ik luisterde niet actief naar muziek, wel radio in de ochtenden, maar totaal niet voor de muziek, meer voor de "show*quote:Op woensdag 27 april 2022 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal geen enkele soort muziek?Dat kan ik me moeilijk voorstellen.
Grappig, daar kan ik dan weer niets mee. Maar ik luister meestal ook muziek als ik met iets anders bezig ben en dan brengt dat gelul me uit m'n concentratie.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik luisterde niet actief naar muziek, wel radio in de ochtenden, maar totaal niet voor de muziek, meer voor de "show*
quote:Op woensdag 27 april 2022 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
KONINGSNACHT BITCHES!!!![]()
![]()
![]()
![]()
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!![]()
Geen idee. Dat is ieder jaar op 27 april vroegah op 30 aprilquote:Op woensdag 27 april 2022 00:30 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom is iedereen en zijn moeder oranje?![]()
Is Max weer wereldkampioen ofzo?
Ik vind het maar raarquote:Op woensdag 27 april 2022 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is ieder jaar op 27 april vroegah op 30 april
Ik ga weer hier tegenover. Lekker dichtbij en ik heb nog consumptie bonnenquote:Op woensdag 27 april 2022 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
Welk festival gaan jullie morgen onveilig maken?
Leuk.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga weer hier tegenover. Lekker dichtbij en ik heb nog consumptie bonnen
Ik ga zo ver mogelijk van de stad ergens wandelen.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
Welk festival gaan jullie morgen onveilig maken?
Weet ik niet, wel de zoon van Rene Froger, maar ik denk zelf dat ik dan hard weg ren...quote:Op woensdag 27 april 2022 00:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk.
nog artiesten die ik zou kunnen kennen?
Ik zou bij Rene Froger al wegrennenquote:Op woensdag 27 april 2022 00:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik niet, wel de zoon van Rene Froger, maar ik denk zelf dat ik dan hard weg ren...
Ik ben een keer voor Gerard Joling gevlucht. Die trad op in een tent in de buurt.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou bij Rene Froger al wegrennen
Denk dat de mijne toch wel iets knapper en witter was.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:07 schreef Recce het volgende:
Kijk, een voorouder van ons! Ik ben benieuwd wat @:UitStraling te zeggen heeft over dat z'n voorouders er zo uitzagen.
[ twitter ]
Misschien hebben ze die Afrika uitgeknikkerd omdat-ie raar was.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat de mijne toch wel iets knapper en witter was.
Aaaah ik zie het alquote:Op woensdag 27 april 2022 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben ze die Afrika uitgeknikkerd omdat-ie raar was.
Ja, toen leefden er nog geen mensen in Europa.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaah ik zie het al![]()
"found at Jebel Irhoud archaeological site in Morocco"
We waren een keer op een kermis in Tilburg. Mijn broer was er ook bij. En zijn kinderen ook, maar die zaten nog in de kinderwagen. Sieneke trad toen op. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen met een kinderwagen als mijn broer toenquote:Op woensdag 27 april 2022 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben een keer voor Gerard Joling gevlucht. Die trad op in een tent in de buurt.
Ja, ik geloof helemaal dat het terecht is, maar er komt helemaal niets naar boven in m'n hoofd bij Sieneke. Die heb ik kennelijk helemaal kunnen blokkeren.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We waren een keer op een kermis in Tilburg. Mijn broer was er ook bij. En zijn kinderen ook, maar die zaten nog in de kinderwagen. Sieneke trad toen op. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen met een kinderwagen als mijn broer toen
En terecht natuurlijk
je broer wilde d'r graag zien?quote:Op woensdag 27 april 2022 00:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We waren een keer op een kermis in Tilburg. Mijn broer was er ook bij. En zijn kinderen ook, maar die zaten nog in de kinderwagen. Sieneke trad toen op. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen met een kinderwagen als mijn broer toen
En terecht natuurlijk
Heidelberg mannetjes.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, toen leefden er nog geen mensen in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |