Dat zie je bij veel haxballers wel terug jaquote:Op maandag 25 april 2022 17:00 schreef Caland het volgende:
Mensen die haxball spelen hebben doorgaans bij geboorte een zuurstoftekort gehad.
Wat downloaden ofzo ja daar doe ik niet aanquote:Op maandag 25 april 2022 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon doen hoor als je echt wil.
Net als het onvermogen om eigen fouten in te zien en met kritiek om te gaan.quote:Op maandag 25 april 2022 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zie je bij veel haxballers wel terug ja
@Cocoquote:Op maandag 25 april 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als het onvermogen om eigen fouten in te zien en met kritiek om te gaan.
Dan moet je niet zo zeuren.quote:Op maandag 25 april 2022 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat downloaden ofzo ja daar doe ik niet aan
Draag jij een grijze joggingbroek?quote:
Een lichtblauwe spijkerbroek mag ook.quote:
Pure poëziequote:Op maandag 25 april 2022 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een lichtblauwe spijkerbroek mag ook.
[ twitter ]
Jezelf als volwaardig e-sporter zien is exact hetzelfde als een zuurstoftekort gehad hebben bij je geboorte.quote:Op maandag 25 april 2022 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook haxballers, nou ja eentje eigenlijk, die zichzelf door het spelen van haxball als volwaardig e-sporter ziet.
Het gaat vaak wel erg diep.quote:
Onderzoek gedaan en akkoord bevonden.quote:Op maandag 25 april 2022 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Graag even beoordelen of Amber Heard een vrouw is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd maatquote:Op maandag 25 april 2022 17:58 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 6-letterwoord geraden in 6/6 pogingen.
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟨⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=ZGFuc2Vy
@:ggmm
Sorry voor het slechte resultaat
Net een crematie gehad
Dat ter info
en de donald natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2022 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi beter geeft hij Varg Vikernes zijn account snel terug.
Geert is ook al geschorst zag ik net.quote:Op maandag 25 april 2022 18:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en de donald natuurlijk
pak de popcorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |