Waarom reageer je dan nog steeds constant op @PietjePuk2000quote:Op maandag 11 april 2022 11:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee meer waarom ik @:mikeytt had geblokkeerd dus bij deze een unblock voor deze user. Welkom terug!!!
Inderdaad erg vreemd! Blij dat ik wel tot jouw favoriete users behoor.quote:Op maandag 11 april 2022 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan nog steeds constant op @:pietjepuk2000
@:pietjepuk2000 en ik vinden dat heel vervelend
Eerlijk gezegd sla ik je "discussie"-posts allemaal over, omdat je 9 van de 10 keer niet (goed) leest wat er staat en je nogal lang doordramtquote:Op maandag 11 april 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inderdaad erg vreemd! Blij dat ik wel tot jouw favoriete users behoor.
Dat is niet de beoordeling waar ik van een ervaren rot (die ik hoog aansla) als jij op gerekend had maar toch bedankt.quote:Op maandag 11 april 2022 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd sla ik je "discussie"-posts allemaal over, omdat je 9 van de 10 keer niet (goed) leest wat er staat en je nogal lang doordramt
Maar je bedoelt het niet verkeerd dus ik denk wel altijd ach laat gaan
quote:Op maandag 11 april 2022 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorige keer ook al verteld, geen zin in weer een discussie 'waarom die'.
GGMM is pas laat.quote:Op maandag 11 april 2022 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje laat maar vooruit. Eet smakelijk makker
Hier een voorbeeldquote:Op maandag 11 april 2022 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is niet de beoordeling waar ik van een ervaren rot (die ik hoog aansla) als jij op gerekend had maar toch bedankt.Het is al een stuk vriendelijker dan bepaalde users.
Dit is een klein voorbeeld, maar ik zie regelmatig een lap tekst van je voorbij komen op basis van iets wat je niet goed leest en dan lees ik dat dus helemaal voor niks.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Matige xG dit jaar maar vorig jaar wel een uitzonderlijk goed seizoen gedraaid bij Twente. In principe zou het niet zo'n vreemde keuze zijn.
Als je hem voor een miljoen kunt overnemen, waarom niet?
Maat. Heb je die filmpjes van die gele apen gezien?quote:Op maandag 11 april 2022 11:45 schreef KingRoland het volgende:
Zelfde users die steeds zeggen dat ze zogenaamd tegen racisme zijn
Schrijf je een boek ofzo.quote:Op maandag 11 april 2022 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld
maxi-mus in VBL / Het Feijenoordtopic #2614: KOMOP
Maxi-mus post een tweet waarin staat dat Danilo TRANSFERVRIJ naar Feyenoord kan komen volgend seizoen
Jij post:
[..]
Dit is een klein voorbeeld, maar ik zie regelmatig een lap tekst van je voorbij komen op basis van iets wat je niet goed leest en dan lees ik dat dus helemaal voor niks.
En dat is
Erg jammer.
Ik vertrouw Aziaten voor geen meter. Mensen die honden eten deugen niet.quote:Op maandag 11 april 2022 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat. Heb je die filmpjes van die gele apen gezien?
[ twitter ]
Check dit draadje. En dan graag je mening over het altijd walgelijke China.
Ja, hij heeft ook wel heel erg veel tijdquote:Op maandag 11 april 2022 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat weer erg veel over Pietjepuk.
En het gaat sowieso al erg veel over Pietjepuk.
Pietjepuk heeft het ook graag over Pietjepuk.quote:Op maandag 11 april 2022 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met katten gaan ze ook niet echt fatsoenlijk om.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vertrouw Aziaten voor geen meter. Mensen die honden eten deugen niet.
Daar betaal je je wel een ongeluk voor, maar op zich is het wel een goed verdienmodel van Fok!, er zijn hier best veel irritante typetjes de laatste tijd.quote:
Dat vindt India van ons koe-eet gedrag.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vertrouw Aziaten voor geen meter. Mensen die honden eten deugen niet.
Niet alleen de laatste tijd!quote:Op maandag 11 april 2022 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar betaal je je wel een ongeluk voor, maar op zich is het wel een goed verdienmodel van Fok!, er zijn hier best veel irritante typetjes de laatste tijd.
Wie?quote:Op maandag 11 april 2022 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het helpt ook niet dat die jongen fan is van iedere club.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pietjepuk heeft het ook graag over Pietjepuk.
Ik kan hier niet naar kijken, tyfusvolk.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met katten gaan ze ook niet echt fatsoenlijk om.
[ twitter ]
India is helemaal een smerig land.quote:Op maandag 11 april 2022 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat vindt India van ons koe-eet gedrag.
Maar als wij het hier met koeien doen is het primaquote:Op maandag 11 april 2022 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hier niet naar kijken, tyfusvolk.
Volgende keer spoiler graag.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met katten gaan ze ook niet echt fatsoenlijk om.
[ twitter ]
Behalve van Ajax.quote:Op maandag 11 april 2022 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat die jongen fan is van iedere club.
Mensen die zich wassen in een rivier waar ze 10 km verderop in schijten neem ik niet serieus.quote:Op maandag 11 april 2022 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat vindt India van ons koe-eet gedrag.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 11 april 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als wij het hier met koeien doen is het prima
Al besproken, nou eigenlijk niet. Ik benoemde eten.quote:Op maandag 11 april 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als wij het hier met koeien doen is het prima
Dat ligt er een beetje aan welk van de twee activiteiten stroomopwaarts plaatsvindt.quote:Op maandag 11 april 2022 12:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die zich wassen in een rivier waar ze 10 km verderop in schijten neem ik niet serieus.
Ik weet niet wat die term betekent dus eensquote:Op maandag 11 april 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind whataboutism sowieso nooit zo sterk eigenlijk.
We praten hier Nederlands @Cocoquote:Op maandag 11 april 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind whataboutism sowieso nooit zo sterk eigenlijk.
Eens. Praat gewoon Nederlands.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die over whataboutism beginnen zijn vervelende mensen.
Ik zal volgende keer een term gebruiken die je wel begrijpt.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Dan beperk je jezelf wel heel ergquote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer een term gebruiken die je wel begrijpt.
En met een kleine piemel.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer een term gebruiken die je wel begrijpt.
Ik word hier ook razend van.quote:Op maandag 11 april 2022 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hier niet naar kijken, tyfusvolk.
In het geval van PietjePuk is het 'whatabautisme'quote:Op maandag 11 april 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies. Dan is het blijkbaar 'whataboutisme'. Ik haat whataboutisme.
Laten we geen grappen maken over autisme. Dat doen we al vaak genoeg tijdens haxball.quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het geval van PietjePuk is het 'whatabautisme'
Hahaha
We roddelen hier niet: @PietjePuk2000quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha
Dit kan niet.quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha
Ga je je mening nog geven over die walgelijke Chinezen van je? Ik houd jou hiervoor verantwoordelijk.quote:
Een grapje moet kunnen. Iedereen heet wel iets.quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we geen grappen maken over autisme. Dat doen we al vaak genoeg tijdens haxball.
Ja, gij René. @Zipportalquote:Op maandag 11 april 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een grapje moet kunnen. Iedereen heet wel iets.
Behalve de zangeres zonder naam! Hahahahahaquote:Op maandag 11 april 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
heetquote:Op maandag 11 april 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heet geen iets.quote:Op maandag 11 april 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat overdreven om dit zo breed uit te meten. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heet![]()
@:Caland
@:lenny_leonard
@:wateropmars
quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet eigenlijk lachen maar ik zit op kantoor.
En op kantoor wordt er NIET gelachen.quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
En daar mag je niet lachen?quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik moest op kantoor ook even grinniken.quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Zijn er bananen?quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Nee. Ik had het nog overwogen als je karakters had gezegd.quote:Op maandag 11 april 2022 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij ook je top 3 characters posten in mijn succession topic? Ben eigenlijk wel benieuwd
quote:Op maandag 11 april 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat overdreven om dit zo breed uit te meten. Hoe oud ben je?
Graag je meningquote:Op maandag 11 april 2022 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee geen bananen. Geen fruit van de werkgever, flopshow.
Die mensen zijn gewoon gestoord en dat we geforceerd worden om dat maar als normaal te zien is een zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op maandag 11 april 2022 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onzinnig maar ja als die mensjes er blij van worden.
Eens.quote:Op maandag 11 april 2022 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon gestoord en dat we geforceerd worden om dat maar als normaal te zien is een zorgwekkende ontwikkeling.
En zo denk jij er ook over
Kijk dit zie ik graag, jammer dat @Scrummie niet meteen een ruggengraat toont.quote:Op maandag 11 april 2022 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon gestoord en dat we geforceerd worden om dat maar als normaal te zien is een zorgwekkende ontwikkeling.
En zo denk jij er ook over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Donequote:Op maandag 11 april 2022 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien moet je dit ook tweeten. Dan kan het wel eens viraal gaan!
Ik heb 3.166 likes. Op 5.744 postsquote:Op maandag 11 april 2022 12:31 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die pochen met likes.
Kan je ook mooi zien wie op de FP post.quote:
0quote:Op maandag 11 april 2022 12:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je ook mooi zien wie op de FP post.
Ik zie dat een aantal users zwaar door de mand vallen.
Twwquote:
Twee Mueslie bollen katenspek/kaas. Banaan, sinaasappel.quote:
Ik vind dit geen leuke grap.quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha
Dat was erg onhandig van mij maar als er zeer incidenteel zoiets gebeurt dan ben ik ook nooit de beroerdste om mijn blunders weer toe te geven.quote:Op maandag 11 april 2022 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld
maxi-mus in VBL / Het Feijenoordtopic #2614: KOMOP
Maxi-mus post een tweet waarin staat dat Danilo TRANSFERVRIJ naar Feyenoord kan komen volgend seizoen
Jij post:
[..]
Dit is een klein voorbeeld, maar ik zie regelmatig een lap tekst van je voorbij komen op basis van iets wat je niet goed leest en dan lees ik dat dus helemaal voor niks.
En dat is
Erg jammer.
Nu doe je het dus weer.quote:Op maandag 11 april 2022 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat was erg onhandig van mij maar als er zeer incidenteel zoiets gebeurt dan ben ik ook nooit de beroerdste om mijn blunders weer toe te geven.![]()
Maar goed, gaan jullie weer door met je spelletjes. Ook leuk.
Ik ben persoonlijk wat coulanter en neem mensen onder de top 150 NIET serieus.quote:Op maandag 11 april 2022 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gekeken. Users die niet in de top 50 staan neem ik NIET serieus.
# 154 fetXquote:Op maandag 11 april 2022 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk wat coulanter en neem mensen onder de top 150 NIET serieus.
Top 500 aanklikken.quote:Op maandag 11 april 2022 12:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maxi, waar zie je die likes ranglijst? Ben wel benieuwd hoe hoog ik sta.
We moeten ergens een grens trekken, dus dat is wel jammer voor @fetX . Maar als hij nou een paar leuke posts maakt staat hij zo in de top 150. @onlogisch is in zicht.quote:
# 3 tong80 687.754quote:Op maandag 11 april 2022 13:03 schreef tong80 het volgende:
Het gaat om kwaliteit ipv kwantiteit. 11.985 FP posts.
Sow koekoekquote:Op maandag 11 april 2022 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
# 3 tong80 687.754
3.148 likes
# 52 Caland 194.111
11.976 likes
[ afbeelding ]
1 en dat was een sterkte wens voor Danny.quote:Op maandag 11 april 2022 12:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je ook mooi zien wie op de FP post.
Ik zie dat een aantal users zwaar door de mand vallen.
Toen de likes werden ingevoerd had ik 2 jaar een ban.quote:Op maandag 11 april 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Sow koekoek
User @:tong80 wordt hier gefileerd.
Wat ben je toch een goede jongenquote:Op maandag 11 april 2022 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1 en dat was een sterkte wens voor Danny.
quote:Op maandag 11 april 2022 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen de likes werden ingevoerd had ik 2 jaar een ban.
Je gaat er vanuit dat je geen likes krijgt voor je inhoudelijke posts?quote:Op maandag 11 april 2022 13:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben dus objectief gezien grappiger dan users als @:ama, @:caland, @:trein2000 en @:Tijger_m
quote:Op maandag 11 april 2022 13:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben dus objectief gezien grappiger dan users als @:ama, @:caland, @:trein2000 en @:Tijger_m
Objectief gezien is dat absoluut onwaar naar mijn mening.quote:Op maandag 11 april 2022 13:16 schreef GGMM het volgende:
Dat KLB volk zal wel voor elke scheet een like geven.quote:Op maandag 11 april 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je 57.291 posts hebben en 64.344 likes
Doorgestoken kaart
De volgende user heeft deze post geliked:quote:Op maandag 11 april 2022 13:19 schreef Caland het volgende:
En waarom zie ik nog wel likes van users die ik heb geblokkeerd @:danny
Fix deze shit!
Bij mij kan je daar rustig vanuit gaan jaquote:Op maandag 11 april 2022 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat je geen likes krijgt voor je inhoudelijke posts?
Je kan toch meerdere likes krijgen voor dezelfde postquote:Op maandag 11 april 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je 57.291 posts hebben en 64.344 likes
Doorgestoken kaart
Dan nog heb ik nog nooit van deze user gehoord. Ik eis tekst en uitleg.quote:Op maandag 11 april 2022 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan toch meerdere likes krijgen voor dezelfde post
Hoe snap je dit niet
quote:Op maandag 11 april 2022 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij stond als eerste in de lijst na mij
Wij staan vlak bij elkaar
Ja ik heb echt geen leven.quote:Op maandag 11 april 2022 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij stond als eerste in de lijst na mij
Wij staan vlak bij elkaar
Ik dacht; dit houdt Pietje wel even bezig.quote:Op maandag 11 april 2022 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een paar extra pijlen hadden het zoeken wat makkelijker gemaakt
Plek 218, aiiiii.quote:Op maandag 11 april 2022 13:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Mensen die zich druk maken om likes hebben doorgaans een erg kleine piemel.
Die van @maxi-mus of die van @Wereldgozer?quote:Op maandag 11 april 2022 14:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En dan komt de helft van je likes ook nog door mij, kun je nagaan.
Ik sta 14e, dit ging over @Wereldgozerquote:Op maandag 11 april 2022 14:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En dan komt de helft van je likes ook nog door mij, kun je nagaan.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op maandag 11 april 2022 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta 14e, dit ging over @:wereldgozer
quote:Op maandag 11 april 2022 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van @:maxi-mus of die van @:wereldgozer?
Ah kut, nu gaan jullie weer zeggen dat ik de post niet goed gelezen heb.quote:Op maandag 11 april 2022 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta 14e, dit ging over @:wereldgozer
quote:Op maandag 11 april 2022 14:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ah kut, nu gaan jullie weer zeggen dat ik de post niet goed gelezen heb.Zo blijven we bezig.
Goeie ouwe tijdquote:Op maandag 11 april 2022 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen de likes werden ingevoerd had ik 2 jaar een ban.
Ik ben ook een goede vriend van @El-Stinho maar is geen reden om me als een debiel te gedragenquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook een goede vriend van @:el-stinho maar is geen reden om me als een debiel te gedragen
Om welke reden doe jij het dan?quote:Op maandag 11 april 2022 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook een goede vriend van @:el-stinho maar is geen reden om me als een debiel te gedragen
Is deze knipoog vanwege het feit dat ik mezelf een goede vriend van @El-Stinho noem of omdat ik zeg dat ik me niet als een debiel gedraag?quote:
Dat tong dingen vergeet is geen verrassing toch? Je mag niet te veel verwachten van zo'n trilobietquote:
Ja, klopt.quote:Op maandag 11 april 2022 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is deze knipoog vanwege het feit dat ik mezelf een goede vriend van @:el-stinho noem of omdat ik zeg dat ik me niet als een debiel gedraag?
Wat heeft dat te maken met zijn domme opmerking?quote:
GGMM vraagt wie hij is en ik geef antwoord.quote:Op maandag 11 april 2022 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met zijn domme opmerking?
Ja, hij draaft wel vaker door en dan kan hij kritiek niet handelen.quote:
Omgaan met kritiek kan best pittig zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, hij draaft wel vaker door en dan kan hij kritiek niet handelen.
Het is journalistiek.quote:Op maandag 11 april 2022 15:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Omgaan met kritiek kan best pittig zijn.
Heel goed.quote:
is niet het eerste flutstuk in vi tochquote:Op maandag 11 april 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/ana(...)r-dit-moet-beter#_=_
Wat zou de doelgroep voor zo'n artikel zijn? Ajacieden zitten er duidelijk niet op te wachten.quote:Op maandag 11 april 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/ana(...)r-dit-moet-beter#_=_
Ihatarren zal wel voor CLICKS zorgen.quote:Op maandag 11 april 2022 15:16 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wat zou de doelgroep voor zo'n artikel zijn? Ajacieden zitten er duidelijk niet op te wachten.
heb mijn abonnement ook niet voor niets opgezegd.quote:Op maandag 11 april 2022 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
is niet het eerste flutstuk in vi toch
is ook moeilijk, er wordt al teveel over voetbal gesproken voor en na de wedstrijden, dan kan je als schrijvende pers weinig meer toevoegen als je niet de diepte ingaatquote:Op maandag 11 april 2022 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
heb mijn abonnement ook niet voor niets opgezegd.
Jammer dat je overweegt om het abonnement op te zeggen. Je kunt de opzegging het beste telefonisch doorgeven. Opzeggen per e-mail of brief kan uiteraard ook.quote:Op maandag 11 april 2022 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
heb mijn abonnement ook niet voor niets opgezegd.
merk gewoon dat ik behalve pieter de stukken nauwelijks lees.quote:Op maandag 11 april 2022 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook moeilijk, er wordt al teveel over voetbal gesproken voor en na de wedstrijden, dan kan je als schrijvende pers weinig meer toevoegen als je niet de diepte ingaat
quote:Op maandag 11 april 2022 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
is niet het eerste flutstuk in vi toch
Wat een belachelijke uitspraak van Derrick Luckassen inderdaadquote:
Deze post heeft (nog) geen likes...quote:Op maandag 11 april 2022 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een belachelijke uitspraak van Derrick Luckassen inderdaad
quote:Op maandag 11 april 2022 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een belachelijke uitspraak van Derrick Luckassen inderdaad
Er zat ook een tip bij.quote:Op maandag 11 april 2022 15:58 schreef Elan het volgende:
3 mentions van user @:maxi-mus
Gelijk weggeklikt
Ik beschouw user @maxi-mus als een zeer genuanceerde jongeman.quote:
Ik ook ineens.quote:
Gister trouwens nog genoten van ONZE Max, op de vroege ochtend?quote:Op maandag 11 april 2022 16:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:tong80 dan weet je dat alvast
quote:Op maandag 11 april 2022 16:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:tong80 dan weet je dat alvast
Ja, was uiteindelijk best een leuke race. En ik lag toch al het hele weekend 'ziek' op de bank dus dat vroege opstaan was niet echt een probleem.quote:Op maandag 11 april 2022 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister trouwens nog genoten van ONZE Max, op de vroege ochtend?
WO2!quote:Op maandag 11 april 2022 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm
Ging het over testen of Arne Slot??
CORREDquote:Op maandag 11 april 2022 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, was uiteindelijk best een leuke race. En ik lag toch al het hele weekend 'ziek' op de bank dus dat vroege opstaan was niet echt een probleem.
Blij dat ik m'n wekker weggedrukt heb.quote:Op maandag 11 april 2022 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister trouwens nog genoten van ONZE Max, op de vroege ochtend?
Erg mooi.quote:Op maandag 11 april 2022 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Blij dat ik m'n wekker weggedrukt heb.
Max Verstappen heeft een GROOT probleem.
kijk voor de grap even op de site van VI nuquote:
Op fok lopen er ook een paar 'nsb'ers' rond.quote:Op maandag 11 april 2022 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
RIP Truus.
Enige goede NSB'er is een dode NSB'er.
Nou zegquote:Op maandag 11 april 2022 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
RIP Truus.
Enige goede NSB'er is een dode NSB'er.
Je bent de laatste tijd niet echt in vormquote:Op maandag 11 april 2022 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #432 presenteer ik vandaag foto #46:
[ afbeelding ]
Verklaar je nader.quote:Op maandag 11 april 2022 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd niet echt in vorm
Zeg Lans, ik ben morgen ergens in de middag al in Eindhoven. Welke kroeg zou jij aanraden op maximaal 5 minuten loopafstand van het station om alvast een pre-vlucht biertje te doen?quote:
Maar dan kan ik verder niets aan doen toch? Ik neem gewoon de eerste Random pic onder aan de pagina bij het reactieveld. Ik vind ze eigenlijk nagenoeg nooit grappig, met name heel erg random.quote:Op maandag 11 april 2022 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger waren die plaatjes nog wel eens grappig
Je doet maar gewoon iets beter je best.quote:Op maandag 11 april 2022 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar dan kan ik verder niets aan doen toch? Ik neem gewoon de eerste Random pic onder aan de pagina bij het reactieveld. Ik vind ze eigenlijk nagenoeg nooit grappig, met name heel erg random.
De WIldeman of O'Sheas.quote:Op maandag 11 april 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg Lans, ik ben morgen ergens in de middag al in Eindhoven. Welke kroeg zou jij aanraden op maximaal 5 minuten loopafstand van het station om alvast een pre-vlucht biertje te doen?
Ik vind dit echt veel te kort door de bocht en neem je dit best kwalijk. Ik ben nog nooit zo kwaad geweest.quote:Op maandag 11 april 2022 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon iets beter je best.
O'Sheaquote:Op maandag 11 april 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg Lans, ik ben morgen ergens in de middag al in Eindhoven. Welke kroeg zou jij aanraden op maximaal 5 minuten loopafstand van het station om alvast een pre-vlucht biertje te doen?
Ik vind het plaatje ook niet grappig.quote:Op maandag 11 april 2022 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dit echt veel te kort door de bocht en neem je dit best kwalijk. Ik ben nog nooit zo kwaad geweest.
Voortaan SML tags gebruiken.quote:Op maandag 11 april 2022 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Death on the Nile 6/10
Death on the Orient Express 6/10
(beiden Disney+)
Ik leg net uit dat ik daar niets aan kan doen Coco!quote:Op maandag 11 april 2022 16:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind het plaatje ook niet grappig.
Doe met deze kritiek je voordeel.
Je doet maar gewoon iets beter je best.quote:Op maandag 11 april 2022 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik leg net uit dat ik daar niets aan kan doen Coco!
Ik doe niet mee aan deze onzin.quote:Op maandag 11 april 2022 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Voortaan SML tags gebruiken.
FB / Nieuwe SML tags voor films en series
Flink wat huiswerk voor @:Lange_Lans
Nee, ik zit hier met name voor mijn eigen plezier, niet om jou een plezier te doen. Visnicht.quote:Op maandag 11 april 2022 17:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon iets beter je best.
Die van dat merk waar je het laatst over had?quote:Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een kebabschotel #viesdik
quote:Op maandag 11 april 2022 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die van dat merk waar je het laatst over had?
Nasi van de toko.quote:Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk!quote:
Op deze dramaandagen heb ik graag chili con carnequote:Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stamppot prei met gehaktballetjes in jusquote:Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Naan brood, met guacemole, groenten, kip en soepquote:Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, dat wordt nog wel even leuk.quote:
Ik begin eindelijk weer een beetje op mijn oude niveau te komen maar nog altijd niet alles. (Qua fysiek werk dan he, nog nooit in een sportschool geweest)quote:Op maandag 11 april 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
Ik ging net een uurtje sporten @:ggmm @:yvonne @:onlogisch en hoewel het qua oefeningen best prima ging was ik nog wel wat kortademig en mijn hartslag zat zo’n 15-20 bpm boven mijn normale gemiddelde
Corona is geen grapje jongons!!!!
Teveel Baantjer/Flikken-vibes qua voorspelbaarheid van de verhaallijn. Flikken volg ik gek genoeg door het jaar heen en dat vind ik wel genoeg om voorspelbare series te volgen. Dat zie ik als vrijdagavondvermaak, biertje, het weekend proberen te vergeten.quote:
Ik was dat inderdaad van plan gezien het scrollen door F&Squote:Op dinsdag 12 april 2022 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je nu Succession gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |