Dan de eerste optie, maar ik zou beide niet doen. Dit is kiezen voor middelmaat, voor de 3e spits van Ajax.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Danilo ‘gratis’ of Dessers voor 4 miljoen.
Zeg het maar
Dat ben ik wel eens inderdaad. Zou ook liever wat anders zien.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan de eerste optie, maar ik zou beide niet doen. Dit is kiezen voor middelmaat, voor de 3e spits van Ajax.
Dessers voor 4 miljoen zou ik alleen doen als je echt wanhopig bent. Hij heeft zijn nut, maar een club die elke dubbel moet omdraai0n.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Danilo ‘gratis’ of Dessers voor 4 miljoen.
Zeg het maar
ik bedoel tegen hem en zijn vriendin toen ze dit schilderij lieten maken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja je bent echt de eerste
wel vet dat jij dat durft te suggereren!
Zeker iemand die ook van schilderen hield?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook van honden hield?
Past wel bij Utrecht die doorgaans ook maar matig zijn.quote:
Balen man. Drukte?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:28 schreef tong80 het volgende:
Bericht van het UMC. Operatie uitgesteld tot eind mei ipv april.
Dat was mijn angst ook ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook ja. Had wel gedacht dat Feyenoord ooit voor hem zou kiezen.
Ja en Corona. En daardoor onderbezetting personeel. Probeer het positief te zien. Langere tijd om aan te sterken.quote:
Ik had daar wel zin in, net als in Dirk Kuyt. Komt opeens Arne Slot die er lijn in brengt. Al was dat een andere trainer ook wel gelukt. (@Elan)quote:
Dat dachten we allemaal eigenlijk, denk dat het wel zo ver was gekomen als Martin langer was gebleven, paste perfect bij zijn visie. Blij toe dat het nooit is gebeurd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook ja. Had wel gedacht dat Feyenoord ooit voor hem zou kiezen.
Op welke derby doelt u?quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Oh god, zondag weer de minst derbyachtige derby onder de minst derbyachtige derby's.
Alleen Jan-Joost vindt dat een derby.quote:
Dat zou ERG leuk zijn. Helaas kan ik dat ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk wilde ik de UI van users in dat gifje plakken maar daar ben ik te onhandig voor.
@onlogisch zou die vrouw met dat tasje zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zou ERG leuk zijn. Helaas kan ik dat ook niet.
Ik ben allang blij dat ik gifjes van YouTube filmpjes kan maken.
Hier een niet relevant gifje.
[ afbeelding ]
Het is een erg leuk gifje, de boodschap komt zo ook goed over.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk wilde ik de UI van users in dat gifje plakken maar daar ben ik te onhandig voor.
Welke users?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Correct.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had daar wel zin in, net als in Dirk Kuyt. Komt opeens Arne Slot die er lijn in brengt. Al was dat een andere trainer ook wel gelukt. (@:elan)
Jij volgt de media in Tsjechiλ zeker niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct.
Arne Slot is de Messias van het totaalvoetbal niet. Volgens mij had de trainer van Slavia zijn zaakjes tactisch ook aardig op de rit. Om maar eens een willekeurig iemand te noemen waar verder geen hysterische hype om heen is.
Nee.quote:Op vrijdag 8 april 2022 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij volgt de media in Tsjechiλ zeker niet.
Ik doe de voorzichtige aanname dat er over mij gesproken wordt?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
FOK.nl wordt genoemd in de laatste pak schaal podcast.
@Lange_Lans lolquote:De Mariakerk in Venlo-Zuid geeft twee weken na het ingaan van de zomertijd nog steeds de wintertijd aan. De vrijwilliger die normaal gesproken twee keer per jaar de klok een uurtje verzet, is niet meer beschikbaar. Hij durft vanwege zijn hoge leeftijd niet meer naar boven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |