Heeft molo een land?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn hersens draaien de hele dag op volle toeren, na het werk vind ik het heerlijk om dat soort tv te kijken, hersens op nul en van de ene verbazing in de andere vallenVan die SBS tv, waar mensen naar hun internetliefde in Nigeria vertrekken enzo is dan ook goed vermaak
![]()
Hoe is het in Mololand? Lang niet gezien
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij haat mij al veel langer en zo bla bla
Ik luister tegenwoordig podcasts ter ontspanningquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn hersens draaien de hele dag op volle toeren, na het werk vind ik het heerlijk om dat soort tv te kijken, hersens op nul en van de ene verbazing in de andere vallenVan die SBS tv, waar mensen naar hun internetliefde in Nigeria vertrekken enzo is dan ook goed vermaak
![]()
Hoe is het in Mololand? Lang niet gezien
Ik heb tegenwoordig een functie waarin dat niet meer zo kan, helaasch, want werkend met nerds zijn er zoveel leuke opmerkingen te maken de hele dagquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vandaag ‘Jij houdt ook van lullen of nie….’
Hmmmm ja…. Beide soorten op zich wel![]()
Madam Mikmak zoekt nog wel wat nieuwe interessante varianten die wel allemaal mooi vanuit de mei- of zomervakantie mee terug kunnen nemenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig podcasts ter ontspanning![]()
Oh ja, en make up video's op YouTube
Ja goed, Covid is voorbij he, dus rustiger nu hier
Daaro?
Ik heb laatst de dvd van Flubber gekocht op eBayquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen even naar Wolvega. Nog een cameraatje ophalen. Had nooit aan dat eBay moeten beginnen. Maar goed.
Hey ben jij die make-up artiest van 2 meter 30?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Daaro?
Koop er gewoon lekker bier van, heb je nog wat aan. Dat verzamelen lijkt ergens ver weg wel bijna een soort verslaving te worden?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen even naar Wolvega. Nog een cameraatje ophalen. Had nooit aan dat eBay moeten beginnen. Maar goed.
Alles met mate, ook bewegenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit moet hier iedereen als muziek in de oren klinken?
https://www.rtlboulevard.(...)oorbeeld-mart-smeets
Ze kan de tering krijgenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Madam Mikmak zoekt nog wel wat nieuwe interessante varianten die wel allemaal mooi vanuit de mei- of zomervakantie mee terug kunnen nemen
Ookquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey ben jij die make-up artiest van 2 meter 30?
En nu loop je er als een model bij?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Daaro?
Directe collegaquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een functie waarin dat niet meer zo kan, helaasch, want werkend met nerds zijn er zoveel leuke opmerkingen te maken de hele dag
Immer, lekker slayyyy met glowquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En nu loop je er als een model bij?
Hier ook alles prima
En nog wel in ‘vrij levendig gebruik’ op bepaalde plekken in de wereldquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze kan de tering krijgen
Óók een infectieziekte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |