quote:Op woensdag 27 april 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hey Scrup
![]()
![]()
Zo beter
![]()
IK ben helemaal niet droevig hoor.
ZIt met mijn oranje panty, en hoedje klaar voor koningsdag
Niet heel veel, ga zo even de kleedjes markt over en dan richting fysio.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]hey dot
![]()
Veel plezier, ga je nog wat leuks doen?
Helemaal niks, druk weekend gehad dus een beetje bijkomen, wist helemaal niet dat het vandaag de dag was.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet heel veel, ga zo even de kleedjes markt over en dan richting fysio.
Jij?
Is ook wel lekker toch helemaal niets doen en bij komen. Gelukkig hoeft niets en mag allesquote:Op woensdag 27 april 2022 07:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Helemaal niks, druk weekend gehad dus een beetje bijkomen, wist helemaal niet dat het vandaag de dag was.
Vanaf volgend jaar pak ik wel weer een feestje mee.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook wel lekker toch helemaal niets doen en bij komen. Gelukkig hoeft niets en mag alles![]()
Ik hoorde het gisterenavond, was hier een muziektent. Ik lag in bed en dacht wat is dat voor Herrie. En toen ging het lampje branden.
Aan de feestvreugde doe ik ook niet mee hoor hou niet zo van die zuipfeesten. Maar zo kleedjes makrt is altijd wel even leuk om te kijken.
Moet je wel zorgen dat je het weekend daarvoor niet de beest uithangt anders komt er weer niets vanquote:Op woensdag 27 april 2022 07:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar pak ik wel weer een feestje mee.
ik loop straks ook rondje maar geen idee hoe laat ik mensen op kleedjes kan verwachtenquote:Op woensdag 27 april 2022 07:26 schreef Karzai het volgende:
Zo even ontbijten en douchen, breng wat kleding naar mijn moeder die ze mag verkopen
en dan een rondje lopen kijken of ik nog wat leuks tegenkom
Ach hopelijk zit ik dan onder de plak en wandel ik achter mijn partner aan over de kleedjesmarktquote:Op woensdag 27 april 2022 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen dat je het weekend daarvoor niet de beest uithangt anders komt er weer niets van
quote:Op woensdag 27 april 2022 07:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach hopelijk zit ik dan onder de plak en wandel ik achter mijn partner aan over de kleedjesmarkt
Sommige staan er al de hele nachtquote:Op woensdag 27 april 2022 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik loop straks ook rondje maar geen idee hoe laat ik mensen op kleedjes kan verwachten
Hier is het vanaf 8.30 uur.quote:
het verschilt ook per gemeente, in sommige steden is het al vanaf gistermiddag, geloof dat je in amsterdam vanaf 6 uur in de ochtend mag gaan staanquote:Op woensdag 27 april 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het vanaf 8.30 uur.
Zal wel fris zijn, het is hier nu -1 nog
Hebben jullie drukke kruispunten in Noorwegen?quote:Op woensdag 27 april 2022 08:07 schreef Fogel het volgende:
Er zit op de hoek van een druk kruispunt nagenoeg dagelijks een Roemeense (?) op een kleedje
Ja het is overal verschillend. Ik ga mijn jas aa. Doen en eens kijken wat er te doen is.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
het verschilt ook per gemeente, in sommige steden is het al vanaf gistermiddag, geloof dat je in amsterdam vanaf 6 uur in de ochtend mag gaan staan
quote:Op woensdag 27 april 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag maar even de rust opzoeken in Limburgse heuvels of Ardennen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het vanaf 8.30 uur.
Zal wel fris zijn, het is hier nu -1 nog
Pas op voor de fietsers.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag maar even de rust opzoeken in Limburgse heuvels of Ardennen.
quote:
Ja. Kongensgt/Prinsensgt in Trondheim, in ieder geval het drukste in deze stad. Busknooppunt oa.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie drukke kruispunten in Noorwegen?
O, dat valt wel mee, maar ik ben geen fan van het koningshuisquote:Op woensdag 27 april 2022 08:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind oranje 1 van de lelijkste kleuren die er is.
Ik woon natuurlijk aan een behoorlijk koningshuis gezind dorpquote:
Je mag ook gewoon zeggen dat je de Ikea kut vindt hoorquote:
Ze hebben wel veel handige spullen.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je de Ikea kut vindt hoor
Heiligschennis!quote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dat is gewoon een feitquote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Superleuk als je 20 bent en nog geen centjes hebt.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superleuk als je 20 bent en nog geen centjes hebt.
Had jij geen dekbed van Ikea?quote:Op woensdag 27 april 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superleuk als je 20 bent en nog geen centjes hebt.
Twee zelfs, moest laatst met een dinnetje meequote:Op woensdag 27 april 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had jij geen dekbed van Ikea?
Die IKEA roos heeft een tijdje bij half wansmaak Nederland binnen gehangen, hoe sneu is dat dan.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben niet altijd helemaal stuk van de kwaliteit van producten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |