Blij dat ik m'n wekker weggedrukt heb.quote:Op maandag 11 april 2022 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister trouwens nog genoten van ONZE Max, op de vroege ochtend?
Erg mooi.quote:Op maandag 11 april 2022 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Blij dat ik m'n wekker weggedrukt heb.
Max Verstappen heeft een GROOT probleem.
kijk voor de grap even op de site van VI nuquote:
Op fok lopen er ook een paar 'nsb'ers' rond.quote:Op maandag 11 april 2022 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
RIP Truus.
Enige goede NSB'er is een dode NSB'er.
Nou zegquote:Op maandag 11 april 2022 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
RIP Truus.
Enige goede NSB'er is een dode NSB'er.
Je bent de laatste tijd niet echt in vormquote:Op maandag 11 april 2022 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #432 presenteer ik vandaag foto #46:
[ afbeelding ]
Verklaar je nader.quote:Op maandag 11 april 2022 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd niet echt in vorm
Zeg Lans, ik ben morgen ergens in de middag al in Eindhoven. Welke kroeg zou jij aanraden op maximaal 5 minuten loopafstand van het station om alvast een pre-vlucht biertje te doen?quote:
Maar dan kan ik verder niets aan doen toch? Ik neem gewoon de eerste Random pic onder aan de pagina bij het reactieveld. Ik vind ze eigenlijk nagenoeg nooit grappig, met name heel erg random.quote:Op maandag 11 april 2022 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger waren die plaatjes nog wel eens grappig
Je doet maar gewoon iets beter je best.quote:Op maandag 11 april 2022 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar dan kan ik verder niets aan doen toch? Ik neem gewoon de eerste Random pic onder aan de pagina bij het reactieveld. Ik vind ze eigenlijk nagenoeg nooit grappig, met name heel erg random.
De WIldeman of O'Sheas.quote:Op maandag 11 april 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg Lans, ik ben morgen ergens in de middag al in Eindhoven. Welke kroeg zou jij aanraden op maximaal 5 minuten loopafstand van het station om alvast een pre-vlucht biertje te doen?
Ik vind dit echt veel te kort door de bocht en neem je dit best kwalijk. Ik ben nog nooit zo kwaad geweest.quote:Op maandag 11 april 2022 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon iets beter je best.
O'Sheaquote:Op maandag 11 april 2022 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg Lans, ik ben morgen ergens in de middag al in Eindhoven. Welke kroeg zou jij aanraden op maximaal 5 minuten loopafstand van het station om alvast een pre-vlucht biertje te doen?
Ik vind het plaatje ook niet grappig.quote:Op maandag 11 april 2022 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dit echt veel te kort door de bocht en neem je dit best kwalijk. Ik ben nog nooit zo kwaad geweest.
Voortaan SML tags gebruiken.quote:Op maandag 11 april 2022 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Death on the Nile 6/10
Death on the Orient Express 6/10
(beiden Disney+)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |