abonnement Unibet Coolblue
pi_204477489



Hunted is een spannend kat- en muisspel: hoe blijf je als voorvluchtige uit handen van een opsporingsdienst? Is het mogelijk is om van de ene op de andere minuut te verdwijnen en drie weken uit handen te blijven van een groep gelouterde opsporingsdeskundigen?
In dit programma gaan 12 Nederlanders in koppels van twee vrijwillig deze uitdaging aan. De voortvluchtigen zetten alles op alles om 'onder de radar' te blijven, terwijl het speciaal voor het programma opgerichte opsporingsteam er juist alles aan doet om deze mensen zo snel mogelijk te vinden.
Hunted is een spannend sociaal experiment en speelt in op de discussie over privacy.


De deelnemers mogen zelf hun vlucht bepalen zolang ze zich houden aan drie regels:

• maximaal 48 uur op dezelfde plek
• Nederlandse wet niet overtreden
• Binnen de landgrenzen blijven

= = =

Hunted - Into The Wild

De Hunters:

De voortvluchtigen:


Hunted is een spannend kat- en muisspel: hoe blijf je als voortvluchtige uit handen van een opsporingsdienst? In de rauwe natuur, ergens in Europa, slaan twaalf Nederlanders op vlucht. Op de hielen gezeten door professionele hunters proberen zij, in Hunted into the wild, 10 dagen van de radar te blijven. Overgeleverd aan de wildernis en alle uitdagingen die daarbij horen, zijn zij helemaal op zichzelf aangewezen. Als niemand je kan helpen, waar kan je dan nog heen?
Hunted is een spannend sociaal experiment en speelt in op de discussie over privacy.

6 simpele spelregels

1. De voortvluchtigen moeten proberen 10 dagen uit handen van de Hunters te blijven en die Hunters zetten juist alles op alles om hen te vangen. De voortvluchtige die zich na precies 10 dagen op het juiste tijdstip meldt op het extractiepunt zonder te worden opgepakt, wint het spel.

2. De voortvluchtigen en hunters mogen tijdens de vlucht gebruik maken van een basisuitrusting die minimaal nodig is om in de wildernis te overleven. Denk daarbij aan een tent, slaapzak, iets waarmee ze vuur kunnen maken, eten en schone kleding. Ze mogen geen geld in bezit hebben of eigen digitale apparatuur (telefoons, laptops etc.) meenemen op hun vlucht.

3. De voortvluchtigen mogen in het gehele gebied vluchten dat bij de start als speelveld wordt aangegeven en dat ook op een grote speciale kaart staat afgebeeld. Het is niet toegestaan dit gebied te verlaten en het wordt sterk afgeraden om de ‘bewoonde’ wereld of mensen op te zoeken.

4. Zowel de voortvluchtigen als de hunters mogen zich alleen verplaatsen tussen zonsopkomst en zonsondergang, dus als er daglicht is. De overige tijd mogen ze wel voorbereidingen treffen en tactiek bespreken, maar ook zorgen voor een slaapplek en eten.

5. De Hunters mogen alle mogelijke (onderzoeks-)methoden inzetten om de voortvluchtigen te vinden, mits daar juridische toestemming voor is. Ze krijgen bij de start verder slechts de naam, geboortedatum, woonplaats, het adres en een recente foto van iedere voortvluchtige.

6. De voortvluchtigen weten dat zij voor het vinden van het extractiepunt langs zogenoemde safe camps moeten. Daar krijgen ze informatie waarmee ze verborgen cilinders kunnen opsporen waarin codes zitten. Hoe meer codes, hoe groter de kans dat je precies het juiste extractiepunt ontdekt. Het missen van 1 of 2 codes hoeft niet fataal te zijn, maar verkleint die kans.

Alle info: Website Hunted - Into The Wild

Iedere maandagavond vanaf 7 maart om 20.30!

= = =

Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!

Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-hunted
pi_204477518
Op natte sokken was een leuke aanvulling op de TT geweest.
pi_204477778
Jongens, jongens, het vierde kamp stond al gemarkeerd op de kaart van de hunters. Marcel vraag ook nog: 'kunnen we niet gewoon een team hierheen sturen?', terwijl ie wijst op die marker.

Wat een fake programma.
pi_204477847
Ook dat ze al sinds de vorige dag weten wat hoogstwaarschijnlijk de twee safe camps zijn en er dan maar eentje op de korrel nemen. Die nota bene leeg is. Wat je prima kunt zien vanaf dat uitzichtpunt, of bij de entree waar ze stonden.

Gaan ze urenlang een leeg safe camp observeren en het tweede safe camp compleet negeren omdat:
a. Ze gewoon dom zijn?
b. Het gescript is en het niet de bedoeling is dat alle overgebleven kandidaten al ruim voor het einde gepakt worden?
pi_204477907
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 21:52 schreef Sodemieters het volgende:
Ook dat ze al sinds de vorige dag weten wat hoogstwaarschijnlijk de twee safe camps zijn en er dan maar eentje op de korrel nemen. Die nota bene leeg is. Wat je prima kunt zien vanaf dat uitzichtpunt, of bij de entree waar ze stonden.

Gaan ze urenlang een leeg safe camp observeren en het tweede safe camp compleet negeren omdat:
a. Ze gewoon dom zijn?
b. Het gescript is en het niet de bedoeling is dat alle overgebleven kandidaten al ruim voor het einde gepakt worden?
C) ze nog steeds niet weten wat er nou precies allemaal gebeurd rond die safecamps omdat ze niet achter de televisie zitten en dan liever het zekere voor het onzekere nemen, omdat ze anders worden afgezeken op de fora op internet. #vanafdebankisallesmakkelijk
pi_204477919
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 21:58 schreef Selmar het volgende:

[..]
C) ze nog steeds niet weten wat er nou precies allemaal gebeurd rond die safecamps omdat ze niet achter de televisie zitten en dan liever het zekere voor het onzekere nemen, omdat ze anders worden afgezeken op de fora op internet.
Er zijn drie Hunter teams. Eentje blijft buiten overnachten bij een leeg safe camp. Eentje moest de arrestanten naar het HQ brengen. Waarom zit het derde team niet bij het tweede safe camp? Waarom blijft het eerste team urenlang bij een kamp dat duidelijk niet gebruikt is? De kandidaten die daar wilden gaan slapen hebben ze opgepakt. Als er verder niemand komt om daar te overnachten, wat is dan nog het nut om daar de halve ochtend te blijven wachten?

Bovendien weten ze uit de verhoren ondertussen echt wel wat de functie is van die safe camps. En ook dat het er steeds twee zijn. Ze zeggen het nota bene tegen elkaar als ze het over de vierde hebben: zullen het er weer twee zijn?

Dus nee, antwoord C is het niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2022 22:04:31 ]
  dinsdag 19 april 2022 @ 13:34:33 #7
2651 svann
night-hawk
pi_204481411
Hoe wisten de hunters eigenlijk van welk team het warme spoor was toen ze afgedaald waren en de sok vonden?
@Selmar

Het zou me ook niet verbazen als ze door de haastige vlucht de camera(man/vrouw) zagen en toen van de regie een pauze opgelegd kregen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204481558
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:34 schreef svann het volgende:
Hoe wisten de hunters eigenlijk van welk team het warme spoor was toen ze afgedaald waren en de sok vonden?
@:Selmar

Het zou me ook niet verbazen als ze door de haastige vlucht de camera(man/vrouw) zagen en toen van de regie een pauze opgelegd kregen.
Ze hadden op de plek schijnbaar twee paar vrouwenvoetstappen gespot.
gr gr
pi_204482403
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 22:01 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Er zijn drie Hunter teams. Eentje blijft buiten overnachten bij een leeg safe camp. Eentje moest de arrestanten naar het HQ brengen. Waarom zit het derde team niet bij het tweede safe camp? Waarom blijft het eerste team urenlang bij een kamp dat duidelijk niet gebruikt is? De kandidaten die daar wilden gaan slapen hebben ze opgepakt. Als er verder niemand komt om daar te overnachten, wat is dan nog het nut om daar de halve ochtend te blijven wachten?

Bovendien weten ze uit de verhoren ondertussen echt wel wat de functie is van die safe camps. En ook dat het er steeds twee zijn. Ze zeggen het nota bene tegen elkaar als ze het over de vierde hebben: zullen het er weer twee zijn?

Dus nee, antwoord C is het niet.
Ze wisten dus nog absoluut niet zeker dat het tweede kamp dan ook echt nog een kamp was. Waren nog veel meer opties voor hun tot ze die kaart in handen kregen.
pi_204483216
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ze wisten dus nog absoluut niet zeker dat het tweede kamp dan ook echt nog een kamp was. Waren nog veel meer opties voor hun tot ze die kaart in handen kregen.
Verder weten ze nog steeds niets (of zeer weinig) over de opdrachten, wanneer en hoe die uitgevoerd moeten worden (of dat bijv ook kan als je niet in het kamp bent geweest). Allemaal dingen die beïnvloeden hoe je kiest, en hoe dat er vanaf de bank uit ziet.
pi_204484301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ze wisten dus nog absoluut niet zeker dat het tweede kamp dan ook echt nog een kamp was. Waren nog veel meer opties voor hun tot ze die kaart in handen kregen.
Nee, er waren niet veel meer opties. Kijk het begin van de vorige aflevering nog maar eens terug. Dan zie je de Hunters overleggen over de vraag waar de volgende safecamps zullen zijn. Dat baseren ze op de informatie die ze hebben aangetroffen bij Iwan en Ivory. Ze komen dan uit op vier mogelijke plekken. Van één van die plekken weten ze vrij zeker dat het een safecamp zal zijn en ze vragen zich af waar de tweede zal zijn. Oftewel: ze weten dat het er twee moeten zijn.

Joke en Nolan krijgen de opdracht om van drie punten vast te stellen of het een safecamp zou kunnen zijn. Tommie en Ashwin doen het vierde punt. Het punt dat Tommie en Ashwin checken blijkt geen safecamp te zijn. De eerste plek die Joke en Nolan checken blijkt ook geen safecamp te zijn. Oftewel: ze weten op dat moment dus dat er twee safecamps zijn én ze hebben nog twee kansrijke locaties over. Eén en één is twee.

Vervolgens vinden ze inderdaad het eerste safecamp, maar de tweede locatie - waar je dan logischerwijs het tweede safecamp verwacht - checkt niemand.

Mijn vermoeden is dat productie de Hunters opdracht heeft gegeven om weg te blijven van dat tweede safecamp, tot de kandidaten daar weg waren. @Selmar heeft eerder immers aangegeven dat de Hunters 500 m. uit de buurt moeten blijven van een safecamp dat daadwerkelijk in gebruik is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2022 19:18:17 ]
pi_204484536
De vraag is trouwens ook nog steeds waarom safecamp 4 al met een marker stond aangegeven op de kaart in het HQ van de Hunters, terwijl ze (doen alsof ze) niet weten waar het nieuwe safecamp zal zijn.

Hoe kan dat @Selmar ?
pi_204485262
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 19:34 schreef Sodemieters het volgende:
De vraag is trouwens ook nog steeds waarom safecamp 4 al met een marker stond aangegeven op de kaart in het HQ van de Hunters, terwijl ze (doen alsof ze) niet weten waar het nieuwe safecamp zal zijn.

Hoe kan dat @:Selmar ?
Geen idee, ik was er niet bij, maar ik zou alle rode vlekken op de kaart hebben gezet als ik in HQ had gezeten.
pi_204485494
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 20:22 schreef Selmar het volgende:

[..]
Geen idee, ik was er niet bij, maar ik zou alle rode vlekken op de kaart hebben gezet als ik in HQ had gezeten.
Ja, maar er stonden er maar twee op. Waarvan eentje zo te zien safecamp 4. De andere was totaal uit de richting, dus denkelijk de locatie van HQ zelf, of misschien de watertoren.
pi_204487724
Ni
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 20:42 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, maar er stonden er maar twee op. Waarvan eentje zo te zien safecamp 4. De andere was totaal uit de richting, dus denkelijk de locatie van HQ zelf, of misschien de watertoren.
Nick had op HQ toch die theorie dat er misschien twee extractiepunten waren als je al die codes die ze gevonden hadden bij de gepakte kandidaten combineerde? Dan kwam je namelijk gewoon op die nummers op de kaart uit dat belangrijke punten waren. Dus dan lijkt het me logisch dat je die twee punten op de kaart dan even markeert. En die IT knul zei dat ze beide punten op “logica” gingen beoordelen, welk punt het meest logisch als extractiepunt zou kunnen zijn. Die omcirkel je dan wellicht (het meest logische punt) en voila.
pi_204488645
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2022 01:56 schreef Eagles89 het volgende:
Ni
[..]
Nick had op HQ toch die theorie dat er misschien twee extractiepunten waren als je al die codes die ze gevonden hadden bij de gepakte kandidaten combineerde? Dan kwam je namelijk gewoon op die nummers op de kaart uit dat belangrijke punten waren. Dus dan lijkt het me logisch dat je die twee punten op de kaart dan even markeert. En die IT knul zei dat ze beide punten op “logica” gingen beoordelen, welk punt het meest logisch als extractiepunt zou kunnen zijn. Die omcirkel je dan wellicht (het meest logische punt) en voila.
Dan heb je het dus over het extractiepunt, niet over het vierde safecamp, maar het zou kunnen. Al hadden ze volgens mij de code van de dames nog niet gevonden, terwijl je die marker al wel op de kaart zag.
pi_204490087
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:45 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dan heb je het dus over het extractiepunt, niet over het vierde safecamp, maar het zou kunnen. Al hadden ze volgens mij de code van de dames nog niet gevonden, terwijl je die marker al wel op de kaart zag.
Dan kan het ook goed zijn dat ze die marker hadden gezet omdat ze het vermoeden hadden dat het een derde safe camp zou kunnen zijn? Of stond er echt bij “4” dan zou het wel raar zijn inderdaad, MAAR dan zou er nog een verkeerd shot gebruikt kunnen zijn qua tijd chronologisch gezien, dat ze per ongeluk een shot gebruikten van HQ waarop de kaart beter zichtbaar was in beeld van láter in het seizoen.
Maar dat is gissen, maar beide kunnen nog redenen zijn waarom het punt gemarkeerd stond.

Mij lijkt het het meest logisch dat ze gewoon nadat die twee donkere gasten gepakt werden álle verdachte punten in die bepaalde richting (noord/oost/west uit mijn hoofd) op de kaart met coördinaten omcirkelden zonder te weten of het daadwerkelijk een écht kamp zou zijn, alleen waarschijnlijke kampen en de moeite om naartoe te gaan (dus te omcirkelen).
pi_204490483
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 21:52 schreef Sodemieters het volgende:
Ook dat ze al sinds de vorige dag weten wat hoogstwaarschijnlijk de twee safe camps zijn en er dan maar eentje op de korrel nemen. Die nota bene leeg is. Wat je prima kunt zien vanaf dat uitzichtpunt, of bij de entree waar ze stonden.

Gaan ze urenlang een leeg safe camp observeren en het tweede safe camp compleet negeren omdat:
a. Ze gewoon dom zijn?
b. Het gescript is en het niet de bedoeling is dat alle overgebleven kandidaten al ruim voor het einde gepakt worden?
en dat gelul van geen bereik :')

Eerst zit die kerel vrolijk te bellen aan de rand van het meer en ineens heeft hij uren geen verbindingen meer, het is een fucking satelliet telefoon, die dingen zijn gemaakt om overal bereik te hebben :')

om vervolgens een kaartje te laten zien met daarop de afgelegde/gelopen route die verstuurd is via de satelliet telefoon naar het HQ. (ze zeggen het zelf _O- )

Ook wordt er gezegd dat er vanaf nu geen bereik meer mogelijk is, om vervolgens 1 van de hunters met HQ te bellen via een gewone gsm als ze op de rivierbedding staan en naar die meiden opzoek zijn _O-

En dan die codes die ze moeten verzamelen, de eerste locatie hebben ze al gevonden want ze hebben de papieren versies van de codes in handen, vervolgens zeggen ze dat ze ook een briefje hebben dat er een code is die begint met 79, 'dan blijven er nog 2 locaties over'. ofterwijl ze weten van 1 locatie zeker waar ze moeten zijn en van 2 locaties is er nog een mogelijk dat het 1 van beide is. ze hoeven maar 3 locaties in de gaten te houden als extractie punt, hoe moeilijk kan het zijn _O-

Ik heb het eerder gezegd: fake as fuck

de opsporingstechnieken zullen wel redelijk dichtbij de werkelijkheid komen, maar het komt zo ontzettend ongeloofwaardig en gescript over, heel jammer

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2022 14:18:47 ]
pi_204492410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 14:03 schreef Dries4Ever het volgende:
om vervolgens een kaartje te laten zien met daarop de afgelegde/gelopen route die verstuurd is via de satelliet telefoon naar het HQ. (ze zeggen het zelf _O- )
Dat vond ik ook apart. Geen bereik om te bellen, maar wel voor live positiebepaling? 'Kijk ze lopen nu rondjes, ze zijn daar iets aan het zoeken'.
pi_204492440
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2022 13:12 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dan kan het ook goed zijn dat ze die marker hadden gezet omdat ze het vermoeden hadden dat het een derde safe camp zou kunnen zijn? Of stond er echt bij “4” dan zou het wel raar zijn inderdaad, MAAR dan zou er nog een verkeerd shot gebruikt kunnen zijn qua tijd chronologisch gezien, dat ze per ongeluk een shot gebruikten van HQ waarop de kaart beter zichtbaar was in beeld van láter in het seizoen.
Maar dat is gissen, maar beide kunnen nog redenen zijn waarom het punt gemarkeerd stond.

Mij lijkt het het meest logisch dat ze gewoon nadat die twee donkere gasten gepakt werden álle verdachte punten in die bepaalde richting (noord/oost/west uit mijn hoofd) op de kaart met coördinaten omcirkelden zonder te weten of het daadwerkelijk een écht kamp zou zijn, alleen waarschijnlijke kampen en de moeite om naartoe te gaan (dus te omcirkelen).
Geen verkeerd shot. Ze stonden om de kaart heen te overleggen en dingen aan te wijzen. Dus het ging wel om dat moment, geen verkeerd shot wat er per ongeluk tussen geplakt is.

En ja, het zou logisch zijn om alle verdachte punten te markeren. Het is niet logisch dat er slechts één verdacht punt gemarkeerd staat en dat Marcel daar dan naar wijst en vraagt: waarom sturen we niet meteen een team hierheen?
pi_204495586
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 18:51 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Geen verkeerd shot. Ze stonden om de kaart heen te overleggen en dingen aan te wijzen. Dus het ging wel om dat moment, geen verkeerd shot wat er per ongeluk tussen geplakt is.

En ja, het zou logisch zijn om alle verdachte punten te markeren. Het is niet logisch dat er slechts één verdacht punt gemarkeerd staat en dat Marcel daar dan naar wijst en vraagt: waarom sturen we niet meteen een team hierheen?
Ik ga dit moment nog een keer terugkijken :)
  donderdag 21 april 2022 @ 07:27:56 #22
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_204495825
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 18:51 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Geen verkeerd shot. Ze stonden om de kaart heen te overleggen en dingen aan te wijzen. Dus het ging wel om dat moment, geen verkeerd shot wat er per ongeluk tussen geplakt is.

En ja, het zou logisch zijn om alle verdachte punten te markeren. Het is niet logisch dat er slechts één verdacht punt gemarkeerd staat en dat Marcel daar dan naar wijst en vraagt: waarom sturen we niet meteen een team hierheen?
Omdat Marcel alleen krachtige zinnen gebruikt. "Die ratten zitten in die hoek, laten we de kooi daar opzetten en ze opsluiten! Op water en brood die gasten!"
pi_204495874
Jeetje wat een paniek hier weer.

Ik geloof veel eerder het scenario dat dit opnieuw opgenomen is dan dat men alles al wist. Lijkt mij namelijk dikke bullshit.
pi_204496178
Ik kreeg deze aflevering ook wel sterk het gevoel dat de productie heeft ingegrepen om niet alle koppels al te laten sneuvelen. Ineens was er geen bereik en duurde het uren om bij safecamp 3A te komen, precies genoeg tijd om de kandidaten een uur voorsprong te geven.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204496469
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 07:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat een paniek hier weer.

Ik geloof veel eerder het scenario dat dit opnieuw opgenomen is dan dat men alles al wist. Lijkt mij namelijk dikke bullshit.
Er komen nu wel heel erg veel rare dingen naar voren. Veel meer dan een scene die nog even opnieuw opgenomen moest worden.

Het gaat in ieder geval om:
- Safecamp 4 dat (als enige punt) al op de kaart van de Hunters gemarkeerd is en Marcel die dat punt ook daadwerkelijk aanwijst.
- De tweede locatie van safecamp 3. Hiervan is duidelijk dat ze wisten dat er een tweede safecamp zou zijn en ook waar dat was (of in ieder geval een heel sterk vermoeden), maar dat in eerste instantie compleet genegeerd werd.
- Een satelliettelefoon die in het open veld opeens geen bereik zou hebben (maar wel positiebepaling kan doen).
- Etc.
pi_204496526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 08:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg deze aflevering ook wel sterk het gevoel dat de productie heeft ingegrepen om niet alle koppels al te laten sneuvelen. Ineens was er geen bereik en duurde het uren om bij safecamp 3A te komen, precies genoeg tijd om de kandidaten een uur voorsprong te geven.
Ja, dat idee heb ik ook. Volgens @Selmar is er een regel dat de Hunters 500 m. uit de buurt moeten blijven van een actief safecamp. Kennelijk wil men die regel echter niet op tv vermelden en worden er nu smoesjes bedacht om toch te verklaren waarom de Hunters safecamp 3A links lieten liggen.

Hetzelfde met de telefoons. Het kan gewoon een spelregel zijn om te zeggen dat in de laatste fase geen telefoons meer gebruikt mogen worden. In plaats daarvan komt er dan een ongeloofwaardig verhaal over geen bereik (onder de open hemel, met een satelliettelefoon).

Ik heb het al eerder gezegd, maar men moet echt duidelijker zijn over de regels van het spel. Nu gebeuren er allerlei dingen die heel raar zijn, niet verklaard worden en afbreuk doen aan de geloofwaardigheid van het programma. Terwijl het nog steeds best zo kan zijn dat het spel eerlijk, volgens de regels, gespeeld is. Alleen waren dat dan regels die de kijker niet mocht weten.
pi_204496873
Dat er geen bereik zou zijn vind ik op zich nog niet heel ongeloofwaardig hoor, daar is namelijk al sprake van sinds aflevering 1. Ook satelliet telefoons hebben niet wonderbaarlijk vanuit alle hoeken en standen meteen zomaar bereik. Ook bij die telefoons ligt het er maar net aan waar de satelliet zich bevind in welke hoek ten opzichte van waar je staat etc. Overigens werd ook verteld dat ze een gebied in gingen waar zowel de kandidaten als de hunters minder of geen telefoons konden gebruiken, vandaar ook dat de kandidaten een briefje kregen met de info en niet zoals eerder via de telefoon.

Ik vind het wel merkwaardig dat ze dat tweede safecamp lieten liggen, al zou je kunnen stellen dat ze het te laat vonden worden (zonder garantie op succes, de andere vluchtenden hadden prima óók naar het eerste safecamp kunnen komen, en dat de Hunters wilden wachten op de volgende ochtend, waarna ze ook meteen gingen, want ze waren er na 1.5 uur al.
En hoe duidelijk was het de Hunters dat er echt twee actieve safecamps zouden zijn, en ze niet voor niets een kostbaar team zouden afstaan.

Ik ga de aflevering nog een keer kijken in elk geval:)

[ Bericht 11% gewijzigd door Eagles89 op 21-04-2022 11:10:44 ]
pi_204497784
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 11:01 schreef Eagles89 het volgende:
Dat er geen bereik zou zijn vind ik op zich nog niet heel ongeloofwaardig hoor, daar is namelijk al sprake van sinds aflevering 1. Ook satelliet telefoons hebben niet wonderbaarlijk vanuit alle hoeken en standen meteen zomaar bereik. Ook bij die telefoons ligt het er maar net aan waar de satelliet zich bevind in welke hoek ten opzichte van waar je staat etc. Overigens werd ook verteld dat ze een gebied in gingen waar zowel de kandidaten als de hunters minder of geen telefoons konden gebruiken, vandaar ook dat de kandidaten een briefje kregen met de info en niet zoals eerder via de telefoon.
Je moet de satelliet feitelijk 'kunnen zien'; in de lijn tussen de telefoon en de satelliet mogen zich geen objecten bevinden, zoals gebouwen, bergen, etc. Het lijkt onwaarschijnlijk dat dat hier aan de orde was. Eén van de Hunterteams bevond zich immers op een open grasveld aan de rivier. Het andere team dat geen bereik had liep door de rivierbedding. Daar ben je weliswaar aan weerszijden ingesloten door hoge heuvels, maar dan is het wel erg raar dat de positiebepaling wel werkt (waar je minimaal drie satellieten voor nodig hebt).

quote:
Ik vind het wel merkwaardig dat ze dat tweede safecamp lieten liggen, al zou je kunnen stellen dat ze het te laat vonden worden (zonder garantie op succes, de andere vluchtenden hadden prima óók naar het eerste safecamp kunnen komen, en dat de Hunters wilden wachten op de volgende ochtend, waarna ze ook meteen gingen, want ze waren er na 1.5 uur al.
En hoe duidelijk was het de Hunters dat er echt twee actieve safecamps zouden zijn, en ze niet voor niets een kostbaar team zouden afstaan.
Ze wisten dat er hoogstwaarschijnlijk weer twee safecamps zouden zijn, dat was heel duidelijk op te maken uit de overlegjes op HQ. Ze hadden voor die twee safecamps vier mogelijke locaties geïdentificeerd. Daarvan hadden ze er uiteindelijk drie gecheckt: twee daarvan waren geen safecamp, eentje wel. Logischerwijs weet je dan dat het tweede safecamp waarschijnlijk ligt op de enige plek die je nog niet gecheckt had. Dit wisten ze al ruim voor het einde van de vorige dag.

Er zijn drie Hunterteams. Het is inderdaad logisch dat je er eentje in de buurt van het gevonden safecamp houdt. Het tweede team moest terug naar HQ om de gearresteerde dames te transporteren. Het derde team zat echter op een locatie waarvan ze al meteen vastgesteld hadden dat dat geen safecamp was. Dat team werd pas de volgende dag naar het tweede safecamp gestuurd en zeker niet meteen. O.a. vanwege de verbindingsproblemen, maar ook omdat de bij de dames gevonden info aangaf dat dit echt het tweede safecamp moest zijn.

quote:
Ik ga de aflevering nog een keer kijken in elk geval:)
Eigenlijk zou je de vorige dan ook nog een keer moeten kijken. Daarin ging het namelijk over het bepalen van de locaties van de twee safecamps.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2022 13:22:50 ]
pi_204499315
Maandag worden er drones ingezet door het HQ, toevallig op de extractiedag. Dat zal dan ook wel in de regels staan dat dat dan pas mag :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204502307
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 13:21 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je moet de satelliet feitelijk 'kunnen zien'; in de lijn tussen de telefoon en de satelliet mogen zich geen objecten bevinden, zoals gebouwen, bergen, etc. Het lijkt onwaarschijnlijk dat dat hier aan de orde was. Eén van de Hunterteams bevond zich immers op een open grasveld aan de rivier. Het andere team dat geen bereik had liep door de rivierbedding. Daar ben je weliswaar aan weerszijden ingesloten door hoge heuvels, maar dan is het wel erg raar dat de positiebepaling wel werkt (waar je minimaal drie satellieten voor nodig hebt).
[..]
Ze wisten dat er hoogstwaarschijnlijk weer twee safecamps zouden zijn, dat was heel duidelijk op te maken uit de overlegjes op HQ. Ze hadden voor die twee safecamps vier mogelijke locaties geïdentificeerd. Daarvan hadden ze er uiteindelijk drie gecheckt: twee daarvan waren geen safecamp, eentje wel. Logischerwijs weet je dan dat het tweede safecamp waarschijnlijk ligt op de enige plek die je nog niet gecheckt had. Dit wisten ze al ruim voor het einde van de vorige dag.

Er zijn drie Hunterteams. Het is inderdaad logisch dat je er eentje in de buurt van het gevonden safecamp houdt. Het tweede team moest terug naar HQ om de gearresteerde dames te transporteren. Het derde team zat echter op een locatie waarvan ze al meteen vastgesteld hadden dat dat geen safecamp was. Dat team werd pas de volgende dag naar het tweede safecamp gestuurd en zeker niet meteen. O.a. vanwege de verbindingsproblemen, maar ook omdat de bij de dames gevonden info aangaf dat dit echt het tweede safecamp moest zijn.
[..]
Eigenlijk zou je de vorige dan ook nog een keer moeten kijken. Daarin ging het namelijk over het bepalen van de locaties van de twee safecamps.
Ik zeg ook niet dat alles helemaal te verklaren is hoor, daarom wil ik het zometeen nog een keer kijken:) eventueel zelfs het laatste half uur van de aflevering dáárvoor. Maar vooral afgelopen aflevering heb ik niet alles volledig goed gezien en gehoord omdat ik met twee vrienden keek. Maar ik vond het wel al raar dat dat dat tweede safecamp pas de volgende ochtend werd gechecked na een uurtje of 2 na het begin van de nieuwe dag, terwijl het toch redelijk duidelijk was dat daar nog iets kon zijn.

Dat weinige bereik vind ik nog steeds niet enorm verdacht, het werd tenslotte al duidelijk door productie aan de kandidaten duidelijk gemaakt dat ze een gebied in zouden gaan met minder tot geen bereik en die briefjes zijn al weken eerder geschreven toen ze het hele plan van aanpak voor het spel maakten voor kandidaten en hunters. Satelliettelefoons hebben daar weinig mee te maken misschien, maar je kunt niet zomaar zeggen dat die altijd bereik hebben, wel beetje vreemd maar geen overduidelijke manipulatie van productie. Hunters zouden daar toch ook niet zomaar mee akkoord gaan? Die doen net zo erg mee aan het spel als de kandidaten en ook hun ego staat op het spel. Ik geloof niet dat die zomaar even akkoord gaan dat ze voor het spel eventjes wat uurtjes moeten wachten met bellen. Dat ze een hot safecamp niet zomaar in mogen om de kandidaten op te wachten als die eruit moeten de volgende dag vind ik dan wel weer logischer (dat daar productie wel ingrijpt).

Edit: heb het teruggekeken en het is mij volkomen duidelijk waarom ze niet voor dat andere safecamp zijn gegaan. Bovendien is de belangrijkste reden dat Evelien nog in dat gebied rondhing van Safecamp A, dus volkomen logisch dat ze dan alle aandacht focussen op dat gebied met alle teams (want zekerheid dat daar 100% een kandidaat rondhing). Zij werd gepakt in de middag, en ze werden weggebracht naar HQ een uurtje of 1.5/2 voor het begon te schemeren. Dus rond dat tijdstip nog voor een tweede mogelijk safecamp gaan met je enige Hunter team wat een beetje in de buurt zit is m.i. niet logisch, zeker terwijl de andere kandidaten ook gewoon nog steeds in dat ontdekte safecamp kunnen binnenwandelen.
Maar goed, dit blijft nog steeds mijn mening, misschien zit ik er naast, maar ik kan me wel vinden met het beperkte geknipte beeldmateriaal natuurlijk wat ik zie, in de keuzes van HQ. Overigens blijkt uit communicatie tussen HQ en Hunters dat helemaal niet duidelijk was dat die locatie van dat andere safecamp ook daadwerkelijk een tweede safecamp was, ze wisten het echt niet zeker uit hun communicatie naar elkaar. Nick zegt bijvoorbeeld op het laatste moment nog tegen Hunter Tommie “we hebben het sterke vermoeden dat dit een tweede safecamp is”.

Telefoons die op een cruciaal moment geen bereik hebben leek wel een beetje gestuurd, maar was het dan eerlijk ze voor de poort van dat safecamp op te wachten? @Selmar weet hoe dit zit, maar zou dit het ons willen vertellen?:) Zou wel heel fijn zijn als die een eerlijke verklaring heeft en of het echt toeval is dat ze tijdens twee cruciale uren geen bereik hadden of dat er inderdaad gestuurd is door productie waar Selmar deel van was.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eagles89 op 21-04-2022 22:41:06 ]
pi_204503892
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:03 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat alles helemaal te verklaren is hoor, daarom wil ik het zometeen nog een keer kijken:) eventueel zelfs het laatste half uur van de aflevering dáárvoor. Maar vooral afgelopen aflevering heb ik niet alles volledig goed gezien en gehoord omdat ik met twee vrienden keek. Maar ik vond het wel al raar dat dat dat tweede safecamp pas de volgende ochtend werd gechecked na een uurtje of 2 na het begin van de nieuwe dag, terwijl het toch redelijk duidelijk was dat daar nog iets kon zijn.

Dat weinige bereik vind ik nog steeds niet enorm verdacht, het werd tenslotte al duidelijk door productie aan de kandidaten duidelijk gemaakt dat ze een gebied in zouden gaan met minder tot geen bereik en die briefjes zijn al weken eerder geschreven toen ze het hele plan van aanpak voor het spel maakten voor kandidaten en hunters. Satelliettelefoons hebben daar weinig mee te maken misschien, maar je kunt niet zomaar zeggen dat die altijd bereik hebben, wel beetje vreemd maar geen overduidelijke manipulatie van productie. Hunters zouden daar toch ook niet zomaar mee akkoord gaan? Die doen net zo erg mee aan het spel als de kandidaten en ook hun ego staat op het spel. Ik geloof niet dat die zomaar even akkoord gaan dat ze voor het spel eventjes wat uurtjes moeten wachten met bellen. Dat ze een hot safecamp niet zomaar in mogen om de kandidaten op te wachten als die eruit moeten de volgende dag vind ik dan wel weer logischer (dat daar productie wel ingrijpt).

Edit: heb het teruggekeken en het is mij volkomen duidelijk waarom ze niet voor dat andere safecamp zijn gegaan. Bovendien is de belangrijkste reden dat Evelien nog in dat gebied rondhing van Safecamp A, dus volkomen logisch dat ze dan alle aandacht focussen op dat gebied met alle teams (want zekerheid dat daar 100% een kandidaat rondhing). Zij werd gepakt in de middag, en ze werden weggebracht naar HQ een uurtje of 1.5/2 voor het begon te schemeren. Dus rond dat tijdstip nog voor een tweede mogelijk safecamp gaan met je enige Hunter team wat een beetje in de buurt zit is m.i. niet logisch, zeker terwijl de andere kandidaten ook gewoon nog steeds in dat ontdekte safecamp kunnen binnenwandelen.
Maar goed, dit blijft nog steeds mijn mening, misschien zit ik er naast, maar ik kan me wel vinden met het beperkte geknipte beeldmateriaal natuurlijk wat ik zie, in de keuzes van HQ. Overigens blijkt uit communicatie tussen HQ en Hunters dat helemaal niet duidelijk was dat die locatie van dat andere safecamp ook daadwerkelijk een tweede safecamp was, ze wisten het echt niet zeker uit hun communicatie naar elkaar. Nick zegt bijvoorbeeld op het laatste moment nog tegen Hunter Tommie “we hebben het sterke vermoeden dat dit een tweede safecamp is”.

Telefoons die op een cruciaal moment geen bereik hebben leek wel een beetje gestuurd, maar was het dan eerlijk ze voor de poort van dat safecamp op te wachten? @:Selmar weet hoe dit zit, maar zou dit het ons willen vertellen?:) Zou wel heel fijn zijn als die een eerlijke verklaring heeft en of het echt toeval is dat ze tijdens twee cruciale uren geen bereik hadden of dat er inderdaad gestuurd is door productie waar Selmar deel van was.

Die telefoons (ook de satelliet) hadden daar daadwerkelijk heel slecht bereik. Dat was overal trouwens zo, maar die dag heel extreem. Ook HQ kon geregeld niet bellen. En van dat gebied was dat bekend, daarom ook die ‘andere’ stap met een briefje ipv sms.

In de rivierbedding (waar HQ S&B ziet zoeken) was wel wat haperend bereik; maar daar zie je ook vooral dat de app die we gebruiken zijn route opslaat en verstuurd wanneer dat kan. Daarom kunnen ze hun pad zien.

En ik had al eerder aangegeven dat het voor HQ veel minder duidelijk was (dan nu lijkt op tv) welke de twee safecamps waren, maar vooral of het nog zin heeft om naar een safecamp te komen als je de ‘nacht’ hebt gemist. Verder moet je er rekening mee houden dat de reistijden daar enorm zijn. ‘Zomaar’ een team bijtrekken gaat niet, dat kost zo een uur of twee.
pi_204506134
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:03 schreef Eagles89 het volgende:
Edit: heb het teruggekeken en het is mij volkomen duidelijk waarom ze niet voor dat andere safecamp zijn gegaan. Bovendien is de belangrijkste reden dat Evelien nog in dat gebied rondhing van Safecamp A, dus volkomen logisch dat ze dan alle aandacht focussen op dat gebied met alle teams (want zekerheid dat daar 100% een kandidaat rondhing). Zij werd gepakt in de middag, en ze werden weggebracht naar HQ een uurtje of 1.5/2 voor het begon te schemeren. Dus rond dat tijdstip nog voor een tweede mogelijk safecamp gaan met je enige Hunter team wat een beetje in de buurt zit is m.i. niet logisch, zeker terwijl de andere kandidaten ook gewoon nog steeds in dat ontdekte safecamp kunnen binnenwandelen.
Je vergeet het derde team. Team 1 hield het gevonden safecamp in de gaten, team 2 bracht de dames terug naar HQ. Ondertussen zat team 3 al urenlang op een locatie die geen safecamp was en waar niks gebeurde.

Het plan was om vier locaties te checken en zodoende de twee safecamps te vinden. Op een gegeven moment hebben ze drie locaties gehad en één safecamp gevonden. Het is helemaal niet logisch om dan te stoppen met zoeken naar het tweede safecamp. Je hebt immers nog maar één potentiële locatie over én je hebt een Hunterteam beschikbaar dat die kant op kan. Zelfs als het die middag niet meer zou lukken, zou je dat team instrueren om er 's ochtends direct heen te gaan. Op de locatie waar ze zaten gebeurde immers helemaal niets.

quote:
Maar goed, dit blijft nog steeds mijn mening, misschien zit ik er naast, maar ik kan me wel vinden met het beperkte geknipte beeldmateriaal natuurlijk wat ik zie, in de keuzes van HQ. Overigens blijkt uit communicatie tussen HQ en Hunters dat helemaal niet duidelijk was dat die locatie van dat andere safecamp ook daadwerkelijk een tweede safecamp was, ze wisten het echt niet zeker uit hun communicatie naar elkaar. Nick zegt bijvoorbeeld op het laatste moment nog tegen Hunter Tommie “we hebben het sterke vermoeden dat dit een tweede safecamp is”.
Niet 100% zeker, maar wel zeer waarschijnlijk. Dus als je dan de afweging moet maken tussen blijven op een plek waar niets te zien is en niet gebeurt, of verder gaan naar de plek waar hoogstwaarschijnlijk het tweede safecamp is, waarom blijf je dan in hemelsnaam een halve dag op de plek waarvan je al meteen hebt vastgesteld dat het tweede safecamp daar niet is?
pi_204506193
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 06:19 schreef Selmar het volgende:
In de rivierbedding (waar HQ S&B ziet zoeken) was wel wat haperend bereik; maar daar zie je ook vooral dat de app die we gebruiken zijn route opslaat en verstuurd wanneer dat kan. Daarom kunnen ze hun pad zien.
Hoe kan een telefoon wel verbinding maken met drie satellieten voor positiebepaling, maar ondertussen geen verbinding kunnen maken met één satelliet voor communicatie? Misschien kun je geen telefoongesprek gaande houden, maar als je een routebestandje kunt versturen, kun je ook een tekstbericht versturen.

quote:
En ik had al eerder aangegeven dat het voor HQ veel minder duidelijk was (dan nu lijkt op tv) welke de twee safecamps waren, maar vooral of het nog zin heeft om naar een safecamp te komen als je de ‘nacht’ hebt gemist.
Natuurlijk heeft dat zin. Je weet dat het eerste safecamp leeg gebleven is. Als de overgebleven kandidaten een safecamp gehaald hebben, was dat dus het tweede safecamp. En ook al heb je de nacht gemist, je wilt dan zo gauw het kan richting dat tweede kamp. Daar zijn immers de verse sporen. Vanaf daar kun je verder gaan zoeken.
pi_204507624
GPS en de telefoon zijn andere satellieten, de ene set kan prima niet zichtbaar zijn als de andere dat wel is. En GPS heeft alleen ontvangst nodig dus werkt met een zwakker signaal nog steeds.
  vrijdag 22 april 2022 @ 17:43:40 #35
2651 svann
night-hawk
pi_204508479
Het begint wel een beetje spijkers op laag water een afgelegen rivierbedding zoeken te worden, heren.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204515773
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:59 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hoe kan een telefoon wel verbinding maken met drie satellieten voor positiebepaling, maar ondertussen geen verbinding kunnen maken met één satelliet voor communicatie? Misschien kun je geen telefoongesprek gaande houden, maar als je een routebestandje kunt versturen, kun je ook een tekstbericht versturen.
[..]
Natuurlijk heeft dat zin. Je weet dat het eerste safecamp leeg gebleven is. Als de overgebleven kandidaten een safecamp gehaald hebben, was dat dus het tweede safecamp. En ook al heb je de nacht gemist, je wilt dan zo gauw het kan richting dat tweede kamp. Daar zijn immers de verse sporen. Vanaf daar kun je verder gaan zoeken.
Dat bedoelde ik niet. De Hunters wisten niet of voortvluchtigen ook nog ‘s ochtends naar het kamp konden komen om dan alsnog de opdracht te gaan doen. Dat was de reden om bij het bekende safecamp te blijven.
pi_204537500
Vanavond de finale! Zin in !! :D
  maandag 25 april 2022 @ 20:22:22 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540118
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 april 2022 @ 20:26:17 #39
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204540149
Ik hoop dat de dames het redden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204540155
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef Eagles89 het volgende:
Vanavond de finale! Zin in !! :D
Ohh vandaag al :D
  maandag 25 april 2022 @ 20:27:53 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540162
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:26 schreef AgnesGru het volgende:
Ik hoop dat de dames het redden.
Ik ook :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 april 2022 @ 20:30:35 #42
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540180
Off topic:
Heeft iemand toevallig een Sony tv? Ik lijk op de afstandsbediening niks meer te kunnen behalve aan en uitzetten en volume omhoog/omlaag.
Gebruik de afstandsbediening van mijn Ziggokastje om van zender te wisselen.
En verder kan ik niks.

Iemand een idee hoe ik mijn afstandsbediening weer volledig werkend krijg? :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204540203
via internet, ziggo go misschien
  maandag 25 april 2022 @ 20:33:58 #44
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204540212
Goede montage dit :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 25 april 2022 @ 20:34:08 #45
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540213
Dames zijn in het safe kamp *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 april 2022 @ 20:34:18 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540216
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:33 schreef Attitude het volgende:
via internet, ziggo go misschien
Thanks!
Al lijkt het vooral met de afstandsbediening van mijn tv te maken te hebben
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204540220
w/
  maandag 25 april 2022 @ 20:35:30 #48
2651 svann
night-hawk
pi_204540225
Soms zit midden onder de TV bij het rode standby lampje een handbediening.
Of bij de zijkant. @Whiskers2009
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 25 april 2022 @ 20:36:01 #49
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204540229
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Off topic:
Heeft iemand toevallig een Sony tv? Ik lijk op de afstandsbediening niks meer te kunnen behalve aan en uitzetten en volume omhoog/omlaag.
Gebruik de afstandsbediening van mijn Ziggokastje om van zender te wisselen.
En verder kan ik niks.

Iemand een idee hoe ik mijn afstandsbediening weer volledig werkend krijg? :@
Kan je hier iets mee?
Ik gok er even op dat je de meeste recente Ziggo afstandsbediening hebt.
https://www.ziggo.nl/klan(...)e-afstandsbediening/

Anders vanaf hier even starten:
https://www.ziggo.nl/klan(...)ng/koppelen-aan-tv#/
  maandag 25 april 2022 @ 20:36:05 #50
2651 svann
night-hawk
pi_204540231
Allebei binnen, wat een mazzel!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204540235
tussen 2 stippen dus... en niet eindpunt
pi_204540236
Batterijtjes wisselen.
  maandag 25 april 2022 @ 20:38:42 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540251
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:35 schreef svann het volgende:
Soms zit midden onder de TV bij het rode standby lampje een handbediening.
Of bij de zijkant. @:Whiskers2009
Helaas..
Al zou dat dus ook niet echt een blijvende oplossing zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 april 2022 @ 20:39:36 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540258
quote:
3s.gif Op maandag 25 april 2022 20:36 schreef potjecreme het volgende:
Batterijtjes wisselen.
Ga het proberen, al zou je zeggen dat aan/uit en volume op/neer het ook niet meer doen als de batterijen leeg zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204540261
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ga het proberen, al zou je zeggen dat aan/uit en volume op/neer het ook niet meer doen als de batterijen leeg zijn.
Bedacht ik mij later :@ :P
  maandag 25 april 2022 @ 20:40:44 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540265
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Kan je hier iets mee?
Ik gok er even op dat je de meeste recente Ziggo afstandsbediening hebt.
https://www.ziggo.nl/klan(...)e-afstandsbediening/

Anders vanaf hier even starten:
https://www.ziggo.nl/klan(...)ng/koppelen-aan-tv#/
Thanks! Ga zeker even kijken zo.
Al gaat het dus om de Sony-afstandsbediening
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 april 2022 @ 20:41:31 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540274
Sowieso bedankt voor het meedenken n.a.v. mijn zeer off topic vraag allemaal! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 april 2022 @ 20:41:34 #58
2651 svann
night-hawk
pi_204540275
Weer per telefoon een aanwijzing, dat is nou jammer.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204540276
1 hunter minder
  maandag 25 april 2022 @ 20:41:43 #60
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204540278
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Helaas..
Al zou dat dus ook niet echt een blijvende oplossing zijn.
Je hebt mijn tips gezien?
Ik gebruik alleen de Ziggo afstandsbediening nog maar voor beeld en (extern) geluid, de rest gebruik ik niet meer…
pi_204540280
Wat een leipe code :D
  maandag 25 april 2022 @ 20:42:41 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540284
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Je hebt mijn tips gezien?
Ik gebruik alleen de Ziggo afstandsbediening nog maar voor beeld en (extern) geluid, de rest gebruik ik niet meer…
Ja, ga het lezen na Hunted. Thanks! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204540294
toch moeilijkere vragen qua code dit...
  maandag 25 april 2022 @ 20:46:54 #64
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_204540317
Als 1 van de 2 nu gepakt wordt hebben ze het exacte punt gezien beiden het hebben aangekruist op de kaart.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 20:47:38 #65
42184 crew  DaMart
pi_204540322
Kwamen de teams nou allebei tot verschillende codes?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 25 april 2022 @ 20:48:55 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540339
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 20:47 schreef DaMart het volgende:
Kwamen de teams nou allebei tot verschillende codes?
Geen idee, was ff afgeleid door afstandsbediening-gedoe :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 20:49:30 #67
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204540344
5 km in 4 uur dus?
  maandag 25 april 2022 @ 20:49:55 #68
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204540349
niet precies bepaald .. hopelijk vinden anne en simone nog op tijd
  maandag 25 april 2022 @ 20:51:03 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540359
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:50 schreef Attitude het volgende:
niet precies bepaald .. hopelijk vinden anne en simone nog op tijd
🤞
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 april 2022 @ 20:51:42 #71
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204540362
Jammer dat ze de afstanden tussen de hunter teams en de locaties niet weergeven, maar dat haalt wellicht ook weer de spanning weg.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204540370
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Geen idee, was ff afgeleid door afstandsbediening-gedoe :@
Wij ook :P
pi_204540375
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:51 schreef AgnesGru het volgende:
Jammer dat ze de afstanden tussen de hunter teams en de locaties niet weergeven, maar dat haalt wellicht ook weer de spanning weg.
Dat vind ik nou ook.
pi_204540398
en die famlilie maar vragen beantwoordne...
  maandag 25 april 2022 @ 20:55:56 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540401
Thuisfront is weer erg goedgelovig..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 20:56:33 #76
42184 crew  DaMart
pi_204540407
Fijn voor de hunters dat ze met zijn vieren bij elkaar lopen nu.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 25 april 2022 @ 20:56:42 #77
2651 svann
night-hawk
pi_204540408
Van je familie moet je het hebben.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 25 april 2022 @ 20:56:51 #78
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204540409
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:55 schreef Attitude het volgende:
en die famlilie maar vragen beantwoordne...
Hopelijk geven ze het verkeerde antwoord.

Bij huisdieren een meer of minder dan het werkelijke aantal bijvoorbeeld.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 25 april 2022 @ 20:56:54 #79
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204540410
Ik heb het idee dat ik een heel stuk gemist heb.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_204540413
Geef die locatie dan cadeau wat een simpel op te lossen vragen.
pi_204540417
die dames moeten wat sneller lopen..
  maandag 25 april 2022 @ 20:58:26 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540429
Verstoppen lijkt me dus niet zo handig..
Maar wellicht blijkt het geniaal
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204540435
en nu weer wachten.... loop gewoon door, desnoods tussen de bomen door...
pi_204540449
Voicemail :D
  maandag 25 april 2022 @ 21:01:19 #85
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204540457
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:00 schreef StephanL het volgende:
Voicemail :D
GVD :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204540478
die hunter met sportschoenen lopen haha
pi_204540497
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:00 schreef StephanL het volgende:
Voicemail :D
Dadelijk in gesprek omdat iemand belt die een energiecontract probeert te verkopen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 25 april 2022 @ 21:04:56 #88
2651 svann
night-hawk
pi_204540500
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:03 schreef Attitude het volgende:
die hunter met sportschoenen lopen haha
Keek ook al verbaasd naar het profiel op de schoenen van die grijze hunter.
(Hoe heet die ook al weer?)

En zonder handschoenen over de keien.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204540507
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:04 schreef svann het volgende:

[..]
Keek ook al verbaasd naar het profiel op de schoenen van die grijze hunter.
(Hoe heet die ook al weer?)
Thijs :Y
  maandag 25 april 2022 @ 21:06:13 #90
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204540512
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:04 schreef svann het volgende:

[..]
Keek ook al verbaasd naar het profiel op de schoenen van die grijze hunter.
(Hoe heet die ook al weer?)
Thijs…
pi_204540513
30 min en nog flinke afstand lopen...
  maandag 25 april 2022 @ 21:07:06 #92
2651 svann
night-hawk
pi_204540517
Daar gaat de drone.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204540519
Zou het knap vinden als die dames het redden
pi_204540522
drone-... lekker eerlijk....
  maandag 25 april 2022 @ 21:08:36 #95
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 25 april 2022 @ 21:09:09 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540541
Spannend *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 april 2022 @ 21:09:22 #97
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204540544
Goede bedekking zo :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 25 april 2022 @ 21:09:32 #98
2651 svann
night-hawk
pi_204540546
Thijs is de sprinter van het huntteam, niet best als die goed zit.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204540556
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:09 schreef svann het volgende:
het huntteam, niet best als die
sportschoenen he
  maandag 25 april 2022 @ 21:12:50 #100
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204540578
ann en simone moesten nog 150 meter maar op de kaart lijkt veel meer...
  maandag 25 april 2022 @ 21:13:31 #102
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204540582
Spannend..
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204540583
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2022 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Wel handig om al 10 minuten van tevoren een heli rond te laten cirkelen… :')
Uiteraard. De hunters moeten wel geholpen worden :P
pi_204540585
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:13 schreef Attitude het volgende:
ann en simone moesten nog 150 meter maar op de kaart lijkt veel meer...
Die hadden andere coordinaten.
  maandag 25 april 2022 @ 21:14:21 #105
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_204540588
Die microfoon in beeld _O- “we liggen heel verdekt opgesteld hoor met al die takjes en een cameraploeg”
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 25 april 2022 @ 21:14:23 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540589
Heli staat
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204540591
:r :r :r :r
  maandag 25 april 2022 @ 21:15:05 #108
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204540593
Lopen Thijs!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204540594
Dames redden het niet
pi_204540595
ja inderdaad andere coordinaten...
pi_204540597
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:15 schreef StephanL het volgende:
Dames redden het niet
Helaas
  maandag 25 april 2022 @ 21:15:36 #112
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204540599
Jammer dat het stel het wel heeft gered.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204540603
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:15 schreef AgnesGru het volgende:
Jammer dat het stel het wel heeft gered.
Ja gunde het hen niet.
pi_204540604
Ohh past ook niet meer in de heli ;)
pi_204540605
dat hebben er meer hier
  maandag 25 april 2022 @ 21:16:08 #116
2651 svann
night-hawk
pi_204540606
In ieder veval één team binnen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204540608
Er is maar plek voor 2 in heli
pi_204540609
Past maar een team in de heli? :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 25 april 2022 @ 21:16:34 #119
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204540610
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:16 schreef StephanL het volgende:
Ohh past ook niet meer in de heli ;)
Heel toevallig ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 25 april 2022 @ 21:16:42 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540612
Bizar
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 april 2022 @ 21:16:44 #121
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_204540614
De heli heeft maar 2 plekken… of zie ik dat verkeerd??
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_204540615
:r :r :r :r :r
pi_204540618
ze hadden geen pauze moeten nemen en verstoppne maar gewoon doorlopen...
  maandag 25 april 2022 @ 21:17:21 #124
2651 svann
night-hawk
pi_204540622
Op tijd in de heli zal veilig zijn, al zitten ze op schoot.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 25 april 2022 @ 21:17:24 #125
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204540623
Neeeeeee :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 25 april 2022 @ 21:17:27 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540624
-O- -O- -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204540626
lol
  maandag 25 april 2022 @ 21:17:35 #128
146908 schooierd
cookie dude
pi_204540627
Dames -O-
I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
pi_204540630
Lekker scripted
  maandag 25 april 2022 @ 21:17:50 #130
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 25 april 2022 @ 21:17:57 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540634
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:16 schreef Attitude het volgende:
ze hadden geen pauze moeten nemen en verstoppne maar gewoon doorlopen...
Yups, zei ik toen al -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 april 2022 @ 21:18:11 #132
2651 svann
night-hawk
pi_204540637
Wat jammer van de dames.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 21:18:16 #133
42184 crew  DaMart
pi_204540639
En nu moeten ze ook nog terug om hun spullen uit de bosjes te halen :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_204540642
Ik ga zappen
  maandag 25 april 2022 @ 21:18:38 #135
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204540643
Voor mij wel een anticlimax dit.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 25 april 2022 @ 21:18:38 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540644
Zo jammer -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204540645
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 21:18 schreef DaMart het volgende:
En nu moeten ze ook nog terug om hun spullen uit de bosjes te halen :P.
Ja en verhoort worden :D
  maandag 25 april 2022 @ 21:19:25 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540650
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:18 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja en verhoort worden :D
*verhoord :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 april 2022 @ 21:19:44 #139
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_204540653
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:18 schreef AgnesGru het volgende:
Voor mij wel een anticlimax dit.
Ja. Zeker die twee plekken in de heli… dat vind ik wel echt jammer.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 25 april 2022 @ 21:19:49 #140
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204540655
Goed, en nu heel goed gaan evalueren om er volgend jaar een beter geheel van te maken.
Succes @Selmar en de anderen!
  maandag 25 april 2022 @ 21:20:02 #141
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_204540659
Marcel is helemaal Foxwild van die helikopter.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 25 april 2022 @ 21:20:16 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204540664
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:19 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ja. Zeker die twee plekken in de heli… dat vind ik wel echt jammer.
Dat is inderdaad ook echt bizar
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 25 april 2022 @ 21:22:38 #143
2651 svann
night-hawk
pi_204540679
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 21:18 schreef DaMart het volgende:
En nu moeten ze ook nog terug om hun spullen uit de bosjes te halen :P.
Best een roteind terug was dat.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204540680
Geen plek voor een tweede koppel. _O-
gr gr
pi_204540687
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:19 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ja. Zeker die twee plekken in de heli… dat vind ik wel echt jammer.
Je zou bijna gaan denken dat al van tevoren vast stond hoe de finale ging lopen... O-)
pi_204540696
quote:
6s.gif Op maandag 25 april 2022 21:23 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je zou bijna gaan denken dat al van tevoren vast stond hoe de finale ging lopen... O-)
Het voelt inderdaad vrij gescript, ook dat ze het laatste koppel ook nog net voor de finish pakten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_204540754
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:07 schreef Attitude het volgende:
drone-... lekker eerlijk....
Die drone die er inderdaad ineens werd ingegooid. Waarom nu ineens wel, zal wel weer een slecht toegelicht regeltje zijn :')

Voor mij zijn die meiden ook winnaars, cruciale tiid verloren met het wachten maar alleen maar gepakt doordat de productie die laatste aanwijzing per telefoon gaf...

Knap van Rick en Laura, hunters zijn nooit echt in de buurt geweest.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204540768
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:16 schreef Yesse het volgende:
De heli heeft maar 2 plekken… of zie ik dat verkeerd??
Daar leek het wel op, maar dat zal toch niet _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204540923
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:17 schreef OmniRocket het volgende:
Lekker scripted
precies, er was niet eens plek in de helikopter voor 4 personen, wat een onzin
  maandag 25 april 2022 @ 21:57:40 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204540933
Beetje jammer dat er sowieso maar 1 stel mee kon met de heli.... dan had je ook niet meer hoeven wachten op het tweede stel.

Maar goed, ik hoop vooral dat ze volgende keer ergens de kaarten beschikbaar stellen zoals de hunter en hunted ze tot hun beschikking hebben, want je hebt nu geen flauw idee en dat heb je binnen NL wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 april 2022 @ 21:58:56 #151
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204540948
En de cameraman in de heli zat bij de piloot op schoot?
pi_204540949
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:57 schreef Leandra het volgende:
Beetje jammer dat er sowieso maar 1 stel mee kon met de heli.... dan had je ook niet meer hoeven wachten op het tweede stel.

Maar goed, ik hoop vooral dat ze volgende keer ergens de kaarten beschikbaar stellen zoals de hunter en hunted ze tot hun beschikking hebben, want je hebt nu geen flauw idee en dat heb je binnen NL wel.
wederom bewijs dat het dikke onzin is

ook dat de hunters de extractie tijd wisten, geen idee hoe ze dat wisten, of ik heb iets gemist?
en dan die lijn die ze zetten, ook dat was pas in het laatste kamp bekend bij de leden, beetje raar dat ze dat in het HQ wel wisten.

echt, zo jammer van dit programma
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 22:00:16 #153
42184 crew  DaMart
pi_204540954
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:59 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
wederom bewijs dat het dikke onzin is

ook dat de hunters de extractie tijd wisten, geen idee hoe ze dat wisten, of ik heb iets gemist?
en dan die lijn die ze zetten, ook dat was pas in het laatste kamp bekend bij de leden, beetje raar dat ze dat in het HQ wel wisten.

echt, zo jammer van dit programma
Volgens mij stond de extractietijd van tevoren gewoon vast hoor: 12.00 uur op de laatste dag.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 25 april 2022 @ 22:04:04 #154
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204540984
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 22:00 schreef DaMart het volgende:

[..]
Volgens mij stond de extractietijd van tevoren gewoon vast hoor: 12.00 uur op de laatste dag.
In het Haa Kuu stond zichtbaar een groot beeldscherm waarop de resterende tijd afliep…
  maandag 25 april 2022 @ 22:05:20 #155
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204540988
https://nl.wikipedia.org/wiki/Robinson_R44

3 zitplekken passagiers. En dan heb je nog een zit naast de piloot lijkt me.
pi_204541054
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:59 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
en dan die lijn die ze zetten, ook dat was pas in het laatste kamp bekend bij de leden, beetje raar dat ze dat in het HQ wel wisten.

Dat vond ik juist een logische aanname van de hunters.
Ze verwachten dat het extractiepunt ergens op de lijn ligt tussen de twee punten die de teams eerder kregen. Maar hoe weet je precies waar dat punt is op de lijn?
Als de hunters dan een serie cijfers horen zou ik ook in de richting zoeken van een kruisende lijn bepaald door twee andere coordinaten.

Ik vind het wel slecht dat dit via de telefoon is doorgegeven met vragen die makkelijk te beantwoorden waren door de hunters. Als je in het safecamp de cijfers had staan dan moesten de hunters per se eerst dat kamp vinden.
pi_204541098
Deze versie hoeft van mij sowieso niet meer... het wordt teveel uitgemolken en vind deze versie niet zoveel toevoegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204541201
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Robinson_R44

3 zitplekken passagiers. En dan heb je nog een zit naast de piloot lijkt me.
Het extractievoertuig is altijd veilig. En daarnaast hoeft de cameraman niet noodzakelijk mee.
pi_204541337
Ik vond het supervet om te volgen! Jammer voor de dames, so close...

Komt er nu ook nog een napraat-aflevering, net zoals bij één van de vorige seizoenen (vips?)?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_204541341
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:13 schreef simonblue het volgende:

[..]
Dat vond ik juist een logische aanname van de hunters.
Ze verwachten dat het extractiepunt ergens op de lijn ligt tussen de twee punten die de teams eerder kregen. Maar hoe weet je precies waar dat punt is op de lijn?
Als de hunters dan een serie cijfers horen zou ik ook in de richting zoeken van een kruisende lijn bepaald door twee andere coordinaten.

Ik vind het wel slecht dat dit via de telefoon is doorgegeven met vragen die makkelijk te beantwoorden waren door de hunters. Als je in het safecamp de cijfers had staan dan moesten de hunters per se eerst dat kamp vinden.
uh nee, want je hebt 2 locaties die ook punten zijn op een kaart, hoezo trek je dan een lijn tussen die punten met de aanname dat ergens op die lijn het extractiepunt moet zijn, de logische conclusie zou zijn dat beide punten extractiepunten zouden zijn?

en dan ook die mobiel weer, een aflevering geleden zeiden ze nog dat er vanaf dat punt geen mobiele communicatie meer mogelijk was :')

in de heli was maar plek voor 2 personen, spel technisch had ik na aflevering 3 al de verwachting dat dit stelletje het zou gaan worden, en goh, ze zijn het geworden
pi_204541347
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:59 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
wederom bewijs dat het dikke onzin is

ook dat de hunters de extractie tijd wisten, geen idee hoe ze dat wisten, of ik heb iets gemist?
en dan die lijn die ze zetten, ook dat was pas in het laatste kamp bekend bij de leden, beetje raar dat ze dat in het HQ wel wisten.

echt, zo jammer van dit programma
Ja, dat met die lijnen was ook weer apart. Ze vinden uiteindelijk vier punten, maar dat betekent natuurlijk nog helemaal niet dat het extractiepunt ligt op het kruispunt van de lijn tussen punt 1/2 en de lijn tussen punt 3/4.

Toch hadden ze geen enkele twijfel dat daar het extractiepunt was.
pi_204541368
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, dat met die lijnen was ook weer apart. Ze vinden uiteindelijk vier punten, maar dat betekent natuurlijk nog helemaal niet dat het extractiepunt ligt op het kruispunt van de lijn tussen punt 1/2 en de lijn tussen punt 3/4.

Toch hadden ze geen enkele twijfel dat daar het extractiepunt was.
Zo gaat het al jaren bij de regulier hunted, dat lijkt mij nou niet echt de meest opmerkelijke conclusie
pi_204541373
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 22:33 schreef Selmar het volgende:

[..]
Het extractievoertuig is altijd veilig. En daarnaast hoeft de cameraman niet noodzakelijk mee.
Dan past het nog steeds niet.
pi_204541382
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dan past het nog steeds niet.
En toch zou je ze alle vier hebben zien instappen 😃
pi_204541394
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:57 schreef Selmar het volgende:

[..]
En toch zou je ze alle vier hebben zien instappen 😃
Wie weet, maar we zouden ze niet alle vier hebben zien wegvliegen.
pi_204541399
Nou ja, we kunnen in ieder geval de producent feliciteren. Iedereen heeft goed z'n rol gespeeld, zodat de gedroomde finale gefilmd kon worden.
  maandag 25 april 2022 @ 23:16:20 #167
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204541526
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2022 22:59 schreef Sodemieters het volgende:
Nou ja, we kunnen in ieder geval de producent feliciteren. Iedereen heeft goed z'n rol gespeeld, zodat de gedroomde finale gefilmd kon worden.
Mwa, zou slordig zijn geweest.
Ik wil best geloven dat ben op het einde extra broodkruimels gooit om de hunters een betere kans te geven, maar alles geregisseerd zou me sterk lijken.

Into the wild mogen ze nog wel eens proberen, maar dan wel met een andere opzet.
pi_204541591
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 23:16 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Mwa, zou slordig zijn geweest.
Ik wil best geloven dat ben op het einde extra broodkruimels gooit om de hunters een betere kans te geven, maar alles geregisseerd zou me sterk lijken.

Into the wild mogen ze nog wel eens proberen, maar dan wel met een andere opzet.
Oh, dat wil ik ook niet beweren hoor. Het zal echt niet allemaal fake zijn, maar er wordt wel duidelijk bijgestuurd. Wat logisch is en wat bij tv-programma's veel vaker gebeurt, maar het had hier iets minder opzichtig gemogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2022 23:29:48 ]
pi_204541641
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Die drone die er inderdaad ineens werd ingegooid. Waarom nu ineens wel, zal wel weer een slecht toegelicht regeltje zijn :')
Snap ik ook niks van inderdaad. Hoezo wordt er tijdens de laatste dag opeens een drone uit de hoge hoed getoverd? En hoezo zet je 'm op deze manier in?

Ook super toevallig dat de verbindingsproblemen opeens opgelost waren, zodat de Hunters toch nog nét (niet) op tijd bij het extractiepunt konden zijn. Spann0nd!
pi_204541778
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2022 22:51 schreef minthy het volgende:
Ik vond het supervet om te volgen! Jammer voor de dames, so close...

Komt er nu ook nog een napraat-aflevering, net zoals bij één van de vorige seizoenen (vips?)?
Daar krijg ik zo'n slappe zak van. En ik heb geen eens een zak.Napraat-programma's 👎

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 26-04-2022 00:18:30 ]
pi_204541838
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 00:04 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Daar krijg ik zo'n slappe zak van. En ik heb geen eens een zak.Napraat-programma's 👎
En daar heb je vast een crème voor :+
Ik vond dat juist een hele leuke toevoeging, een stukje achter de schermen en hoe de hunters zelf terugkeken!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_204542656
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:57 schreef Selmar het volgende:

[..]
En toch zou je ze alle vier hebben zien instappen 😃
sorry, maar nee, en dat is dan ook exact het probleem met dit programma, het zit zo vol met bullshit die zo ontzettend gemakkelijk te debunken is. stop daar alsjeblieft mee, het is totaal ongeloofwaardig.

De helikopter in kwestie is een Robinson R44 Raven II (N7166H zoals te zien op TV)



De piloot zou dit verbieden omdat er niet voldaan word aan de eisen van het voertuig, maximaal aantal personen wat er in kan zitten word overschreden en dus is het niet veilig om op te stijgen, een vliegtuig met plek voor 300 personen stijgt ook niet op met 301 mensen aan boord omdat dit volgens de regels simpelweg niet mag.

Daarnaast komt die helikopter of niet van de grond, of zou neerstorten, in elk geval mag de piloot niet eens opstijgen. een Robinson R44 heeft leeg gewicht van 683kg en een maximum start gewicht van 1134, volgens de specs kan er maximaal 371kg aan lading meegenomen worden (bron: https://robinsonheli.com/r44-specifications/ ). 4 volwassenen van 80kg wegen samen 320kg, 6 volwassenen 480, te veel om veilig mee te kunnen vliegen en daardoor totale onzin dat je stelt dat ze alle 4 mee zouden kunnen (dat is 480kg zonder enkele bagage of ander gewicht zoals een camera)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2022 09:35:09 ]
  dinsdag 26 april 2022 @ 09:59:22 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204542857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 09:23 schreef Dries4Ever het volgende:
sorry, maar nee
Hij zegt, 'allemaal zien instappen', niet dat hij ook daadwerkelijk wegvliegt met alle personen
pi_204543192
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2022 09:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Hij zegt, 'allemaal zien instappen', niet dat hij ook daadwerkelijk wegvliegt met alle personen
Als je zo gaat denken hadden ze die helikopter ook niet hoeven huren, dan hadden ze ook gewoon een plek kunnen afzetten waar ze naar toe moesten lopen, of hadden de dames de hunters kunnen uitschakelen met het gooien van een paar forse stenen
pi_204543295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 10:40 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Als je zo gaat denken hadden ze die helikopter ook niet hoeven huren, dan hadden ze ook gewoon een plek kunnen afzetten waar ze naar toe moesten lopen, of hadden de dames de hunters kunnen uitschakelen met het gooien van een paar forse stenen
Of je hangt gewoon niet de zure lul uit.

Probeer het eens.
pi_204543324
Kan iemand me vertellen waarom die Thijs en Tommy zo graag bij hun auto wouden komen, en vervolgens alleen Tommy in de auto gaat zitten en Thijs er voor uit rent?
Hoezo gaat een auto slomer dan een persoon en hoezo gingen ze dan niet gewoon allebei rennen en lieten ze die auto niet gewoon staan?
pi_204544392
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 10:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Of je hangt gewoon niet de zure lul uit.

Probeer het eens.
Hij heeft wel gelijk.

Als de dames het ook gehaald hadden, had de productie een probleem gehad. Alle shots met de wegvliegende helikopter waren dan onmogelijk geweest. Zelfs het instappen in de helikopter had rare shots opgeleverd: waar hadden de dames moeten gaan zitten? Dan had het stelletje er eerst weer uit gemoeten.
  dinsdag 26 april 2022 @ 13:28:49 #178
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_204544641
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, dat met die lijnen was ook weer apart. Ze vinden uiteindelijk vier punten, maar dat betekent natuurlijk nog helemaal niet dat het extractiepunt ligt op het kruispunt van de lijn tussen punt 1/2 en de lijn tussen punt 3/4.

Toch hadden ze geen enkele twijfel dat daar het extractiepunt was.
Was het niet ook zo dat men al logisch had beredeneerd dat het meest waarschijnlijke extractiepunt langs de rivier zou zijn? Dan kom je al aardig dichtbij genoeg om mensen daar op af te sturen. En de helikopter maakte het uiteindelijk wel duidelijker. De hunters stonden in ieder geval niet te wachten dus of ze echt exact wisten waar het punt was of dat ze "ongeveer" die kant op liepen weet je niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 10:58 schreef ThijsTH het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom die Thijs en Tommy zo graag bij hun auto wouden komen, en vervolgens alleen Tommy in de auto gaat zitten en Thijs er voor uit rent?
Hoezo gaat een auto slomer dan een persoon en hoezo gingen ze dan niet gewoon allebei rennen en lieten ze die auto niet gewoon staan?
Hun auto stond volgens mij gewoon onderaan de berg en Tommy besluit om te proberen of de auto sneller gaat. Bleek niet zo te zijn maar Tommy en Thijs zijn dan ook niet de wilderniskenners. Zo had ik het geïnterpreteerd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:56 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hij heeft wel gelijk.

Als de dames het ook gehaald hadden, had de productie een probleem gehad. Alle shots met de wegvliegende helikopter waren dan onmogelijk geweest. Zelfs het instappen in de helikopter had rare shots opgeleverd: waar hadden de dames moeten gaan zitten? Dan had het stelletje er eerst weer uit gemoeten.
Ik zit hier een beetje tussenin. Ik denk niet dat het per se gescript is, maar je ziet in alle Hunted series dat het doel wel een beetje is om niet extreem veel mensen te laten slagen. Tegen het einde worden er gewoon meer obvious hints gegeven. Zoals de codes die duidelijk met een klein beetje werk wel te achterhalen waren. Ik denk dat als ze het wel hadden gered er 1 voorin en 1 achterin gegaan was (lekker bij elkaar op schoot)en dat je een helikopter had zien wegvliegen zonder iemand of met slechts 2 personen. De anderen konden dan met de productie mee. Maar ik denk wel dat ze van dat scenario nooit echt zijn uitgegaan.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_204544792
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:56 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hij heeft wel gelijk.

Als de dames het ook gehaald hadden, had de productie een probleem gehad. Alle shots met de wegvliegende helikopter waren dan onmogelijk geweest. Zelfs het instappen in de helikopter had rare shots opgeleverd: waar hadden de dames moeten gaan zitten? Dan had het stelletje er eerst weer uit gemoeten.
Nee. Jullie lopen alles kapot te beredeneren, wat de uitkomst ook was. En dat ook met echt alles. En ja je mag best je vraagtekens bijzetten en een productie zal vast wel eens een kleine roerlepel door de pap halen, maar dit begint nu echt nergens op te slaan
pi_204544886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 13:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nee. Jullie lopen alles kapot te beredeneren, wat de uitkomst ook was. En dat ook met echt alles. En ja je mag best je vraagtekens bijzetten en een productie zal vast wel eens een kleine roerlepel door de pap halen, maar dit begint nu echt nergens op te slaan
Ik ben het volledig met je eens, dat gezeur en gezeik van jullie twee (dries en sodemieters) haalt al het plezier weg om dit topic te blijven volgen, het valt me mee dat selmar nog wil reageren, ik had allang gezegd bekijk het maar.
pi_204545110
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 10:40 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Als je zo gaat denken hadden ze die helikopter ook niet hoeven huren, dan hadden ze ook gewoon een plek kunnen afzetten waar ze naar toe moesten lopen, of hadden de dames de hunters kunnen uitschakelen met het gooien van een paar forse stenen
Pfff hey, wordt jij weleens op feestjes uitgenodigd? Man man, wat ben jij een ontzettende negatieveling. Ik heb al weken je reacties gelezen en me eraan geïrriteerd, want veel dingen die je zei klopten gewoon totaal niet en waren gewoon letterlijk uit eerdere seizoenen verklaard, en bij sommige dingen had je zeker een punt maar door je ongelofelijke negativiteit en bijna onbeschoftheid werden de keren dat je wel gelijk had daardoor volledig teniet gedaan.

Ik ga hier niet reageren op alle zaken die al veel zijn besproken, maar bijv zo’n helikopter, dat is toch ongelofelijk logisch. Dat mensen niet zelf kunnen redeneren hoe dat precies zou kunnen zijn gegaan vind ik wel bijzonder.
Je zit ergens in de middle of nowhere in Bulgarije of all places, er is daar al 100 jaar geen waterput meer onderhouden bij wijze van spreken, je wilt een spectaculaire extractie als productie en gaat in de omgeving op zoek naar een helikopter. Dan staan daar natuurlijk niet 100 verschillende modellen te huur. Misschien was dit zelfs wel de enigste die te huur was in de nabije omgeving. Dan denk je als productie er passen er misschien niet 4 in om mee weg te vliegen, maar ze passen er wel in om de opdracht te laten slagen (want in of tegen voertuig is volgens de regels veilig). Maar dan moet je wel even twee keer met de heli opstijgen en landen op die plek (voor het eindshot) mochten beide koppels het halen. Dan is het toch volkomen logisch dat je als productie voor zo’n oplossing kiest in plaats van heel lang doorzoeken om vervolgens een waarschijnlijk veel duurdere heli te huren die van veel verder weg moet komen als die er überhaupt al kan komen, terwijl je op dat moment niet eens zeker bent of er wel 4 personen bij terecht zullen komen op de laatste dag. Dit soort dingen worden heel erg vaak al heel ver van te voren geregeld en gereserveerd, en dan heb je ook nog eens te maken met een gehucht ergens in een voormalig Soviet land, zwak/slecht bereik en waar het allemaal logistiek niet zoals in Nederland zal gaan. Er zijn zoveel logische redenen te bedenken waarom er daar een heli voor 4 personen stond, maar nee hoor, alle azijnzeikerds weten zeker dat de productie allemaal allang wist dat 1 koppel het ging halen. Wat slecht zeg. En zelfs dan; net alsof de productie niet snapt dat de kijker dat zal gaan denken…

Ik vond het een heel leuk seizoen, sommige zaken vond ik iets minder zoals bij de reguliere seizoenen ook altijd wel is, maar ik heb er echt van genoten en hoop dat het terug zal keren :)
Kijkcijfers waren met uitgesteld kijken volgens mij ook best wel prima :)
Nu helaas weer tot half november wachten op een nieuw seizoen Hunted :(

[ Bericht 18% gewijzigd door Eagles89 op 26-04-2022 14:45:29 ]
pi_204545136
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 13:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nee. Jullie lopen alles kapot te beredeneren, wat de uitkomst ook was. En dat ook met echt alles. En ja je mag best je vraagtekens bijzetten en een productie zal vast wel eens een kleine roerlepel door de pap halen, maar dit begint nu echt nergens op te slaan
Het heeft gewoon te maken met het nieuwe format. Ik vind dat ook heel begrijpelijk. Deze variant van het programma is helemaal nieuw, dus enerzijds is het van tevoren lastig in te schatten hoe e.e.a. uit zal pakken. Anderzijds wil je wel een aantrekkelijke serie afleveren, met voldoende spanning. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat in de praktijk blijkt dat alle kandidaten binnen een dag al zijn opgepakt. Het is evenmin de bedoeling dat pas in de praktijk blijkt dat de Hunters geen schijn van kans maken, zodat er uiteindelijk 12 kandidaten op de helikopter staan te wachten. Je wilt dat het spannend is en dat kandidaten geleidelijk aan worden opgepakt, tot er een paar overblijven die de finale in gaan.

Dus stuur je als productie een beetje bij. Dreigen de Hunters alle kandidaten al voortijdig te arresteren, dan zorg je bijv. dat ze even opgehouden worden, omdat ze 'geen bereik' hebben. Dat is bij de 'gewone' Hunters overigens ook het geval. Kun je je de finale van de laatste 'normale' serie (dus niet de VIPS) nog herinneren? De productie koos er toen bijv. voor om de Hunters in de finale ANPR-hits op de vrachtwagen met de container te geven - ze hadden er ook voor kunnen kiezen om dat niet te doen (door de vrachtwagen over binnenwegen te sturen). Dus ja, de productie beïnvloedt het verloop van het spel, maar dat hoort er gewoon bij. Dat vind ik begrijpelijk.

Wat ik jammer vond aan deze serie, is - ten eerste - dat het te vaak en te duidelijk gebeurde. Te veel dingen die onlogisch, onwaarschijnlijk of zelfs onmogelijk zijn. Of dingen die nét iets te toevallig zijn. Ten tweede was het jammer dat volledig onduidelijk was wat de regels nou eigenlijk zijn. Dat maakt het lastig om mee te leven. Een goed voorbeeld was die drone; die is er dan opeens, in de laatste aflevering. Zonder dat uitgelegd wordt waarom die eerder dan niet is ingezet.

Op zich vind ik het trouwens best een leuk format hoor, dus ik hoop dat ze hier de volgende keer wat scherper op zijn. Zie het als opbouwende kritiek. Als ik het echt een complete shitshow had gevonden, was ik al lang afgehaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2022 14:30:38 ]
pi_204546820
Afgelopen! Into The Wild is een vermakelijk progrmama, maar toch voelde het einde niet goed met die helicopter waar - zo op het oog - slechts één team in paste. Ik kreeg meteen het gevoel dat Anne en Simone het sowieso niet zouden halen en dat was jammer.

Wat een prachtige natuur en wat jammer dat we daar niet meer van gezien hebben. In de eennalaatste aflevering kwamen Rik & Laura aan in een verlaten dorpje, daar had ik graag iets meer van gezien.
Tegelijkertijd is het zo gefilmd, dat het leek alsof het in de middle of nowhere was, terwijl zelfs op het eind nog iemand zijn hond uitliet en dicht in de buurt van verschillende dorpjes liepen. Knap dat we daar weinig van gemerkt hebben.

Drie keer Hunted vind ik eigenlijk iets te veel. Mocht er volgend seizoen weer een Into The Wild zijn, dan ga ik vast weer kijken. Mocht het er niet zijn, dan mis ik het niet.

Owja, Selmar, bedankt dat je hier weer aanwezig was om onze vragen te beantwoorden. Dat maakt het programma meteen een stuk leuker!
pi_204547503
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 13:57 schreef Sorella het volgende:

[..]
Ik ben het volledig met je eens, dat gezeur en gezeik van jullie twee (dries en sodemieters) haalt al het plezier weg om dit topic te blijven volgen, het valt me mee dat selmar nog wil reageren, ik had allang gezegd bekijk het maar.
Wat een flauwekul. Als Selmar niet tegen feedback kan van (trouwe) kijkers, dan kan hij inderdaad beter niet meer hier posten. Maar volgens mij is dat niet het geval en wil Selmar gewoon toelichting geven op een user, die terecht, vragen stelt en twijfels uit.

Als blijkt dat inderdaad de dames geen kans hadden of dat het gescript is dan is het gewoon een hele grote sof en dat mag best gezegd worden.
pi_204549472
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 19:31 schreef FYazz het volgende:

[..]
Wat een flauwekul. Als Selmar niet tegen feedback kan van (trouwe) kijkers, dan kan hij inderdaad beter niet meer hier posten. Maar volgens mij is dat niet het geval en wil Selmar gewoon toelichting geven op een user, die terecht, vragen stelt en twijfels uit.

Als blijkt dat inderdaad de dames geen kans hadden of dat het gescript is dan is het gewoon een hele grote sof en dat mag best gezegd worden.
Je hebt feedback en feedback, je kan ook gewoon vragen stellen maar zoals er nu op alle slakken zout gelegd wordt vind ik overdreven en voor mijn gevoel lijkt het of er nog net niet op de man gespeeld wordt.
pi_204549663
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 14:25 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Nu helaas weer tot half november wachten op een nieuw seizoen Hunted :(
Nee hoor, tot september!

En voor de rest heb ik aangegeven wat het productieteam zou hebben gedaan als er wel vier voortvluchtigen het hadden gehaald. Je hebt niet alles in de hand als productie, en zeker niet het aanbod van huur-helicopters.
pi_204549764
Was leuk voor een keer, maar ik hoef hier geen meerdere seizoenen van te zien.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_204549925
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 21:57 schreef Sorella het volgende:

[..]
Je hebt feedback en feedback, je kan ook gewoon vragen stellen maar zoals er nu op alle slakken zout gelegd wordt vind ik overdreven en voor mijn gevoel lijkt het of er nog net niet op de man gespeeld wordt.
Nog net niet op de man ...

Je bedoelt de users die hier worden aangevallen omdat ze kritiek leveren.
Die users die jij persoonlijk aanspreekt met gezeur en gezeik en expliciet in je post benoemd :D
En die door weer een andere user eveneens persoonlijk worden aangevallen.

Nogmaals, Selmar kan wel tegen wat kritiek en na drie keer Hunted achterelkaar met ook nog eens een nieuw format is er nu een keer wat meer kritiek en meer behoefte aan toelichting.
Kan gebeuren, volgende keer beter.

Lijkt mij voor de productie ook alleen maar fijn. Zo kunnen ze volgend seizoen bepaalde zaken anders doen, beter toelichten of anders in beeld brengen zodat de critici ook minder op te merken hebben.
pi_204554148
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 22:39 schreef FYazz het volgende:

[..]
Nog net niet op de man ...

Je bedoelt de users die hier worden aangevallen omdat ze kritiek leveren.
Die users die jij persoonlijk aanspreekt met gezeur en gezeik en expliciet in je post benoemd :D
En die door weer een andere user eveneens persoonlijk worden aangevallen.

Nogmaals, Selmar kan wel tegen wat kritiek en na drie keer Hunted achterelkaar met ook nog eens een nieuw format is er nu een keer wat meer kritiek en meer behoefte aan toelichting.
Kan gebeuren, volgende keer beter.

Lijkt mij voor de productie ook alleen maar fijn. Zo kunnen ze volgend seizoen bepaalde zaken anders doen, beter toelichten of anders in beeld brengen zodat de critici ook minder op te merken hebben.
Dat kan ook op een iets nettere manier. Ik heb hier ook vaak genoeg dingen gevraagd of kritische punten benoemd, maar je kunt toch niet beweren dat sommigen hier op een normale toon kritiek geven. Vooral die Dries nog wat, hij heeft hier al weken alleen maar lopen afkraken en zeiken op dingen, als die het op een normale vragende toon gebracht had waren er best valide punten te ontdekken in zn schrijfsels. Maar om elke keer die reacties na een aflevering van hem te lezen vond ik zo respectloos om te lezen, ook naar Selmar toe die de moeite neemt om hier te reageren en dingen te vertellen die veel normale kijkers nooit te weten komen. Een beetje respect naar het programma is dan wel op zijn plaats. Of denken de afkrakers echt dat Selmar en Co handenwrijvend op het productiekantoor zitten om snode plannetjes te smeden hoe ze ons als kijker nu weer eens lekker hard in de maling kunnen nemen…dat geloof je toch zelf niet. Sommige dingen zullen onvermijdelijk wat gestuurd zijn helaas, maar ik ga er blind vanuit dat de productie dit altijd op een zo eerlijk en realistisch mogelijke manier probeert te doen, niemand zit te wachten op een TV programma waar de deelnemers op dag 1 gepakt worden of op de laatste dag met zn allen cumbaja de heli instappen. En ook in het echte leven gebeuren er soms, zelfs bij cold cases, bizarre toevalligheden waardoor zaken opgelost worden.

@Selmar, seizoen 2021 begon op 1 november, vandaar :) maar dat is goed nieuws! Zijn de opnames dan ook een stuk eerder? Of is er gewoon kijkcijfertechnisch gekozen voor een eerder uitzend moment van het begin van het nieuwe seizoen?
pi_204555598
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:12 schreef Eagles89 het volgende:

[..]


@:Selmar, seizoen 2021 begon op 1 november, vandaar :) maar dat is goed nieuws! Zijn de opnames dan ook een stuk eerder? Of is er gewoon kijkcijfertechnisch gekozen voor een eerder uitzend moment van het begin van het nieuwe seizoen?
Is om voor het WK klaar te zijn met uitzenden
pi_204555735
-
Maar laten we het weer bij het mooie programma Hunted houden als dat mag :)

[ Bericht 22% gewijzigd door Nizno op 28-04-2022 07:45:04 ]
pi_204557735
Het idee was interessant maar de uitwerking vond ik niet veel aan. Voor mij hoeft deze versie niet meer.
pi_204563840
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 12:52:26 #194
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204563987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:37 schreef Selmar het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een teaser voor het nieuwe seizoen? :) Opnames nu?
  donderdag 28 april 2022 @ 12:52:44 #195
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_204563991
de chinese boot tegenover de Euromast, de plek waar de container stond tijdens de laatste gewone serie
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_204564006
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:37 schreef Selmar het volgende:
[ afbeelding ]
Voorbereiding voor nieuwe seizoen? :D Gaaf…
pi_204564017
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:52 schreef marcel.de het volgende:
de chinese boot tegenover de Euromast, de plek waar de container stond tijdens de laatste gewone serie
Scherp! Waarschijnlijk zal dat dan het vertrekpunt van de nieuwe kandidaten van het nieuwe seizoen worden?!
pi_204564663
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:55 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Scherp! Waarschijnlijk zal dat dan het vertrekpunt van de nieuwe kandidaten van het nieuwe seizoen worden?!
Zoveel drijvende Chinese restaurants zijn er niet, dus deze is makkelijk herkenbaar (die in Amsterdam ziet er heel anders uit, qua dakvorm).
pi_204584095
Mooi, ga ik vanaf nu een maand lang daar posten en dan kan ik de nieuwe kandidaten zien en volgen en stalken en wat ik maar wil :)
  zaterdag 30 april 2022 @ 07:27:12 #200
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_204584180
Ja maar jongens, hier startte het vorige seizoen
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  zaterdag 30 april 2022 @ 08:39:05 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204584440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:55 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Scherp! Waarschijnlijk zal dat dan het vertrekpunt van de nieuwe kandidaten van het nieuwe seizoen worden?!
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204586014
Of Selmar en z'n collega Hunters hebben gewoon een avondje zitten schransen als afsluiting van het seizoen. :P
pi_204586928
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Of Selmar en z'n collega Hunters hebben gewoon een avondje zitten schransen als afsluiting van het seizoen. :P
Haha…ik ga er vanuit dat dit het startpunt nieuwe seizoen wordt, en dat vind ik best gaaf!
  maandag 2 mei 2022 @ 11:41:54 #204
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_204606144
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 05:10 schreef ThijsTH het volgende:
Mooi, ga ik vanaf nu een maand lang daar posten en dan kan ik de nieuwe kandidaten zien en volgen en stalken en wat ik maar wil :)
Haha Hunted meets The Hunt!
pi_204612832
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:41 schreef Telates het volgende:

[..]
Haha Hunted meets The Hunt!
Speaking of...... als nou voor het komende VIP-seizoen Klaas-Jan Huntelaar wordt uitgenodigd dan is het de hunters die jagen op "The Hunter" :')
  MOL-held zondag 8 mei 2022 @ 22:04:33 #206
44635 XMN8R
mag dat?
pi_204672515
In België beginnen vandaag de opnames van Klopjacht.

15 mensen zijn op de vlucht. Kom je iemand tegen dan heb je twee mogelijkheden: je helpt ze... of je belt de kliklijn!



Het tweede seizoen van Klopjacht is gestart. Op dit moment zijn er voortvluchtigen op de vlucht in België. En jij hebt een unieke kans om invloed te hebben op de klopjacht.

Jij kan hen helpen uit handen te blijven van het team van topspeurders. Help ze aan een overnachtig of laat hen je telefoon gebruiken. Of je kiest er voor om ze te verklikken. Want er wordt een geldprijs uitgeloofd voor de gouden tip die leidt tot arrestatie. De kliklijn is gratis bereikbaar via het WhatsApp nummer 0475 11 55 55 en zal vanaf 8 mei 2022 actief zijn gedurende 2 weken.

Via dit nummer kunnen tekstberichten, foto’s, filmpjes of audiofragmenten worden doorgestuurd. Er kan naar dit nummer niet gebeld worden. Als de speurders jouw tip waardevol vinden, kunnen zij contact met je opnemen. Leidt jouw gouden tip rechtstreeks tot een arrestatie? Dan maak je kans op een beloning van 500 euro.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  maandag 9 mei 2022 @ 15:38:50 #207
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_204678795
quote:
4s.gif Op zondag 8 mei 2022 22:04 schreef XMN8R het volgende:
In België beginnen vandaag de opnames van Klopjacht.

15 mensen zijn op de vlucht. Kom je iemand tegen dan heb je twee mogelijkheden: je helpt ze... of je belt de kliklijn!

[ afbeelding ]

Het tweede seizoen van Klopjacht is gestart. Op dit moment zijn er voortvluchtigen op de vlucht in België. En jij hebt een unieke kans om invloed te hebben op de klopjacht.

Jij kan hen helpen uit handen te blijven van het team van topspeurders. Help ze aan een overnachtig of laat hen je telefoon gebruiken. Of je kiest er voor om ze te verklikken. Want er wordt een geldprijs uitgeloofd voor de gouden tip die leidt tot arrestatie. De kliklijn is gratis bereikbaar via het WhatsApp nummer 0475 11 55 55 en zal vanaf 8 mei 2022 actief zijn gedurende 2 weken.

Via dit nummer kunnen tekstberichten, foto’s, filmpjes of audiofragmenten worden doorgestuurd. Er kan naar dit nummer niet gebeld worden. Als de speurders jouw tip waardevol vinden, kunnen zij contact met je opnemen. Leidt jouw gouden tip rechtstreeks tot een arrestatie? Dan maak je kans op een beloning van 500 euro.

Voor 500 euro zou ik ze lekker helpen, das de moeite van mijn integriteit opofferen niet waard 😶
pi_204679402
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:38 schreef Telates het volgende:

[..]
Voor 500 euro zou ik ze lekker helpen, das de moeite van mijn integriteit opofferen niet waard 😶
Genoeg mensen op de wereld die hun moeder voor 500 euro verkopen. Is wel een serieuze beloning voor een spel natuurlijk.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_204681583
quote:
4s.gif Op zondag 8 mei 2022 22:04 schreef XMN8R het volgende:
In België beginnen vandaag de opnames van Klopjacht.

15 mensen zijn op de vlucht. Kom je iemand tegen dan heb je twee mogelijkheden: je helpt ze... of je belt de kliklijn!

[ afbeelding ]

Het tweede seizoen van Klopjacht is gestart. Op dit moment zijn er voortvluchtigen op de vlucht in België. En jij hebt een unieke kans om invloed te hebben op de klopjacht.

Jij kan hen helpen uit handen te blijven van het team van topspeurders. Help ze aan een overnachtig of laat hen je telefoon gebruiken. Of je kiest er voor om ze te verklikken. Want er wordt een geldprijs uitgeloofd voor de gouden tip die leidt tot arrestatie. De kliklijn is gratis bereikbaar via het WhatsApp nummer 0475 11 55 55 en zal vanaf 8 mei 2022 actief zijn gedurende 2 weken.

Via dit nummer kunnen tekstberichten, foto’s, filmpjes of audiofragmenten worden doorgestuurd. Er kan naar dit nummer niet gebeld worden. Als de speurders jouw tip waardevol vinden, kunnen zij contact met je opnemen. Leidt jouw gouden tip rechtstreeks tot een arrestatie? Dan maak je kans op een beloning van 500 euro.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Klopjacht_(televisieprogramma)

Als ik het zo lees hetzelfde format als in Nederland maar wordt daarnaast het publiek opgeroepen om actief mee te speuren.
  MOL-held maandag 9 mei 2022 @ 20:24:09 #210
44635 XMN8R
mag dat?
pi_204681912
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:38 schreef Telates het volgende:

[..]
Voor 500 euro zou ik ze lekker helpen, das de moeite van mijn integriteit opofferen niet waard 😶
In de Nederlandse versie Hunted geven de meeste familieleden, kennissen, voorbijgangers, etc. (uiteindelijk) heel eerlijk veel info. Zelfs veel kandidaten vertellen tijdens een verhoor teveel als ze eenmaal aangehouden zijn.

Ik vind de beloning van 500 euro voor info die leidt tot een aanhouding op zich wel een interessante twist voor het programma. Maar ik vermoed dat ze dat regelmatig zullen moet uitbetalen, want als het enigszins lijkt op de Nederlandse versie zullen er maar weinig zijn die volledig aan de kant van de deelnemers zullen (blijven) staan, ook als ze stevig verhoord worden.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_204685154
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 15:38 schreef Telates het volgende:

[..]
Voor 500 euro zou ik ze lekker helpen, das de moeite van mijn integriteit opofferen niet waard 😶
Tja, als we binnen het narratief van het spel blijven, het zijn voortvluchtigen waaraan de hoogste prioriteit van opsporing is gekoppeld. Zware criminelen dus. Dan is het eerder integer om de autoriteiten te helpen bij de opsporing, dan de voortvluchtigen te helpen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 10 mei 2022 @ 13:58:57 #212
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_204688550
quote:
Ik heb DeMol al gevonden :P
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_204703562
Voor eventuele voortvluchtigen: Uit betrouwbare bron vernomen dat er gisteren hunters in Zuidwest-Friesland waren!

[ Bericht 11% gewijzigd door Quyxz_ op 11-05-2022 12:45:03 ]
gr gr
  woensdag 11 mei 2022 @ 23:40:31 #214
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_204713887
quote:
4s.gif Op zondag 8 mei 2022 22:04 schreef XMN8R het volgende:
In België beginnen vandaag de opnames van Klopjacht.

15 mensen zijn op de vlucht. Kom je iemand tegen dan heb je twee mogelijkheden: je helpt ze... of je belt de kliklijn!

[ afbeelding ]

Het tweede seizoen van Klopjacht is gestart. Op dit moment zijn er voortvluchtigen op de vlucht in België. En jij hebt een unieke kans om invloed te hebben op de klopjacht.

Jij kan hen helpen uit handen te blijven van het team van topspeurders. Help ze aan een overnachtig of laat hen je telefoon gebruiken. Of je kiest er voor om ze te verklikken. Want er wordt een geldprijs uitgeloofd voor de gouden tip die leidt tot arrestatie. De kliklijn is gratis bereikbaar via het WhatsApp nummer 0475 11 55 55 en zal vanaf 8 mei 2022 actief zijn gedurende 2 weken.

Via dit nummer kunnen tekstberichten, foto’s, filmpjes of audiofragmenten worden doorgestuurd. Er kan naar dit nummer niet gebeld worden. Als de speurders jouw tip waardevol vinden, kunnen zij contact met je opnemen. Leidt jouw gouden tip rechtstreeks tot een arrestatie? Dan maak je kans op een beloning van 500 euro.

Is seizoen 1 ook terug te bekijken?
Deze is me even ontschoten zo te zien, wist hier nog niks vanaf tot vanavond :D

Trouwens wel tof dat ze weer zijn begonnen met de opnames, ben benieuwd!
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  MOL-held donderdag 12 mei 2022 @ 09:31:45 #215
44635 XMN8R
mag dat?
pi_204715515
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Is seizoen 1 ook terug te bekijken?
Deze is me even ontschoten zo te zien, wist hier nog niks vanaf tot vanavond :D

Trouwens wel tof dat ze weer zijn begonnen met de opnames, ben benieuwd!
Google is your friend ;)

https://www.goplay.be/vid(...)acht-s1-aflevering-1

Wel eerst even je VPN aanslingeren..
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  donderdag 12 mei 2022 @ 16:00:13 #216
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_204718874
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:31 schreef XMN8R het volgende:

[..]
Google is your friend ;)

https://www.goplay.be/vid(...)acht-s1-aflevering-1

Wel eerst even je VPN aanslingeren..
Ik heb een goplay account, maar mijn sufshark vpn doet het niet met goplay.
Meer mensen met dat probleem?
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_204730671
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor eventuele voortvluchtigen: Uit betrouwbare bron vernomen dat er gisteren hunters in Zuidwest-Friesland waren!
En niet alleen hunters…
pi_204730684
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:24 schreef XMN8R het volgende:

[..]
In de Nederlandse versie Hunted geven de meeste familieleden, kennissen, voorbijgangers, etc. (uiteindelijk) heel eerlijk veel info. Zelfs veel kandidaten vertellen tijdens een verhoor teveel als ze eenmaal aangehouden zijn.

Ik vind de beloning van 500 euro voor info die leidt tot een aanhouding op zich wel een interessante twist voor het programma. Maar ik vermoed dat ze dat regelmatig zullen moet uitbetalen, want als het enigszins lijkt op de Nederlandse versie zullen er maar weinig zijn die volledig aan de kant van de deelnemers zullen (blijven) staan, ook als ze stevig verhoord worden.
Beloning doen we in Nederland soms ook, maar communiceren dat vaak via de lokale zender. Overigens krijgen ze op dit moment in België vooral veel onzin binnen 😃
  vrijdag 13 mei 2022 @ 19:04:15 #219
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_204736064
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor eventuele voortvluchtigen: Uit betrouwbare bron vernomen dat er gisteren hunters in Zuidwest-Friesland waren!
Moeten we niet eens een fok! interferentieploeg vormen die de hunters dwarsboomt? ;)
pi_204736176
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:04 schreef Telates het volgende:

[..]
Moeten we niet eens een fok! interferentieploeg vormen die de hunters dwarsboomt? ;)
geheim netwerk voor slaapadresjes/autoritjes etc _O_

Laat Selmar maar alle FOK!ers in dit topic in kaart brengen voor het geval het echt waar is :P
hardcoholic
  MOL-held zaterdag 14 mei 2022 @ 08:52:33 #221
44635 XMN8R
mag dat?
pi_204740612
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:51 schreef Selmar het volgende:

[..]
Beloning doen we in Nederland soms ook, maar communiceren dat vaak via de lokale zender.
Is het dan zo dat iemand na afloop benaderd wordt en tot zijn/haar verrassing wat geld toegestopt krijgt?

Want dat lijkt me een andere situatie dan wanneer je vooraf al weet dat je 500 euro kan krijgen voor een goeie tip. Iemand die anders niet met de hunters zou meewerken gaat dat wellicht wel doen met wat geld in het vooruitzicht?

Tijdens de opnames is bij niemand bekend waar de voortvluchtigen en hunters zijn (er is vaak zelfs niet eens bekend dát er opnames plaats vinden). Maar met 500 euro in het vooruitzicht gaan mensen (vooral fans van het programma) misschien wat actiever om zich heen kijken of zelfs meezoeken?
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_204740710
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 08:52 schreef XMN8R het volgende:

[..]
Is het dan zo dat iemand na afloop benaderd wordt en tot zijn/haar verrassing wat geld toegestopt krijgt?

Want dat lijkt me een andere situatie dan wanneer je vooraf al weet dat je 500 euro kan krijgen voor een goeie tip. Iemand die anders niet met de hunters zou meewerken gaat dat wellicht wel doen met wat geld in het vooruitzicht?

Tijdens de opnames is bij niemand bekend waar de voortvluchtigen en hunters zijn (er is vaak zelfs niet eens bekend dát er opnames plaats vinden). Maar met 500 euro in het vooruitzicht gaan mensen (vooral fans van het programma) misschien wat actiever om zich heen kijken of zelfs meezoeken?
Als je eerdere seizoenen hebt gekeken weet je het antwoord op je vraag :) het is in Nederland ook gedaan, maar via Facebook accounts of op RTV Drenthe/Friesland/Limburg dat soort zenders.
pi_204859741
  woensdag 25 mei 2022 @ 15:31:30 #224
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204859791
Zitten we weer bij Vliegveld Teuge?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 25 mei 2022 @ 15:36:26 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204859850
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2022 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zitten we weer bij Vliegveld Teuge?
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204860028
Volgens mij zit hij gewoon te trollen met foto's van afgelopen seizoen. :+
pi_204861787
En lifeofyvonne gooide wat over Famke Louise op insta en prompt stonden de Hunters voor haar deur. Ben benieuwd.

Gister ook stukje UK versie Hunted gekeken op Channel 4, die werden gedropt op Isle of Wight, met een helikopter boven hun waarmee de hunters live mee konden kijken, ben je lekker mee. De leidster daar is wel een ontzettende karikatuur. Zegt alleen dingen als "I want them now". Dat draagt niet echt bij, dan heb ik veel liever Marcel moet ik zeggen.
Wel een duo doven erbij, wat dat betreft doen ze het in Engeland wel beter. Dove deelnemers, in een ander programma een presentator in een rolstoel, enz. Toch wat inclusiever.
  woensdag 25 mei 2022 @ 18:39:14 #228
3542 Gia
User under construction
pi_204862112
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:04 schreef Telates het volgende:


Moeten we niet eens een fok! interferentieploeg vormen die de hunters dwarsboomt? ;)
Ik doe wel mee. En ik ontken vervolgens alles. 'Geen actieve herinnering' of zoiets.
  woensdag 25 mei 2022 @ 19:05:34 #229
403253 Meke
after all this time? always.
pi_204862380
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 18:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
En lifeofyvonne gooide wat over Famke Louise op insta en prompt stonden de Hunters voor haar deur. Ben benieuwd.

Die waren er voor Sjoerd & Aysen :P

Dus mocht iemand hen zien (als ze inmiddels niet al gepakt zijn :D , kun je nog het boekje in als verrader :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 25 mei 2022 @ 19:39:20 #230
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 27 juli 2022 @ 21:58:44 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205476232
Wanneer gaat het nieuwe seizoen beginnen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205477704
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer gaat het nieuwe seizoen beginnen?
19 September. Ze willen voor het WK klaar zijn.
pi_205478414
Ik kwam tijdens de Vierdaagse trouwens een van de Hunters, Thijs Wattimena, tegen. Even mee staan kletsen; Hele aardige gast ^O^.

Doe jij ook een keer mee, Selmar? 😬
  donderdag 28 juli 2022 @ 09:15:14 #234
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205478505
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 02:32 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
19 September. Ze willen voor het WK klaar zijn.
Thanks.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205486168
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:04 schreef Anne het volgende:
Ik kwam tijdens de Vierdaagse trouwens een van de Hunters, Thijs Wattimena, tegen. Even mee staan kletsen; Hele aardige gast ^O^.

Doe jij ook een keer mee, Selmar? 😬
Die Thijs had altijd al een Nijmeegs/Arnhems accent vond ik dus hij zal wel uit die regio komen idd.
pi_205494471
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 02:32 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
19 September. Ze willen voor het WK klaar zijn.
26 september, maar inderdaad om voor het WK klaar te zijn. De mini-trailer wordt al uitgezonden (zie ook mijn Twitter)
pi_205494487
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2022 09:04 schreef Anne het volgende:
Ik kwam tijdens de Vierdaagse trouwens een van de Hunters, Thijs Wattimena, tegen. Even mee staan kletsen; Hele aardige gast ^O^.

Doe jij ook een keer mee, Selmar? 😬
Paar jaar geleden gedaan, was tof! Vooral de laatste dag 😃
pi_205663586
Ik heb er weer heel veel zin in! Mijn favoriete programma op televisie :)
pi_205680416
Komend jaar geen Into The Wild meer denk ik, Selmar? Alleen een reguliere plus een VIPS?
pi_205722481
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 21:41 schreef ThijsTH het volgende:
Komend jaar geen Into The Wild meer denk ik, Selmar? Alleen een reguliere plus een VIPS?
Zou ik oprecht wel jammer vinden. Maar ik merkte hier toen dat ik wel in de minderheid was van de mensen die het een leuk concept vonden. Ik heb vooral de eerste afleveringen er in elk geval enorm veel plezier aan beleefd.
pi_205851120
Babette Sijben (van Hunted 2016) doet nu mee aan het realityprogramma Een jaar van je leven
pi_205890836
Ik zat al nieuwsgierig te kijken in de gids van de programmering voor volgende week of Hunted er al bij zat, omdat ik me vaag herinnerde dat het in september zou beginnen, maar zie nu hier dat het pas de 26ste in september begint, helemaal aan het einde van de maand…..tegenvaller:) kijk er echt naar uit, leukste programma van het jaar:)
  donderdag 8 september 2022 @ 18:15:04 #243
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_205894528
Mocht je een Belgisch IP-adres hebben (omdat je er woont of via VPN): de Vlaamse versie van Hunted is inmiddels alweer begonnen + er is kortgeleden een korte 'Celebs'-versie geweest.

https://www.goplay.be/klopjacht
https://www.goplay.be/klopjacht-celebs
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2022 @ 19:07:39 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_205895182
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 07:28 schreef ThijsTH het volgende:
Babette Sijben
ah, daar ken ik haar van, zat me dat al dagen af te vragen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_206040552
Gisteren is er een nieuwe trailer gelanceerd, erg veel zin in, nog 6 dagen :)
pi_206040636
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:02 schreef Eagles89 het volgende:
Gisteren is er een nieuwe trailer gelanceerd, erg veel zin in, nog 6 dagen :)
Jaaaaa *O* Verheug me erop
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206040645
Zin in *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_206040909
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 07:28 schreef ThijsTH het volgende:
Babette Sijben (van Hunted 2016) doet nu mee aan het realityprogramma Een jaar van je leven
Dus ze recyclen nu ook al onbekende Nederlanders, top.
pi_206047092
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dus ze recyclen nu ook al onbekende Nederlanders, top.
Ja, ze denken tegenwoordig overal aan het milieu!
pi_206100784
Morgen weer.
  maandag 26 september 2022 @ 07:54:47 #251
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206105053
Vanavond weer…


Ik herken in ieder geval Pampus bij Muiden:


De voortvluchtigen:



Jade en Marco

Jade (20) en Marco (50) zijn dochter en vader. Jade woont in een studentenhuis en studeert Bouwkunde aan de TU in Delft. Marco levert bedrijfskleding aan organisaties in heel NL. Dit is zijn eigen bedrijf. Marco is een enorme fan van het programma en zijn wens om mee te doen is al lang aanwezig. Hij is extreem fanatiek en als het er op aankomt is het ieder voor zich. Jade weet dit en verwacht dan ook echt niet van haar vader dat hij haar tas gaat dragen.



Lina en Danique

Deze vriendinnen van 26 jaar hebben elkaar leren kennen tijdens hun studententijd in Groningen. Omdat ze op hoog niveau basketbal speelden, trainden ze 8 keer per week en leerden ze elkaar goed kennen. Dat ze lang op elkaars lip kunnen zitten, weten ze uit ervaring. Ze hebben samen al eens 5 weken gereisd door Colombia en Brazilie.



Rob en Damy

Deze Brabantse heren hebben elkaar 2 jaar geleden leren kennen tijdens hun werk bij een internet marketing bureau. De mannen zijn erg fanatiek en vooral Rob (28) kijkt al heel lang naar het programma.. In het begin van hun vlucht willen ze vooral back to basic, maar ze zijn vooral van plan om niet in patronen te werken. Rob omschrijft zich als impulsief terwijl Damy (28) juist wat doordachter te werk gaat. Een ding weten ze wel, stil zitten willen ze niet. Ze willen met een ouderwetse kaart een tactische route zoeken.



Sandra en Michel

Sandra (35) en Michel(39) zijn 15 jaar samen en maar pas 2 jaar getrouwd.Sandra kwam met het idee om mee te doen, ze kijken samen met de kinderen. Sandra is heel impulsief en als ze iets leuk vindt, wil ze het graag doen. Michel denkt dat ze het wel kunnen door hun karakters. Ze weten precies wat ze aan elkaar hebben en vormen echt een eenheid.



Sanne en Siedo

Sanne (25) en Siedo (31) zijn broer en zus. Zij doen mee aan Hunted om even een heel ander leven te leiden. Alles 3 weken los te laten. Avontuur op te zoeken. Ook als ontwikkeling voor jezelf als mens. Ze willen graag mensen ontmoeten en gewoon avonturen beleven.



Yasmin en Melvin

Yasmin en Melvin hebben elkaar ooit leren kennen in de gehandicaptenzorg en hadden meteen een klik. Nu werken ze niet meer samen maar zien elkaar nog steeds zeer regelmatig privé.
Ze zijn overtuigd van hun winst en erg fan van het programma. Ze zijn ook erg avontuurlijk ingesteld maar het tentje blijft wel thuis ‘het moet immers wel leuk blijven’.

De Hunters






[ Bericht 41% gewijzigd door MadMaster op 26-09-2022 08:05:08 ]
  maandag 26 september 2022 @ 08:38:56 #252
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206105248
Ik kan het helaas niet op de maandagavonden kijken, dus dat wordt ergens op een andere dag. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206105503
Leuk leuk! Mooi programma
Alius aliud dicit
pi_206106371
Als ik het zo lees geef ik Rob en Damy, en Jade en Marco de beste kansen, maar vooral de eerste dagen moet je geluk hebben. Als de Hunters zich de eerste dagen op andere focussen is het makkelijker onder de radar te blijven, en te wennen aan het leven als voortvluchtige.
pi_206110031
Zin in dit nieuwe seizoen ^O^ :Y :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206111021
quote:
I'm a hunter... en dan deze muziek? Dat had natuurlijk dit moeten zijn:
pi_206111116
Die kale van hunted is er weer bij *O*
pi_206111469
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 18:26 schreef StephanL het volgende:
Die kale van hunted is er weer bij *O*
Is dat die rechter? Die is toch van Baantjer?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2022 19:01:08 ]
pi_206111740
Zin in :)
pi_206111857
quote:
6s.gif Op maandag 26 september 2022 19:01 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Is dat die rechter? Die is toch van Baantjer?
Die kale vrouw.

https://www.deniselaan.com/blog/die-kale-van-hunted
  maandag 26 september 2022 @ 20:11:27 #261
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_206112520
Lijken opzich wel capabele kandidaten.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  maandag 26 september 2022 @ 20:27:06 #262
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206112736
En los *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206112762
Hopelijk dit jaar geen ‘fouten’ van productie bij de start
  maandag 26 september 2022 @ 20:29:37 #264
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206112776
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Kom er maar in, @:selmar!
Nu al? :D
  maandag 26 september 2022 @ 20:31:46 #266
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206112787
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:30 schreef StephanL het volgende:

[..]
Nu al? :D
Zeker.
Marcel heeft z'n testosteron shot ook al weer gehad, zo te zien… _O-
  maandag 26 september 2022 @ 20:32:53 #267
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206112802
Pampus en Muiden, mooi plekje Nederland.
Allemaal via het Muiderslot de kroeg van Ome Ko in…
pi_206112805
Goed begin
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206112813
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 20:31 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zeker.
Marcel heeft z'n testosteron shot ook al weer gehad, zo te zien… _O-
Die Marcel is ook gewoon erbij gehaald, vooral om de stoere uitspraken te doen. _O-
  maandag 26 september 2022 @ 20:34:30 #270
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 26 september 2022 @ 20:35:15 #271
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206112843
Zo te zien makkelijk te overbruggen naar Huizen met de boot.
  maandag 26 september 2022 @ 20:38:11 #273
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206112857
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:36 schreef StephanL het volgende:
Zo te zien makkelijk te overbruggen naar Huizen met de boot.
Met een speedbootje ongeveer 10 minuten…
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 20:39:05 #274
42184 crew  DaMart
pi_206112865
Begin gemist omdat ik dacht dat het op Nederland 1 kwam :') :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 26 september 2022 @ 20:39:59 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206112873
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:39 schreef DaMart het volgende:
Begin gemist omdat ik dacht dat het op Nederland 1 kwam :') :@.
Heb ik alle TT's in dit subforum voorzien van de TV zender, werkt het nog niet…
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 20:40:40 #276
42184 crew  DaMart
pi_206112879
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Heb ik alle TT's in dit subforum voorzien van de TV zender, werkt het nog niet…
Ik had de TT niet gelezen voordat ik de tv aanzette :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_206112880
Hond!

Die spoort ze straks allemaal op en bijt ze in hun sodemieter :P :D
  maandag 26 september 2022 @ 20:41:43 #278
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_206112886
Hondje O+
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_206112894
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:40 schreef StephanL het volgende:
Hond!

Die spoort ze straks allemaal op en bijt ze in hun sodemieter :P :D
Je haalt de gedachte uit mijn hoofd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206112897
Die hunters doen zo stoer...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 26 september 2022 @ 20:43:28 #281
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_206112909
Ik trek die piepstem van Jade niet.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  maandag 26 september 2022 @ 20:44:05 #282
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206112918
Jade wordt als eerste gepakt denk ik.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206112920
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:43 schreef Revanches het volgende:
Ik trek die piepstem van Jade niet.
Nu zit ik er ook de hele tijd op te letten. -O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 26 september 2022 @ 20:44:39 #284
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206112924
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:44 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nu zit ik er ook de hele tijd op te letten. -O-
Ik ook _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206112928
Die is een soort zender, die piepstem, die hoor je van km ver weg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206112937
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die is een soort zender, die piepstem, die hoor je van km ver weg
Eerder ultrasoon
  maandag 26 september 2022 @ 20:46:20 #287
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206112943
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:45 schreef alpeko het volgende:

[..]
Eerder ultrasoon
Touché
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206112948
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Maar die heeft het alleen als ze hard gerend heeft. Jade heeft het de hele tijd.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 26 september 2022 @ 20:48:01 #290
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206112960
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:47 schreef Felagund het volgende:

[..]
Maar die heeft het alleen als ze hard gerend heeft. Jade heeft het de hele tijd.
Maar ze heeft net al wel al een soort van gerend en nog flink wat horden te nemen… :P
pi_206112969
Spotify inzetten :D
  maandag 26 september 2022 @ 20:50:04 #292
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_206112985
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die kan wel hard rennen .. die pakken de Hunters niet zomaar
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 26 september 2022 @ 20:54:10 #293
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206113028
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:48 schreef StephanL het volgende:
Spotify inzetten :D
Slim bedacht wel :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206113047
Met de hand zo laag, dan weet je ook niet dat ze willen liften.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_206113054
Waarschijnlijk hebben ze Jades stemgeluid opgevangen
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206113067
Eerste lead.

Bedrijfsbusjes met namen is killing.
pi_206113104
Liegen kan consequenties hebben. oO/
pi_206113119
Ben ik de enige die nooit van de dreigementen van de Hunters onder de indruk is? _O-
pi_206113122
Ze hebben toch geen bevoegdheid voor consequenties
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206113129
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben toch geen bevoegdheid voor consequenties
Nee, is maar een act. Ze kunnen wel terugkomen.
  maandag 26 september 2022 @ 21:04:12 #301
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_206113131
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben toch geen bevoegdheid voor consequenties
Precies, en dat van mag ik u telefoontje even hebben
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')