Van de naam Jan Rot had ik weleens gehoord, maar ik zou geen liedje van hem kunnen noemen.quote:Op maandag 25 april 2022 15:20 schreef Caland het volgende:
Tenminste iemand die wel wat bekender was dan Jan Rot (wie?)
Raar dat je Dit land is jouw land niet kent.quote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van de naam Jan Rot had ik weleens gehoord, maar ik zou geen liedje van hem kunnen noemen.
Hij pakte blijkbaar bekende nummers en maakte er dan een Nederlandse vertaling van.quote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van de naam Jan Rot had ik weleens gehoord, maar ik zou geen liedje van hem kunnen noemen.
Ik ken ze allebei niet.quote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zegt me helemaal niks.quote:Op maandag 25 april 2022 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar dat je Dit land is jouw land niet kent.
Ah, vandaar dat feestbeest @Scrummie hem wel kent.quote:Op maandag 25 april 2022 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij pakte blijkbaar bekende nummers en maakte er dan een Nederlandse vertaling van.
Een soort carnavalsartiest dus.
Het verbaast me dat hij daarna niet nog een topic over Jan Rot heeft geopend.quote:Op maandag 25 april 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
Daarna opende hij een nieuw topic over Jan Rot
Ook dat topic is inmiddels gesloten.
Hieraan kan je wel merken dat FOK! dood is.quote:Op maandag 25 april 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
Daarna opende hij een nieuw topic over Jan Rot
Ook dat topic is inmiddels gesloten.
quote:Op maandag 25 april 2022 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hieraan kan je wel merken dat FOK! dood is.
Wel weer een dag vrij.quote:
Kun je niet ergens uitzetten dat hij die dingen laadt?quote:
Dat zo wel prettig zijn ja. Wat een schijtgifjes maakt die gast!quote:Op maandag 25 april 2022 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je niet ergens uitzetten dat hij die dingen laadt?
Mensen die zich in 2022 druk maken over hoeveel MB iets verbruikt kan ik NIET serieus nemen.quote:Op maandag 25 april 2022 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zo wel prettig zijn ja. Wat een schijtgifjes maakt die gast!
Mij te druk tegenwoordig.quote:Op maandag 25 april 2022 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koningsdag is een fantastische feestdag.
Als je 10 bent ja.quote:Op maandag 25 april 2022 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koningsdag is een fantastische feestdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |