101quote:Op woensdag 27 april 2022 23:01 schreef fetX het volgende:
Toch maar een kaarsje aansteken vanavond voor de slachtoffers na het verhaal van Johan
Hey maat hoe gaat het?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:51 schreef Oriente het volgende:
@:El-Stinho als alles meezit volgende week Anoeta in het echt aanschouwen (geen wedstrijd helaas maar alsnog tof om het stadion van La Real te zien natuurlijk)
We zien die van Arie Boomsma wel voorbij komen.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:19 schreef MC-M het volgende:
Nog even lekker een halfuurtje door Twitter scrollen om alle meninkjes van ""bekend"" Nederland te lezen over Johan.
Misschien zelfs een paar liken.
hoi maatje, gaat wel, en met jou?quote:
Eerste keer ooit woordle geprobeerd, derde keuze was correctquote:Op woensdag 27 april 2022 19:03 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 6-letterwoord geraden in 5/6 pogingen.
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=bmV1a2Vu
@:scrupuleus
quote:Op donderdag 28 april 2022 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste keer ooit woordle geprobeerd, derde keuze was correct
Erg mooi. Dan kunnen we vandaag flink los gaan!quote:Op donderdag 28 april 2022 09:10 schreef GGMM het volgende:
Woordle 313 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟨
⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 109 4/6
🟨🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
🟨🟨🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De bannen waren wel op godverdomme
Goedemorgen Lennyquote:Op donderdag 28 april 2022 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tevens goedemorgen allemaal.
[ afbeelding ]
Dit is heb jequote:Op donderdag 28 april 2022 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik overdreef
Dit is heb je heel goed gedaanJe begint het te leren.
Ik heb dit gifje niet gemaakt.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik overdreef
Verder graag een punt gebruiken bij je eerste zin.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik overdreef
Mooi. Ga maar eens wat doen voor je 2kgeld.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:19 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutdag
Ik ga maar eens aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |