PU op je pinken yoquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies gewoon goed spul kopen.
Ik heb weizonol LHT
Gemaakt van gras of zo?quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies gewoon goed spul kopen.
Ik heb weizonol LHT
Bijproduct van kaasmakerij, is alleen niet heel veganistischquote:
O er staat wel gel lacquer op het flesje.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onder de koude kraan houden![]()
Tevens hoera voor gel…. Geen ‘dat soort’ geouwehoer.
Straks denkt die Nederlander dat het je poeziealbum is en schrijft ie er wat in en sjans en zoquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Lol werd eerder vanavond gebeld door Albanees van het restaurant, kreeg ik er een Nederlander voor die daar was gaan eten en die toen mijn boekje in zijn handen gedrukt kreeg, of hij het voor me mee moest nemen naar Nederland? Maar ik heb inmiddels zelf al een ticket voor over 2 weken dus hoefde niet.
Nu wel benieuwd naar het resultaatquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook weer pijnlijk duidelijk hoe enorm rechtshandig ik ben.
Lol hij zei: ja ik heb je notebook nu in mijn handen. Dus denk niet dat hij er in heeft gekeken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks denkt die Nederlander dat het je poeziealbum is en schrijft ie er wat in en sjans en zo![]()
Nķg nietquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol hij zei: ja ik heb je notebook nu in mijn handen. Dus denk niet dat hij er in heeft gekeken.
Staat Navo op. Putin slaat al bijna op de rode knop.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
Als ik een hamster had zou ik dit kopen.
[ afbeelding ]
Dat hier boven is wel groot genoeg voor een dwergje.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En vaak zelfs te klein voor hamsters.
Arme @4EverBlackEyedquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat hier boven is wel groot genoeg voor een dwergje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |