Dat ligt er een beetje aan welk van de twee activiteiten stroomopwaarts plaatsvindt.quote:Op maandag 11 april 2022 12:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die zich wassen in een rivier waar ze 10 km verderop in schijten neem ik niet serieus.
Ik weet niet wat die term betekent dus eensquote:Op maandag 11 april 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind whataboutism sowieso nooit zo sterk eigenlijk.
We praten hier Nederlands @Cocoquote:Op maandag 11 april 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind whataboutism sowieso nooit zo sterk eigenlijk.
Eens. Praat gewoon Nederlands.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die over whataboutism beginnen zijn vervelende mensen.
Ik zal volgende keer een term gebruiken die je wel begrijpt.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Dan beperk je jezelf wel heel ergquote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer een term gebruiken die je wel begrijpt.
En met een kleine piemel.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer een term gebruiken die je wel begrijpt.
Ik word hier ook razend van.quote:Op maandag 11 april 2022 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hier niet naar kijken, tyfusvolk.
In het geval van PietjePuk is het 'whatabautisme'quote:Op maandag 11 april 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies. Dan is het blijkbaar 'whataboutisme'. Ik haat whataboutisme.
Laten we geen grappen maken over autisme. Dat doen we al vaak genoeg tijdens haxball.quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het geval van PietjePuk is het 'whatabautisme'
Hahaha
We roddelen hier niet: @PietjePuk2000quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha
Dit kan niet.quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha
Ga je je mening nog geven over die walgelijke Chinezen van je? Ik houd jou hiervoor verantwoordelijk.quote:
Een grapje moet kunnen. Iedereen heet wel iets.quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we geen grappen maken over autisme. Dat doen we al vaak genoeg tijdens haxball.
Ja, gij René. @Zipportalquote:Op maandag 11 april 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een grapje moet kunnen. Iedereen heet wel iets.
Behalve de zangeres zonder naam! Hahahahahaquote:Op maandag 11 april 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een grapje moet kunnen. Iedereen heet wel iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |