Waarom koop je dan kinderarbeidspullen?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk toch gewoon man, wat bazel je.
als ik rijk genoeg was zou ik wel andere hobby's vinden denk ikquote:Op woensdag 27 april 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Anders was ik arm en verveeld.
Je hebt toch niet serieus de illusie dat andere/duurdere merken geen mensen (jong of oud) uitbuiten? Zowel dan ben je echt naiefquote:Op woensdag 27 april 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Dus mensen die niet willen werken laten hun spulletjes maken door kinderen van vier die moeten werken, wat een mooie wereld is het toch, zeker als je de lachende kindertjes in de folder ziet.
Dat iemand werkt wil nog niet zeggen dat ie bulkt van het geld.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom koop je dan kinderarbeidspullen?
Action is ook zoiets.
Juist voor die merken betaal je in verhouding veel te veel.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
Je hebt toch niet serieus de illusie dat andere/duurdere merken geen mensen (jong of oud) uitbuiten? Zowel dan ben je echt naief
Überhaupt een hobbyquote:Op woensdag 27 april 2022 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik rijk genoeg was zou ik wel andere hobby's vinden denk ik
Je kan ook hier een act gaan opvoeren dat je heel rijkt bent.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat iemand werkt wil nog niet zeggen dat ie bulkt van het geld.
Hobbiesquote:
doe ik ook altijdquote:Op woensdag 27 april 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook hier een act gaan opvoeren dat je heel rijkt bent.
De lol is daar gauw vanaf lijkt mijquote:Op woensdag 27 april 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
O Ja, zo even toeren in m'n DeLorean.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat er erg veel kinderen in de Rolls Royce fabrieken werken.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
Je hebt toch niet serieus de illusie dat andere/duurdere merken geen mensen (jong of oud) uitbuiten? Zowel dan ben je echt naief
Sla met een gouden randje kopen voor de cavia's.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja, zo even toeren in m'n DeLorean.
Is eten een hobbyquote:
mag ik mee rijden?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja, zo even toeren in m'n DeLorean.
Wel bij toeleveranciersquote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat er erg veel kinderen in de Rolls Royce fabrieken werken.
als je er 1 kunt vinden zal die vast duur zijn jaquote:Op woensdag 27 april 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Tenminste, dat is een auto die ik me volgens mij niet kan veroorloven en die ik wel tof vind. Geen verstand van auto's
Oh honey.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat er erg veel kinderen in de Rolls Royce fabrieken werken.
Moet wel een flux capacitor in zitten. Denk dat dat het probleem is.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je er 1 kunt vinden zal die vast duur zijn ja
Wordt gewoon door dezelfde kindertjes gemaakt maar door er een stickertje 'premium' op te plakken kunnen ze er 10x zoveel voor vragenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Juist voor die merken betaal je in verhouding veel te veel.
Jij leest veel idd, dan is dat volgens mij gewoon een hobby, geen idee of je cavias/huisdieren een hobby kan noemen, maar sure nog een hobbyquote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt gewoon door dezelfde kindertjes gemaakt maar door er een stickertje 'premium' op te plakken kunnen ze er 10x zoveel voor vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |