Nou, zover ik weet is iedereen welkomquote:Op maandag 5 september 2022 19:25 schreef Vanyel het volgende:
Wat let je om het groter te maken?
Er is geen deurbeleid hoor.
Ik vind het juist een leuk idee van je.quote:
Juist leuk als het kleine clupje gaat groeien.quote:Op maandag 5 september 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hoor dat is een klein clupje.
Oh, misschien ga ik in de SC wel weer meeposten.quote:Op maandag 5 september 2022 21:03 schreef derLudolf het volgende:
Gezellig hier. Is dit de nieuwe SC?
Neequote:Op maandag 5 september 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hoor dat is een klein clupje.
Jij post hier nu maar laat je smoel niet zien. Hoe dan?quote:Op maandag 5 september 2022 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, misschien ga ik in de SC wel weer meeposten.
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij post hier nu maar laat je smoel niet zien. Hoe dan?
quote:Op maandag 5 september 2022 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, misschien ga ik in de SC wel weer meeposten.
Dit is wel iets waar ik over val.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik post veel meer in Cul dan jij?
Ik hoop dat je niet al te hard gevallen bent en een pleistertje kunt plakken op jouw knietjes.quote:
Goede vraag, maar ondanks het slotje vind ik het vegen zonder notificatie ook opvallendquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:12 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom werd er zonder notificatie in dit https://forum.fok.nl/topic/2656577/1/50#p205956534 geveegd.
Oh wacht, topic is nu dicht. LAAT MAAR!
@miss_sly dit bijvoorbeeld. Waarom reageren jullie niet hierop?quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Celestien in CUL / Recept voor Yaglama
Het FOK! Kookboek is voor eigen recepten van users
Ik kan alleen voor mezelf praten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:07 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
@:miss_sly dit bijvoorbeeld. Waarom reageren jullie niet hierop?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf praten.
Ik heb dit niet gezien. Ik ben rond die datum pas mod geworden, is mijn enige verweer eigenlijk.
Ik ben nu even een week met vakantie, maar ik zal na mijn vakantie even verder kijken daarnaar en overleggen met @:Celestien.
En plaats vooral tr’s als er ergens iets niet helemaal lekker loopt of plaats het hier. Ik heb het topic nu ook in MyAct, dat had ik nog niet, zag ik.
Dat is zeker zonde! Dus dat willen we voorkomen. Kunnen we na mijn vakantie wel eens over sparren in het topic, hoe dat om te keren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:34 schreef Selenophilia het volgende:
[..]![]()
Het is nogal zonde dat users gewoon wegblijven hierdoor natuurlijk. Want zoals ik in fb al heb geschreven, veel users zeggen dan laat maar en zijn weg.
Sure. Fijne vakantie 😊quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is zeker zonde! Dus dat willen we voorkomen. Kunnen we na mijn vakantie wel eens over sparren in het topic, hoe dat om te keren?
Dank!quote:
Yummie! Italiaanse keukenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank!
Mijn vakantie zal deels ook CUL zijn, want we gaan naar Rome en genieten van al het lekkers dat we kunnen vinden
Celestien was toen net mod van CUL dus dat zal gewoon een beginnersfoutje geweest zijn. Sowieso klopte het al niet om door te verwijzen naar het Kookboek. Maar Celestien kwam nauwelijks in CUL dus die kon dat toen nog niet weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:07 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
@:miss_sly dit bijvoorbeeld. Waarom reageren jullie niet hierop?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank!
Mijn vakantie zal deels ook CUL zijn, want we gaan naar Rome en genieten van al het lekkers dat we kunnen vinden
Omdat er in cul niet of niet goed genoeg gemod wordt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:34 schreef Selenophilia het volgende:
[..]![]()
Het is nogal zonde dat users gewoon wegblijven hierdoor natuurlijk. Want zoals ik in fb al heb geschreven, veel users zeggen dan laat maar en zijn weg.
Er is een hele discussie hierover voorgegaan op fb. Dat heb je gemist ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Omdat er in cul niet of niet goed genoeg gemod wordt?
Jeetje, dat ik dat gemist heb.
Dan is een eigen topic toch ook veel leuker? Met alleen reacties daarop? En evt. zoals een admin in de fb topic zei alle recepten verzamelen in de kookboek topic.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Celestien was toen net mod van CUL dus dat zal gewoon een beginnersfoutje geweest zijn. Sowieso klopte het al niet om door te verwijzen naar het Kookboek. Maar Celestien kwam nauwelijks in CUL dus die kon dat toen nog niet weten.
Aan de andere kant plukt die user gewoon een recept van internet zonder er verder wat mee te doen.
Er zijn in het verleden echt veel topics geweest waar users hun eigen recepten kookten en er hele verslagen inclusief foto's van maakten.
Maar goed, ik ben geen CUL mod meer dus ik bemoei me er verder niet meer mee
[..]
Neuh, dat heb ik gelezen. Volgens mij ben jij de enige user die daar klaagt over onnodig topics sluiten in cul. Leest imo toch net anders dan 'veel users zeggen dan laat maar en zijn weg'. Maar blijkbaar ken jij al die users, ik niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:11 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Er is een hele discussie hierover voorgegaan op fb. Dat heb je gemist ja.
Ik gaf cul als voorbeeld. Waarom voel jij je zo aangevallen en sluit je dat compleet uit dan? Jij kent wel iedereen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Neuh, dat heb ik gelezen. Volgens mij ben jij de enige user die daar klaagt over onnodig topics sluiten in cul. Leest imo toch net anders dan 'veel users zeggen dan laat maar en zijn weg'. Maar blijkbaar ken jij al die users, ik niet.
Vandaar dat het dus nieuws voor mij is.
Dat is hoe het de laatste jaren in CUL ging en dat was zeker heel leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:13 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dan is een eigen topic toch ook veel leuker? Met alleen reacties daarop? En evt. zoals een admin in de fb topic zei alle recepten verzamelen in de kookboek topic.
En dan heb je nog blijkbaar users van een vaste clubje hier en mag een nieuwkomer hier niets over zeggen of geen fb geven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is hoe het de laatste jaren in CUL ging en dat was zeker heel leukMaar in mijn tijd moest iemand wel moeite doen voor een topic. Anders kan je elke dag wel 500 topics maken over random recepten van internet. Maar ik ga daar niet meer over.
Nou ja, jij zegt dat users wegblijven maar vooralsnog ben jij de enige die zegt dat je het niet leuk vindt in CULquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:41 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
En dan heb je nog blijkbaar users van een vaste clubje hier en mag een nieuwkomer hier niets over zeggen of geen fb geven.wat een toon.
Je schrijft in cul FB dus ga ik er vanuit dat je het over cul hebt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:36 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik gaf cul als voorbeeld. Waarom voel jij je zo aangevallen en sluit je dat compleet uit dan? Jij kent wel iedereen?
Ik denk namelijk wel dat bij te snel gesloten topics men ‘laat maar’ zegt en dat werkt ook zeker niet motiverend voor users om topics te openen, dat snap je toch wel?
Wie voelt zich hier nou aangevallenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:41 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
En dan heb je nog blijkbaar users van een vaste clubje hier en mag een nieuwkomer hier niets over zeggen of geen fb geven.wat een toon.
Ik zeg dat ik wel snap dat men niet meer de moeite meer doet en weggaat als er topic gesloten worden waar gewoon in gereageerd wordt en daarbij gaf ik cul als voorbeeld. Ik wist niet dat het zo gevoelig lag bij de vaste users hier man man manquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt dat users wegblijven maar vooralsnog ben jij de enige die zegt dat je het niet leuk vindt in CUL
Aan de andere kant, CUL is het laatste jaar (?) wel enorm rustig. Zonde.
Oh. Ik was eigenlijk van mening dat we een gewoon gesprek hadden. Ik gaf gewoon wat duiding maar dat is niet de bedoeling geloof ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:52 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik wel snap dat men niet meer de moeite meer doet en weggaat als er topic gesloten worden waar gewoon in gereageerd wordt en daarbij gaf ik cul als voorbeeld. Ik wist niet dat het zo gevoelig lag bij de vaste users hier man man man![]()
Ok CUL is dus leuk geen discussie mogelijk. Excuse me.
Ja dus? Ik lees misschien wel mee en is het mij opgevallen dat topics zomaar gesloten worden? En toen ik het onderwerp op fb zag moest ik aan Cul denken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je schrijft in cul FB dus ga ik er vanuit dat je het over cul hebt.
Cul is traditioneel een heel tolerant gemodereerd subforum. Ik vind het dan curieus als een user wiens naam me nog nooit eerder in cul opgevallen is hier een topic van een maand oud opzoekt om te illustreren dat heel veel users hier weglopen om dat soort sluitingen. Ik herken dat niet, hoor het voor het eerst, en heb juist de indruk dat mensen helemaal niet zitten te wachten op receptendumps zonder verdere eigen tekst. Geldt voor mijzelf in elk geval wel. Wij zijn het hier dus niet over eens en daarom ben ik benieuwd naar jouw argumentatie en die talloze users die hier blijkbaar wel op zitten te wachten.
We zullen jouw positieve en opbouwende bijdragen enorm gaan missen.quote:
Behulpzaamquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
We zullen jouw positieve en opbouwende bijdragen enorm gaan missen.
Volgens mij heb ik hem niet weggehaald.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:15 schreef Marsenal het volgende:
Bonjour.. ik zag dat mijn post over witte melkkonijntjes-snoep in het toko-topic was verdwenen. Enig idee waarom?
Waarom gaan we dat niet doen?quote:
Ik vind er wel wat mis mee. Het is niet ontopic. De vraag was heel specifiek en daar is zo goed mogelijk antwoord op gegeven. Het is tevens een sticker plakken (panisch) op iets wat helemaal geen sticker behoeft.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom gaan we dat niet doen?
Gewoon een polletje om te kijken hoe de FOK!-users erover denken. Niks mis mee toch?
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind er wel wat mis mee. Het is niet ontopic. De vraag was heel specifiek en daar is zo goed mogelijk antwoord op gegeven. Het is tevens een sticker plakken (panisch) op iets wat helemaal geen sticker behoeft.
Ik suggereer toch ook helemaal niet dat de vraag stellen panisch is? Wel dat het weggooien van eten dat een nachtje buiten de koelkast staat maar nog prima ruikt en smaakt dat is. Lienekien stelt de Is-het-panisch-vraag aan ChatGPT, ik stel exact dezelfde vraag aan FOK!'ers. Waarom kan het eerste wel en het tweede niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:52 schreef miss_sly het volgende:
Als iemand een gewone vraag stelt zoals TS in dit geval deed, is ze niet panisch,
De suggestie wordt wel enigzins gewekt dat het over TS gaat met het panische gedeelte. Ik heb een en ander weg moeten halen dat op z'n zachtst minder vriendelijk en onnodig was.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Ik suggereer toch ook helemaal niet dat de vraag stellen panisch is? Wel dat het weggooien van eten dat een nachtje buiten de koelkast staat dat is. Lienekien stelt de Is-het-panisch-vraag aan ChatGPT, ik stel exact dezelfde vraag aan FOK!'ers. Waarom kan het eerste wel en het tweede niet?
Absoluut niet. Het ging mij om het advies eten weg te gooien omdat het een nachtje buiten de koelkast stond.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De suggestie wordt wel enigzins gewekt dat het over TS gaat met het panische gedeelte.
Maar dit is geen antwoord op wat ik vraag toch? Waarom mag een vraag wel aan ChatGPT gesteld worden, maar diezelfde vraag niet aan de FOK!'ers in het topic?quote:Ik heb een en ander weg moeten halen dat op z'n zachtst minder vriendelijk en onnodig was.
Maar by all means, open er een topic over, zet de ChatGPT in de OP en je poll en kijk in het algemeen hoe men erover denkt
Omdat het laatste alleen om meningen gaat en ChatGPT toch wel gebaseerd is op kennis.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Absoluut niet. Het ging mij om het advies eten weg te gooien omdat het een nachtje buiten de koelkast stond.
[..]
Maar dit is geen antwoord op wat ik vraag toch? Waarom mag een vraag wel aan ChatGPT gesteld worden, maar diezelfde vraag niet aan de FOK!'ers in het topic?
Mwaaaa.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat het laatste alleen om meningen gaat en ChatGPT toch wel gebaseerd is op kennis.
Ik heb nog niet heel veel ervaring met ChatGPT en ik weet niet wat jouw vakgebied is. Ik heb alleen nog muziekvragen aan ChatGPT gesteld en dat vond ik wel geinigquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwaaaa.
Als ChatGPT net zo goed op de hoogte is van voedselveiligheid als dat het is van mijn vakgebied dan zou ik er vooral niet heel erg op vertrouwen.
Maar goed, jouw besluit. Even goede vrienden.
Geologie / elektronenmicroscopie.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb nog niet heel veel ervaring met ChatGPT en ik weet niet wat jouw vakgebied is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al klopt er dus bar weinig van. Wat gebeurt er wanneer je 'm op z'n fouten wijst?
1) The backscattered coefficient does not give you information on surface of a sample. 2) Nor does it yield direct information on the crystal structure. 3) A TEM does not have a BSE detector. 4) In EDS it is not the energy of electrons that is measured.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeft de fouten toe, maar maakt weer twee nieuwe: 1) SAED is een TEM-techniek, en zoals 'ie een regel later toegeeft heeft een TEM helemaal geen BSE-detector, 2) hij zegt dat in een TEM de backscattered en de transmitted electrons door dezelfde detector worden opgevangen.De antwoorden van ChatGPT klinken heel logisch. Of ze ergens op slaan is een tweede.quote:Ik heb alleen nog muziekvragen aan ChatGPT gesteld en dat vond ik wel geinig. Maar het antwoord van ChatGPT op de gestelde vraag was toch wel zeer logisch en rationeel en volgens mij gewoon gebaseerd op feiten. Dat in tegenstelling tot de mening van allerlei FOK!kers
Dat laatste geldt natuurlijk ook voor antwoorden en meningen van FOK!'ers.Huilen dan.
Nou, hè hè.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb nog niet heel veel ervaring met ChatGPT en ik weet niet wat jouw vakgebied is. Ik heb alleen nog muziekvragen aan ChatGPT gesteld en dat vond ik wel geinig. Maar het antwoord van ChatGPT op de gestelde vraag was toch wel zeer logisch en rationeel en volgens mij gewoon gebaseerd op feiten. Dat in tegenstelling tot de mening van allerlei FOK!kers
Er mag heel veel. En er zijn best zijwegen mogelijk, zoals kwark een prima zijweg is in een topic over yoghurt. Maar flauwe of nare opmerkingen over een user mochten niet en mogen nog steeds nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:30 schreef Lienekien het volgende:
Noujazeg. Er mag ook niks meer.
Haal mijn posts over kwark dan ook maar weg, want dat is natuurlijk ook niet on topic.
Ik sta echt paf. Dat over onze roos was een onschuldig grapje. En vervolgens moest alles weg, op de kwark na?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er mag heel veel. En er zijn best zijwegen mogelijk, zoals kwark een prima zijweg is in een topic over yoghurt. Maar flauwe of nare opmerkingen over een user mochten niet en mogen nog steeds niet
Op mijn posts in vla en yoghurt blijkt ook censuur gepleegd te zijn terwijl er alleen maar door mij gevraagd werd wat die vraagstellingen de TS verder opleverde. Verder geen beledigingen of op de m/v spelen of zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik sta echt paf. Dat over onze roos was een onschuldig grapje. En vervolgens moest alles weg, op de kwark na?
Ik zag dat idd ook zo, als jij een sneer uitdeelt dan had er wel iets heel anders gestaanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik sta echt paf. Dat over onze roos was een onschuldig grapje. En vervolgens moest alles weg, op de kwark na?
Jij kent me.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zag dat idd ook zo, als jij een sneer uitdeelt dan had er wel iets heel anders gestaan
Ik zie een rare verandering in wissen en vegen. Forum wijd eigenlijk. Ik vraag me af of dat handig is.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Op mijn posts in vla en yoghurt blijkt ook censuur gepleegd te zijn terwijl er alleen maar door mij gevraagd werd wat die vraagstellingen de TS verder opleverde. Verder geen beledigingen of op de m/v spelen of zo.
Je kunt als moderator ook te veel er boven op zitten.
Wie nietquote:
Als iemand regelmatig een topic opent met alleen een vraag waarop je met ja of nee kunt antwoorden, zoals eet jij vaak vla? of eet jij yoghurt bij jouw ontbijt? is het toch niet zo gek van mij om te vragen wat de TS met de antwoorden die TS krijgt voor conclusie wil trekken?quote:Op zondag 12 februari 2023 12:17 schreef miss_sly het volgende:
@:golfer de vraag wat het de ts oplevert om de antwoorden te weten, is toch niet van belang? We gaan toch niet altijd iedere ts vragen waarom hij/zij een bepaald topic opent? Dat is nergens voor nodig, een ts hoeft daarover geen verantwoordelijkheid af te leggen.
Dat mag je vinden. Ik vind dat geen censuur, ik vind dat offtopic wat niets toevoegt, weghalen. Maar als jij het censuur vindt, dan kun je een (F)A vragen om ernaar te kijken of ik wel of niet goed gehandeld heb.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Als iemand regelmatig een topic opent met alleen een vraag waarop je met ja of nee kunt antwoorden, zoals eet jij vaak vla? of eet jij yoghurt bij jouw ontbijt? is het toch niet zo gek van mij om te vragen wat de TS met de antwoorden die TS krijgt voor conclusie wil trekken?
Dat die vraag van mij door jou, zonder verdere verklaring of overleg, gewoon uit het topic wordt gehaald vind ik censuur.
Daarvoor vind ik het niet belangrijk genoeg.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:36 schreef miss_sly het volgende:
Dat mag je vinden. Ik vind dat geen censuur, ik vind dat offtopic wat niets toevoegt, weghalen. Maar als jij het censuur vindt, dan kun je een (F)A vragen om ernaar te kijken of ik wel of niet goed gehandeld heb.
We hoeven het niet overal over eens te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik het niet belangrijk genoeg.
Ik wijs je er alleen maar op dat zomaar delen van een post weghalen, die niet de policy overschrijden of beledigend of aanvallend zijn, in mijn ogen wel censuur is. Als ik een vraag stel over een topic in dat topic is dat niet offtopic.
Daarover worden wij het dus niet eens.
Nogmaals: jouw interpretatie van iets anders en jouw omschrijving. Niet de mijne en nog steeds geen reden om een deel van een post weg te halen.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:47 schreef miss_sly het volgende:
Het kwam op mij meer over als een passief-agressieve manier om te laten weten dat je het een onzin-topic vond.
Agree to disagree moet ook gewoon kunnen, lijkt me.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nogmaals: jouw interpretatie van iets anders en jouw omschrijving. Niet de mijne en nog steeds geen reden om een deel van een post weg te halen.
Verder ben ik hierover wel klaar nu.
Het was off-topic.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Jammer dat mijn post weg is ik haakte gewoon in op de OP en George Forman is toevallig een held.
Oke jammer dat je zo streng bent juffie.quote:
Er zijn genoeg topics en subfora waar veel ruimte is, maar CUL proberen we toch wel serieus te houden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke jammer dat je zo streng bent juffie.
Gaan we niet doen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:49 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Ik vind het best heftig dat post van @:geitenkamp is weggehaald die een uitbehandelde vorm van alvleesklierkanker heeft.
Ik snap dat het beetje off topic is, maar denk dat hij de TS die lotgenoot is een hart onder de riem wilde steken.
Uit het FB topic in FB stelt Danny ook, dat we dit soort posts serieus moeten nemen.
Hebben jullie bewijzen dat Geitenkamp liegt of vinden jullie het te zeer off topic?
Ik vind het jammer dat het is weggehaald. Omdat dit toch wel zware themas zijn.
Ik snap het ergens wel, maar ik hoop ook dat je snapt dat ik het best heftig vindt. Omdat het niet niks is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gaan we niet doen.
In CUL hoort dat niet, is off topic.
Als een reactie wordt verwijderd, post je hem niet nog twee keer opnieuw.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:20 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom mag ik niet zeggen dat het er lekker uitziet?
Het spijt me hoor maar naar mijn mening ziet het er wel lekker uitquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als een reactie wordt verwijderd, post je hem niet nog twee keer opnieuw.
Ik vond het verder niet heel gemeens en ontopic, dus vandaar. Laat het gewoon als je verder niet echt iets te melden hebt.
Fijn. Ga je lekker ook bij Ikea eten.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Het spijt me hoor maar naar mijn mening ziet het er wel lekker uit
Oelewapper ben jij ook he hahaquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn. Ga je lekker ook bij Ikea eten.
Ik werd net gekinkshamed.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oelewapper ben jij ook he haha
In lekkerste eten topic, zei ik sperma. Wat op zich een bittere smaak kan hebben en vaak kan verschillen. Maar kijk dat ik soms naar mannen sauna's ga en dat lekker vind. Of nouja eigenlijk de spanning eromheen. Nouja dan wordt gezegd ga weg.quote:
dat lijkt mij echt iets voor een ander subforum en niet voor CUL.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:48 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
In lekkerste eten topic, zei ik sperma. Wat op zich een bittere smaak kan hebben en vaak kan verschillen. Maar kijk dat ik soms naar mannen sauna's ga en dat lekker vind. Of nouja eigenlijk de spanning eromheen. Nouja dan wordt gezegd ga weg.
Dat is kinkshamen dan zegt iemand jij mag daar geen plezier aan beleven. Ik ben overigens wel geen homo ik doe niet met mannen zoenen en zo.
Jij mag plezier beleven aan alles wat je maar wil. Maar die opmerking paste niet in dat topic in CUL en daarom issie weg.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:48 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
In lekkerste eten topic, zei ik sperma. Wat op zich een bittere smaak kan hebben en vaak kan verschillen. Maar kijk dat ik soms naar mannen sauna's ga en dat lekker vind. Of nouja eigenlijk de spanning eromheen. Nouja dan wordt gezegd ga weg.
Dat is kinkshamen dan zegt iemand jij mag daar geen plezier aan beleven. Ik ben overigens wel geen homo ik doe niet met mannen zoenen en zo.
Wat wil je precies updaten dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:00 schreef anndb het volgende:
Het restaurant review topic is alleen te updaten door een moderator of?
Zie dat deze namelijk toch wat achterloopt, ik heb zoals het er nu naar uitziet komende tijd wel wat tijd vrij om die evt. te updaten. Vind het zelf wel een handige om snel wat terug te zoeken.
Dit topic is al een tijdje meer dan een jaar niet bijgewerkt: CUL / Restaurantreviews!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat wil je precies updaten dan?
En je bedoelt dit topic? CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31
Nee hoor, ik heb er in oktober nog een heleboel toegevoegd.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit topic is al een tijdje meer dan een jaar niet bijgewerkt: CUL / Restaurantreviews!
In die OP staat: Bijgewerkt tot 11-04-2022quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er in oktober nog een heleboel toegevoegd.
Daarna is het wel in het slop geraakt, helaas.
@:anndb ik zal even inventariseren waar ik precies gebleven ben en hoeveel er nog moet. Dan kunnen we even kijken hoe we dit het beste aan gaan pakken.
Dat zinnetje niet bijgewerkt, maar datum gewijzigd is oktober 2022 en dat klopt, want ik heb toen een paar dagen zitten toevoegenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In die OP staat: Bijgewerkt tot 11-04-2022
Sinds gisteren is het overzicht weer compleet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:42 schreef anndb het volgende:
Ik mis er ook nog wel van voor Oktober een snelle greep uit die van mezelf:
Le Pristine: anndb in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30
Wood:
anndb in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |