quote:Op woensdag 27 april 2022 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik geloof helemaal dat het terecht is, maar er komt helemaal niets naar boven in m'n hoofd bij Sieneke. Die heb ik kennelijk helemaal kunnen blokkeren.
Songfestival (debacle shalalie)quote:Op woensdag 27 april 2022 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik geloof helemaal dat het terecht is, maar er komt helemaal niets naar boven in m'n hoofd bij Sieneke. Die heb ik kennelijk helemaal kunnen blokkeren.
Juist nietquote:
Ik heb jaren bij de koekhapproducent gewerkt. Dus nee doe maar niet..quote:Op woensdag 27 april 2022 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
MORGEN ALLEMAAL SPIJKERPOEPEN EN KOEKHAPPEN!!!
Gewoon helemaal genegeerd toen.quote:Op woensdag 27 april 2022 01:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Songfestival (debacle shalalie)
Hopelijk treft ie dan Andre Rieu...quote:Op woensdag 27 april 2022 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
Zijne Majesteit gooit royaal met een toiletpot![]()
Beter dat ze dat hele koningshuis door de plee spoelenquote:Op woensdag 27 april 2022 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
Zijne Majesteit gooit royaal met een toiletpot![]()
Dan krijgen we een president. Ik weet niet of dat nou zo handig is.quote:Op woensdag 27 april 2022 01:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beter dat ze dat hele koningshuis door de plee spoelen
Dat gaat ook miljarden kosten omdat te regelenquote:Op woensdag 27 april 2022 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan krijgen we een president. Ik weet niet of dat nou zo handig is.
Kunnen we beter spijkerhappen en koekpoepen?quote:Op woensdag 27 april 2022 01:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb jaren bij de koekhapproducent gewerkt. Dus nee doe maar niet..
quote:Op woensdag 27 april 2022 01:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beter dat ze dat hele koningshuis door de plee spoelen
Van veel koekhappen ga je vanzelf koekpoepenquote:Op woensdag 27 april 2022 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunnen we beter spijkerhappen en koekpoepen?
quote:Op woensdag 27 april 2022 01:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van veel koekhappen ga je vanzelf koekpoepen![]()
quote:Op woensdag 27 april 2022 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
KONINGSNACHT BITCHES!!!![]()
![]()
![]()
![]()
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!![]()
ik ga hier in de buurt over de vrijmarkt struinenquote:Op woensdag 27 april 2022 06:30 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Fijne Koningsdag
Gaan jullie nog iets doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |