Sure. Fijne vakantie 😊quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is zeker zonde! Dus dat willen we voorkomen. Kunnen we na mijn vakantie wel eens over sparren in het topic, hoe dat om te keren?
Dank!quote:
Yummie! Italiaanse keukenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank!
Mijn vakantie zal deels ook CUL zijn, want we gaan naar Rome en genieten van al het lekkers dat we kunnen vinden
Celestien was toen net mod van CUL dus dat zal gewoon een beginnersfoutje geweest zijn. Sowieso klopte het al niet om door te verwijzen naar het Kookboek. Maar Celestien kwam nauwelijks in CUL dus die kon dat toen nog niet weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:07 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
@:miss_sly dit bijvoorbeeld. Waarom reageren jullie niet hierop?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank!
Mijn vakantie zal deels ook CUL zijn, want we gaan naar Rome en genieten van al het lekkers dat we kunnen vinden
Omdat er in cul niet of niet goed genoeg gemod wordt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:34 schreef Selenophilia het volgende:
[..]![]()
Het is nogal zonde dat users gewoon wegblijven hierdoor natuurlijk. Want zoals ik in fb al heb geschreven, veel users zeggen dan laat maar en zijn weg.
Er is een hele discussie hierover voorgegaan op fb. Dat heb je gemist ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Omdat er in cul niet of niet goed genoeg gemod wordt?
Jeetje, dat ik dat gemist heb.
Dan is een eigen topic toch ook veel leuker? Met alleen reacties daarop? En evt. zoals een admin in de fb topic zei alle recepten verzamelen in de kookboek topic.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Celestien was toen net mod van CUL dus dat zal gewoon een beginnersfoutje geweest zijn. Sowieso klopte het al niet om door te verwijzen naar het Kookboek. Maar Celestien kwam nauwelijks in CUL dus die kon dat toen nog niet weten.
Aan de andere kant plukt die user gewoon een recept van internet zonder er verder wat mee te doen.
Er zijn in het verleden echt veel topics geweest waar users hun eigen recepten kookten en er hele verslagen inclusief foto's van maakten.
Maar goed, ik ben geen CUL mod meer dus ik bemoei me er verder niet meer mee
[..]
Neuh, dat heb ik gelezen. Volgens mij ben jij de enige user die daar klaagt over onnodig topics sluiten in cul. Leest imo toch net anders dan 'veel users zeggen dan laat maar en zijn weg'. Maar blijkbaar ken jij al die users, ik niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:11 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Er is een hele discussie hierover voorgegaan op fb. Dat heb je gemist ja.
Ik gaf cul als voorbeeld. Waarom voel jij je zo aangevallen en sluit je dat compleet uit dan? Jij kent wel iedereen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Neuh, dat heb ik gelezen. Volgens mij ben jij de enige user die daar klaagt over onnodig topics sluiten in cul. Leest imo toch net anders dan 'veel users zeggen dan laat maar en zijn weg'. Maar blijkbaar ken jij al die users, ik niet.
Vandaar dat het dus nieuws voor mij is.
Dat is hoe het de laatste jaren in CUL ging en dat was zeker heel leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:13 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dan is een eigen topic toch ook veel leuker? Met alleen reacties daarop? En evt. zoals een admin in de fb topic zei alle recepten verzamelen in de kookboek topic.
En dan heb je nog blijkbaar users van een vaste clubje hier en mag een nieuwkomer hier niets over zeggen of geen fb geven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is hoe het de laatste jaren in CUL ging en dat was zeker heel leukMaar in mijn tijd moest iemand wel moeite doen voor een topic. Anders kan je elke dag wel 500 topics maken over random recepten van internet. Maar ik ga daar niet meer over.
Nou ja, jij zegt dat users wegblijven maar vooralsnog ben jij de enige die zegt dat je het niet leuk vindt in CULquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:41 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
En dan heb je nog blijkbaar users van een vaste clubje hier en mag een nieuwkomer hier niets over zeggen of geen fb geven.wat een toon.
Je schrijft in cul FB dus ga ik er vanuit dat je het over cul hebt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:36 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik gaf cul als voorbeeld. Waarom voel jij je zo aangevallen en sluit je dat compleet uit dan? Jij kent wel iedereen?
Ik denk namelijk wel dat bij te snel gesloten topics men ‘laat maar’ zegt en dat werkt ook zeker niet motiverend voor users om topics te openen, dat snap je toch wel?
Wie voelt zich hier nou aangevallenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:41 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
En dan heb je nog blijkbaar users van een vaste clubje hier en mag een nieuwkomer hier niets over zeggen of geen fb geven.wat een toon.
Ik zeg dat ik wel snap dat men niet meer de moeite meer doet en weggaat als er topic gesloten worden waar gewoon in gereageerd wordt en daarbij gaf ik cul als voorbeeld. Ik wist niet dat het zo gevoelig lag bij de vaste users hier man man manquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt dat users wegblijven maar vooralsnog ben jij de enige die zegt dat je het niet leuk vindt in CUL
Aan de andere kant, CUL is het laatste jaar (?) wel enorm rustig. Zonde.
Oh. Ik was eigenlijk van mening dat we een gewoon gesprek hadden. Ik gaf gewoon wat duiding maar dat is niet de bedoeling geloof ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:52 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik wel snap dat men niet meer de moeite meer doet en weggaat als er topic gesloten worden waar gewoon in gereageerd wordt en daarbij gaf ik cul als voorbeeld. Ik wist niet dat het zo gevoelig lag bij de vaste users hier man man man![]()
Ok CUL is dus leuk geen discussie mogelijk. Excuse me.
Ja dus? Ik lees misschien wel mee en is het mij opgevallen dat topics zomaar gesloten worden? En toen ik het onderwerp op fb zag moest ik aan Cul denken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je schrijft in cul FB dus ga ik er vanuit dat je het over cul hebt.
Cul is traditioneel een heel tolerant gemodereerd subforum. Ik vind het dan curieus als een user wiens naam me nog nooit eerder in cul opgevallen is hier een topic van een maand oud opzoekt om te illustreren dat heel veel users hier weglopen om dat soort sluitingen. Ik herken dat niet, hoor het voor het eerst, en heb juist de indruk dat mensen helemaal niet zitten te wachten op receptendumps zonder verdere eigen tekst. Geldt voor mijzelf in elk geval wel. Wij zijn het hier dus niet over eens en daarom ben ik benieuwd naar jouw argumentatie en die talloze users die hier blijkbaar wel op zitten te wachten.
We zullen jouw positieve en opbouwende bijdragen enorm gaan missen.quote:
Behulpzaamquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
We zullen jouw positieve en opbouwende bijdragen enorm gaan missen.
Volgens mij heb ik hem niet weggehaald.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:15 schreef Marsenal het volgende:
Bonjour.. ik zag dat mijn post over witte melkkonijntjes-snoep in het toko-topic was verdwenen. Enig idee waarom?
Waarom gaan we dat niet doen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |