Nooit van gehoord.quote:Op zondag 10 april 2022 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PietjePuk bijt van zich af in het PSV topic
Kip loempia van de poelier.quote:Op zondag 10 april 2022 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Dat gaat weer ontzettend spannend worden. Vond het vijfde seizoen iedere keer zenuwslopend, nooit zo erg bij een serie gehadquote:
Erg goed ja. 2e paasdag lekker bingen.quote:Op zondag 10 april 2022 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat weer ontzettend spannend worden. Vond het vijfde seizoen iedere keer zenuwslopend, nooit zo erg bij een serie gehad
Better Call Saul brengt wekelijks een aflevering uit, dus als je wil bingen moet je wachten. Bij seizoen 5 kwamen die afleveringen pas op dinsdag op Netflix overigens.quote:Op zondag 10 april 2022 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg goed ja. 2e paasdag lekker bingen.
Oh gvd wat een flopshow.quote:Op zondag 10 april 2022 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Better Call Saul brengt wekelijks een aflevering uit, dus als je wil bingen moet je wachten. Bij seizoen 5 kwamen die afleveringen pas op dinsdag op Netflix overigens.
Ah, maandag dinsdag eerste 2 afleveringen, daarna wekelijks.quote:Op zondag 10 april 2022 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Better Call Saul brengt wekelijks een aflevering uit, dus als je wil bingen moet je wachten. Bij seizoen 5 kwamen die afleveringen pas op dinsdag op Netflix overigens.
hoezo spannend? ik vind het leuk om te kijken maar spannend is het toch nietquote:Op zondag 10 april 2022 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat weer ontzettend spannend worden. Vond het vijfde seizoen iedere keer zenuwslopend, nooit zo erg bij een serie gehad
O ik vond het enorm spannend. De sfeer in veel scenes van BCS was afgelopen seizoen vaak om te snijden.quote:Op maandag 11 april 2022 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo spannend? ik vind het leuk om te kijken maar spannend is het toch niet
misschien komt het omdat het zich voor het Breaking Bad tijdperk afspeelt dat ik het nogal relaxed bekijk, wel een goeie serie hoorquote:Op maandag 11 april 2022 08:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ik vond het enorm spannend. De sfeer in veel scenes van BCS was afgelopen seizoen vaak om te snijden.
Dat had ik de eerste vier seizoenen ook wel, maar nu dichterbij het einde is dat omgeslagen. Valt ook niet los te zien van de introductie van Lalo.quote:Op maandag 11 april 2022 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien komt het omdat het zich voor het Breaking Bad tijdperk afspeelt dat ik het nogal relaxed bekijk, wel een goeie serie hoor
quote:Op maandag 11 april 2022 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo spannend? ik vind het leuk om te kijken maar spannend is het toch niet
ik zie het meer als comedy maar dat komt misschien door Bob Odenkirk en je weet dat hij niet dood gaatquote:Op maandag 11 april 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het toch echt wel een spannende serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |