abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204324809
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:50 schreef liesje1979 het volgende:

[..]
Ja.
[..]
Eens maar het was vooral als de reactie op US die weer eens een niet relevante opmerking het topic in slingerde. :D
Het klopt dat veel oorlogsmisdadigers ermee weg komen maar het wordt wel steeds beter. En naar het verleden kijken heeft hierbij niet zoveel zin denk ik.
Ja, het ICC is een enorme stap voorwaarts, dat ben ik volledig met je eens.
  maandag 4 april 2022 @ 00:56:36 #102
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204324811
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:49 schreef polderturk het volgende:
Russen hebben zelfs doden geboobytrapped. In Libië zetten Wagner troepen boobytraps op kinderspeelgoed. Ze zijn net zo erg als ISIS.

[ twitter ]
NY Times artikel uit 1985 over de Afghanistan oorlog in de jaren 70

https://www.nytimes.com/1(...)t-toys-of-death.html
Soviet Toys of Death
The report asserts: ''The most horrible type of incident was that caused by the explosion of anti-personnel mines and especially of children's 'toys.' Many witnesses testified that children had been very seriously wounded, having their hands or feet blown off, either by handling booby-trap toys they had picked up along the roadway, or by stepping on them. . . .

''The types of booby-trap toys encountered include those resembling pens, harmonicas, radios or matchboxes, and little bombs shaped like a bird. This type of bomb, consisting of two wings, one flexible and the other rigid, in the shape and colors of a bird, explodes when the flexible wing is touched.

''The Special Rapporteur was also able to obtain a number of photographs, especially those of children between 8 and 15 years of age, with hands or legs blown off, either by handling booby-trap toys or during the explosion of mines.''
pi_204324813
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het gaat de hele dag al over de oorlogsmisdaden in Oekraïne maar als ik zeg dat het overgrote deel van de oorlogsmisdadigers met hun misdaden ermee weg komt dan is het niet relevant?
Tsja, ja
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  maandag 4 april 2022 @ 00:59:18 #104
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204324816
https://www.politico.eu/a(...)mir-putin-next-move/
‘Rest now, while we can.’ At Estonian NATO base, troops prepare for Putin’s next move
‘We have prepared for Estonia, Latvia, Lithuania and all the Baltic Sea region to face the same kind of military incursion,’ says base commander.
  One tough cookie maandag 4 april 2022 @ 01:01:42 #105
169210 liesje1979
pi_204324818
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het gaat de hele dag al over de oorlogsmisdaden in Oekraïne maar als ik zeg dat het overgrote deel van de oorlogsmisdadigers met hun misdaden ermee weg komt dan is het niet relevant?
Nou ja je verwijst naar het verleden en stelt dat 99,9% er mee weg komt. Ik heb goede hoop dat het wellicht iets meer zal zijn en dat de geschiedenis waarnaar je verwijst ook niet heel erg relevant is omdat het steeds beter geregeld is.
  maandag 4 april 2022 @ 01:02:28 #106
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 4 april 2022 @ 01:05:54 #107
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204324823
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Soviet Toys of Death
The report asserts: ''The most horrible type of incident was that caused by the explosion of anti-personnel mines and especially of children's 'toys.' Many witnesses testified that children had been very seriously wounded, having their hands or feet blown off, either by handling booby-trap toys they had picked up along the roadway, or by stepping on them. . . .

''The types of booby-trap toys encountered include those resembling pens, harmonicas, radios or matchboxes, and little bombs shaped like a bird. This type of bomb, consisting of two wings, one flexible and the other rigid, in the shape and colors of a bird, explodes when the flexible wing is touched.

''The Special Rapporteur was also able to obtain a number of photographs, especially those of children between 8 and 15 years of age, with hands or legs blown off, either by handling booby-trap toys or during the explosion of mines.''
De vlindermijnen...

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vlinderbom_(wapen)

Zijn daar berucht om omdat het eruit ziet als speelgoed.
pi_204324826
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Of gewoon Russen op Cyprus, natuurlijk, dat kan ook.
Yep. Dat kan ook. In Duitsland was er ook een pro-Russische stoet. Mogelijk Russen.
pi_204324828
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2022 01:01 schreef liesje1979 het volgende:

[..]
Nou ja je verwijst naar het verleden en stelt dat 99,9% er mee weg komt. Ik heb goede hoop dat het wellicht iets meer zal zijn en dat de geschiedenis waarnaar je verwijst ook niet heel erg relevant is omdat het steeds beter geregeld is.
Jij bent dan ook heel naief
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  maandag 4 april 2022 @ 01:10:11 #110
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204324829
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:39 schreef UitStraling het volgende:
De geschiedenis leert ons dat 99.9998 procent van de oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid onbestraft blijven.
De geschiedenis leert ons ook dat naarmate de tijd voortschrijdt, het merendeel - alsnog - wel als misdaad wordt erkend. Dit is belangrijk voor nabestaanden en doet zo recht aan de slachtoffers die niets verweten kan worden omdat ze heimelijk door een wolf in schaapskleren werden ontdaan van hun bestaan.

Straffen is wmb alleen de kers op de taart. Mensen die zich schuldig maken zullen als zodanig de rest van de toekomst die typering met zich meetorsen. Of dat nu in naam van een God of als persoon zoals Zedong, Stalin, Hitler, Assad of nu dan Putin doet; daders die mensen ter eigener glorie ontmenselijk(t)en; zijn met daad, naam en toenaam bekend. Telkens wanneer iemand ze poogt te verheerlijken is het zaak te vragen wat slachtoffers hun aanbeden god heeft aangedaan.

Dan kan iemand zeggen dat dit die kliek niets doet waar ik alleen maar kan beamen omdat psychopaten en narcisten niet te straffen zijn en alleen maar genegeerd kunnen worden. Hek er omheen en vooral vergeten.
Zelf als je "ze" (dood)martelt zullen ze zich anders blijven beroepen op dat ze zelf het slachtoffer zijn en niet willen begrijpen waarom ze fout zijn. Want het hebben van rechtvaardigheid maakt iemand verantwoordelijk voor keuzes en dat is waar het vuil der aarde geen lef voor heeft.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_204324831
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204324834
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 00:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Soviet Toys of Death

:r :r :r

Dat deze dingen zelfs geproduceerd zijn.
Dat ze erover nagedacht hebben is te walgelijk voor woorden.

https://www.dailymail.co.(...)l-civilian-home.html
  One tough cookie maandag 4 april 2022 @ 01:14:01 #113
169210 liesje1979
pi_204324836
quote:
17s.gif Op maandag 4 april 2022 01:09 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Jij bent dan ook heel naief
Dat klopt wel. Maar US heel stellig. Ik denk gewoon dat het ergens in het midden ligt.
  maandag 4 april 2022 @ 01:17:03 #114
323401 Kijkertje
met filter
pi_204324842
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 01:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Volgens een eerdere tweet waren ze verhongerd.

[ twitter ]
Ah maar mijn bericht was ook eigenlijk meer bedoeld als reactie op het gebruik van het woord 'honden' bij de typering van oorlogsmisdadenplegende Russen ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 4 april 2022 @ 01:22:25 #115
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204324844
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 01:13 schreef polderturk het volgende:

[..]
:r :r :r

Dat deze dingen zelfs geproduceerd zijn.
Dat ze erover nagedacht hebben is te walgelijk voor woorden.

https://www.dailymail.co.(...)l-civilian-home.html
Daar heb ik mij tot op de dag van vandaag ook over verbaasd. Dat er lieden zijn die middelen bedoeld om mensen, laat staan burgers heimelijk mee te treffen; gaan bedenken, maken en ze zelfs graag inzetten.
Oea manier zijn dat ergens nog engere mensen dan de personen die in openlijk gevecht zijnd dan iemand doden.
//--//
Maar goed, in oorlog is sws geen enkele eer te halen en al helemaal geen (mede)menselijkheid.
Dat we helaas een (goed getraind) leger nodig hebben is niet om dat het mooi is maar noodzakelijk om je te verdedigen tegen nog ergere malloten die hun anders hun zin - zoals Putin - niet weten te krijgen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 4 april 2022 @ 01:42:02 #116
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204324860
2:28, Khrushchev heeft ooit aangeboden om Kalingrad aan Lithuania te geven.
Die heeft dat afgeslagen omdat het vol zat met Russen en dat zou permanente conflicten geven.

=====================
Dankzij Georgia en Ukraine weten we hoe deze truc werkt. Het Russische deel van de bevolking start problemen en wilt zich afscheiden van het land en daarna komt Rusland hun 'redden' en hebben ze een rechtvaardiging voor een invasie.
  maandag 4 april 2022 @ 01:48:30 #117
323401 Kijkertje
met filter
pi_204324870
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 01:42 schreef slashdotter3 het volgende:
2:28, Khrushchev heeft ooit aangeboden om Kalingrad aan Lithuania te geven.
Die heeft dat afgeslagen omdat het vol zat met Russen en dat zou permanente conflicten geven.

=====================
Dankzij Georgia en Ukraine weten we hoe deze truc werkt. Het Russische deel van de bevolking start problemen en wilt zich afscheiden van het land en daarna komt Rusland hun 'redden' en hebben ze een rechtvaardiging voor een invasie.
En reken er maar op dat Putin zijn mannetjes daar ingezet heeft om het vuurtje lekker aan te wakkeren :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 4 april 2022 @ 01:56:16 #118
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204324877
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2022 01:22 schreef Vallon het volgende:

Daar heb ik mij tot op de dag van vandaag ook over verbaasd. Dat er lieden zijn die middelen bedoeld om mensen, laat staan burgers heimelijk mee te treffen; gaan bedenken, maken en ze zelfs graag inzetten.
Oea manier zijn dat ergens nog engere mensen dan de personen die in openlijk gevecht zijnd dan iemand doden.
//--//
Maar goed, in oorlog is sws geen enkele eer te halen en al helemaal geen (mede)menselijkheid.
Dat we helaas een (goed getraind) leger nodig hebben is niet om dat het mooi is maar noodzakelijk om je te verdedigen tegen nog ergere malloten die hun anders hun zin - zoals Putin - niet weten te krijgen.
Feitelijk zijn het ook gewoon IED's...
pi_204324889
twitter
pi_204324894
Vreselijk.

twitter
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 02:14:23 #121
236264 crew  capricia
pi_204324899
@trein2000
Wat vind je hiervan? Er is wel wat in beweging. ^O^

twitter

En verder, van dezelfde bron, achter elkaar geplakt:
quote:
Als de VS de S 400 van Turkije zou kopen en dan naar Oekraine zou brengen houdt Erdogan zijn straatje schoon...
----
Biden Asks Turkey To Give S-400s To Ukraine. Will Erdogan Risk Putin’s ... https://t.co/GFp9sQ53Uy via @Youtube
----
De Nederlandse Patriots naar Slowakije maken het mogelijk dat de Slowaakse S 300 naar Oekraine gaan.
----
Bulgarije durft zijn S 300 niet te sturen naar Oekraine. Ze zijn nodig volgens de regering om de kerncentrale te beschermen tegen aanval met raketten.
----
Griekenland heeft S 300 op Kreta maar durft het niet aan.
En dit artikel:
https://www.washingtonpos(...)sile-defense-russia/

De S400, van wiki:
Met het toestel kan elk gevechtsvliegtuig binnen een straal van 400 kilometer uit de lucht geschoten worden, tevens kan het tientallen doelwitten tegelijk volgen en aanvallen. Het toestel is een geavanceerde concurrent van de Amerikaanse Patriot. Het luchtdoelsysteem werd onder andere ingezet tijdens de Russische interventie tijdens de Syrische Burgeroorlog in 2015.[1]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204324915
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 02:14 schreef capricia het volgende:
@:trein2000
Wat vind je hiervan? Er is wel wat in beweging. ^O^

[ twitter ]
En verder, van dezelfde bron, achter elkaar geplakt:
[..]
En dit artikel:
https://www.washingtonpos(...)sile-defense-russia/

De S400, van wiki:
Met het toestel kan elk gevechtsvliegtuig binnen een straal van 400 kilometer uit de lucht geschoten worden, tevens kan het tientallen doelwitten tegelijk volgen en aanvallen. Het toestel is een geavanceerde concurrent van de Amerikaanse Patriot. Het luchtdoelsysteem werd onder andere ingezet tijdens de Russische interventie tijdens de Syrische Burgeroorlog in 2015.[1]
Wat ik vind? Dat we alles op alles moeten zetten om de reïncarnatie van Adolf in het Kremlin te stoppen.
Als dit helpt prima, wat mij betreft ligt alles op tafel.
zie email 27 oktober
pi_204325069
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 02:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat ik vind? Dat we alles op alles moeten zetten om de reïncarnatie van Adolf in het Kremlin te stoppen.
Als dit helpt prima, wat mij betreft ligt alles op tafel.
Die s400 heeft zichzelf nog niet bepaald bewezen.

Maar linksom of rechtsom, zonder vervanging van soortgelijke en het liefst nog geavanceerdere systemen, kunnen die landen ook niet zomaar de luchtafweer “geven” aan Oekraïne.
  maandag 4 april 2022 @ 07:08:46 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204325096
:'( :'(

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204325146
quote:
9s.gif Op maandag 4 april 2022 07:08 schreef Starhopper het volgende:
:'( :'(

[ twitter ]
Wappies heb je overal.
pi_204325189
Zelensky misschien alsnog genomineerd voor de Nobelprijs voor de vrede.
pi_204325210
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 02:01 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Niet verrassend; de Russische diaspora in het westen heeft in 2018 massaal op Poetin gestemd. Wat mij betreft mag die vijfde colonne samen met hun westerse collaborateurs uitgezet worden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204325270
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 07:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Niet verrassend; de Russische diaspora in het westen heeft in 2018 massaal op Poetin gestemd. Wat mij betreft mag die vijfde colonne samen met hun westerse collaborateurs uitgezet worden.
Worden die stemmen wel eerlijk geteld?
pi_204325448
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 07:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Wij Westerlingen interviewen wat hoogopgeleide Russen en denken dat de Russen eigenlijk tegen Poetin zijn maar slechts slecht geïnformeerd zijn.

Mijn posts over de innerlijke kwaadaardigheid van de gemiddelde Rus werd laatst verwijderd maar ik krijg gelijk als je al die berichten hoort.

De gemiddelde Rus steunt moord en verkrachting van de 'vijand'. Dat is de harde waarheid. Net als de Duitsers in WWII. De overwinning voor alles.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 08:37:00 #130
8781 crew  Frutsel
pi_204325458
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 07:36 schreef TheJanitor het volgende:
Zelensky misschien alsnog genomineerd voor de Nobelprijs voor de vrede.
Leuk statement maar binnen twee jaar leeft die man helaas niet meer denk ik.
pi_204325473
https://www.telegraaf.nl/(...)s-we-nog-gaan-vinden

Volgens Telegraaf werden ook kinderen geexecuteerd. Wat denken jullie?
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 08:41:10 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325482
ik denk dat het niet superaardig is wat ze doen als het allemaal klopt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 08:41:33 #133
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204325485
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:39 schreef LethalNinja het volgende:

Nadat ik al eerder berichten heb gelezen over verkrachtte meisjes van nog geen 10 jaar zou het me niks verbazen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204325489
quote:

Ongetwijfeld zijn er zaken gebeurt die het licht niet kunnen verdragen.
En ongetwijfeld zullen er zaken in scene gezet worden.
pi_204325502
quote:

Zou me niets verbazen. Er zijn onderschepte telefoongesprekken waar soldaten opscheppen dat ze er al verschillende hebben neergeschoten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204325533
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:35 schreef Confetti het volgende:

[..]
Wij Westerlingen interviewen wat hoogopgeleide Russen en denken dat de Russen eigenlijk tegen Poetin zijn maar slechts slecht geïnformeerd zijn.

Mijn posts over de innerlijke kwaadaardigheid van de gemiddelde Rus werd laatst verwijderd maar ik krijg gelijk als je al die berichten hoort.

De gemiddelde Rus steunt moord en verkrachting van de 'vijand'. Dat is de harde waarheid. Net als de Duitsers in WWII. De overwinning voor alles.
Misschien moeten mensen eens wat lezen over hoe de Russen extreem geweld tegenover burgers inzetten als strategisch middel bij de verovering van gebied. De nazi's waren moordenaars, maar de sowjets spoorden hun soldaten aan zich als beesten te gedragen.
pi_204325545
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:48 schreef HiZ het volgende:

[..]
Misschien moeten mensen eens wat lezen over hoe de Russen extreem geweld tegenover burgers inzetten als strategisch middel bij de verovering van gebied. De nazi's waren moordenaars, maar de sowjets spoorden hun soldaten aan zich als beesten te gedragen.
bron?
pi_204325568
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:42 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ongetwijfeld zijn er zaken gebeurt die het licht niet kunnen verdragen.
En ongetwijfeld zullen er zaken in scene gezet worden.
Even een vraagje: als er al dingen in scène zijn gezet wat verandert dat aan de echt gepleegde misdaden? Zijn die dan minder erg?

Of was het gewoon de aanzet om de Russische moordpartij goed te praten met de vaststelling dat 'de Oekraïners vast ook foute dingen doen'. Daarbij weglatend dat de Russen niks te zoeken hebben in hun buurland.
pi_204325570
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:49 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
bron?
Hele bibliotheken vol met boeken. Lees eens wat zou ik zeggen.
pi_204325571
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 02:07 schreef polderturk het volgende:
Vreselijk.

[ twitter ]
My god, dat raakt me oprecht. Arm vrouwtje. Helemaal alleen.
pi_204325599
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:52 schreef HiZ het volgende:

[..]
Even een vraagje: als er al dingen in scène zijn gezet wat verandert dat aan de echt gepleegde misdaden? Zijn die dan minder erg?

Of was het gewoon de aanzet om de Russische moordpartij goed te praten met de vaststelling dat 'de Oekraïners vast ook foute dingen doen'. Daarbij weglatend dat de Russen niks te zoeken hebben in hun buurland.
De vraag was of de Russen hier mensen hadden geexcuteerd ja/nee.

Ja dat denk ik van wel.
Net als ik denk dat er zaken in scene worden gezet.

Het heeft iig niks te maken met het minder erg zijn en/of goedpraten.
Het was een feitelijk antwoord.
  maandag 4 april 2022 @ 08:59:10 #142
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204325607
Het zou helaas ook raar zijn als deze gruwelheden niet plaatsvonden, helaas. Het gebeurd telkens weer. Oorlog maakt mensen weer beesten.

Ook die russische soldaten gaan er later last van krijgen. Niet allemaal maar wel veel. Spijt, depressie, alcoholisme, ptsd, zelfmoord. Oh niet direct misschien. Maar dan wel over 20 jaar als sommige zelf een familie hebben en terugdenken aan wat ze deden toen.

Heeft hitlerpoetin maar weer mooi gedaan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204325618
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 08:43 schreef Aether het volgende:

[..]
Zou me niets verbazen. Er zijn onderschepte telefoongesprekken waar soldaten opscheppen dat ze er al verschillende hebben neergeschoten.
Gemengde gevoelens, ergens zou het ook weer wel verbazen maar dat is meer dat ik het militair gezien niet handig vind. Dit creert namelijk alleen maar meer vijanden in het land waarin je invalt......Zoals de Amerikanen doen snoep uitdelen aan kinderen is uiteraard weer het andere uiterste maar ik denk niet dat je meer vijanden moet creeren dan nodig is.

Als een kind vanuit de bosjes ziet hoe zijn ouders worden neergeschoten heb je de rebel van morgen gemaakt.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:00:36 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325621
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het zou helaas ook raar zijn als deze gruwelheden niet plaatsvonden, helaas. Het gebeurd telkens weer. Oorlog maakt mensen weer beesten.

Ook die russische soldaten gaan er later last van krijgen. Niet allemaal maar wel veel. Spijt, depressie, alcoholisme, ptsd, zelfmoord.

kan ook dat de wat schimmigere Oekrainers wat deserteurs een nekschot hebben gegeven omdat ze de stad probeerden te verlaten
pi_204325630
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Ook die russische soldaten gaan er later last van krijgen. Niet allemaal maar wel veel. Spijt, depressie, alcoholisme, ptsd, zelfmoord. Oh niet direct misschien. Maar dan wel over 20 jaar als sommige zelf een familie hebben en terugdenken aan wat ze deden toen.

Op deze schaal kennen we dit maar van een paar volkeren.
Rusland zit in de top 3 zullen we maar zeggen.
pi_204325639
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:58 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
De vraag was of de Russen hier mensen hadden geexcuteerd ja/nee.

Ja dat denk ik van wel.
Net als ik denk dat er zaken in scene worden gezet.

Het heeft iig niks te maken met het minder erg zijn en/of goedpraten.
Het was een feitelijk antwoord.
Het is een begin van een afleiding. Zoals de hele Russische desinformatie altijd begint. Laat je niet bewust of onbewust voor hun karretje spannen.
pi_204325647
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
kan ook dat de wat schimmigere Oekrainers wat deserteurs een nekschot hebben gegeven omdat ze de stad probeerden te verlaten
Ik ben er zeker van dat de Russen je dankbaar zijn voor deze suggestie;je hebt de helft van hun werk al voor ze gedaan.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:08:41 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325653
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:07 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik ben er zeker van dat de Russen je dankbaar zijn voor deze suggestie;je hebt de helft van hun werk al voor ze gedaan.
ja ik heb ze vastgebonden ofzo zeker
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:09:19 #149
5428 crew  miss_sly
pi_204325658
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja hoor, 'wat' deserteurs zou kunnen. Zoveel als er nu doden gevonden zijn, lijkt me echt sterk. Niet onmogelijk, maar wel zeer onwaarschijnlijk. Ook gezien de getuigenverslagen die er inmiddels zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:10:28 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325666
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 09:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja hoor, 'wat' deserteurs zou kunnen. Zoveel als er nu doden gevonden zijn, lijkt me echt sterk. Niet onmogelijk, maar wel zeer onwaarschijnlijk. Ook gezien de getuigenverslagen die er inmiddels zijn.
ik zeg ook niet 'allemaal'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')