de kwaliteit kan ik mee leven, alle mensen in de winkel nietquote:Op woensdag 27 april 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben niet altijd helemaal stuk van de kwaliteit van producten
Het is beetje een hit or miss heb ik het idee..quote:Op woensdag 27 april 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
wel mooi zo zonder mensenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:01 schreef Karzai het volgende:
En die poster van Amsterdam
[ afbeelding ]
Prima voor in het haardvuur. @Wereldgozerquote:Op woensdag 27 april 2022 09:01 schreef Karzai het volgende:
En die poster van Amsterdam
[ afbeelding ]
Maar daar is de prijs vaak ook naar.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon altijd voor ikea hoor, ik zie vooralsnog geen reden dat niet te doen, ja soms heb je een maandagochtend model, kan je moeilijk gaan doen (ruilen) of gewoon creatief oplossenquote:
Maleisische kinderhandjes.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Alsof IKEA handgemaakte spulletjes heeft.
Ja door kleine kindertjes in Aziëquote:Op woensdag 27 april 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Ja net zo handgemaakt als jouw spullen.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Mss moet je gewoon je bek eens houden.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Dus mensen die niet willen werken laten hun spulletjes maken door kinderen van vier die moeten werken
Ik werk toch gewoon man, wat bazel je.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Dus mensen die niet willen werken laten hun spulletjes maken door kinderen van vier die moeten werken, wat een mooie wereld is het toch, zeker als je de lachende kindertjes in de folder ziet.
maar wil je werken?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk toch gewoon man, wat bazel je.
Waarom koop je dan kinderarbeidspullen?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk toch gewoon man, wat bazel je.
als ik rijk genoeg was zou ik wel andere hobby's vinden denk ikquote:Op woensdag 27 april 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Anders was ik arm en verveeld.
Je hebt toch niet serieus de illusie dat andere/duurdere merken geen mensen (jong of oud) uitbuiten? Zowel dan ben je echt naiefquote:Op woensdag 27 april 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Dus mensen die niet willen werken laten hun spulletjes maken door kinderen van vier die moeten werken, wat een mooie wereld is het toch, zeker als je de lachende kindertjes in de folder ziet.
Dat iemand werkt wil nog niet zeggen dat ie bulkt van het geld.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom koop je dan kinderarbeidspullen?
Action is ook zoiets.
Juist voor die merken betaal je in verhouding veel te veel.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
Je hebt toch niet serieus de illusie dat andere/duurdere merken geen mensen (jong of oud) uitbuiten? Zowel dan ben je echt naief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |