quote:Op donderdag 28 april 2022 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt crew niet blokkeren.
Anders zou moderator @:onlogisch op mijn lijst staan.
WANBELEID.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan niet en daar ben ik woedend over. (niet specifiek deze FA/Moderator)
Ik vind @onlogisch de laatste tijd weer ontzettend lief.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt crew niet blokkeren.
Anders zou moderator @:onlogisch op mijn lijst staan.
Nee, je doet me gewoon aan een andere user denken die daar ook last van heeft. Is niet als aanval bedoeld, iedereen is hier welkomquote:Op donderdag 28 april 2022 13:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou je dit, stel je was mod geweest, als persoonlijke aanval beschouwen GGMM? Of mag ik dit ook als compliment zien?
Dat zou ik maar niet doen nee.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk.
Die met die van Gaal obsessie?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je doet me gewoon aan een andere user denken die daar ook last van heeft. Is niet als aanval bedoeld, iedereen is hier welkom
@KingRoland @Elan @Poepz0r @klaasweetalles check ditquote:Op donderdag 28 april 2022 13:23 schreef Scrummie het volgende:
delfoe KingRoland
delfoe Elan
delfoe Poepz0r
delfoe klaasweetalles
Zou je m'n goede vriend @KingRoland willen deblokkeren?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:23 schreef Scrummie het volgende:
delfoe KingRoland
delfoe Elan
delfoe Poepz0r
delfoe klaasweetalles
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je m'n goede vriend @:kingroland willen deblokkeren?
Ah dan is het goed.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je doet me gewoon aan een andere user denken die daar ook last van heeft. Is niet als aanval bedoeld, iedereen is hier welkom
Heeft Koert je op Twitter al van blokkeren afgehaald? Had laatst weer een goed woordje voor je gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je m'n goede vriend @:kingroland willen deblokkeren?
Tegen zijn act kan ik ook niet zo goed tijdens wedstrijden, heb flink wat notes daaraan te danken. Dus bij mij staat hij ook op de lijst.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:22 schreef fetX het volgende:
[..]
@:pistolero
Wat een doodvermoeiende user is dat.
Nee, dat goede woordje heeft helaas niks geholpen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft Koert je op Twitter al van blokkeren afgehaald? Had laatst weer een goed woordje voor je gedaan.
Ik was die user alweer helemaal vergeten eigenlijk, maar die was me toch irritantquote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest laatst aan die user denken toen ik hoorde van Louis zijn ziekte.
Van banuit naar banaan! HAHAHAHAquote:Op donderdag 28 april 2022 13:25 schreef GGMM het volgende:
Inmiddels heb ik op een andere verdieping (waar het fruit blijkbaar wel bijgevuld was) een banaan weten te scoren.
@:afcniels @:wereldgozer
Onze goede woordjes lijken niet het gewenste effect op te leveren.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat goede woordje heeft helaas niks geholpen.
Iemand van Harvard dom noemen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Persoonlijk vind ik users blokkeren vrij treurig, dat zou ik nooit doen. Klaas zijn domheid stoort me weleens maar toch lees ik zijn posts af en toe ook best met plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |