Van de naam Jan Rot had ik weleens gehoord, maar ik zou geen liedje van hem kunnen noemen.quote:Op maandag 25 april 2022 15:20 schreef Caland het volgende:
Tenminste iemand die wel wat bekender was dan Jan Rot (wie?)
Raar dat je Dit land is jouw land niet kent.quote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van de naam Jan Rot had ik weleens gehoord, maar ik zou geen liedje van hem kunnen noemen.
Hij pakte blijkbaar bekende nummers en maakte er dan een Nederlandse vertaling van.quote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van de naam Jan Rot had ik weleens gehoord, maar ik zou geen liedje van hem kunnen noemen.
Ik ken ze allebei niet.quote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zegt me helemaal niks.quote:Op maandag 25 april 2022 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar dat je Dit land is jouw land niet kent.
Ah, vandaar dat feestbeest @Scrummie hem wel kent.quote:Op maandag 25 april 2022 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij pakte blijkbaar bekende nummers en maakte er dan een Nederlandse vertaling van.
Een soort carnavalsartiest dus.
Het verbaast me dat hij daarna niet nog een topic over Jan Rot heeft geopend.quote:Op maandag 25 april 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
Daarna opende hij een nieuw topic over Jan Rot
Ook dat topic is inmiddels gesloten.
Hieraan kan je wel merken dat FOK! dood is.quote:Op maandag 25 april 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
Daarna opende hij een nieuw topic over Jan Rot
Ook dat topic is inmiddels gesloten.
quote:Op maandag 25 april 2022 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hieraan kan je wel merken dat FOK! dood is.
Wel weer een dag vrij.quote:
Kun je niet ergens uitzetten dat hij die dingen laadt?quote:
Dat zo wel prettig zijn ja. Wat een schijtgifjes maakt die gast!quote:Op maandag 25 april 2022 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je niet ergens uitzetten dat hij die dingen laadt?
Mensen die zich in 2022 druk maken over hoeveel MB iets verbruikt kan ik NIET serieus nemen.quote:Op maandag 25 april 2022 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zo wel prettig zijn ja. Wat een schijtgifjes maakt die gast!
Mij te druk tegenwoordig.quote:Op maandag 25 april 2022 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koningsdag is een fantastische feestdag.
Als je 10 bent ja.quote:Op maandag 25 april 2022 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koningsdag is een fantastische feestdag.
Ik vind een vrijmarkt altijd ERG leuk. Daarnaast ben ik een groot liefhebber van overdag bier drinken.quote:Op maandag 25 april 2022 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
Koningsdag is voor vlaggetjesvolk en proleten.
Ik ga werken.quote:Op maandag 25 april 2022 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind een vrijmarkt altijd ERG leuk. Daarnaast ben ik een groot liefhebber van overdag bier drinken.
Maar dan blijven jullie toch lekker thuis hee. @:kingroland check deze FOK! autisten en boomers.
Lekker andermans afgedankte rotzooi kopen.quote:Op maandag 25 april 2022 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind een vrijmarkt altijd ERG leuk. Daarnaast ben ik een groot liefhebber van overdag bier drinken.
Maar dan blijven jullie toch lekker thuis hee. @:kingroland check deze FOK! autisten en boomers.
Eens.quote:Op maandag 25 april 2022 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij nou 3 kwartier lang was
Maar dit gifje had makkelijk 958kb gekund
Je dikke hoerenmoeder.quote:Op maandag 25 april 2022 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij nou 3 kwartier lang was
Maar dit gifje had makkelijk 958kb gekund
Dankzij @JR-Style-93 weet ik dat die vrouw in zijn bed heeft gepoept.quote:Op maandag 25 april 2022 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
SjonnieGod zit er alweer klaar voor. Amerika
Dit is geil.quote:Op maandag 25 april 2022 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij @:JR-Style-93 weet ik dat die vrouw in zijn bed heeft gepoept.
Moeten ze er niet zo'n lange zit van maken.quote:Op maandag 25 april 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een film in delen kijken neem ik niet serieus
Jij gaat niet tussendoor naar het toilet/eten/drinken ?quote:Op maandag 25 april 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
Zo'n kleine blaas heb ik nietquote:Op maandag 25 april 2022 16:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij gaat niet tussendoor naar het toilet?
Ik ben er vandaag pas mee begonnen, imbeciel.quote:Op maandag 25 april 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
Enorm vies wijf.quote:Op maandag 25 april 2022 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij @:JR-Style-93 weet ik dat die vrouw in zijn bed heeft gepoept.
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelen geloof ik?quote:Op maandag 25 april 2022 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag pas mee begonnen, imbeciel.
Ik vrees een kribbige @GGMM vanavond.quote:Op maandag 25 april 2022 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Zo dan, @:maxi-mus pakt @:GGMM even aan. KEIHARD.
Ik vond die Riddler eigenlijk best interessant, de speelduur boeide me niet zoveel.quote:Op maandag 25 april 2022 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Batman duurde wel veel te lang ja.
En zo boeiend was het ook allemaal weer niet om het zo uit te rekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik zei toch misschien!!!!!!quote:Op maandag 25 april 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je geen ruggengraat hebt.
quote:Op maandag 25 april 2022 16:44 schreef Coco het volgende:
Dat is één prima ruggengraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 april 2022 16:44 schreef Coco het volgende:
Dit zijn drie ruggengratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dienheb ik nooit meegemaakt helaas, is die net zo slecht als Waz?quote:Op maandag 25 april 2022 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop dat @:Vollenhoven weer eens van de partij is.
Deze keer begon ik niet eensquote:Op maandag 25 april 2022 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat het haxball gezeur hier eens stopt.
Vollenhoven had nog wel eens wat moeite om de juiste zone te vinden.quote:Op maandag 25 april 2022 17:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dienheb ik nooit meegemaakt helaas, is die net zo slecht als Waz?
Er zijn ook haxballers, nou ja eentje eigenlijk, die zichzelf door het spelen van haxball als volwaardig e-sporter ziet.quote:Op maandag 25 april 2022 17:00 schreef Caland het volgende:
Mensen die haxball spelen hebben doorgaans bij geboorte een zuurstoftekort gehad.
Dat kan je gewoon doen hoor als je echt wil.quote:Op maandag 25 april 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
Wel irritant dat BCS in Amerika op maandag uitkomt maar in Nederland op dinsdag
Ik wil nu al kunnen kijken
Dat zie je bij veel haxballers wel terug jaquote:Op maandag 25 april 2022 17:00 schreef Caland het volgende:
Mensen die haxball spelen hebben doorgaans bij geboorte een zuurstoftekort gehad.
Wat downloaden ofzo ja daar doe ik niet aanquote:Op maandag 25 april 2022 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon doen hoor als je echt wil.
Net als het onvermogen om eigen fouten in te zien en met kritiek om te gaan.quote:Op maandag 25 april 2022 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zie je bij veel haxballers wel terug ja
@Cocoquote:Op maandag 25 april 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als het onvermogen om eigen fouten in te zien en met kritiek om te gaan.
Dan moet je niet zo zeuren.quote:Op maandag 25 april 2022 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat downloaden ofzo ja daar doe ik niet aan
Draag jij een grijze joggingbroek?quote:
Een lichtblauwe spijkerbroek mag ook.quote:
Pure poëziequote:Op maandag 25 april 2022 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een lichtblauwe spijkerbroek mag ook.
[ twitter ]
Jezelf als volwaardig e-sporter zien is exact hetzelfde als een zuurstoftekort gehad hebben bij je geboorte.quote:Op maandag 25 april 2022 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook haxballers, nou ja eentje eigenlijk, die zichzelf door het spelen van haxball als volwaardig e-sporter ziet.
Het gaat vaak wel erg diep.quote:
Onderzoek gedaan en akkoord bevonden.quote:Op maandag 25 april 2022 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Graag even beoordelen of Amber Heard een vrouw is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd maatquote:Op maandag 25 april 2022 17:58 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 6-letterwoord geraden in 6/6 pogingen.
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟨⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=ZGFuc2Vy
@:ggmm
Sorry voor het slechte resultaat
Net een crematie gehad
Dat ter info
en de donald natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2022 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi beter geeft hij Varg Vikernes zijn account snel terug.
Geert is ook al geschorst zag ik net.quote:Op maandag 25 april 2022 18:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en de donald natuurlijk
pak de popcorn
Hij wil zelf niet meer maar dat zou mijn leven bijzonder opfleuren.quote:Op maandag 25 april 2022 18:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en de donald natuurlijk
pak de popcorn
Ik dacht dat hij het nog een keer ging proberen.quote:Op maandag 25 april 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet meer maar dat zou mijn leven bijzonder opfleuren.
Het twitterbeleid met hun selectieve bans is oprecht wel tamelijk bizar overigens. Het komt meer over als een kleinschalig fok forum dan een miljarden bedrijf.quote:Op maandag 25 april 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het nog een keer ging proberen.
Wat een topshow was dat, nu moet je het doen met af en toe wat gestuntel van een seniele man.
Dat wil Musk dacht ik gaan veranderen. Ik hoop in ieder geval ome Donald snel weer te zien.quote:Op maandag 25 april 2022 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het twitterbeleid met hun selectieve bans is oprecht wel tamelijk bizar overigens. Het komt meer over als een kleinschalig fok forum dan een miljarden bedrijf.
Ome... Ik blijf hem gewoon zien als DE president.quote:Op maandag 25 april 2022 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wil Musk dacht ik gaan veranderen. Ik hoop in ieder geval ome Donald snel weer te zien.
volgens mij gaat hij er wel voor hoor in 2024quote:Op maandag 25 april 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet meer maar dat zou mijn leven bijzonder opfleuren.
Denk je dat Sleepy Joe nog een keer gaat?quote:Op maandag 25 april 2022 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij gaat hij er wel voor hoor in 2024
geen idee, kamala harris kan ook nietquote:Op maandag 25 april 2022 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat Sleepy Joe nog een keer gaat?
Ik denk dat ome Donald het makkelijk wint bij de republikeinen, bij de democraten heb ik geen idee. Crooked Hillary lijkt me wel het leukste.quote:Op maandag 25 april 2022 19:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen idee, kamala harris kan ook niet
ben niet zo bekend met de andere namen daar, bernie sanders is ook al 2 keer geblokkeerd en is nu ook te oud
bij de republikeinen ga je wat senatoren krijgen die het gaan proberen, o.a die van Texas en Florida
dat laatste weet ik omdat ze beide wel eens wat roepen over bitcoin
Zelfreflectie bestaat niet in dat topic, maar dat maakt het wel des te leuker om het terug te lezen. Dus ik vind dat we ze dankbaar moeten zijnquote:Op maandag 25 april 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt wel als @Scrummie hem weer saboteert.quote:Op maandag 25 april 2022 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfreflectie bestaat niet in dat topic, maar dat maakt het wel des te leuker om het terug te lezen. Dus ik vind dat we ze dankbaar moeten zijn![]()
Hopelijk binnenkort weer een meltdown van onze blauwe vriend.
Vanavond weer een kans.quote:Op maandag 25 april 2022 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die komt wel als @:Scrummie hem weer saboteert.
Je kunt het!quote:
@GGMMquote:Op maandag 25 april 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2022 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wrijf het er graag nog even extra in.
mwoa daar vind je altijd wel iets wat je voor een paar duizend euro kan verkopen toch? soort van kunst en kitsch Nielsie.quote:Op maandag 25 april 2022 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker andermans afgedankte rotzooi kopen.
quote:Op maandag 25 april 2022 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van deze post ga je spijt krijgen.
Nou, ik niet.quote:Op maandag 25 april 2022 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa daar vind je altijd wel iets wat je voor een paar duizend euro kan verkopen toch? soort van kunst en kitsch Nielsie.
Het blijft een keeper natuurlijk, die zijn toch een beetje "anders".quote:Op maandag 25 april 2022 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ik ook zeg, het is toch 'expres' dus ach.
Dat vooroordeel blijft zichzelf maar bevestigen ja.quote:Op maandag 25 april 2022 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het blijft een keeper natuurlijk, die zijn toch een beetje "anders".
Paar polsbraces voor je nachtelijke fietstochten over de dijk en jij bent weer helemaal het (tweedehands) mannetje anders.quote:
Dat is ook echt gewoon zo. Iedereen die op voetbal heeft gezeten kan dat bevestigenquote:Op maandag 25 april 2022 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vooroordeel blijft zichzelf maar bevestigen ja.
Ik zal eens kijken morgen.quote:Op maandag 25 april 2022 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar polsbraces voor je nachtelijke fietstochten over de dijk en jij bent weer helemaal het (tweedehands) mannetje anders.
Ik heb ook op voetbal gezeten en idd, zelfs in de D'tjes was het raak.quote:Op maandag 25 april 2022 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook echt gewoon zo. Iedereen die op voetbal heeft gezeten kan dat bevestigen
Schopte je ze toen ook altijd in eigen goal?quote:Op maandag 25 april 2022 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb ook op voetbal gezeten en idd, zelfs in de D'tjes was het raak.
Ja, expres.quote:Op maandag 25 april 2022 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schopte je ze toen ook altijd in eigen goal?
quote:Op maandag 25 april 2022 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, expres.
Maar nee, eigenlijk niet. Ik was wel topscorer.
Trots op je, Svenquote:Op maandag 25 april 2022 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, expres.
Sinds ik mijn ssd schijf heb vervangen heb ik geen crash meer gehad. Wel heb ik alle windows 11 installatiemeldingen afgewezen.quote:Op maandag 25 april 2022 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn computer staat voor het eerst in ruim een jaar aan en fok werkt op de desktop nog slechter dan op de telefoon, fascinerend.
Ik kreeg de optie geeneens helaas al lopen er nog wel 100 andere updates op de achtergrond momenteel.quote:Op maandag 25 april 2022 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sinds ik mijn ssd schijf heb vervangen heb ik geen crash meer gehad. Wel heb ik alle windows 11 installatiemeldingen afgewezen.
Als dat allemaal klaar is dan is hij misschien wel weer snel.quote:Op maandag 25 april 2022 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg de optie geeneens helaas al lopen er nog wel 100 andere updates op de achtergrond momenteel.
6 rekeningnummers moeten onthouden over de telefoon ging mij wat ver. Ik kan nog geen kentekenplaat onthouden.
Kwam in een kut team in de Ctjes, en kreeg op middelbare vrienden die niets met voetbal hadden en toen had ik het vrij snel gezien. Toen ging ik skatenquote:Op maandag 25 april 2022 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, expres.
Hey wat leuk! Misschien kom ik straks wel even langs. Gezellig.quote:Op maandag 25 april 2022 16:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat @:Firefox1 @:Salina en @:Chevycaprice er ook zijn!
Zit je nou jezelf te quoten?quote:Op maandag 25 april 2022 20:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kwam in een kut team in de Ctjes, en kreeg op middelbare vrienden die niets met voetbal hadden en toen had ik het vrij snel gezien. Toen ging ik skaten
Lag of epilepsie.quote:Op maandag 25 april 2022 20:58 schreef Salina het volgende:
Oh ja, ik heb soms last van rare dingen met dat spelletje. Dan verspringt opeens de bal en de icoontjes en ben ik opeens ergens bovenin aan het lopen i.p.v. links onderin ofzo. Is dat wat jullie "lag" noemen @:Scrummie?
Epilepsie, jeetje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ik heb net heerlijk gesport dus ik zit nu weer helemaal goed in m'n vel!quote:Op maandag 25 april 2022 21:17 schreef Scrummie het volgende:
Het was in elk geval geen reactie op @:GGMM want jezus christus wat is die gozer vervelend vandaag.
Komt vast door de lieftallige @Charzquote:Op maandag 25 april 2022 21:17 schreef Scrummie het volgende:
Het was in elk geval geen reactie op @:GGMM want jezus christus wat is die gozer vervelend vandaag.
Mooi zo maat.quote:Op maandag 25 april 2022 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net heerlijk gesport dus ik zit nu weer helemaal goed in m'n vel!
Aan zijn twitteraccount zie ik het altijd als hij wat tijd over heeft gedurende de dag.quote:Op maandag 25 april 2022 21:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik schrik hier wel een beetje vanquote:Op maandag 4 april 2022 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme kneus, maar heb er geen specifieke reden voor. Dat heb ik wel met meer users.
Wowquote:Op maandag 4 april 2022 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme kneus, maar heb er geen specifieke reden voor. Dat heb ik wel met meer users.
Verstandig. Mooie gezonde tanden zijn ERG belangrijk.quote:Op maandag 25 april 2022 22:28 schreef KingRoland het volgende:
volgende week ook afspraak bij de tandarts
welke gele apen?quote:Op maandag 25 april 2022 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verstandig. Mooie gezonde tanden zijn ERG belangrijk.
Daar kunnen die walgelijke gele apen nog wat van leren.
Mijn xG ging flink omlaag toen we met buitenspel op een heel veld gingen spelen. Kon ik het fysiek niet meer belopen. Enige techniek en motoriek had ik ook niet dus dan loop je vooral in de weg.quote:Op maandag 25 april 2022 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Uitstekende xG dus.
Waarom ben je uiteindelijk gestopt?
JOSSEDquote:Op maandag 25 april 2022 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn xG ging flink omlaag toen we met buitenspel op een heel veld gingen spelen. Kon ik het fysiek niet meer belopen. Enige techniek en motoriek had ik ook niet dus dan loop je vooral in de weg.
Je blijft maar gewoon in Rotterdamquote:Op maandag 25 april 2022 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer ik langs Eindhoven moet hoor ik dit lied elke keer @:coco
Rotterdam heeft dezequote:Op maandag 25 april 2022 22:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je blijft maar gewoon in Rotterdam
Erg mooi. Toen ging mijn spel pas renderen.quote:Op maandag 25 april 2022 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn xG ging flink omlaag toen we met buitenspel op een heel veld gingen spelen. Kon ik het fysiek niet meer belopen. Enige techniek en motoriek had ik ook niet dus dan loop je vooral in de weg.
wtfquote:Op maandag 25 april 2022 22:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onhygiënische beesten waar jij op geilt. Je kent ze wel.
Waarom staat er een giftige plant in dit rijtje?quote:Op maandag 25 april 2022 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
berenklauw, jos brinkie of frikandel speciaal
Jammer dat je niet meespeelde.quote:Op maandag 25 april 2022 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat er een giftige plant in dit rijtje?
Ja ik was het wel van plan maar door onvoorziene gebeurtenissen liep mijn avond ineens anders.quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meespeelde.
@:oriente en ik miste je
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 26 april 2022 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik was het wel van plan maar door onvoorziene gebeurtenissen liep mijn avond ineens anders.
Netjes.quote:Op dinsdag 26 april 2022 07:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 311 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 107 6/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟨🟨🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛🟨🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik ontsnap @:scrummie
mistequote:Op dinsdag 26 april 2022 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meespeelde.
@:oriente en ik miste je
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:57 schreef RamboDirk het volgende:
Ik sla woordle een keer over als jullie het niet erg vinden.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:57 schreef RamboDirk het volgende:
Ik sla woordle een keer over als jullie het niet erg vinden.
jaaaaaaaaquote:
bcs?quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
Woordle 311 5/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 107 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟨🟨⬛🟨⬛
🟨🟩🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Die 6e poging is eigenlijk totaal nutteloos
Fijne BCS dag allemaal
quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
o
ik kijk geen slappe aftreksels van goede series
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
o
We own this city dagquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
Woordle 311 5/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 107 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟨🟨⬛🟨⬛
🟨🟩🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Die 6e poging is eigenlijk totaal nutteloos
Fijne BCS dag allemaal
Nee. Dit kan niet.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
o
Laat mij met rust. Imgur verprutst het, niet ik.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:54 schreef MC-M het volgende:
@:scrummie zegt dat hij een gifje plaatst in het Feijenoordtopic. Vervolgens plaatst hij een afbeelding.
DUMMIE DUMMIE DUMMIE
quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat mij met rust. Imgur verprutst het, niet ik.
Je ziet de extensie toch, .gif. Een afbeelding is een .jpg of .png. JIJ BENT ZELF EEN DUMMIE
Wat zit er op je bammetje?quote:
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoerige hoerige DHL. Man man man wat een club zeg.
Doen er al drie dagen over om een pakket bij een klant van me te bezorgen. Eerst was het adres niet bekend, daarna was er een sorteerfout en vandaag niet vertrokken uit de cityhub. Dus vandaag wordt die ook niet geleverd en morgen rijden er geen koeriers. Ik zit stevig in de rats.quote:
DHL is kut ja. Maar heb je zelf iets verstuurd met ze? Dat is dan wel echt een beginnersfout.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doen er al drie dagen over om een pakket bij een klant van me te bezorgen. Eerst was het adres niet bekend, daarna was er een sorteerfout en vandaag niet vertrokken uit de cityhub. Dus vandaag wordt die ook niet geleverd en morgen rijden er geen koeriers. Ik zit stevig in de rats.
Nee, mijn leverancier.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DHL is kut ja. Maar heb je zelf iets verstuurd met ze? Dat is dan wel echt een beginnersfout.
er is altijd wel wat met jouquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:
jaaaquote:Je koe Piëmontees 1026 is deze week geslacht. Het vlees wordt momenteel nat gerijpt. Hierdoor wordt het vlees zachter van structuur en voller van smaak. Dit duurt zo’n 21 dagen.
Hieronder staat de datum waarop jouw pakket wordt geleverd. De avond voor de levering ontvang je een email met track en trace. Hiermee kun je jouw pakket gemakkelijk online volgen.
Zeker. Maar die loopt tegen hetzelfde aan hè.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klagen bij de leverancier een optie?
DHL is net als de duivel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun jij bidden voor Lans? Hij zit in de hoek waar de klappen vallen.
Hij is toch degene die zaken doet met DHL? Wat een lul.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar die loopt tegen hetzelfde aan hè.
nog steeds niks, wtfquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Hij kan bij mij weinig fout doen. De eerste leverancier heeft verzaakt tijdig te notificeren. Maar die is nu bezig met een alternatief.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is toch degene die zaken doet met DHL? Wat een lul.
Pakketdiensten - en dan met name de helpdesk - zijn het duivelsgebroed van de de huidige economie.quote:
zijn wel meer dingen waar ik me aan erger, het uitbuiten van de bezorgers bijvoorbeeld en niet alleen die van DHLquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pakketdiensten - en dan met name de helpdesk - zijn het duivelsgebroed van de de huidige economie.
Bezorgers zelf zijn ook niet allemaal 100% hoor. Daar kun je afspraken mee maken, maar 2 dagen later zijn ze dat weer vergeten. Ik heb neerzettoestemming en laat de poort altijd open als ik weet dat er pakketjes komen. Inmiddels vind ik mijn pakketjes overal terug, maar nooit meer op de plek die daar eigenlijk voor bestemd is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn wel meer dingen waar ik me aan erger, het uitbuiten van de bezorgers bijvoorbeeld en niet alleen die van DHL
if you pay peanuts you get monkeysquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bezorgers zelf zijn ook niet allemaal 100% hoor. Daar kun je afspraken mee maken, maar 2 dagen later zijn ze dat weer vergeten. Ik heb neerzettoestemming en laat de poort altijd open als ik weet dat er pakketjes komen. Inmiddels vind ik mijn pakketjes overal terug, maar nooit meer op de plek die daar eigenlijk voor bestemd is.
Dat is wel erg hoog.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
BCS Seizoen 6 aflevering 3: 9.5/10.
Maar niet perfect zo te lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook een onwijs goede aflevering.
Er is altijd ruimte voor verbetering.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar niet perfect zo te lezen.
Ik heb besloten pas te gaan kijken zodra het hele seizoen er op staat.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Nooit een 10/10 gegeven?quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben bang dat ik dan allemaal spoilers meekrijg dus kijk het maar zsm.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb besloten pas te gaan kijken zodra het hele seizoen er op staat.
Stijn is echt een Mr. Bigstar geworden zeg.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho Freek is erg complimenteus over je in de nieuwe pak schaal podcast.
wat zegt hij? Kan niet tegen die emoajacied, Freek is primaquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb toch liever dat je week per week gaat kijken. Het duurt nog t/m 15 augustus totdat het hele seizoen erop staat.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb besloten pas te gaan kijken zodra het hele seizoen er op staat.
Is die nog een beetje te doen als niet-Ajacied?quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Freeeeeeeeeek Janssen. GnocchiAids.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zegt hij? Kan niet tegen die emoajacied, Freek is prima
Dan kies ik Heinekenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is jullie mening over maximaal 1 blikje per persoon op koningsdag?
Ik moet Topboy nog afkijken. Nog 6 afleveringen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan allemaal spoilers meekrijg dus kijk het maar zsm.
Hmmm. Das inderdaad nog wel erg lang.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat je week per week gaat kijken. Het duurt nog t/m 15 augustus totdat het hele seizoen erop staat.
Die laatste afleveringen vond ik niet heel sterk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:24 schreef GGMM het volgende:
Ozark komt deze week ook nog uit
Wat een genot zeg
Ik heb bewust gewacht tot het hele seizoen uit isquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste afleveringen vond ik niet heel sterk.
eens maar nog wel de moeite waardquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste afleveringen vond ik niet heel sterk.
Ik hoorde het al van een studiegenoot. Ik ga even luisteren.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Hij haalde een tweetje aan van Stinho tijdens NEC-Ajax en gaf o.a. aan dat hij Stijn volgt om zijn uitstekende voetbal inhoudelijke analysesquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zegt hij? Kan niet tegen die emoajacied, Freek is prima
Nee dat zou ik niet aanraden. De kuipbashes zijn wel leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is die nog een beetje te doen als niet-Ajacied?
Ook weer genoemd bij FC Afkicken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoorde het al van een studiegenoot. Ik ga even luisteren.
Pietje heeft graag dat het over Pietje gaat. Fijne OP wel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Werk ik eens flink om een mooie OP te maken voor een geweldige wedstrijd, wordt hij direct ondergepoept door Pietjepuk.
Dit is niet leuk.
Dank man. Laten we hopen dat ik hierna nog een OP mag makenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pietje heeft graag dat het over Pietje gaat. Fijne OP wel.
Ik heb sinds afgelopen weekend geen grote teennagel meerquote:
toen ik nog voetbalde had ik dat een of twee keer per seizoenquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb sinds afgelopen weekend geen grote teennagel meer
Dat ziet er bijzonder smerig uit kan ik je vertellen
Pics?quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoef hier geen pics van te zien.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nu ook weer, iets te kleine schoen en een boer die er vol op ging staan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toen ik nog voetbalde had ik dat een of twee keer per seizoen
Jullie waren toch afgelast?!quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nu ook weer, iets te kleine schoen en een boer die er vol op ging staan.
Deze was nog van een paar weken terug, maar hij viel er nu pas helemaal af. Kan je altijd beter mee wachten dan hem er zelf aftrekken (als je een mietje bent).quote:
Dat gun ik je.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank man. Laten we hopen dat ik hierna nog een OP mag maken(en dan niet voor een PO-finale)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |