Ah, mijn tweet over Poch.quote:
Even een update betreffende de mok (ik weet dat dit ook jou bezig houdt): er werd in de podcast gevraagd en min of meer bevestigd dat ik de mok al binnen heb maar helaas. Heb er een tweetje aan gespendeerd.quote:
mokkiemokquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even een update betreffende de mok (ik weet dat dit ook jou bezig houdt): er werd in de podcast gevraagd en min of meer bevestigd dat ik de mok al binnen heb maar helaas. Heb er een tweetje aan gespendeerd.
Bedankt voor de update.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even een update betreffende de mok (ik weet dat dit ook jou bezig houdt): er werd in de podcast gevraagd en min of meer bevestigd dat ik de mok al binnen heb maar helaas. Heb er een tweetje aan gespendeerd.
Ik begin dit erg schandalig te vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hulpje Sjoerd neemt ook alleen de dick voor mekaarpodcast serieus.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En terechtquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat hulpje Sjoerd neemt ook alleen de dick voor mekaarpodcast serieus.
Ik heb nog geen idee Drizzt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bami
Pasta met gehaktballetjes en courgette.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tonijn, rijst, boontjesquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oei.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels oef onze Splinter heldin maakt een flinke misstap op Twitter
Link?quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is wel erg hoog.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:38 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E03
9,2/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
Ik ga nu kijken. TOP REVIEW!quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:38 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E03
9,2/10
Leuk geschreven, je hebt een vlotte pen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:38 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E03
9,2/10
Deze waren nog van Henkie ook, of hij loopt altijd op schoenen 3 maten te groot.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:55 schreef MC-M het volgende:
[ twitter ]
Trainers op badslippers neem ik bij voorbaat niet serieus.
Karina is in Zagreb.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:40 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado gaat een van jullie naar de jordaan tijdens koningsnacht?
Ik wilde eigenlijk loempia's gaan eten, maar ik ga dit tot de bodem uitzoeken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben NU aan het kijken. Ik schrijf direct daarna een review, die minstens zo uitgebreid zal zijn als mijn eerdere OP.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:38 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E03
9,2/10
Vrij dom!quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi @:Scrummie , politiek beest dat je bent! Wat vind je van deze tweet?
[ twitter ]
Dit is trouwens een gevaarlijke tegenkandidate. Wat kiezen we straks, als het gelijkspel wordt, een Trumphaatster, of een massaverkrachtster?quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wordt een beetje lastig ik zit in Zagreb.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:40 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado gaat een van jullie naar de jordaan tijdens koningsnacht?
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt een beetje lastig ik zit in Zagreb.
Setje Airpods ophalen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt een beetje lastig ik zit in Zagreb.
Uiers.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is wel erg hoog.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Better Call Saul S6E3
10/10
@:ggmm @:scrummie @:maxi-mus
quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vuile mafkeesquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
De nieuwe hellofresh box is weer bezorgd!
@:caland @:de_boswachter
Dit heeft altijd iets triestigs zo’n worstenfeest.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
Geert lijkt me in Pakistan nog steeds niet erg populair.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat hulpje Sjoerd neemt ook alleen de dick voor mekaarpodcast serieus.
Uhm ja, Sjoerd zit hier helemaal niet bij.quote:
Wat een postzakken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is trouwens een gevaarlijke tegenkandidate. Wat kiezen we straks, als het gelijkspel wordt, een Trumphaatster, of een massaverkrachtster?
[ afbeelding ]
@Coco check dit.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:42 schreef GGMM het volgende:
Woordle 312 6/6
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Pfiew!
Woordle6 108 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟨🟨⬛
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Wat een kutdag
Even gekeken of hij echt zo moeilijk was, sorry @GGMM , maar dit was echt een waardeloze prestatie van je.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:42 schreef GGMM het volgende:
Woordle 312 6/6
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Pfiew!
Woordle6 108 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟨🟨⬛
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Wat een kutdag
Nee, ik denk dat ik wacht tot die helemaal uit isquote:Op woensdag 27 april 2022 13:09 schreef Scrummie het volgende:
We own this city al gezien @:GGMM of @:maxi-mus?
Ah oke. Daar twijfel ik ook over omdat er al genoeg te zien is momenteel.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik wacht tot die helemaal uit is
Nog geen tijd voor gehad, hoop morgen!quote:Op woensdag 27 april 2022 13:09 schreef Scrummie het volgende:
We own this city al gezien @:GGMM of @:maxi-mus?
Erg benieuwd naar je review.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad, hoop morgen!
Kan gebeuren, volgende keer beterquote:Op woensdag 27 april 2022 11:42 schreef GGMM het volgende:
Woordle 312 6/6
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Pfiew!
Woordle6 108 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟨🟨⬛
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Wat een kutdag
Matig, volgende keer eens je best doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:01 schreef MC-M het volgende:
Woordle 312 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 108 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
🟨🟨⬛⬛🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit belooft een dorstige dag te worden.
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Matig, volgende keer eens je best doen.
@maxi-mus is woedendquote:Op woensdag 27 april 2022 13:45 schreef AFCNiels het volgende:
Dat verhaal van Johan Derksen over die kaars is geloof ik niet bij iedereen helemaal goed gevallen.
Bedankt maar ik vind het niet erg hoor, ik vind koningsdag altijd een overschatte dag.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke sorry
Ik zag net dat je aan het werk bent vandaag, sterkte
Oh eens, maar als je moet kiezen tussen vrij en werken kies je altijd vrijquote:Op woensdag 27 april 2022 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt maar ik vind het niet erg hoor, ik vind koningsdag altijd een overschatte dag.
Ik koos ervoor om te werken.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh eens, maar als je moet kiezen tussen vrij en werken kies je altijd vrij
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ja jongere collega wilde wel graag de stad in dus dan val ik graag even in.
De laatste keer dat ik op Koningsdag moest werken was in de horeca/klantenservice/detailhandel, vandaar mijn verbazing. Bij mijn laatste "serieuze" kantoorbanen in Nederland was ik altijd vrij met Koningsdag.quote:
Ik moet inderdaad in de horeca werken.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op Koningsdag moest werken was in de horeca/klantenservice/detailhandel, vandaar mijn verbazing. Bij mijn laatste "serieuze" kantoorbanen in Nederland was ik altijd vrij met Koningsdag.
Ik ben toch niet zó lang weer weg uit Nederland?
Ik heb zelf als student 7 jaar in de horeca gewerkt, met ieder weekend en alle feestdagen.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad in de horeca werken.
Boerenkoolquote:Op woensdag 27 april 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Chinees.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Eerste aflevering krijgt een 8,2quote:Op woensdag 27 april 2022 18:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Eens met de TT maar We own this city begint veelbelovend. (hbo max)
Het is feitelijk onjuist dat iets veelbelovend begint?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste aflevering krijgt een 8,2
De eerste aflevering van BCS kreeg een 8,5
Dit is dus feitelijk niet juist.
@:pietjepuk2000 kijk mij gaan
Dank je.quote:
Nou, niet veelbelovender dan BCSquote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is feitelijk onjuist dat iets veelbelovend begint?
Log gewoon uit.
Tuurlijk makker.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, niet veelbelovender dan BCS
Maar m'n grapje was misschien wat vergezocht. Sorry
Mag ik wel ingelogd blijven?
Hij ging iets te ver door in zijn pietjepuk act.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:38 schreef Coco het volgende:
Forum admin @:GGMM gaat door het stof voor user @:lange_lans
Wat is hij toch dom.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is feitelijk onjuist dat iets veelbelovend begint?
Log gewoon uit.
Huh?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste aflevering krijgt een 8,2
De eerste aflevering van BCS kreeg een 8,5
Dit is dus feitelijk niet juist.
@:pietjepuk2000 kijk mij gaan
Gebbetje.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom ineens zo onaardig? Je bent een van mijn favoriete users.
Serieus of een gebbetje?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:03 schreef GGMM het volgende:
@:coco is ook één van mijn favoriete users
Een van de betere UI's hier op het forum ookquote:Op woensdag 27 april 2022 19:03 schreef GGMM het volgende:
@:coco is ook één van mijn favoriete users
Ik heb een pittige mening over users zonder ui.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een van de betere UI's hier op het forum ook
Ja ik weet dat we niet te lichtzinnig moeten doen over genocide maar...quote:Op woensdag 27 april 2022 19:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users zonder ui.
Ik had een heel ordinair woordquote:Op woensdag 27 april 2022 19:03 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 6-letterwoord geraden in 5/6 pogingen.
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=bmV1a2Vu
@:scrupuleus
Ja, dat woord had ik ook dat is het woord van die code namelijkquote:Op woensdag 27 april 2022 19:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had een heel ordinair woord
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
Ohquote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat woord had ik ook dat is het woord van die code namelijk
Dom varken
Dit lijkt me geen woord voor @Scrupuleus.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:03 schreef GGMM het volgende:
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
Was dit een poging om je te herstellen van je eerdere FLATER.quote:
Goed gedaan!quote:Op woensdag 27 april 2022 19:03 schreef GGMM het volgende:
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
Nee die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 27 april 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dit een poging om je te herstellen van je eerdere FLATER.
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen woord voor @:Scrupuleus.
Ik heb liever dat je van je fouten leert, dan dat je ze gelijk wegstopt en er niet meer aan denkt. Dit was geen pech, maar erg slecht gespeeld, doe hier iets mee!quote:Op woensdag 27 april 2022 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die was ik alweer vergeten
Jammer dat jij er toch weer constant over moet beginnen
Al 4 topics zie ik, die mensen hebben echt niks te doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Zo weer flink wat mensen boos gemaakt in NWS.
Mijn Koningsdag is geslaagd. Nu naar bed
@:zipportal @:wereldgozer @:scrummie
Het scheelt dat ik dat ook niet heb.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al 4 topics zie ik, die mensen hebben echt niks te doen.
101quote:Op woensdag 27 april 2022 23:01 schreef fetX het volgende:
Toch maar een kaarsje aansteken vanavond voor de slachtoffers na het verhaal van Johan
Hey maat hoe gaat het?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:51 schreef Oriente het volgende:
@:El-Stinho als alles meezit volgende week Anoeta in het echt aanschouwen (geen wedstrijd helaas maar alsnog tof om het stadion van La Real te zien natuurlijk)
We zien die van Arie Boomsma wel voorbij komen.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:19 schreef MC-M het volgende:
Nog even lekker een halfuurtje door Twitter scrollen om alle meninkjes van ""bekend"" Nederland te lezen over Johan.
Misschien zelfs een paar liken.
hoi maatje, gaat wel, en met jou?quote:
Eerste keer ooit woordle geprobeerd, derde keuze was correctquote:Op woensdag 27 april 2022 19:03 schreef GGMM het volgende:
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
quote:Op donderdag 28 april 2022 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste keer ooit woordle geprobeerd, derde keuze was correct
Erg mooi. Dan kunnen we vandaag flink los gaan!quote:Op donderdag 28 april 2022 09:10 schreef GGMM het volgende:
Woordle 313 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟨
⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 109 4/6
🟨🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
🟨🟨🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De bannen waren wel op godverdomme
Goedemorgen Lennyquote:Op donderdag 28 april 2022 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tevens goedemorgen allemaal.
[ afbeelding ]
Dit is heb jequote:Op donderdag 28 april 2022 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik overdreef
Dit is heb je heel goed gedaanJe begint het te leren.
Ik heb dit gifje niet gemaakt.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik overdreef
Verder graag een punt gebruiken bij je eerste zin.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik overdreef
Mooi. Ga maar eens wat doen voor je 2kgeld.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:19 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutdag
Ik ga maar eens aan het werk
2k per dag is niet slechtquote:Op donderdag 28 april 2022 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi. Ga maar eens wat doen voor je 2kgeld.
Geen darkmodequote:Op donderdag 28 april 2022 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Woordle 313 3/6
🟨🟨⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
We naderen de reeks van 50
Woordle6 109 4/6
⬜🟨⬜🟨⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟨🟩
⬜🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op donderdag 28 april 2022 10:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een punthoofd. Compleet uit de bocht gevlogen @:wereldgozer @:fetx @:lenny_leonard
Lekker man. Morgen ook vrij?quote:Op donderdag 28 april 2022 10:24 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen makkers. Ook een punthoofd hier maar gelukkig wel een vrije dag
quote:Op donderdag 28 april 2022 10:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker! Toch maar gedaan voor de zekerheid. Weet nooit hoe vanavond gaat lopen
Oh je bent vrij vandaag wat lekker zegquote:Op donderdag 28 april 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie ik zet NU we own this city aan.
Nee ik werk van 3 tot 3. Net als gister.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je bent vrij vandaag wat lekker zeg
Geniet ervan
Ohquote:Op donderdag 28 april 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik werk van 3 tot 3. Net als gister.
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 28 april 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn katten zijn trouwens vandaag 1 jaar geworden!
Van harte!quote:Op donderdag 28 april 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Wie weet wat je er nog voor krijgt inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2022 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik overweeg straks even langs de dierenwinkel te fietsen.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2022 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie weet wat je er nog voor krijgt inderdaad
Mensen die dieren gaan aankleden heb ik een enorm pittige mening over. @Gutanothquote:Op donderdag 28 april 2022 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Graag een foto (met feestmuts)
Erg mooi. MeadowGOD.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
En Tony dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. MeadowGOD.
Gefeliciteerd.
babywagen voor de chihuahuaquote:Op donderdag 28 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die dieren gaan aankleden heb ik een enorm pittige mening over. @:gutanoth
Ik kijk uit naar je review.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie ik zet NU we own this city aan.
Ik heb dit Nederlandse 5-letterwoord geraden in 6/6 pogingen.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal! Sorry beetje laat, hopelijk hebben jullie het nog niet op!
Pittig toffe mensenquote:Op donderdag 28 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die dieren gaan aankleden heb ik een enorm pittige mening over. @:gutanoth
Helaas. Wel gelachen om het uiteindelijke woord.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit Nederlandse 5-letterwoord geraden in 6/6 pogingen.
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=bHVuY2g
Ludiekquote:Op donderdag 28 april 2022 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit Nederlandse 5-letterwoord geraden in 6/6 pogingen.
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=bHVuY2g
Graag pics van je kat.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:58 schreef MC-M het volgende:
Trouwens, gefeliciteerd met je beestjes @:maxi-mus
Ik heb geen flauw idee hoe oud mijn kat is.
Leuk, alvast welkom bij de clubquote:Op donderdag 28 april 2022 13:16 schreef Tarado het volgende:
het druist wel tegen m'n principes in maar overweeg inmiddels ook een fok abo, hoeveel mensen kan je daarmee blokken?
Ik heb al een beetje een idee wie je wil gaan blokkerenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:16 schreef Tarado het volgende:
het druist wel tegen m'n principes in maar overweeg inmiddels ook een fok abo, hoeveel mensen kan je daarmee blokken?
Wij willen namen en rugnummers zien!quote:Op donderdag 28 april 2022 13:16 schreef Tarado het volgende:
Heb juist flinke zin. Helaas lijken veel users een kwade dronk te hebben. Jammer.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
Pietjepuk is gewoon enorm zenuwachtig voor vanavond.
Scrummie?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:19 schreef fetX het volgende:
Er staat tot nu toe slechts 1 iemand op mijn blocklijst
Ben ik dat? Dat zou jammer zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:19 schreef fetX het volgende:
Wie heb je geblokkeerd en waarom dan @Pistolero ?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:19 schreef fetX het volgende:
Hier ook maar eentje. En 5 als vrienden. Jij bent er daar één van.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:19 schreef fetX het volgende:
Het ligt vaak wel aan anderen ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb juist flinke zin. Helaas lijken veel users een kwade dronk te hebben. Jammer.
Bij mij zou @GGMM op de blocklijst staan.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:19 schreef fetX het volgende:
Altijdquote:Op donderdag 28 april 2022 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt vaak wel aan anderen ja.
Misschien moet ie dan Vitesse supporter worden.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3rr0r en Pietje zijn broers.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan niet en daar ben ik woedend over. (niet specifiek deze FA/Moderator)quote:Op donderdag 28 april 2022 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bij mij zou @:GGMM op de blocklijst staan.
Ik heb er precies tweequote:Op donderdag 28 april 2022 13:19 schreef fetX het volgende:
Bedankt maat.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Ik probeer je wat af te leiden zodat je niet zoveel last hebt van je kriebel
Ik vind onze sneren juist wel leuk altijdquote:Op donderdag 28 april 2022 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kunt crew niet blokkeren.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bedankt vriendquote:Op donderdag 28 april 2022 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier ook maar eentje. En 5 als vrienden. Jij bent er daar één van.
Zou je dit, stel je was mod geweest, als persoonlijke aanval beschouwen GGMM? Of mag ik dit ook als compliment zien?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt crew niet blokkeren.
Anders zou moderator @:onlogisch op mijn lijst staan.
WANBELEID.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan niet en daar ben ik woedend over. (niet specifiek deze FA/Moderator)
Ik vind @onlogisch de laatste tijd weer ontzettend lief.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt crew niet blokkeren.
Anders zou moderator @:onlogisch op mijn lijst staan.
Nee, je doet me gewoon aan een andere user denken die daar ook last van heeft. Is niet als aanval bedoeld, iedereen is hier welkomquote:Op donderdag 28 april 2022 13:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou je dit, stel je was mod geweest, als persoonlijke aanval beschouwen GGMM? Of mag ik dit ook als compliment zien?
Dat zou ik maar niet doen nee.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk.
Die met die van Gaal obsessie?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je doet me gewoon aan een andere user denken die daar ook last van heeft. Is niet als aanval bedoeld, iedereen is hier welkom
@KingRoland @Elan @Poepz0r @klaasweetalles check ditquote:Op donderdag 28 april 2022 13:23 schreef Scrummie het volgende:
delfoe KingRoland
delfoe Elan
delfoe Poepz0r
delfoe klaasweetalles
Zou je m'n goede vriend @KingRoland willen deblokkeren?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:23 schreef Scrummie het volgende:
delfoe KingRoland
delfoe Elan
delfoe Poepz0r
delfoe klaasweetalles
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je m'n goede vriend @:kingroland willen deblokkeren?
Ah dan is het goed.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je doet me gewoon aan een andere user denken die daar ook last van heeft. Is niet als aanval bedoeld, iedereen is hier welkom
Heeft Koert je op Twitter al van blokkeren afgehaald? Had laatst weer een goed woordje voor je gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je m'n goede vriend @:kingroland willen deblokkeren?
Tegen zijn act kan ik ook niet zo goed tijdens wedstrijden, heb flink wat notes daaraan te danken. Dus bij mij staat hij ook op de lijst.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:22 schreef fetX het volgende:
[..]
@:pistolero
Wat een doodvermoeiende user is dat.
Nee, dat goede woordje heeft helaas niks geholpen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft Koert je op Twitter al van blokkeren afgehaald? Had laatst weer een goed woordje voor je gedaan.
Ik was die user alweer helemaal vergeten eigenlijk, maar die was me toch irritantquote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest laatst aan die user denken toen ik hoorde van Louis zijn ziekte.
Van banuit naar banaan! HAHAHAHAquote:Op donderdag 28 april 2022 13:25 schreef GGMM het volgende:
Inmiddels heb ik op een andere verdieping (waar het fruit blijkbaar wel bijgevuld was) een banaan weten te scoren.
@:afcniels @:wereldgozer
Onze goede woordjes lijken niet het gewenste effect op te leveren.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat goede woordje heeft helaas niks geholpen.
Iemand van Harvard dom noemen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Persoonlijk vind ik users blokkeren vrij treurig, dat zou ik nooit doen. Klaas zijn domheid stoort me weleens maar toch lees ik zijn posts af en toe ook best met plezier.
@Calandquote:Op donderdag 28 april 2022 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah daarom reageer je nooit op mijn vragen.
Hm hier ook jaquote:Op donderdag 28 april 2022 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik bank opgeef en op betaallink klik geeft hij dit aan, zowel met chrome als edge
@Danny helpquote:PAYMENT_CREATION_ERROR:
Uw bank heeft een foutcode doorgegeven, probeer het later nog eens. Blijft deze fout zich herhalen, neem dan contact op met uw bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor user @maxi-mus heb ik de rest ingekleurd. Nu zie je duidelijk wat de kat is.
quote:Op donderdag 28 april 2022 13:32 schreef MC-M het volgende:
Wat een mooi beestje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor user @:maxi-mus heb ik de rest ingekleurd. Nu zie je duidelijk wat de kat is.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2022 13:32 schreef MC-M het volgende:
Wat een mooie katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor user @:maxi-mus heb ik de rest ingekleurd. Nu zie je duidelijk wat de kat is.![]()
Ik kan misschien wel je vragen aan @Caland doorsturen via DM als je dat wil?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah daarom reageer je nooit op mijn vragen.
Huh je had mij toch geblokkeerd? Dan kun je mijn vragen aan jou toch ook niet zien?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel je vragen aan @:caland doorsturen via DM als je dat wil?
heeft je leverancier het niet op voorraad dat je het nog een keer kan sturen, kan je in de tussentijd dit oplossenquote:
Nee ik kan deze vragen die je nu aan mij stelt dan ook niet lezen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Huh je had mij toch geblokkeerd? Dan kun je mijn vragen aan jou toch ook niet zien?
Dit is heel verwarrend allemaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik kan deze vragen die je nu aan mij stelt dan ook niet lezen.
quote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal heeft je zojuist genoemd in..
* GGMM klikt weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |