Dan de eerste optie, maar ik zou beide niet doen. Dit is kiezen voor middelmaat, voor de 3e spits van Ajax.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Danilo ‘gratis’ of Dessers voor 4 miljoen.
Zeg het maar
Dat ben ik wel eens inderdaad. Zou ook liever wat anders zien.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan de eerste optie, maar ik zou beide niet doen. Dit is kiezen voor middelmaat, voor de 3e spits van Ajax.
Dessers voor 4 miljoen zou ik alleen doen als je echt wanhopig bent. Hij heeft zijn nut, maar een club die elke dubbel moet omdraai0n.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Danilo ‘gratis’ of Dessers voor 4 miljoen.
Zeg het maar
ik bedoel tegen hem en zijn vriendin toen ze dit schilderij lieten maken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja je bent echt de eerste
wel vet dat jij dat durft te suggereren!
Zeker iemand die ook van schilderen hield?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook van honden hield?
Past wel bij Utrecht die doorgaans ook maar matig zijn.quote:
Balen man. Drukte?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:28 schreef tong80 het volgende:
Bericht van het UMC. Operatie uitgesteld tot eind mei ipv april.
Dat was mijn angst ook ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook ja. Had wel gedacht dat Feyenoord ooit voor hem zou kiezen.
Ja en Corona. En daardoor onderbezetting personeel. Probeer het positief te zien. Langere tijd om aan te sterken.quote:
Ik had daar wel zin in, net als in Dirk Kuyt. Komt opeens Arne Slot die er lijn in brengt. Al was dat een andere trainer ook wel gelukt. (@Elan)quote:
Dat dachten we allemaal eigenlijk, denk dat het wel zo ver was gekomen als Martin langer was gebleven, paste perfect bij zijn visie. Blij toe dat het nooit is gebeurd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook ja. Had wel gedacht dat Feyenoord ooit voor hem zou kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |