Ik leg net uit dat ik daar niets aan kan doen Coco!quote:Op maandag 11 april 2022 16:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind het plaatje ook niet grappig.
Doe met deze kritiek je voordeel.
Je doet maar gewoon iets beter je best.quote:Op maandag 11 april 2022 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik leg net uit dat ik daar niets aan kan doen Coco!
Ik doe niet mee aan deze onzin.quote:Op maandag 11 april 2022 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Voortaan SML tags gebruiken.
FB / Nieuwe SML tags voor films en series
Flink wat huiswerk voor @:Lange_Lans
Nee, ik zit hier met name voor mijn eigen plezier, niet om jou een plezier te doen. Visnicht.quote:Op maandag 11 april 2022 17:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon iets beter je best.
Die van dat merk waar je het laatst over had?quote:Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een kebabschotel #viesdik
quote:Op maandag 11 april 2022 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die van dat merk waar je het laatst over had?
Nasi van de toko.quote:Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk!quote:
Op deze dramaandagen heb ik graag chili con carnequote:Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stamppot prei met gehaktballetjes in jusquote:Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Naan brood, met guacemole, groenten, kip en soepquote:Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, dat wordt nog wel even leuk.quote:
Ik begin eindelijk weer een beetje op mijn oude niveau te komen maar nog altijd niet alles. (Qua fysiek werk dan he, nog nooit in een sportschool geweest)quote:Op maandag 11 april 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
Ik ging net een uurtje sporten @:ggmm @:yvonne @:onlogisch en hoewel het qua oefeningen best prima ging was ik nog wel wat kortademig en mijn hartslag zat zo’n 15-20 bpm boven mijn normale gemiddelde
Corona is geen grapje jongons!!!!
Teveel Baantjer/Flikken-vibes qua voorspelbaarheid van de verhaallijn. Flikken volg ik gek genoeg door het jaar heen en dat vind ik wel genoeg om voorspelbare series te volgen. Dat zie ik als vrijdagavondvermaak, biertje, het weekend proberen te vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |