Laat mij met rust. Imgur verprutst het, niet ik.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:54 schreef MC-M het volgende:
@:scrummie zegt dat hij een gifje plaatst in het Feijenoordtopic. Vervolgens plaatst hij een afbeelding.
DUMMIE DUMMIE DUMMIE
quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat mij met rust. Imgur verprutst het, niet ik.
Je ziet de extensie toch, .gif. Een afbeelding is een .jpg of .png. JIJ BENT ZELF EEN DUMMIE
Wat zit er op je bammetje?quote:
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoerige hoerige DHL. Man man man wat een club zeg.
Doen er al drie dagen over om een pakket bij een klant van me te bezorgen. Eerst was het adres niet bekend, daarna was er een sorteerfout en vandaag niet vertrokken uit de cityhub. Dus vandaag wordt die ook niet geleverd en morgen rijden er geen koeriers. Ik zit stevig in de rats.quote:
DHL is kut ja. Maar heb je zelf iets verstuurd met ze? Dat is dan wel echt een beginnersfout.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doen er al drie dagen over om een pakket bij een klant van me te bezorgen. Eerst was het adres niet bekend, daarna was er een sorteerfout en vandaag niet vertrokken uit de cityhub. Dus vandaag wordt die ook niet geleverd en morgen rijden er geen koeriers. Ik zit stevig in de rats.
Nee, mijn leverancier.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DHL is kut ja. Maar heb je zelf iets verstuurd met ze? Dat is dan wel echt een beginnersfout.
er is altijd wel wat met jouquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:
jaaaquote:Je koe Piëmontees 1026 is deze week geslacht. Het vlees wordt momenteel nat gerijpt. Hierdoor wordt het vlees zachter van structuur en voller van smaak. Dit duurt zo’n 21 dagen.
Hieronder staat de datum waarop jouw pakket wordt geleverd. De avond voor de levering ontvang je een email met track en trace. Hiermee kun je jouw pakket gemakkelijk online volgen.
Zeker. Maar die loopt tegen hetzelfde aan hè.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klagen bij de leverancier een optie?
DHL is net als de duivel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun jij bidden voor Lans? Hij zit in de hoek waar de klappen vallen.
Hij is toch degene die zaken doet met DHL? Wat een lul.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar die loopt tegen hetzelfde aan hè.
nog steeds niks, wtfquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Hij kan bij mij weinig fout doen. De eerste leverancier heeft verzaakt tijdig te notificeren. Maar die is nu bezig met een alternatief.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is toch degene die zaken doet met DHL? Wat een lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |