Gecondoleerd maatquote:Op maandag 25 april 2022 17:58 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 6-letterwoord geraden in 6/6 pogingen.
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟨⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=ZGFuc2Vy
@:ggmm
Sorry voor het slechte resultaat
Net een crematie gehad
Dat ter info
en de donald natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2022 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi beter geeft hij Varg Vikernes zijn account snel terug.
Geert is ook al geschorst zag ik net.quote:Op maandag 25 april 2022 18:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en de donald natuurlijk
pak de popcorn
Hij wil zelf niet meer maar dat zou mijn leven bijzonder opfleuren.quote:Op maandag 25 april 2022 18:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en de donald natuurlijk
pak de popcorn
Ik dacht dat hij het nog een keer ging proberen.quote:Op maandag 25 april 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet meer maar dat zou mijn leven bijzonder opfleuren.
Het twitterbeleid met hun selectieve bans is oprecht wel tamelijk bizar overigens. Het komt meer over als een kleinschalig fok forum dan een miljarden bedrijf.quote:Op maandag 25 april 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het nog een keer ging proberen.
Wat een topshow was dat, nu moet je het doen met af en toe wat gestuntel van een seniele man.
Dat wil Musk dacht ik gaan veranderen. Ik hoop in ieder geval ome Donald snel weer te zien.quote:Op maandag 25 april 2022 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het twitterbeleid met hun selectieve bans is oprecht wel tamelijk bizar overigens. Het komt meer over als een kleinschalig fok forum dan een miljarden bedrijf.
Ome... Ik blijf hem gewoon zien als DE president.quote:Op maandag 25 april 2022 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wil Musk dacht ik gaan veranderen. Ik hoop in ieder geval ome Donald snel weer te zien.
volgens mij gaat hij er wel voor hoor in 2024quote:Op maandag 25 april 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet meer maar dat zou mijn leven bijzonder opfleuren.
Denk je dat Sleepy Joe nog een keer gaat?quote:Op maandag 25 april 2022 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij gaat hij er wel voor hoor in 2024
geen idee, kamala harris kan ook nietquote:Op maandag 25 april 2022 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat Sleepy Joe nog een keer gaat?
Ik denk dat ome Donald het makkelijk wint bij de republikeinen, bij de democraten heb ik geen idee. Crooked Hillary lijkt me wel het leukste.quote:Op maandag 25 april 2022 19:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen idee, kamala harris kan ook niet
ben niet zo bekend met de andere namen daar, bernie sanders is ook al 2 keer geblokkeerd en is nu ook te oud
bij de republikeinen ga je wat senatoren krijgen die het gaan proberen, o.a die van Texas en Florida
dat laatste weet ik omdat ze beide wel eens wat roepen over bitcoin
Zelfreflectie bestaat niet in dat topic, maar dat maakt het wel des te leuker om het terug te lezen. Dus ik vind dat we ze dankbaar moeten zijnquote:Op maandag 25 april 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als het onvermogen om eigen fouten in te zien en met kritiek om te gaan.
Die komt wel als @Scrummie hem weer saboteert.quote:Op maandag 25 april 2022 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfreflectie bestaat niet in dat topic, maar dat maakt het wel des te leuker om het terug te lezen. Dus ik vind dat we ze dankbaar moeten zijn![]()
Hopelijk binnenkort weer een meltdown van onze blauwe vriend.
Vanavond weer een kans.quote:Op maandag 25 april 2022 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die komt wel als @:Scrummie hem weer saboteert.
Je kunt het!quote:
@GGMMquote:Op maandag 25 april 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als het onvermogen om eigen fouten in te zien en met kritiek om te gaan.
quote:Op maandag 25 april 2022 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wrijf het er graag nog even extra in.
mwoa daar vind je altijd wel iets wat je voor een paar duizend euro kan verkopen toch? soort van kunst en kitsch Nielsie.quote:Op maandag 25 april 2022 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker andermans afgedankte rotzooi kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |