@Coco check dit.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:42 schreef GGMM het volgende:
Woordle 312 6/6
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Pfiew!
Woordle6 108 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟨🟨⬛
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Wat een kutdag
Even gekeken of hij echt zo moeilijk was, sorry @GGMM , maar dit was echt een waardeloze prestatie van je.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:42 schreef GGMM het volgende:
Woordle 312 6/6
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Pfiew!
Woordle6 108 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟨🟨⬛
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Wat een kutdag
Nee, ik denk dat ik wacht tot die helemaal uit isquote:Op woensdag 27 april 2022 13:09 schreef Scrummie het volgende:
We own this city al gezien @:GGMM of @:maxi-mus?
Ah oke. Daar twijfel ik ook over omdat er al genoeg te zien is momenteel.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik wacht tot die helemaal uit is
Nog geen tijd voor gehad, hoop morgen!quote:Op woensdag 27 april 2022 13:09 schreef Scrummie het volgende:
We own this city al gezien @:GGMM of @:maxi-mus?
Erg benieuwd naar je review.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad, hoop morgen!
Kan gebeuren, volgende keer beterquote:Op woensdag 27 april 2022 11:42 schreef GGMM het volgende:
Woordle 312 6/6
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Pfiew!
Woordle6 108 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟨🟨⬛
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Wat een kutdag
Matig, volgende keer eens je best doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:01 schreef MC-M het volgende:
Woordle 312 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 108 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
🟨🟨⬛⬛🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit belooft een dorstige dag te worden.
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Matig, volgende keer eens je best doen.
@maxi-mus is woedendquote:Op woensdag 27 april 2022 13:45 schreef AFCNiels het volgende:
Dat verhaal van Johan Derksen over die kaars is geloof ik niet bij iedereen helemaal goed gevallen.
Bedankt maar ik vind het niet erg hoor, ik vind koningsdag altijd een overschatte dag.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke sorry
Ik zag net dat je aan het werk bent vandaag, sterkte
Oh eens, maar als je moet kiezen tussen vrij en werken kies je altijd vrijquote:Op woensdag 27 april 2022 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt maar ik vind het niet erg hoor, ik vind koningsdag altijd een overschatte dag.
Ik koos ervoor om te werken.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh eens, maar als je moet kiezen tussen vrij en werken kies je altijd vrij
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ja jongere collega wilde wel graag de stad in dus dan val ik graag even in.
De laatste keer dat ik op Koningsdag moest werken was in de horeca/klantenservice/detailhandel, vandaar mijn verbazing. Bij mijn laatste "serieuze" kantoorbanen in Nederland was ik altijd vrij met Koningsdag.quote:
Ik moet inderdaad in de horeca werken.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op Koningsdag moest werken was in de horeca/klantenservice/detailhandel, vandaar mijn verbazing. Bij mijn laatste "serieuze" kantoorbanen in Nederland was ik altijd vrij met Koningsdag.
Ik ben toch niet zó lang weer weg uit Nederland?
Ik heb zelf als student 7 jaar in de horeca gewerkt, met ieder weekend en alle feestdagen.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad in de horeca werken.
Boerenkoolquote:Op woensdag 27 april 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |