quote:Op woensdag 27 april 2022 07:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach hopelijk zit ik dan onder de plak en wandel ik achter mijn partner aan over de kleedjesmarkt
Sommige staan er al de hele nachtquote:Op woensdag 27 april 2022 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik loop straks ook rondje maar geen idee hoe laat ik mensen op kleedjes kan verwachten
Hier is het vanaf 8.30 uur.quote:
het verschilt ook per gemeente, in sommige steden is het al vanaf gistermiddag, geloof dat je in amsterdam vanaf 6 uur in de ochtend mag gaan staanquote:Op woensdag 27 april 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het vanaf 8.30 uur.
Zal wel fris zijn, het is hier nu -1 nog
Hebben jullie drukke kruispunten in Noorwegen?quote:Op woensdag 27 april 2022 08:07 schreef Fogel het volgende:
Er zit op de hoek van een druk kruispunt nagenoeg dagelijks een Roemeense (?) op een kleedje
Ja het is overal verschillend. Ik ga mijn jas aa. Doen en eens kijken wat er te doen is.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
het verschilt ook per gemeente, in sommige steden is het al vanaf gistermiddag, geloof dat je in amsterdam vanaf 6 uur in de ochtend mag gaan staan
quote:Op woensdag 27 april 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag maar even de rust opzoeken in Limburgse heuvels of Ardennen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het vanaf 8.30 uur.
Zal wel fris zijn, het is hier nu -1 nog
Pas op voor de fietsers.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag maar even de rust opzoeken in Limburgse heuvels of Ardennen.
quote:
Ja. Kongensgt/Prinsensgt in Trondheim, in ieder geval het drukste in deze stad. Busknooppunt oa.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie drukke kruispunten in Noorwegen?
O, dat valt wel mee, maar ik ben geen fan van het koningshuisquote:Op woensdag 27 april 2022 08:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind oranje 1 van de lelijkste kleuren die er is.
Ik woon natuurlijk aan een behoorlijk koningshuis gezind dorpquote:
Je mag ook gewoon zeggen dat je de Ikea kut vindt hoorquote:
Ze hebben wel veel handige spullen.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je de Ikea kut vindt hoor
Heiligschennis!quote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dat is gewoon een feitquote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |