Ik heb besloten pas te gaan kijken zodra het hele seizoen er op staat.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
BCS Seizoen 6 aflevering 3: 9.5/10.
@:ggmm
Nooit een 10/10 gegeven?quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
BCS Seizoen 6 aflevering 3: 9.5/10.
@:ggmm
Ik ben bang dat ik dan allemaal spoilers meekrijg dus kijk het maar zsm.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb besloten pas te gaan kijken zodra het hele seizoen er op staat.
Stijn is echt een Mr. Bigstar geworden zeg.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho Freek is erg complimenteus over je in de nieuwe pak schaal podcast.
wat zegt hij? Kan niet tegen die emoajacied, Freek is primaquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb toch liever dat je week per week gaat kijken. Het duurt nog t/m 15 augustus totdat het hele seizoen erop staat.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb besloten pas te gaan kijken zodra het hele seizoen er op staat.
Is die nog een beetje te doen als niet-Ajacied?quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Freeeeeeeeeek Janssen. GnocchiAids.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zegt hij? Kan niet tegen die emoajacied, Freek is prima
Dan kies ik Heinekenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is jullie mening over maximaal 1 blikje per persoon op koningsdag?
Ik moet Topboy nog afkijken. Nog 6 afleveringen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan allemaal spoilers meekrijg dus kijk het maar zsm.
Hmmm. Das inderdaad nog wel erg lang.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat je week per week gaat kijken. Het duurt nog t/m 15 augustus totdat het hele seizoen erop staat.
Die laatste afleveringen vond ik niet heel sterk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:24 schreef GGMM het volgende:
Ozark komt deze week ook nog uit
Wat een genot zeg
Ik heb bewust gewacht tot het hele seizoen uit isquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste afleveringen vond ik niet heel sterk.
eens maar nog wel de moeite waardquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die laatste afleveringen vond ik niet heel sterk.
Ik hoorde het al van een studiegenoot. Ik ga even luisteren.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Hij haalde een tweetje aan van Stinho tijdens NEC-Ajax en gaf o.a. aan dat hij Stijn volgt om zijn uitstekende voetbal inhoudelijke analysesquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zegt hij? Kan niet tegen die emoajacied, Freek is prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |