Ik doe de voorzichtige aanname dat er over mij gesproken wordt?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
FOK.nl wordt genoemd in de laatste pak schaal podcast.
@Lange_Lans lolquote:De Mariakerk in Venlo-Zuid geeft twee weken na het ingaan van de zomertijd nog steeds de wintertijd aan. De vrijwilliger die normaal gesproken twee keer per jaar de klok een uurtje verzet, is niet meer beschikbaar. Hij durft vanwege zijn hoge leeftijd niet meer naar boven.
quote:
Hopelijk zonder privé gegevens.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wat moeten ze?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:onlogisch zou die vrouw met dat tasje zijn.
Geen sport.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga niet kijken. Ik ga tennissen. @:monkyyy @:pisces29 @:wereldgozer @:fetx
Spaghetti (zonder plakjes kaas)quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Bami Surinaamse stijl met pittige gehaktballetjes.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Graag review.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:28 schreef KingRoland het volgende:
paar flessen Apple Bandit gekocht boys
Hi Coco. Net een nieuwe tweedehands auto voor de misses gekocht.quote:
Spaghetti met gehaktballen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat voor auto?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hi Coco. Net een nieuwe tweedehands auto voor de misses gekocht.![]()
Zij is er erg blij mee.
Een Mazda 3 GT-M Automaat.quote:
@GGMM lol check dezequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Caland het volgende:
[review= https://m.imdb.com/title/tt9415108/,7]joden lopen altijd weg[/review]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Caland het volgende:
Bijnaquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Caland het volgende:
Prima wagentje. Gelijk de eigenaresse.quote:
al besprokenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Soon
[..]
Hmm, de mobiele imdb url doet 't niet. Ga ik morgen fixen
Nutteloze post zonder kekke foto’s.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga niet kijken. Ik ga tennissen. @:monkyyy @:pisces29 @:wereldgozer @:fetx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |