Because i'm bed, i'm bedquote:
Hele bed oranje en nagels helemaal schoon.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Kijken wat er morgenochtend over is van de nagellak.
Een wandelbedquote:
quote:
Dit is wel echt jouw genre, toch?quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
You must believe the fairytales I tell you
Love your princess find your way
To your castle if you do
My fairytales will help you through![]()
Die ja, redelijk kort, maar wel leuk/jeugdsentimentquote:
quote:
Waren het nog dezelfde mensen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ja, redelijk kort, maar wel leuk/jeugdsentiment
Dit was de allereerste cd die ik ooit zelf kochtquote:
quote:
Ik had alleen een bandje met dit soort shit, geloof ik.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was de allereerste cd die ik ooit zelf kocht
Had Charlottenburg wel op bandjequote:Op dinsdag 26 april 2022 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had alleen een bandje met dit soort shit, geloof ik.
Waarom zou je dat op vinyl willen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had Charlottenburg wel op bandjeDie heb ik tegenwoordig gelukkig op vinyl en cd
Omdat in de tijd dat ik nog plaatjes draaide vinyl de standaard was, digitaal was inferieur en was vaak nauwelijks aanwezig of weggestopt in een hoekje. En voor de nostalgische waarde natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou je dat op vinyl willen?Voor de hoes?
Ah, ik dacht dat je het recent op vinyl had gekocht nu vinyl weer hip is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat in de tijd dat ik nog plaatjes draaide vinyl de standaard was, digitaal was inferieur en was vaak nauwelijks aanwezig of weggestopt in een hoekje. En voor de nostalgische waarde natuurlijk
Wandel ze!quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Nu tijd om aan de wandel te gaan, naar mijn bed
quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Desray zag er nog best goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |