Dan de eerste optie, maar ik zou beide niet doen. Dit is kiezen voor middelmaat, voor de 3e spits van Ajax.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Danilo ‘gratis’ of Dessers voor 4 miljoen.
Zeg het maar
Dat ben ik wel eens inderdaad. Zou ook liever wat anders zien.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan de eerste optie, maar ik zou beide niet doen. Dit is kiezen voor middelmaat, voor de 3e spits van Ajax.
Dessers voor 4 miljoen zou ik alleen doen als je echt wanhopig bent. Hij heeft zijn nut, maar een club die elke dubbel moet omdraai0n.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Danilo ‘gratis’ of Dessers voor 4 miljoen.
Zeg het maar
ik bedoel tegen hem en zijn vriendin toen ze dit schilderij lieten maken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja je bent echt de eerste
wel vet dat jij dat durft te suggereren!
Zeker iemand die ook van schilderen hield?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook van honden hield?
Past wel bij Utrecht die doorgaans ook maar matig zijn.quote:
Balen man. Drukte?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:28 schreef tong80 het volgende:
Bericht van het UMC. Operatie uitgesteld tot eind mei ipv april.
Dat was mijn angst ook ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook ja. Had wel gedacht dat Feyenoord ooit voor hem zou kiezen.
Ja en Corona. En daardoor onderbezetting personeel. Probeer het positief te zien. Langere tijd om aan te sterken.quote:
Ik had daar wel zin in, net als in Dirk Kuyt. Komt opeens Arne Slot die er lijn in brengt. Al was dat een andere trainer ook wel gelukt. (@Elan)quote:
Dat dachten we allemaal eigenlijk, denk dat het wel zo ver was gekomen als Martin langer was gebleven, paste perfect bij zijn visie. Blij toe dat het nooit is gebeurd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook ja. Had wel gedacht dat Feyenoord ooit voor hem zou kiezen.
Op welke derby doelt u?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Oh god, zondag weer de minst derbyachtige derby onder de minst derbyachtige derby's.
Alleen Jan-Joost vindt dat een derby.quote:
Dat zou ERG leuk zijn. Helaas kan ik dat ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk wilde ik de UI van users in dat gifje plakken maar daar ben ik te onhandig voor.
@onlogisch zou die vrouw met dat tasje zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zou ERG leuk zijn. Helaas kan ik dat ook niet.
Ik ben allang blij dat ik gifjes van YouTube filmpjes kan maken.
Hier een niet relevant gifje.
[ afbeelding ]
Het is een erg leuk gifje, de boodschap komt zo ook goed over.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk wilde ik de UI van users in dat gifje plakken maar daar ben ik te onhandig voor.
Welke users?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Correct.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had daar wel zin in, net als in Dirk Kuyt. Komt opeens Arne Slot die er lijn in brengt. Al was dat een andere trainer ook wel gelukt. (@:elan)
Jij volgt de media in Tsjechiλ zeker niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct.
Arne Slot is de Messias van het totaalvoetbal niet. Volgens mij had de trainer van Slavia zijn zaakjes tactisch ook aardig op de rit. Om maar eens een willekeurig iemand te noemen waar verder geen hysterische hype om heen is.
Nee.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij volgt de media in Tsjechiλ zeker niet.
Ik doe de voorzichtige aanname dat er over mij gesproken wordt?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
FOK.nl wordt genoemd in de laatste pak schaal podcast.
@Lange_Lans lolquote:De Mariakerk in Venlo-Zuid geeft twee weken na het ingaan van de zomertijd nog steeds de wintertijd aan. De vrijwilliger die normaal gesproken twee keer per jaar de klok een uurtje verzet, is niet meer beschikbaar. Hij durft vanwege zijn hoge leeftijd niet meer naar boven.
quote:
Hopelijk zonder privι gegevens.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wat moeten ze?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:onlogisch zou die vrouw met dat tasje zijn.
Geen sport.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga niet kijken. Ik ga tennissen. @:monkyyy @:pisces29 @:wereldgozer @:fetx
Spaghetti (zonder plakjes kaas)quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Bami Surinaamse stijl met pittige gehaktballetjes.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Graag review.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:28 schreef KingRoland het volgende:
paar flessen Apple Bandit gekocht boys
Hi Coco. Net een nieuwe tweedehands auto voor de misses gekocht.quote:
Spaghetti met gehaktballen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat voor auto?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hi Coco. Net een nieuwe tweedehands auto voor de misses gekocht.![]()
Zij is er erg blij mee.
Een Mazda 3 GT-M Automaat.quote:
@GGMM lol check dezequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Caland het volgende:
[review= https://m.imdb.com/title/tt9415108/,7]joden lopen altijd weg[/review]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Caland het volgende:
Bijnaquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Caland het volgende:
Prima wagentje. Gelijk de eigenaresse.quote:
al besprokenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Soon
[..]
Hmm, de mobiele imdb url doet 't niet. Ga ik morgen fixen
Nutteloze post zonder kekke foto’s.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga niet kijken. Ik ga tennissen. @:monkyyy @:pisces29 @:wereldgozer @:fetx
Rijst met honingkip en mango.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Strakke kont van het tennissen.quote:
Dat hij zijn racket voor de zoveelste keer in elkaar slaat?quote:
Zondag met de kinderen naar Aan 't spit in Eindhoven. Mijn eerstgeborene is gek op kip.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Rijst met honingkip en mango.
Nu maak je me wel nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie een erg grappige Random Pic van de dag. Hopen dat die morgen nog eens voorbij komt zodat ik hem kan plaatsen.
Kip is goed. Vrijwel het enige vlees dat ik nog eet. En af en toe een hamburger of spareribs.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zondag met de kinderen naar Aan 't spit in Eindhoven. Mijn eerstgeborene is gek op kip.
Erg benieuwdquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie een erg grappige Random Pic van de dag. Hopen dat die morgen nog eens voorbij komt zodat ik hem kan plaatsen.
Oud nieuws is saai. Dat mag hij voor zich houden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij zijn racket voor de zoveelste keer in elkaar slaat?
Was het maar oud nieuws!quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oud nieuws is saai. Dat mag hij voor zich houden.
Goed bezig, geniet ervan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
later in de avond ga ik naar de tering
Lekker Rembrandtplein pakken
Doe je het wel veiligquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
later in de avond ga ik naar de tering
Lekker Rembrandtplein pakken
In Den Haag zijn veel Aziaten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hopelijk wat leuke Aziatische dames![]()
@:mortaxx
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Caland het volgende:
Dat is erg lekker!quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Spaans vispannetje gehad.
Jammer dat je mij nooit mee vraagtquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hopelijk wat leuke Aziatische dames![]()
@:mortaxx
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent wel de ideale wingman lijkt me.
Met een kater de sportschool in. Doet ie netjes.quote:
Kom jij dan ook?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent wel de ideale wingman lijkt me.
Was beregezellig met Cora terug naar Groningenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen ging @:johannes_vermeer er met de meisjes vandoor
Jaimy toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was beregezellig met Cora terug naar Groningen
Onze Corriequote:
Ja klopt, daarom was het zo knap van haar dat ze een job als Cora van Mora had gescoordquote:
Wel gek hθ dat dit al zo lang geleden is en wij hier nog steeds ronddwalenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom was het zo knap van haar dat ze een job als Cora van Mora had gescoord
Ik had nog wel wat meer snacks van haar gewild want de Braziliaanse BBQ was wat karig
@:littlerabbit is dit met mij eens
Ja die hadden duidelijk geleerd van de 1e helft de vorige keer, het was nu niet exact hetzelfde ofzo. Handig ook om je mindere keeper erin te rouleren. (lol)quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct.
Arne Slot is de Messias van het totaalvoetbal niet. Volgens mij had de trainer van Slavia zijn zaakjes tactisch ook aardig op de rit. Om maar eens een willekeurig iemand te noemen waar verder geen hysterische hype om heen is.
Gecondoleerd maat.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Ouders bellen me net, m'n opa is zojuist, als het goed is zonder nog pijn te hebben of iets gemerkt te hebben, overleden.
Gecondoleerd Oriente en sterkte toegewenst.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Ouders bellen me net, m'n opa is zojuist, als het goed is zonder nog pijn te hebben of iets gemerkt te hebben, overleden.
Gecondoleerd man.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd ouwe reus, nogmaals veel sterkte de komende periode. Vooral aan de mooie herinneringen denken!quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd en sterkte makkerquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Klote man. Gecondoleerd!quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd maat.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd maatje.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Bah. Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd makkerquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Eens ja. Kijkt heerlijk weg.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Het jaar van Fortuyn aflevering 3: 9/10.
Ondanks proleet Lammers is dit een erg goede serie.
Gecondoleerd en sterkte Oriente!quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:28 schreef Oriente het volgende:
Ik ga voor een broodje kroket denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
steak met paddestoelenquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net gebraden kipfilet, rode ui en bruin brood.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat kan zo lekker zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga voor een broodje kroket denk ik.
Toevallig, ik ook!quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga voor een broodje kroket denk ik.
Ik heb er ook nog een bamischijf bij genomen!quote:
Als je dit eerder had gezegd had ik die ook genomen, ik had ze in de vriezer liggen en loenste er naar. Heb wat piepers erbij gemaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een bamischijf bij genomen!
Er zat zelfs een doperwt in, ik heb mijn groente voor vandaag wel weer gehad.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dit eerder had gezegd had ik die ook genomen, ik had ze in de vriezer liggen en loenste er naar. Heb wat piepers erbij gemaakt.
Dat is m'n favoriet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een bamischijf bij genomen!
Favoriet zou ik niet willen zeggen, maar een bamischijf vind ik prima te eten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef Caland het volgende:
Mensen die bamischijf als favoriete snack hebben vertrouw ik doorgaans niet in het leven
Wat is jouw favoriete snack?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef Caland het volgende:
Mensen die bamischijf als favoriete snack hebben vertrouw ik doorgaans niet in het leven
I’m a simple guyquote:
johan 'liefste man van nederland' boskampgodquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:02 schreef Caland het volgende:
zekerquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met curry neem ik aan? Anders heb ik een pittige mening.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker
in tilburg had ik een patatzaak in de buurt waar ze pindasaus er bij deden
daar ben ik nooit meer teruggekomen!
Er is toch niks mis met pindasaus @JR-Style-93quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker
Misschien zie je er wel gewoon uit als iemand die zijn frikandel het liefst in een beetje pindasaus stoptquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker
eens, maar dat hoef ik niet bij mijn frikandel speciaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met pindasaus @:JR-style-93
neen, is iets lokaalsquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien zie je er wel gewoon uit als iemand die zijn frikandel het liefst in een beetje pindasaus stopt
Maakt toch niet uit maat, we zijn allemaal mensen
Had van jou toch wel het lihanboutje verwacht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
I’m a simple guy
De kroket natuurlijk. Met een beetje mosterd op een wit puntje.
Dat is mijn nichesnackquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Had van jou toch wel het lihanboutje verwacht.
Hoe sta jij tegenover de smulrol?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Speciaal met ketchup is geen speciaal.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met curry neem ik aan? Anders heb ik een pittige mening.
Dat is lang geleden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En de berenlul.quote:
Ik had jouw post per ongeluk een like gegeven dus mogelijk heb je daar een melding van gekregen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Favoriet zou ik niet willen zeggen, maar een bamischijf vind ik prima te eten.
Ga jij nu ook al de bamischijf demoniseren?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had jouw post per ongeluk een like gegeven dus mogelijk heb je daar een melding van gekregen.
Nee, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en niet iedereen is gezegend met een goede smaak.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al de bamischijf demoniseren?
het is een zegen als je dat spul lekker vindtquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en niet iedereen is gezegend met een goede smaak.
Het is dus de perfecte snack voor viesdikke gierige Hollandersquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een zegen als je dat spul lekker vindt
meer snacks voor jou van de hapjesplank
prima doelgroep lijkt mij voor een snack uit de frituurpanquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dus de perfecte snack voor viesdikke gierige Hollanders
Goed argument
Ik heb liever dat je dit in de ochtend post. Geen verplichting uiteraard.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 294 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 90 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩⬛⬛⬛🟨🟩
🟩🟨⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vanmorgen stond ik mijn trainerskills aan te scherpen op het veld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dit in de ochtend post. Geen verplichting uiteraard.
Haha die eerstequote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 294 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 90 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩⬛⬛⬛🟨🟩
🟩🟨⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Godverdommequote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha die eerste
Een dikke negerlul met goud zaad
Lekker maat. Hoeveel goals van Jr?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanmorgen stond ik mijn trainerskills aan te scherpen op het veld.
14-3 gewonnen
Fijn dat hij wιl talent heeft.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4. Waarvan 2 met links en ook nog eens 2 assists.
Klopt. Ik had het wel gezien in de Dtjes, toen we naar een groot veld moesten. Ik zeker nog meer rennenquote:
Ook veelte lang doorgegaan. Het idee aan al die gerende kilometers voor niks maakt mij verdrietig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik had het wel gezien in de Dtjes, toen we naar een groot veld moesten. Ik zeker nog meer rennen![]()
Nee, ik was er snel klaar mee
@onlogisch traint de winnaars van morgen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanmorgen stond ik mijn trainerskills aan te scherpen op het veld.
14-3 gewonnen
Ze doen het niet onverdienstelijk. Maar ik heb er ook ιιn in mijn elftal die nog bloemetjes staat te plukkenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:onlogisch traint de winnaars van morgen.
Hahaha, dit is het lot van een forumbeest.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze doen het niet onverdienstelijk. Maar ik heb er ook ιιn in mijn elftal die nog bloemetjes staat te plukken
Sowieso het laatste jaartje dit. Dan doe ik het 2,5 jaar. Het wordt tijd voor een andere vader het stokje over te nemenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hahaha, dit is het lot van een forumbeest.
En dan groei jij ook door naar een hoger podium. De gegenpressing finetunen en zo.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso het laatste jaartje dit. Dan doe ik het 2,5 jaar. Het wordt tijd voor een andere vader het stokje over te nemen
In de realiteit verdwijn ik naar de zijlijn en zal ik eindigen als een vlagger die alsnog moet rennen op een groot veld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan groei jij ook door naar een hoger podium. De gegenpressing finetunen en zo.
Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de realiteit verdwijn ik naar de zijlijn en zal ik eindigen als een vlagger die alsnog moet rennen op een groot veld.
Zie je de verbanden?
Helaas. Staan met een niet standaard elftal 1e klasse te voetballen. Dat is net iets teveel van het goede.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:03 schreef onlogisch het volgende:
@:Lange_Lans jullie nog gewonnen vandaag?
quote:Op zondag 10 april 2022 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Jammer @:scrupuleus !
Woordle 295 4/6
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 91 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Gezellig woord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wel een interview waar het mede over mijn drankgebruik plus gevolgen gaat. Komt in een boek dit najaar over Bommelaren.quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:tong80 hebben ze ooit een documentaire over je gemaakt?
Als je dit al veel vindt dan ben je heel ver heen.quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:tong80 hebben ze ooit een documentaire over je gemaakt?
Nou, laat dat goede maar weg sked.quote:
Ik ben best tevreden met de uitslag van de race.quote:Op zondag 10 april 2022 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, laat dat goede maar weg sked.
Daar kan ik ook prima mee leven.quote:Op zondag 10 april 2022 11:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben best tevreden met de uitslag van de race.
Speel niet met mijn prive!quote:
Mongolen spel. Ik heb vernomen dat men hier ook fanatiek Candy Crush speelt.quote:
Er zit toch een hoop tijd in zijn fokpersoonlijkheidquote:Op zondag 10 april 2022 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PietjePuk bijt van zich af in het PSV topic
zou hij nog een andere hebben dan?quote:Op zondag 10 april 2022 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zit toch een hoop tijd in zijn fokpersoonlijkheid
quote:Op zondag 10 april 2022 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2022 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zit toch een hoop tijd in zijn fokpersoonlijkheid
Niet roddelen jongens.quote:
Als ik ook nog de sc moet bijhouden dan gaat zelfs dat laatste uurtje eraan.quote:Op zondag 10 april 2022 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uurtje per dag zal hij toch overhouden.
Doe maar niet. Hoewel iedereen welkom is.quote:Op zondag 10 april 2022 12:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als ik ook nog de sc moet bijhouden dan gaat zelfs dat laatste uurtje eraan.
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 10 april 2022 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kip loempia van de poelier.quote:Op zondag 10 april 2022 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Dat gaat weer ontzettend spannend worden. Vond het vijfde seizoen iedere keer zenuwslopend, nooit zo erg bij een serie gehadquote:
Erg goed ja. 2e paasdag lekker bingen.quote:Op zondag 10 april 2022 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat weer ontzettend spannend worden. Vond het vijfde seizoen iedere keer zenuwslopend, nooit zo erg bij een serie gehad
Better Call Saul brengt wekelijks een aflevering uit, dus als je wil bingen moet je wachten. Bij seizoen 5 kwamen die afleveringen pas op dinsdag op Netflix overigens.quote:Op zondag 10 april 2022 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg goed ja. 2e paasdag lekker bingen.
Oh gvd wat een flopshow.quote:Op zondag 10 april 2022 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Better Call Saul brengt wekelijks een aflevering uit, dus als je wil bingen moet je wachten. Bij seizoen 5 kwamen die afleveringen pas op dinsdag op Netflix overigens.
Ah, maandag dinsdag eerste 2 afleveringen, daarna wekelijks.quote:Op zondag 10 april 2022 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Better Call Saul brengt wekelijks een aflevering uit, dus als je wil bingen moet je wachten. Bij seizoen 5 kwamen die afleveringen pas op dinsdag op Netflix overigens.
hoezo spannend? ik vind het leuk om te kijken maar spannend is het toch nietquote:Op zondag 10 april 2022 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat weer ontzettend spannend worden. Vond het vijfde seizoen iedere keer zenuwslopend, nooit zo erg bij een serie gehad
O ik vond het enorm spannend. De sfeer in veel scenes van BCS was afgelopen seizoen vaak om te snijden.quote:Op maandag 11 april 2022 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo spannend? ik vind het leuk om te kijken maar spannend is het toch niet
misschien komt het omdat het zich voor het Breaking Bad tijdperk afspeelt dat ik het nogal relaxed bekijk, wel een goeie serie hoorquote:Op maandag 11 april 2022 08:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ik vond het enorm spannend. De sfeer in veel scenes van BCS was afgelopen seizoen vaak om te snijden.
Dat had ik de eerste vier seizoenen ook wel, maar nu dichterbij het einde is dat omgeslagen. Valt ook niet los te zien van de introductie van Lalo.quote:Op maandag 11 april 2022 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien komt het omdat het zich voor het Breaking Bad tijdperk afspeelt dat ik het nogal relaxed bekijk, wel een goeie serie hoor
quote:Op maandag 11 april 2022 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo spannend? ik vind het leuk om te kijken maar spannend is het toch niet
ik zie het meer als comedy maar dat komt misschien door Bob Odenkirk en je weet dat hij niet dood gaatquote:Op maandag 11 april 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het toch echt wel een spannende serie.
Ja oke, daar kan ik wel inkomen.quote:Op maandag 11 april 2022 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie het meer als comedy maar dat komt misschien door Bob Odenkirk en je weet dat hij niet dood gaat
Ben je een boek aan het schrijven ofzoquote:Op maandag 11 april 2022 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het leuke aan Breaking Bad en Better Call Saul vind ik dat juist alle humor/komedie heel natuurlijk in de serie verworven zit. Het is juist een erg serieuze serie alleen Saul is op zichzelf een grappig persoon en de humor komt vaak uit de interacties tussen karakters. Ook met hoe zo'n Mike reageert op alles om hem heen bijvoorbeeld.
Verder weet je dat Saul niet doodgaat maar het lot van Kim en Nacho blijft wel spannend, en ben zo mogelijk nog meer begaan met Kim dan met Saul.
Dit ga ik toch niet allemaal lezen man.quote:Op maandag 11 april 2022 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het leuke aan Breaking Bad en Better Call Saul vind ik dat juist alle humor/komedie heel natuurlijk in de serie verworven zit. Het is juist een erg serieuze serie alleen Saul is op zichzelf een grappig persoon en de humor komt vaak uit de interacties tussen karakters. Ook met hoe zo'n Mike reageert op alles om hem heen bijvoorbeeld.
Verder weet je dat Saul niet doodgaat maar het lot van Kim en Nacho blijft wel spannend, en ben zo mogelijk nog meer begaan met Kim dan met Saul.
Dit was voor de discussie, ik kan je ook doorverwijzen naar mijn uitgebreide review van de serie tot dusverquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2022 09:14 schreef GGMM het volgende:
Woordle 296 4/6
⬛🟩⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 92 4/6
⬛⬛⬛🟩🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Boem.
Banaan, binnen. @:wereldgozer @:afcniels
Hoeveel weken paasvakantie?quote:Op maandag 11 april 2022 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik werk in het onderwijs, wat denk je zelf
Ik bedacht me net opeens dat je op FOK! users kan blokkeren.quote:
Dan mis je tegenwoordig halve clubtopics.quote:Op maandag 11 april 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedacht me net opeens dat je op FOK! users kan blokkeren.
Erg jammer.quote:Op maandag 11 april 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan mis je tegenwoordig halve clubtopics.
Ik heb er 6.quote:Op maandag 11 april 2022 11:39 schreef Caland het volgende:
Heb er nu alleen 3 in totaal en er zijn maar 3 opties @:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |