Wat let je om het groter te maken?quote:Op maandag 5 september 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hoor dat is een klein clupje.
Nou, zover ik weet is iedereen welkomquote:Op maandag 5 september 2022 19:25 schreef Vanyel het volgende:
Wat let je om het groter te maken?
Er is geen deurbeleid hoor.
Ik vind het juist een leuk idee van je.quote:
Juist leuk als het kleine clupje gaat groeien.quote:Op maandag 5 september 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh, misschien ga ik in de SC wel weer meeposten.quote:Op maandag 5 september 2022 21:03 schreef derLudolf het volgende:
Gezellig hier. Is dit de nieuwe SC?
Neequote:Op maandag 5 september 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij post hier nu maar laat je smoel niet zien. Hoe dan?quote:Op maandag 5 september 2022 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, misschien ga ik in de SC wel weer meeposten.
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij post hier nu maar laat je smoel niet zien. Hoe dan?
quote:Op maandag 5 september 2022 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, misschien ga ik in de SC wel weer meeposten.
Dit is wel iets waar ik over val.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik post veel meer in Cul dan jij?
Ik hoop dat je niet al te hard gevallen bent en een pleistertje kunt plakken op jouw knietjes.quote:
Goede vraag, maar ondanks het slotje vind ik het vegen zonder notificatie ook opvallendquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:12 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom werd er zonder notificatie in dit https://forum.fok.nl/topic/2656577/1/50#p205956534 geveegd.
Oh wacht, topic is nu dicht. LAAT MAAR!
@miss_sly dit bijvoorbeeld. Waarom reageren jullie niet hierop?quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Celestien in CUL / Recept voor Yaglama
Het FOK! Kookboek is voor eigen recepten van users
Ik kan alleen voor mezelf praten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:07 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
@:miss_sly dit bijvoorbeeld. Waarom reageren jullie niet hierop?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf praten.
Ik heb dit niet gezien. Ik ben rond die datum pas mod geworden, is mijn enige verweer eigenlijk.
Ik ben nu even een week met vakantie, maar ik zal na mijn vakantie even verder kijken daarnaar en overleggen met @:Celestien.
En plaats vooral tr’s als er ergens iets niet helemaal lekker loopt of plaats het hier. Ik heb het topic nu ook in MyAct, dat had ik nog niet, zag ik.
Dat is zeker zonde! Dus dat willen we voorkomen. Kunnen we na mijn vakantie wel eens over sparren in het topic, hoe dat om te keren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:34 schreef Selenophilia het volgende:
[..]![]()
Het is nogal zonde dat users gewoon wegblijven hierdoor natuurlijk. Want zoals ik in fb al heb geschreven, veel users zeggen dan laat maar en zijn weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |