Überhaupt een hobbyquote:Op woensdag 27 april 2022 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik rijk genoeg was zou ik wel andere hobby's vinden denk ik
Je kan ook hier een act gaan opvoeren dat je heel rijkt bent.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat iemand werkt wil nog niet zeggen dat ie bulkt van het geld.
Hobbiesquote:
doe ik ook altijdquote:Op woensdag 27 april 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook hier een act gaan opvoeren dat je heel rijkt bent.
De lol is daar gauw vanaf lijkt mijquote:Op woensdag 27 april 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
O Ja, zo even toeren in m'n DeLorean.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat er erg veel kinderen in de Rolls Royce fabrieken werken.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
Je hebt toch niet serieus de illusie dat andere/duurdere merken geen mensen (jong of oud) uitbuiten? Zowel dan ben je echt naief
Sla met een gouden randje kopen voor de cavia's.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja, zo even toeren in m'n DeLorean.
Is eten een hobbyquote:
mag ik mee rijden?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja, zo even toeren in m'n DeLorean.
Wel bij toeleveranciersquote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat er erg veel kinderen in de Rolls Royce fabrieken werken.
als je er 1 kunt vinden zal die vast duur zijn jaquote:Op woensdag 27 april 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Tenminste, dat is een auto die ik me volgens mij niet kan veroorloven en die ik wel tof vind. Geen verstand van auto's
Oh honey.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat er erg veel kinderen in de Rolls Royce fabrieken werken.
Moet wel een flux capacitor in zitten. Denk dat dat het probleem is.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je er 1 kunt vinden zal die vast duur zijn ja
Wordt gewoon door dezelfde kindertjes gemaakt maar door er een stickertje 'premium' op te plakken kunnen ze er 10x zoveel voor vragenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Juist voor die merken betaal je in verhouding veel te veel.
Jij leest veel idd, dan is dat volgens mij gewoon een hobby, geen idee of je cavias/huisdieren een hobby kan noemen, maar sure nog een hobbyquote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt gewoon door dezelfde kindertjes gemaakt maar door er een stickertje 'premium' op te plakken kunnen ze er 10x zoveel voor vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |