Boksquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar heb je werkvolk voor, jatogggg
Team niet kunnen of willen rekenen hier
Dat laatste is omdat je een hekel aan jezelf hebt?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk thuis.. moest na het werk nog naar duitsland om wat op te halen want gergi is ziek.
Nu in bed met de kardashians
trustequote:Op dinsdag 26 april 2022 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk thuis.. moest na het werk nog naar duitsland om wat op te halen want gergi is ziek.
Ik ben verslaafd aan die seriequote:Op dinsdag 26 april 2022 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste is omdat je een hekel aan jezelf hebt?
En beterschap!
Leuk nummer dit.quote:
1 Kardashian in bed lijkt me genoegquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Yep yep yep, heel verrassend wellicht maar ik ben het dus 1000% met je eens mevrouwtjequote:Op dinsdag 26 april 2022 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boks![]()
Niet gemaakt voor zulke dingen als je mij niet direct het hele grote plaatje met alles erop en aan kan uitleggen plus welk nut het heeft waarom ik het moet weten. En ‘voor later’ is geen antwoord![]()
Ik heb ooit een half jaartje boekhouding gedaan met grote bedragen. Toen ben ik iets beter geworden met cijfertjes. Maar liever nietquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Verhaal sommen’ niet mijn hobby. Alles met cijfers overigens niet. Kan nog steeds niet automatiseren![]()
moet ik er ook een pak bij kopenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou die laarsjes gewoon, dan maak je mij gelukkig
Welke kies je dan?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 Kardashian in bed lijkt me genoeg
Duidelijk verzwitserd/verduitst jij, zondequote:
Ik ben niet heel bekend met de familie. Ik ken alleen de naaktfoto's van kimquote:
Mij vroegen ze laatst ook al hoe lang ik aan het programmeren was toen ik wat dingen uit aan het leggen was. Daarna sippe gezichten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep yep yep, heel verrassend wellicht maar ik ben het dus 1000% met je eens mevrouwtje
Moest laatst Python leren. Ja ok, ik snapte vrij snel wel hoe het werkte, en dat is voldoende. Anderen voeren dat maar lekker voor mij uit, de mazzel, dat ga ik toch niet doen.
Iemand moet er interessant over spreken ipv uitvoeren en diegene ben ik dus duidelijk
Mijn hersens draaien de hele dag op volle toeren, na het werk vind ik het heerlijk om dat soort tv te kijken, hersens op nul en van de ene verbazing in de andere vallenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Duidelijk verzwitserd/verduitst jij, zonde
Vandaag ‘Jij houdt ook van lullen of nie….’quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep yep yep, heel verrassend wellicht maar ik ben het dus 1000% met je eens mevrouwtje
Moest laatst Python leren. Ja ok, ik snapte vrij snel wel hoe het werkte, en dat is voldoende. Anderen voeren dat maar lekker voor mij uit, de mazzel, dat ga ik toch niet doen.
Iemand moet er interessant over spreken ipv uitvoeren en diegene ben ik dus duidelijk
Ja jij haat mij al veel langer en zo bla blaquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vandaag ‘Jij houdt ook van lullen of nie….’
Hmmmm ja…. Beide soorten op zich wel![]()
En hoe heb je het weer goed gemaakt?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij vroegen ze laatst ook al hoe lang ik aan het programmeren was toen ik wat dingen uit aan het leggen was. Daarna sippe gezichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |