Agree to disagree moet ook gewoon kunnen, lijkt me.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nogmaals: jouw interpretatie van iets anders en jouw omschrijving. Niet de mijne en nog steeds geen reden om een deel van een post weg te halen.
Verder ben ik hierover wel klaar nu.
Het was off-topic.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Jammer dat mijn post weg is ik haakte gewoon in op de OP en George Forman is toevallig een held.
Oke jammer dat je zo streng bent juffie.quote:
Er zijn genoeg topics en subfora waar veel ruimte is, maar CUL proberen we toch wel serieus te houden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke jammer dat je zo streng bent juffie.
Gaan we niet doen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:49 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Ik vind het best heftig dat post van @:geitenkamp is weggehaald die een uitbehandelde vorm van alvleesklierkanker heeft.
Ik snap dat het beetje off topic is, maar denk dat hij de TS die lotgenoot is een hart onder de riem wilde steken.
Uit het FB topic in FB stelt Danny ook, dat we dit soort posts serieus moeten nemen.
Hebben jullie bewijzen dat Geitenkamp liegt of vinden jullie het te zeer off topic?
Ik vind het jammer dat het is weggehaald. Omdat dit toch wel zware themas zijn.
Ik snap het ergens wel, maar ik hoop ook dat je snapt dat ik het best heftig vindt. Omdat het niet niks is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gaan we niet doen.
In CUL hoort dat niet, is off topic.
Als een reactie wordt verwijderd, post je hem niet nog twee keer opnieuw.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:20 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom mag ik niet zeggen dat het er lekker uitziet?
Het spijt me hoor maar naar mijn mening ziet het er wel lekker uitquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als een reactie wordt verwijderd, post je hem niet nog twee keer opnieuw.
Ik vond het verder niet heel gemeens en ontopic, dus vandaar. Laat het gewoon als je verder niet echt iets te melden hebt.
Fijn. Ga je lekker ook bij Ikea eten.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Het spijt me hoor maar naar mijn mening ziet het er wel lekker uit
Oelewapper ben jij ook he hahaquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn. Ga je lekker ook bij Ikea eten.
Ik werd net gekinkshamed.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oelewapper ben jij ook he haha
In lekkerste eten topic, zei ik sperma. Wat op zich een bittere smaak kan hebben en vaak kan verschillen. Maar kijk dat ik soms naar mannen sauna's ga en dat lekker vind. Of nouja eigenlijk de spanning eromheen. Nouja dan wordt gezegd ga weg.quote:
dat lijkt mij echt iets voor een ander subforum en niet voor CUL.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:48 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
In lekkerste eten topic, zei ik sperma. Wat op zich een bittere smaak kan hebben en vaak kan verschillen. Maar kijk dat ik soms naar mannen sauna's ga en dat lekker vind. Of nouja eigenlijk de spanning eromheen. Nouja dan wordt gezegd ga weg.
Dat is kinkshamen dan zegt iemand jij mag daar geen plezier aan beleven. Ik ben overigens wel geen homo ik doe niet met mannen zoenen en zo.
Jij mag plezier beleven aan alles wat je maar wil. Maar die opmerking paste niet in dat topic in CUL en daarom issie weg.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:48 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
In lekkerste eten topic, zei ik sperma. Wat op zich een bittere smaak kan hebben en vaak kan verschillen. Maar kijk dat ik soms naar mannen sauna's ga en dat lekker vind. Of nouja eigenlijk de spanning eromheen. Nouja dan wordt gezegd ga weg.
Dat is kinkshamen dan zegt iemand jij mag daar geen plezier aan beleven. Ik ben overigens wel geen homo ik doe niet met mannen zoenen en zo.
Wat wil je precies updaten dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:00 schreef anndb het volgende:
Het restaurant review topic is alleen te updaten door een moderator of?
Zie dat deze namelijk toch wat achterloopt, ik heb zoals het er nu naar uitziet komende tijd wel wat tijd vrij om die evt. te updaten. Vind het zelf wel een handige om snel wat terug te zoeken.
Dit topic is al een tijdje meer dan een jaar niet bijgewerkt: CUL / Restaurantreviews!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat wil je precies updaten dan?
En je bedoelt dit topic? CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31
Nee hoor, ik heb er in oktober nog een heleboel toegevoegd.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit topic is al een tijdje meer dan een jaar niet bijgewerkt: CUL / Restaurantreviews!
In die OP staat: Bijgewerkt tot 11-04-2022quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er in oktober nog een heleboel toegevoegd.
Daarna is het wel in het slop geraakt, helaas.
@:anndb ik zal even inventariseren waar ik precies gebleven ben en hoeveel er nog moet. Dan kunnen we even kijken hoe we dit het beste aan gaan pakken.
Dat zinnetje niet bijgewerkt, maar datum gewijzigd is oktober 2022 en dat klopt, want ik heb toen een paar dagen zitten toevoegenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In die OP staat: Bijgewerkt tot 11-04-2022
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |