mijn dorp staan daar dan wel bekenden van mij, dat vind ik dan op de een of andere manier toch leuk
Is het altijd toch.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt nu alweer tenenkrommend.
Kinky.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n nagels oranje gelakt. Spannender wordt het niet.
Dat is het elk jaar wel ja.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt nu alweer tenenkrommend.
Heb je dan geen probleem als er oranje glazuur op zit van de tompouce? Dan zie je dat straks nietquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n nagels oranje gelakt. Spannender wordt het niet.
Nee, er mogen ook officieel geen bedrijven op de vrijmarkt staan hier. En terecht vind ik dat.quote:
heb je nooit binnen de lijntjes leren kleuren?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Er zit meer naast de nagels dan erop.
Weet je zeker dat het geen oranje tompouce is?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Er zit meer naast de nagels dan erop.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Apeldoorn was wel spannend, maar gaf zo’n bende.
”Even apeldoorn bellen” ging wel heel ver met die reclames toenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Onder de koude kraan houdenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat met drogen altijd mis met die nagellak. Dan heb ik een uur niks aangeraakt ofzo en dan is het nog steeds niet echt droog.
Stond ook niet zo op de planningquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Precies gewoon goed spul kopen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onder de koude kraan houden![]()
Tevens hoera voor gel…. Geen ‘dat soort’ geouwehoer.
PU op je pinken yoquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies gewoon goed spul kopen.
Ik heb weizonol LHT
Gemaakt van gras of zo?quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies gewoon goed spul kopen.
Ik heb weizonol LHT
Bijproduct van kaasmakerij, is alleen niet heel veganistischquote:
O er staat wel gel lacquer op het flesje.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onder de koude kraan houden![]()
Tevens hoera voor gel…. Geen ‘dat soort’ geouwehoer.
Straks denkt die Nederlander dat het je poeziealbum is en schrijft ie er wat in en sjans en zoquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Lol werd eerder vanavond gebeld door Albanees van het restaurant, kreeg ik er een Nederlander voor die daar was gaan eten en die toen mijn boekje in zijn handen gedrukt kreeg, of hij het voor me mee moest nemen naar Nederland? Maar ik heb inmiddels zelf al een ticket voor over 2 weken dus hoefde niet.
Nu wel benieuwd naar het resultaatquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook weer pijnlijk duidelijk hoe enorm rechtshandig ik ben.
Lol hij zei: ja ik heb je notebook nu in mijn handen. Dus denk niet dat hij er in heeft gekeken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks denkt die Nederlander dat het je poeziealbum is en schrijft ie er wat in en sjans en zo![]()
Nóg nietquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol hij zei: ja ik heb je notebook nu in mijn handen. Dus denk niet dat hij er in heeft gekeken.
Staat Navo op. Putin slaat al bijna op de rode knop.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
Als ik een hamster had zou ik dit kopen.
[ afbeelding ]
Dat hier boven is wel groot genoeg voor een dwergje.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En vaak zelfs te klein voor hamsters.
Arme @4EverBlackEyedquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat hier boven is wel groot genoeg voor een dwergje.
Because i'm bed, i'm bedquote:
Hele bed oranje en nagels helemaal schoon.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Kijken wat er morgenochtend over is van de nagellak.
Een wandelbedquote:
quote:
Dit is wel echt jouw genre, toch?quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
You must believe the fairytales I tell you
Love your princess find your way
To your castle if you do
My fairytales will help you through![]()
Die ja, redelijk kort, maar wel leuk/jeugdsentimentquote:
quote:
Waren het nog dezelfde mensen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ja, redelijk kort, maar wel leuk/jeugdsentiment
Dit was de allereerste cd die ik ooit zelf kochtquote:
quote:
Ik had alleen een bandje met dit soort shit, geloof ik.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was de allereerste cd die ik ooit zelf kocht
Had Charlottenburg wel op bandjequote:Op dinsdag 26 april 2022 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had alleen een bandje met dit soort shit, geloof ik.
Waarom zou je dat op vinyl willen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had Charlottenburg wel op bandjeDie heb ik tegenwoordig gelukkig op vinyl en cd
Omdat in de tijd dat ik nog plaatjes draaide vinyl de standaard was, digitaal was inferieur en was vaak nauwelijks aanwezig of weggestopt in een hoekje. En voor de nostalgische waarde natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou je dat op vinyl willen?Voor de hoes?
Ah, ik dacht dat je het recent op vinyl had gekocht nu vinyl weer hip is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat in de tijd dat ik nog plaatjes draaide vinyl de standaard was, digitaal was inferieur en was vaak nauwelijks aanwezig of weggestopt in een hoekje. En voor de nostalgische waarde natuurlijk
Wandel ze!quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Nu tijd om aan de wandel te gaan, naar mijn bed
quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Desray zag er nog best goed uit
aha oke.. mja ik had helemaal niets met muziekquote:
Helemaal geen enkele soort muziek?quote:Op woensdag 27 april 2022 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
aha oke.. mja ik had helemaal niets met muziekzelfs nu kan het mij bar weinig boeien, van vroeger weet ik niet wat populair was of wat dan ook
ik luisterde niet actief naar muziek, wel radio in de ochtenden, maar totaal niet voor de muziek, meer voor de "show*quote:Op woensdag 27 april 2022 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal geen enkele soort muziek?Dat kan ik me moeilijk voorstellen.
Grappig, daar kan ik dan weer niets mee. Maar ik luister meestal ook muziek als ik met iets anders bezig ben en dan brengt dat gelul me uit m'n concentratie.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik luisterde niet actief naar muziek, wel radio in de ochtenden, maar totaal niet voor de muziek, meer voor de "show*
quote:Op woensdag 27 april 2022 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
KONINGSNACHT BITCHES!!!![]()
![]()
![]()
![]()
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!![]()
Geen idee. Dat is ieder jaar op 27 april vroegah op 30 aprilquote:Op woensdag 27 april 2022 00:30 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom is iedereen en zijn moeder oranje?![]()
Is Max weer wereldkampioen ofzo?
Ik vind het maar raarquote:Op woensdag 27 april 2022 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is ieder jaar op 27 april vroegah op 30 april
Ik ga weer hier tegenover. Lekker dichtbij en ik heb nog consumptie bonnenquote:Op woensdag 27 april 2022 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
Welk festival gaan jullie morgen onveilig maken?
Leuk.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga weer hier tegenover. Lekker dichtbij en ik heb nog consumptie bonnen
Ik ga zo ver mogelijk van de stad ergens wandelen.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
Welk festival gaan jullie morgen onveilig maken?
Weet ik niet, wel de zoon van Rene Froger, maar ik denk zelf dat ik dan hard weg ren...quote:Op woensdag 27 april 2022 00:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk.
nog artiesten die ik zou kunnen kennen?
Ik zou bij Rene Froger al wegrennenquote:Op woensdag 27 april 2022 00:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik niet, wel de zoon van Rene Froger, maar ik denk zelf dat ik dan hard weg ren...
Ik ben een keer voor Gerard Joling gevlucht. Die trad op in een tent in de buurt.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou bij Rene Froger al wegrennen
Denk dat de mijne toch wel iets knapper en witter was.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:07 schreef Recce het volgende:
Kijk, een voorouder van ons! Ik ben benieuwd wat @:UitStraling te zeggen heeft over dat z'n voorouders er zo uitzagen.
[ twitter ]
Misschien hebben ze die Afrika uitgeknikkerd omdat-ie raar was.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat de mijne toch wel iets knapper en witter was.
Aaaah ik zie het alquote:Op woensdag 27 april 2022 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben ze die Afrika uitgeknikkerd omdat-ie raar was.
Ja, toen leefden er nog geen mensen in Europa.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaah ik zie het al![]()
"found at Jebel Irhoud archaeological site in Morocco"
We waren een keer op een kermis in Tilburg. Mijn broer was er ook bij. En zijn kinderen ook, maar die zaten nog in de kinderwagen. Sieneke trad toen op. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen met een kinderwagen als mijn broer toenquote:Op woensdag 27 april 2022 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben een keer voor Gerard Joling gevlucht. Die trad op in een tent in de buurt.
Ja, ik geloof helemaal dat het terecht is, maar er komt helemaal niets naar boven in m'n hoofd bij Sieneke. Die heb ik kennelijk helemaal kunnen blokkeren.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We waren een keer op een kermis in Tilburg. Mijn broer was er ook bij. En zijn kinderen ook, maar die zaten nog in de kinderwagen. Sieneke trad toen op. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen met een kinderwagen als mijn broer toen
En terecht natuurlijk
je broer wilde d'r graag zien?quote:Op woensdag 27 april 2022 00:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We waren een keer op een kermis in Tilburg. Mijn broer was er ook bij. En zijn kinderen ook, maar die zaten nog in de kinderwagen. Sieneke trad toen op. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen met een kinderwagen als mijn broer toen
En terecht natuurlijk
Heidelberg mannetjes.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, toen leefden er nog geen mensen in Europa.
quote:Op woensdag 27 april 2022 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik geloof helemaal dat het terecht is, maar er komt helemaal niets naar boven in m'n hoofd bij Sieneke. Die heb ik kennelijk helemaal kunnen blokkeren.
Songfestival (debacle shalalie)quote:Op woensdag 27 april 2022 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik geloof helemaal dat het terecht is, maar er komt helemaal niets naar boven in m'n hoofd bij Sieneke. Die heb ik kennelijk helemaal kunnen blokkeren.
Juist nietquote:
Ik heb jaren bij de koekhapproducent gewerkt. Dus nee doe maar niet..quote:Op woensdag 27 april 2022 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
MORGEN ALLEMAAL SPIJKERPOEPEN EN KOEKHAPPEN!!!
Gewoon helemaal genegeerd toen.quote:Op woensdag 27 april 2022 01:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Songfestival (debacle shalalie)
Hopelijk treft ie dan Andre Rieu...quote:Op woensdag 27 april 2022 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
Zijne Majesteit gooit royaal met een toiletpot![]()
Beter dat ze dat hele koningshuis door de plee spoelenquote:Op woensdag 27 april 2022 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
Zijne Majesteit gooit royaal met een toiletpot![]()
Dan krijgen we een president. Ik weet niet of dat nou zo handig is.quote:Op woensdag 27 april 2022 01:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beter dat ze dat hele koningshuis door de plee spoelen
Dat gaat ook miljarden kosten omdat te regelenquote:Op woensdag 27 april 2022 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan krijgen we een president. Ik weet niet of dat nou zo handig is.
Kunnen we beter spijkerhappen en koekpoepen?quote:Op woensdag 27 april 2022 01:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb jaren bij de koekhapproducent gewerkt. Dus nee doe maar niet..
quote:Op woensdag 27 april 2022 01:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beter dat ze dat hele koningshuis door de plee spoelen
Van veel koekhappen ga je vanzelf koekpoepenquote:Op woensdag 27 april 2022 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunnen we beter spijkerhappen en koekpoepen?
quote:Op woensdag 27 april 2022 01:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van veel koekhappen ga je vanzelf koekpoepen![]()
quote:Op woensdag 27 april 2022 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
KONINGSNACHT BITCHES!!!![]()
![]()
![]()
![]()
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!![]()
ik ga hier in de buurt over de vrijmarkt struinenquote:Op woensdag 27 april 2022 06:30 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Fijne Koningsdag
Gaan jullie nog iets doen?
Is altijd wel gezellig he, alleen als het zo heel druk is vind ik het nu nog niet fijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 06:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga hier in de buurt over de vrijmarkt struinen
voor twaalf uur valt het nog mee met de drukte, de binnenstad ga ik niet inquote:Op woensdag 27 april 2022 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd wel gezellig he, alleen als het zo heel druk is vind ik het nu nog niet fijn.
Dus ga gelijk zo om 8.30 uur. ALs er maar niet veel meer die gedachten hebben want dan ben ik zo weer thuis
Nee, ik ga ook niet de grote stad in alhoewel het hier in het dorp ook heel druk is. Is echt heel groot dat stuk waar ze met kleedjes zitten. Eigenlijk groter dan in de stad hiernaast volgens mij.quote:Op woensdag 27 april 2022 06:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
voor twaalf uur valt het nog mee met de drukte, de binnenstad ga ik niet in
was met carnaval toch ook niet? ben er niet zo bang voorquote:Op woensdag 27 april 2022 06:51 schreef mschol het volgende:
benieuwd of we over 2 weken weer een piek in corona hebben
ik heb het idee dat men toen nog wat voorzichtiger was.quote:Op woensdag 27 april 2022 06:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
was met carnaval toch ook niet? ben er niet zo bang voor
Ik las al in de krant dat het best alweer aan het opleven is.quote:Op woensdag 27 april 2022 06:51 schreef mschol het volgende:
benieuwd of we over 2 weken weer een piek in corona hebben
Ik al 4 maar blijf voorzichtig een paar deuren verder op had iemand er ook al drie gehad. ZOu voor de 4de gaan maar lag voor de tijd al op zijn buik. Paar weken in coma gelegen.quote:Op woensdag 27 april 2022 06:54 schreef Karzai het volgende:
ik heb drie prikken gehad, laat me niet de rest van mijn leven opsluiten voor een virus
Klopt ook, en mondkapjes.quote:Op woensdag 27 april 2022 06:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee dat men toen nog wat voorzichtiger was.
ik werk in een winkel, daar is het iedere dag druk. Afkloppen maarquote:Op woensdag 27 april 2022 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik al 4 maar blijf voorzichtig een paar deuren verder op had iemand er ook al drie gehad. ZOu voor de 4de gaan maar lag voor de tijd al op zijn buik. Paar weken in coma gelegen.
Die man kan echt bijna niets meer zelfs zijn arm op tillen is nog te veel moeite
Heel triest allemaal.
Ik doe wel dingen, maar zoek de drukte echt nog niet op
nieuwe variant?quote:Op woensdag 27 april 2022 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las al in de krant dat het best alweer aan het opleven is.
Ook de nieuwe variant is al in Nederland aangetroffen.
Kan ook niet uitblijven met al die mensen weer dicht op elkaar
Ja zijn al weer twee nieuwe varianten van de omnicronquote:Op woensdag 27 april 2022 07:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nieuwe variant?
heb ik weer niks over gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een is nu in Nederland. Het hoe en wat weten ze nog niet alleen dat die besmettelijker is.
Verder hoor je er ook vrij weinig meer over af en toe komt er in de krant iets voorbij
[ Bericht 18% gewijzigd door Dotteke op 27-04-2022 07:18:04 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja hoor je wel meer, de een krijgt het drie keer en de ander rolt er zo door heenquote:Op woensdag 27 april 2022 07:03 schreef Karzai het volgende:
Ik ben de hele coronaperiode niet ziek geweest en ik reisde ook gewoon iedere dag met het ov
ik vermeed in principe altijd al drukte, grafhekel aan.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt ook, en mondkapjes.
Mensen leven nu weer alsof er geen corona meer is.
En we moeten er ook mee leren leven, maar voor mij geen drukke dingen meer bezoeken.
Uit eten ga ik nu ook vroeger dan is het nog niet zo druklekker rustig ook nog
Dronken mensen heb ik ook de pest aan helemaal op die volksfeesten of Koningsdag feesten.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vermeed in principe altijd al drukte, grafhekel aan.
wel eens koninginnenach gedaan vroeger maar dan moest je je door de dronken mensenmassa heen wurmen..![]()
nooit meer
ik ook zo , er zijn ook veel mensen doodziek van geworden of zelfs overledenquote:Op woensdag 27 april 2022 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor je wel meer, de een krijgt het drie keer en de ander rolt er zo door heen
Alleen maar beter Karzai
Ja vervelend rot virus is het, we raken het volgens mij ook nooit meer kwijt.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ook zo , er zijn ook veel mensen doodziek van geworden of zelfs overleden
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hey Scrup
![]()
![]()
Zo beter
![]()
IK ben helemaal niet droevig hoor.
ZIt met mijn oranje panty, en hoedje klaar voor koningsdag
Niet heel veel, ga zo even de kleedjes markt over en dan richting fysio.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]hey dot
![]()
Veel plezier, ga je nog wat leuks doen?
Helemaal niks, druk weekend gehad dus een beetje bijkomen, wist helemaal niet dat het vandaag de dag was.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet heel veel, ga zo even de kleedjes markt over en dan richting fysio.
Jij?
Is ook wel lekker toch helemaal niets doen en bij komen. Gelukkig hoeft niets en mag allesquote:Op woensdag 27 april 2022 07:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Helemaal niks, druk weekend gehad dus een beetje bijkomen, wist helemaal niet dat het vandaag de dag was.
Vanaf volgend jaar pak ik wel weer een feestje mee.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook wel lekker toch helemaal niets doen en bij komen. Gelukkig hoeft niets en mag alles![]()
Ik hoorde het gisterenavond, was hier een muziektent. Ik lag in bed en dacht wat is dat voor Herrie. En toen ging het lampje branden.
Aan de feestvreugde doe ik ook niet mee hoor hou niet zo van die zuipfeesten. Maar zo kleedjes makrt is altijd wel even leuk om te kijken.
Moet je wel zorgen dat je het weekend daarvoor niet de beest uithangt anders komt er weer niets vanquote:Op woensdag 27 april 2022 07:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar pak ik wel weer een feestje mee.
ik loop straks ook rondje maar geen idee hoe laat ik mensen op kleedjes kan verwachtenquote:Op woensdag 27 april 2022 07:26 schreef Karzai het volgende:
Zo even ontbijten en douchen, breng wat kleding naar mijn moeder die ze mag verkopen
en dan een rondje lopen kijken of ik nog wat leuks tegenkom
Ach hopelijk zit ik dan onder de plak en wandel ik achter mijn partner aan over de kleedjesmarktquote:Op woensdag 27 april 2022 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen dat je het weekend daarvoor niet de beest uithangt anders komt er weer niets van
quote:Op woensdag 27 april 2022 07:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach hopelijk zit ik dan onder de plak en wandel ik achter mijn partner aan over de kleedjesmarkt
Sommige staan er al de hele nachtquote:Op woensdag 27 april 2022 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik loop straks ook rondje maar geen idee hoe laat ik mensen op kleedjes kan verwachten
Hier is het vanaf 8.30 uur.quote:
het verschilt ook per gemeente, in sommige steden is het al vanaf gistermiddag, geloof dat je in amsterdam vanaf 6 uur in de ochtend mag gaan staanquote:Op woensdag 27 april 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het vanaf 8.30 uur.
Zal wel fris zijn, het is hier nu -1 nog
Hebben jullie drukke kruispunten in Noorwegen?quote:Op woensdag 27 april 2022 08:07 schreef Fogel het volgende:
Er zit op de hoek van een druk kruispunt nagenoeg dagelijks een Roemeense (?) op een kleedje
Ja het is overal verschillend. Ik ga mijn jas aa. Doen en eens kijken wat er te doen is.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
het verschilt ook per gemeente, in sommige steden is het al vanaf gistermiddag, geloof dat je in amsterdam vanaf 6 uur in de ochtend mag gaan staan
quote:Op woensdag 27 april 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag maar even de rust opzoeken in Limburgse heuvels of Ardennen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het vanaf 8.30 uur.
Zal wel fris zijn, het is hier nu -1 nog
Pas op voor de fietsers.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag maar even de rust opzoeken in Limburgse heuvels of Ardennen.
quote:
Ja. Kongensgt/Prinsensgt in Trondheim, in ieder geval het drukste in deze stad. Busknooppunt oa.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie drukke kruispunten in Noorwegen?
O, dat valt wel mee, maar ik ben geen fan van het koningshuisquote:Op woensdag 27 april 2022 08:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind oranje 1 van de lelijkste kleuren die er is.
Ik woon natuurlijk aan een behoorlijk koningshuis gezind dorpquote:
Je mag ook gewoon zeggen dat je de Ikea kut vindt hoorquote:
Ze hebben wel veel handige spullen.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je de Ikea kut vindt hoor
Heiligschennis!quote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dat is gewoon een feitquote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Superleuk als je 20 bent en nog geen centjes hebt.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superleuk als je 20 bent en nog geen centjes hebt.
Had jij geen dekbed van Ikea?quote:Op woensdag 27 april 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superleuk als je 20 bent en nog geen centjes hebt.
Twee zelfs, moest laatst met een dinnetje meequote:Op woensdag 27 april 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had jij geen dekbed van Ikea?
Die IKEA roos heeft een tijdje bij half wansmaak Nederland binnen gehangen, hoe sneu is dat dan.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben niet altijd helemaal stuk van de kwaliteit van producten
de kwaliteit kan ik mee leven, alle mensen in de winkel nietquote:Op woensdag 27 april 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is beetje een hit or miss heb ik het idee..quote:Op woensdag 27 april 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
wel mooi zo zonder mensenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:01 schreef Karzai het volgende:
En die poster van Amsterdam
[ afbeelding ]
Prima voor in het haardvuur. @Wereldgozerquote:Op woensdag 27 april 2022 09:01 schreef Karzai het volgende:
En die poster van Amsterdam
[ afbeelding ]
Maar daar is de prijs vaak ook naar.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon altijd voor ikea hoor, ik zie vooralsnog geen reden dat niet te doen, ja soms heb je een maandagochtend model, kan je moeilijk gaan doen (ruilen) of gewoon creatief oplossenquote:
Maleisische kinderhandjes.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Alsof IKEA handgemaakte spulletjes heeft.
Ja door kleine kindertjes in Aziëquote:Op woensdag 27 april 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Ja net zo handgemaakt als jouw spullen.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Mss moet je gewoon je bek eens houden.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Dus mensen die niet willen werken laten hun spulletjes maken door kinderen van vier die moeten werken
Ik werk toch gewoon man, wat bazel je.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Dus mensen die niet willen werken laten hun spulletjes maken door kinderen van vier die moeten werken, wat een mooie wereld is het toch, zeker als je de lachende kindertjes in de folder ziet.
maar wil je werken?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk toch gewoon man, wat bazel je.
Waarom koop je dan kinderarbeidspullen?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk toch gewoon man, wat bazel je.
als ik rijk genoeg was zou ik wel andere hobby's vinden denk ikquote:Op woensdag 27 april 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Anders was ik arm en verveeld.
Je hebt toch niet serieus de illusie dat andere/duurdere merken geen mensen (jong of oud) uitbuiten? Zowel dan ben je echt naiefquote:Op woensdag 27 april 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Dus mensen die niet willen werken laten hun spulletjes maken door kinderen van vier die moeten werken, wat een mooie wereld is het toch, zeker als je de lachende kindertjes in de folder ziet.
Dat iemand werkt wil nog niet zeggen dat ie bulkt van het geld.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom koop je dan kinderarbeidspullen?
Action is ook zoiets.
Juist voor die merken betaal je in verhouding veel te veel.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
Je hebt toch niet serieus de illusie dat andere/duurdere merken geen mensen (jong of oud) uitbuiten? Zowel dan ben je echt naief
Überhaupt een hobbyquote:Op woensdag 27 april 2022 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik rijk genoeg was zou ik wel andere hobby's vinden denk ik
Je kan ook hier een act gaan opvoeren dat je heel rijkt bent.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat iemand werkt wil nog niet zeggen dat ie bulkt van het geld.
Hobbiesquote:
doe ik ook altijdquote:Op woensdag 27 april 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook hier een act gaan opvoeren dat je heel rijkt bent.
De lol is daar gauw vanaf lijkt mijquote:Op woensdag 27 april 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
O Ja, zo even toeren in m'n DeLorean.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat er erg veel kinderen in de Rolls Royce fabrieken werken.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
Je hebt toch niet serieus de illusie dat andere/duurdere merken geen mensen (jong of oud) uitbuiten? Zowel dan ben je echt naief
Sla met een gouden randje kopen voor de cavia's.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja, zo even toeren in m'n DeLorean.
Is eten een hobbyquote:
mag ik mee rijden?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja, zo even toeren in m'n DeLorean.
Wel bij toeleveranciersquote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat er erg veel kinderen in de Rolls Royce fabrieken werken.
als je er 1 kunt vinden zal die vast duur zijn jaquote:Op woensdag 27 april 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Tenminste, dat is een auto die ik me volgens mij niet kan veroorloven en die ik wel tof vind. Geen verstand van auto's
Oh honey.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat er erg veel kinderen in de Rolls Royce fabrieken werken.
Moet wel een flux capacitor in zitten. Denk dat dat het probleem is.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je er 1 kunt vinden zal die vast duur zijn ja
Wordt gewoon door dezelfde kindertjes gemaakt maar door er een stickertje 'premium' op te plakken kunnen ze er 10x zoveel voor vragenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Juist voor die merken betaal je in verhouding veel te veel.
Jij leest veel idd, dan is dat volgens mij gewoon een hobby, geen idee of je cavias/huisdieren een hobby kan noemen, maar sure nog een hobbyquote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt gewoon door dezelfde kindertjes gemaakt maar door er een stickertje 'premium' op te plakken kunnen ze er 10x zoveel voor vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |