Dat ligt er een beetje aan welk van de twee activiteiten stroomopwaarts plaatsvindt.quote:Op maandag 11 april 2022 12:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die zich wassen in een rivier waar ze 10 km verderop in schijten neem ik niet serieus.
Ik weet niet wat die term betekent dus eensquote:Op maandag 11 april 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind whataboutism sowieso nooit zo sterk eigenlijk.
We praten hier Nederlands @Cocoquote:Op maandag 11 april 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind whataboutism sowieso nooit zo sterk eigenlijk.
Eens. Praat gewoon Nederlands.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die over whataboutism beginnen zijn vervelende mensen.
Ik zal volgende keer een term gebruiken die je wel begrijpt.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Dan beperk je jezelf wel heel ergquote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer een term gebruiken die je wel begrijpt.
En met een kleine piemel.quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer een term gebruiken die je wel begrijpt.
Ik word hier ook razend van.quote:Op maandag 11 april 2022 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hier niet naar kijken, tyfusvolk.
In het geval van PietjePuk is het 'whatabautisme'quote:Op maandag 11 april 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies. Dan is het blijkbaar 'whataboutisme'. Ik haat whataboutisme.
Laten we geen grappen maken over autisme. Dat doen we al vaak genoeg tijdens haxball.quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het geval van PietjePuk is het 'whatabautisme'
Hahaha
We roddelen hier niet: @PietjePuk2000quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha
Dit kan niet.quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha
Ga je je mening nog geven over die walgelijke Chinezen van je? Ik houd jou hiervoor verantwoordelijk.quote:
Een grapje moet kunnen. Iedereen heet wel iets.quote:Op maandag 11 april 2022 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we geen grappen maken over autisme. Dat doen we al vaak genoeg tijdens haxball.
Ja, gij René. @Zipportalquote:Op maandag 11 april 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een grapje moet kunnen. Iedereen heet wel iets.
Behalve de zangeres zonder naam! Hahahahahaquote:Op maandag 11 april 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
heetquote:Op maandag 11 april 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heet geen iets.quote:Op maandag 11 april 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat overdreven om dit zo breed uit te meten. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
heet![]()
@:Caland
@:lenny_leonard
@:wateropmars
quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet eigenlijk lachen maar ik zit op kantoor.
En op kantoor wordt er NIET gelachen.quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
En daar mag je niet lachen?quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik moest op kantoor ook even grinniken.quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Zijn er bananen?quote:Op maandag 11 april 2022 12:17 schreef Scrummie het volgende:
Nee. Ik had het nog overwogen als je karakters had gezegd.quote:Op maandag 11 april 2022 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij ook je top 3 characters posten in mijn succession topic? Ben eigenlijk wel benieuwd
quote:Op maandag 11 april 2022 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat overdreven om dit zo breed uit te meten. Hoe oud ben je?
Graag je meningquote:Op maandag 11 april 2022 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee geen bananen. Geen fruit van de werkgever, flopshow.
Die mensen zijn gewoon gestoord en dat we geforceerd worden om dat maar als normaal te zien is een zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op maandag 11 april 2022 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onzinnig maar ja als die mensjes er blij van worden.
Eens.quote:Op maandag 11 april 2022 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon gestoord en dat we geforceerd worden om dat maar als normaal te zien is een zorgwekkende ontwikkeling.
En zo denk jij er ook over
Kijk dit zie ik graag, jammer dat @Scrummie niet meteen een ruggengraat toont.quote:Op maandag 11 april 2022 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon gestoord en dat we geforceerd worden om dat maar als normaal te zien is een zorgwekkende ontwikkeling.
En zo denk jij er ook over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |