abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204325189
Zelensky misschien alsnog genomineerd voor de Nobelprijs voor de vrede.
pi_204325210
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 02:01 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Niet verrassend; de Russische diaspora in het westen heeft in 2018 massaal op Poetin gestemd. Wat mij betreft mag die vijfde colonne samen met hun westerse collaborateurs uitgezet worden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204325270
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 07:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Niet verrassend; de Russische diaspora in het westen heeft in 2018 massaal op Poetin gestemd. Wat mij betreft mag die vijfde colonne samen met hun westerse collaborateurs uitgezet worden.
Worden die stemmen wel eerlijk geteld?
pi_204325448
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 07:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Wij Westerlingen interviewen wat hoogopgeleide Russen en denken dat de Russen eigenlijk tegen Poetin zijn maar slechts slecht geïnformeerd zijn.

Mijn posts over de innerlijke kwaadaardigheid van de gemiddelde Rus werd laatst verwijderd maar ik krijg gelijk als je al die berichten hoort.

De gemiddelde Rus steunt moord en verkrachting van de 'vijand'. Dat is de harde waarheid. Net als de Duitsers in WWII. De overwinning voor alles.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 08:37:00 #130
8781 crew  Frutsel
pi_204325458
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 07:36 schreef TheJanitor het volgende:
Zelensky misschien alsnog genomineerd voor de Nobelprijs voor de vrede.
Leuk statement maar binnen twee jaar leeft die man helaas niet meer denk ik.
pi_204325473
https://www.telegraaf.nl/(...)s-we-nog-gaan-vinden

Volgens Telegraaf werden ook kinderen geexecuteerd. Wat denken jullie?
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 08:41:10 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325482
ik denk dat het niet superaardig is wat ze doen als het allemaal klopt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 08:41:33 #133
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204325485
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:39 schreef LethalNinja het volgende:

Nadat ik al eerder berichten heb gelezen over verkrachtte meisjes van nog geen 10 jaar zou het me niks verbazen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204325489
quote:

Ongetwijfeld zijn er zaken gebeurt die het licht niet kunnen verdragen.
En ongetwijfeld zullen er zaken in scene gezet worden.
pi_204325502
quote:

Zou me niets verbazen. Er zijn onderschepte telefoongesprekken waar soldaten opscheppen dat ze er al verschillende hebben neergeschoten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204325533
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:35 schreef Confetti het volgende:

[..]
Wij Westerlingen interviewen wat hoogopgeleide Russen en denken dat de Russen eigenlijk tegen Poetin zijn maar slechts slecht geïnformeerd zijn.

Mijn posts over de innerlijke kwaadaardigheid van de gemiddelde Rus werd laatst verwijderd maar ik krijg gelijk als je al die berichten hoort.

De gemiddelde Rus steunt moord en verkrachting van de 'vijand'. Dat is de harde waarheid. Net als de Duitsers in WWII. De overwinning voor alles.
Misschien moeten mensen eens wat lezen over hoe de Russen extreem geweld tegenover burgers inzetten als strategisch middel bij de verovering van gebied. De nazi's waren moordenaars, maar de sowjets spoorden hun soldaten aan zich als beesten te gedragen.
pi_204325545
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:48 schreef HiZ het volgende:

[..]
Misschien moeten mensen eens wat lezen over hoe de Russen extreem geweld tegenover burgers inzetten als strategisch middel bij de verovering van gebied. De nazi's waren moordenaars, maar de sowjets spoorden hun soldaten aan zich als beesten te gedragen.
bron?
pi_204325568
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:42 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ongetwijfeld zijn er zaken gebeurt die het licht niet kunnen verdragen.
En ongetwijfeld zullen er zaken in scene gezet worden.
Even een vraagje: als er al dingen in scène zijn gezet wat verandert dat aan de echt gepleegde misdaden? Zijn die dan minder erg?

Of was het gewoon de aanzet om de Russische moordpartij goed te praten met de vaststelling dat 'de Oekraïners vast ook foute dingen doen'. Daarbij weglatend dat de Russen niks te zoeken hebben in hun buurland.
pi_204325570
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:49 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
bron?
Hele bibliotheken vol met boeken. Lees eens wat zou ik zeggen.
pi_204325571
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 02:07 schreef polderturk het volgende:
Vreselijk.

[ twitter ]
My god, dat raakt me oprecht. Arm vrouwtje. Helemaal alleen.
pi_204325599
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:52 schreef HiZ het volgende:

[..]
Even een vraagje: als er al dingen in scène zijn gezet wat verandert dat aan de echt gepleegde misdaden? Zijn die dan minder erg?

Of was het gewoon de aanzet om de Russische moordpartij goed te praten met de vaststelling dat 'de Oekraïners vast ook foute dingen doen'. Daarbij weglatend dat de Russen niks te zoeken hebben in hun buurland.
De vraag was of de Russen hier mensen hadden geexcuteerd ja/nee.

Ja dat denk ik van wel.
Net als ik denk dat er zaken in scene worden gezet.

Het heeft iig niks te maken met het minder erg zijn en/of goedpraten.
Het was een feitelijk antwoord.
  maandag 4 april 2022 @ 08:59:10 #142
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204325607
Het zou helaas ook raar zijn als deze gruwelheden niet plaatsvonden, helaas. Het gebeurd telkens weer. Oorlog maakt mensen weer beesten.

Ook die russische soldaten gaan er later last van krijgen. Niet allemaal maar wel veel. Spijt, depressie, alcoholisme, ptsd, zelfmoord. Oh niet direct misschien. Maar dan wel over 20 jaar als sommige zelf een familie hebben en terugdenken aan wat ze deden toen.

Heeft hitlerpoetin maar weer mooi gedaan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204325618
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 08:43 schreef Aether het volgende:

[..]
Zou me niets verbazen. Er zijn onderschepte telefoongesprekken waar soldaten opscheppen dat ze er al verschillende hebben neergeschoten.
Gemengde gevoelens, ergens zou het ook weer wel verbazen maar dat is meer dat ik het militair gezien niet handig vind. Dit creert namelijk alleen maar meer vijanden in het land waarin je invalt......Zoals de Amerikanen doen snoep uitdelen aan kinderen is uiteraard weer het andere uiterste maar ik denk niet dat je meer vijanden moet creeren dan nodig is.

Als een kind vanuit de bosjes ziet hoe zijn ouders worden neergeschoten heb je de rebel van morgen gemaakt.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:00:36 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325621
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het zou helaas ook raar zijn als deze gruwelheden niet plaatsvonden, helaas. Het gebeurd telkens weer. Oorlog maakt mensen weer beesten.

Ook die russische soldaten gaan er later last van krijgen. Niet allemaal maar wel veel. Spijt, depressie, alcoholisme, ptsd, zelfmoord.

kan ook dat de wat schimmigere Oekrainers wat deserteurs een nekschot hebben gegeven omdat ze de stad probeerden te verlaten
pi_204325630
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 08:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Ook die russische soldaten gaan er later last van krijgen. Niet allemaal maar wel veel. Spijt, depressie, alcoholisme, ptsd, zelfmoord. Oh niet direct misschien. Maar dan wel over 20 jaar als sommige zelf een familie hebben en terugdenken aan wat ze deden toen.

Op deze schaal kennen we dit maar van een paar volkeren.
Rusland zit in de top 3 zullen we maar zeggen.
pi_204325639
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 08:58 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
De vraag was of de Russen hier mensen hadden geexcuteerd ja/nee.

Ja dat denk ik van wel.
Net als ik denk dat er zaken in scene worden gezet.

Het heeft iig niks te maken met het minder erg zijn en/of goedpraten.
Het was een feitelijk antwoord.
Het is een begin van een afleiding. Zoals de hele Russische desinformatie altijd begint. Laat je niet bewust of onbewust voor hun karretje spannen.
pi_204325647
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
kan ook dat de wat schimmigere Oekrainers wat deserteurs een nekschot hebben gegeven omdat ze de stad probeerden te verlaten
Ik ben er zeker van dat de Russen je dankbaar zijn voor deze suggestie;je hebt de helft van hun werk al voor ze gedaan.
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:08:41 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325653
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:07 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik ben er zeker van dat de Russen je dankbaar zijn voor deze suggestie;je hebt de helft van hun werk al voor ze gedaan.
ja ik heb ze vastgebonden ofzo zeker
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:09:19 #149
5428 crew  miss_sly
pi_204325658
quote:
88s.gif Op maandag 4 april 2022 09:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja hoor, 'wat' deserteurs zou kunnen. Zoveel als er nu doden gevonden zijn, lijkt me echt sterk. Niet onmogelijk, maar wel zeer onwaarschijnlijk. Ook gezien de getuigenverslagen die er inmiddels zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:10:28 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204325666
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 09:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja hoor, 'wat' deserteurs zou kunnen. Zoveel als er nu doden gevonden zijn, lijkt me echt sterk. Niet onmogelijk, maar wel zeer onwaarschijnlijk. Ook gezien de getuigenverslagen die er inmiddels zijn.
ik zeg ook niet 'allemaal'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')