Ik denk dat het toen al bekend was, Slot gaf al op die persco aan dat de conclusie dat Desesrs zou spelen misschien wat voorbarig was meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind de beslissing om Linssen ipv Dessers op te stellen op zich prima. Het is wel vreemd dat je iemand meeneemt naar de persconferentie en hem vervolgens niet opstelt. Heeft Slot die beslissing in de laatste 24 uur voor de wedstrijd genomen en waarom dan?
bedankt hansquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:25 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie nu pas die beelden terug van dat opstootje bij de rust en Pusic grijpt gewoon een tegenstander bij de keel. Dat kan toch niet joh, zo iemand zou je direct op staande voet moeten ontslaan.
Sowieso is die Pusic al vanaf dag 1 een totaaldebiel langs de die zijn emoties niet onder controle heeft. En blijkbaar kijkt Slot bij hem af, want die begint ook met de week achtelijker te doen met zijn overacting en gejank langs de zijlijn.
Jij ook, met je negatieve drek de hele tijd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:25 schreef Pistolero het volgende:
Sowieso is die Pusic al vanaf dag 1 een totaaldebiel langs de die zijn emoties niet onder controle heeft.
Volgens Slot wilde Pusic de boel sussen. (lol)quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:25 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie nu pas die beelden terug van dat opstootje bij de rust en Pusic grijpt gewoon een tegenstander bij de keel. Dat kan toch niet joh, zo iemand zou je direct op staande voet moeten ontslaan.
Sowieso is die Pusic al vanaf dag 1 een totaaldebiel langs de die zijn emoties niet onder controle heeft. En blijkbaar kijkt Slot bij hem af, want die begint ook met de week achtelijker te doen met zijn overacting en gejank langs de zijlijn.
the Yugo wayquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Slot wilde Pusic de boel sussen. (lol)
Ik ben eens goed gaan zitten voor deze uitgebreide analyse, en moet zeggen dat ik het geheel met je eens ben.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de samenvatting even bekeken zojuist. Heb de wedstrijd gisteren moeten missen. Hier nog even mijn conclusie.
De keepers waren erg matig.
Al besproken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:25 schreef Pistolero het volgende:
Competitievervalsingquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Jeetje, wat een goede post!
Het is gewoon een vorm van competitievervalsing en de makkelijkste oplossing om dan maar het gehele uitvak leeg te laten. Bizar dat dit zo makkelijk kan. Was eerlijker geweest om een deel van de uitsupporters af te snoepen, maar ook een deel thuispubliek.
Je doet erg je best knul, misschien hapt @fetX wel nog een keerquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Competitievervalsing![]()
![]()
![]()
![]()
Het mooie is ook nog dat je dit écht meent.
Eens ja, was gister ook weer sterk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:45 schreef hhh38 het volgende:
Wel erg mooi om te zien dat Senesi zich heeft hersteld van die mindere fase eerder in het seizoen. Is al een paar weken de beste verdediger.
Klopt. Maar hij oogde wel mokersloom vs die snelle neger van Slavia.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:45 schreef hhh38 het volgende:
Wel erg mooi om te zien dat Senesi zich heeft hersteld van die mindere fase eerder in het seizoen. Is al een paar weken de beste verdediger.
Ja dat is zijn achilleshiel, maar dat weet ie meestal goed te maskeren als ie in vorm is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij oogde wel mokersloom vs die snelle neger van Slavia.
Ik vond het eigenlijk al teveel om de eerste keer op deze flopuser te reageren inderdaad dus ik laat het maar zoquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je doet erg je best knul, misschien hapt @:fetx wel nog een keer
Eens. Speelt eigenlijk de hele tweede seizoenshelft al sterk. Had gewoon even een mindere fase, kan gebeuren. Duurde alleen wel net wat lang.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:45 schreef hhh38 het volgende:
Na vorig seizoen had ik dit best een logische optie gevonden, maar achteraf blij dat we dat niet hebben gedaan. Die kan er vrij weinig van toch?quote:
Matige xG dit jaar maar vorig jaar wel een uitzonderlijk goed seizoen gedraaid bij Twente. In principe zou het niet zo'n vreemde keuze zijn.quote:
Die kan er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na vorig seizoen had ik dit best een logische optie gevonden, maar achteraf blij dat we dat niet hebben gedaan. Die kan er vrij weinig van toch?
Hij is transfervrij, zoals je kunt lezen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Matige xG dit jaar maar vorig jaar wel een uitzonderlijk goed seizoen gedraaid bij Twente. In principe zou het niet zo'n vreemde keuze zijn.
Als je hem voor een miljoen kunt overnemen, waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |