Waarom reageer je dan nog steeds constant op @PietjePuk2000quote:Op maandag 11 april 2022 11:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee meer waarom ik @:mikeytt had geblokkeerd dus bij deze een unblock voor deze user. Welkom terug!!!
Inderdaad erg vreemd! Blij dat ik wel tot jouw favoriete users behoor.quote:Op maandag 11 april 2022 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan nog steeds constant op @:pietjepuk2000
@:pietjepuk2000 en ik vinden dat heel vervelend
Eerlijk gezegd sla ik je "discussie"-posts allemaal over, omdat je 9 van de 10 keer niet (goed) leest wat er staat en je nogal lang doordramtquote:Op maandag 11 april 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inderdaad erg vreemd! Blij dat ik wel tot jouw favoriete users behoor.
Dat is niet de beoordeling waar ik van een ervaren rot (die ik hoog aansla) als jij op gerekend had maar toch bedankt.quote:Op maandag 11 april 2022 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd sla ik je "discussie"-posts allemaal over, omdat je 9 van de 10 keer niet (goed) leest wat er staat en je nogal lang doordramt
Maar je bedoelt het niet verkeerd dus ik denk wel altijd ach laat gaan
quote:Op maandag 11 april 2022 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorige keer ook al verteld, geen zin in weer een discussie 'waarom die'.
GGMM is pas laat.quote:Op maandag 11 april 2022 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje laat maar vooruit. Eet smakelijk makker
Hier een voorbeeldquote:Op maandag 11 april 2022 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is niet de beoordeling waar ik van een ervaren rot (die ik hoog aansla) als jij op gerekend had maar toch bedankt.Het is al een stuk vriendelijker dan bepaalde users.
Dit is een klein voorbeeld, maar ik zie regelmatig een lap tekst van je voorbij komen op basis van iets wat je niet goed leest en dan lees ik dat dus helemaal voor niks.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Matige xG dit jaar maar vorig jaar wel een uitzonderlijk goed seizoen gedraaid bij Twente. In principe zou het niet zo'n vreemde keuze zijn.
Als je hem voor een miljoen kunt overnemen, waarom niet?
Maat. Heb je die filmpjes van die gele apen gezien?quote:Op maandag 11 april 2022 11:45 schreef KingRoland het volgende:
Zelfde users die steeds zeggen dat ze zogenaamd tegen racisme zijn
Schrijf je een boek ofzo.quote:Op maandag 11 april 2022 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld
maxi-mus in VBL / Het Feijenoordtopic #2614: KOMOP
Maxi-mus post een tweet waarin staat dat Danilo TRANSFERVRIJ naar Feyenoord kan komen volgend seizoen
Jij post:
[..]
Dit is een klein voorbeeld, maar ik zie regelmatig een lap tekst van je voorbij komen op basis van iets wat je niet goed leest en dan lees ik dat dus helemaal voor niks.
En dat is
Erg jammer.
Ik vertrouw Aziaten voor geen meter. Mensen die honden eten deugen niet.quote:Op maandag 11 april 2022 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat. Heb je die filmpjes van die gele apen gezien?
[ twitter ]
Check dit draadje. En dan graag je mening over het altijd walgelijke China.
Ja, hij heeft ook wel heel erg veel tijdquote:Op maandag 11 april 2022 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat weer erg veel over Pietjepuk.
En het gaat sowieso al erg veel over Pietjepuk.
Pietjepuk heeft het ook graag over Pietjepuk.quote:Op maandag 11 april 2022 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met katten gaan ze ook niet echt fatsoenlijk om.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vertrouw Aziaten voor geen meter. Mensen die honden eten deugen niet.
Daar betaal je je wel een ongeluk voor, maar op zich is het wel een goed verdienmodel van Fok!, er zijn hier best veel irritante typetjes de laatste tijd.quote:
Dat vindt India van ons koe-eet gedrag.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vertrouw Aziaten voor geen meter. Mensen die honden eten deugen niet.
Niet alleen de laatste tijd!quote:Op maandag 11 april 2022 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar betaal je je wel een ongeluk voor, maar op zich is het wel een goed verdienmodel van Fok!, er zijn hier best veel irritante typetjes de laatste tijd.
Wie?quote:Op maandag 11 april 2022 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het helpt ook niet dat die jongen fan is van iedere club.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pietjepuk heeft het ook graag over Pietjepuk.
Ik kan hier niet naar kijken, tyfusvolk.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met katten gaan ze ook niet echt fatsoenlijk om.
[ twitter ]
India is helemaal een smerig land.quote:Op maandag 11 april 2022 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat vindt India van ons koe-eet gedrag.
Maar als wij het hier met koeien doen is het primaquote:Op maandag 11 april 2022 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hier niet naar kijken, tyfusvolk.
Volgende keer spoiler graag.quote:Op maandag 11 april 2022 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met katten gaan ze ook niet echt fatsoenlijk om.
[ twitter ]
Behalve van Ajax.quote:Op maandag 11 april 2022 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat die jongen fan is van iedere club.
Mensen die zich wassen in een rivier waar ze 10 km verderop in schijten neem ik niet serieus.quote:Op maandag 11 april 2022 12:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat vindt India van ons koe-eet gedrag.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 11 april 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als wij het hier met koeien doen is het prima
Al besproken, nou eigenlijk niet. Ik benoemde eten.quote:Op maandag 11 april 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als wij het hier met koeien doen is het prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |