quote:
Ja. Kongensgt/Prinsensgt in Trondheim, in ieder geval het drukste in deze stad. Busknooppunt oa.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie drukke kruispunten in Noorwegen?
O, dat valt wel mee, maar ik ben geen fan van het koningshuisquote:Op woensdag 27 april 2022 08:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind oranje 1 van de lelijkste kleuren die er is.
Ik woon natuurlijk aan een behoorlijk koningshuis gezind dorpquote:
Je mag ook gewoon zeggen dat je de Ikea kut vindt hoorquote:
Ze hebben wel veel handige spullen.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je de Ikea kut vindt hoor
Heiligschennis!quote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dat is gewoon een feitquote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Superleuk als je 20 bent en nog geen centjes hebt.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superleuk als je 20 bent en nog geen centjes hebt.
Had jij geen dekbed van Ikea?quote:Op woensdag 27 april 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superleuk als je 20 bent en nog geen centjes hebt.
Twee zelfs, moest laatst met een dinnetje meequote:Op woensdag 27 april 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had jij geen dekbed van Ikea?
Die IKEA roos heeft een tijdje bij half wansmaak Nederland binnen gehangen, hoe sneu is dat dan.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben niet altijd helemaal stuk van de kwaliteit van producten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |