Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn katten zijn trouwens vandaag 1 jaar geworden!
quote:Op donderdag 28 april 2022 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie weet wat je er nog voor krijgt inderdaad
Mensen die dieren gaan aankleden heb ik een enorm pittige mening over. @Gutanothquote:Op donderdag 28 april 2022 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Graag een foto (met feestmuts)
Erg mooi. MeadowGOD.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn katten zijn trouwens vandaag 1 jaar geworden!
En Tony dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. MeadowGOD.
Gefeliciteerd.
babywagen voor de chihuahuaquote:Op donderdag 28 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die dieren gaan aankleden heb ik een enorm pittige mening over. @:gutanoth
Ik kijk uit naar je review.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie ik zet NU we own this city aan.
Ik heb dit Nederlandse 5-letterwoord geraden in 6/6 pogingen.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal! Sorry beetje laat, hopelijk hebben jullie het nog niet op!
Pittig toffe mensenquote:Op donderdag 28 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die dieren gaan aankleden heb ik een enorm pittige mening over. @:gutanoth
Helaas. Wel gelachen om het uiteindelijke woord.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit Nederlandse 5-letterwoord geraden in 6/6 pogingen.
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=bHVuY2g
Ja dat heb ik net gedaanquote:
Ludiekquote:Op donderdag 28 april 2022 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit Nederlandse 5-letterwoord geraden in 6/6 pogingen.
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=bHVuY2g
Graag pics van je kat.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:58 schreef MC-M het volgende:
Trouwens, gefeliciteerd met je beestjes @:maxi-mus
Ik heb geen flauw idee hoe oud mijn kat is.
Leuk, alvast welkom bij de clubquote:Op donderdag 28 april 2022 13:16 schreef Tarado het volgende:
het druist wel tegen m'n principes in maar overweeg inmiddels ook een fok abo, hoeveel mensen kan je daarmee blokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |