@Calandquote:Op donderdag 28 april 2022 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah daarom reageer je nooit op mijn vragen.
Hm hier ook jaquote:Op donderdag 28 april 2022 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik bank opgeef en op betaallink klik geeft hij dit aan, zowel met chrome als edge
@Danny helpquote:PAYMENT_CREATION_ERROR:
Uw bank heeft een foutcode doorgegeven, probeer het later nog eens. Blijft deze fout zich herhalen, neem dan contact op met uw bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor user @maxi-mus heb ik de rest ingekleurd. Nu zie je duidelijk wat de kat is.
quote:Op donderdag 28 april 2022 13:32 schreef MC-M het volgende:
Wat een mooi beestje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor user @:maxi-mus heb ik de rest ingekleurd. Nu zie je duidelijk wat de kat is.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2022 13:32 schreef MC-M het volgende:
Wat een mooie katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor user @:maxi-mus heb ik de rest ingekleurd. Nu zie je duidelijk wat de kat is.![]()
Ik kan misschien wel je vragen aan @Caland doorsturen via DM als je dat wil?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah daarom reageer je nooit op mijn vragen.
Huh je had mij toch geblokkeerd? Dan kun je mijn vragen aan jou toch ook niet zien?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel je vragen aan @:caland doorsturen via DM als je dat wil?
heeft je leverancier het niet op voorraad dat je het nog een keer kan sturen, kan je in de tussentijd dit oplossenquote:
Nee ik kan deze vragen die je nu aan mij stelt dan ook niet lezen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Huh je had mij toch geblokkeerd? Dan kun je mijn vragen aan jou toch ook niet zien?
Dit is heel verwarrend allemaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik kan deze vragen die je nu aan mij stelt dan ook niet lezen.
quote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal heeft je zojuist genoemd in..
* GGMM klikt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |