Het is Feyenoord, simpel uitspelen is er niet bij.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uitspelen en op naar donderdag.
+ schotenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Werkelijke elke pass van Malacia is kut.
Want Willen II heeft heel veel kansen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:24 schreef Pistolero het volgende:
Sinigod.
[..]
Het is Feyenoord, simpel uitspelen is er niet bij.![]()
Waardeloze techniek als het erop aankomt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Ik word helemaal gek van Malacia deze wedstrijd
Zeker een goede keuze ja. Was ook tyfuskoud zeg.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteindelijk niet gegaan. Mijn pa was in Lissabon en ik had twee verjaardagen. Ik denk dat ik de goede keuze heb gemaakt! Wel blij met de punten natuurlijk.
Donderdag gaat het om de knaken.
quote:Op zondag 3 april 2022 09:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind wel dat Slot moet stoppen met zeuren dat de keeper van de tegenstander altijd zijn beste wedstrijd speelt tegen Feyenoord. Hoor hem dat gisteren ook weer zeggen terwijl Wellenreuter er bij beide goals slecht uit ziet.
Moet je niet doen, je spelers gaan daar op een gegeven moment zelf ook in geloven.
Pietjepukkedquote:Op zondag 3 april 2022 09:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Een uitstekend spelende keepert en dat zeuren noemen.
Oneens, ik vond ons de eerste helft prima spelen. Tweede helft ging Willem 2 wat anders spelen en daar hadden we wat moeite mee, maar dat is vanaf het begin al zo als een tegenstander het wat anders neer zet.quote:Op zondag 3 april 2022 09:59 schreef fetX het volgende:
De laatste wedstrijden is het spel wel echt wat minder h (in de Eredivisie) al is elk punt verder gewoon verdiend binnengehaald. Eerste seizoenshelft was wel een stuk beter.
Heb gisteren niet gezien, dus ga voornamelijk af op wat ik lees. Vond in ieder geval van de wedstrijden tegen Ajax, PEC, AZ en Groningen er maar weinig minuten tussen zitten die me echt konden bekoren (de eerste helft in de ArenA dan wel) al waren we dan wel overwegend de bovenliggende partij.quote:Op zondag 3 april 2022 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oneens, ik vond ons de eerste helft prima spelen. Tweede helft ging Willem 2 wat anders spelen en daar hadden we wat moeite mee, maar dat is vanaf het begin al zo als een tegenstander het wat anders neer zet.
Het grootste probleem blijft voorin. Als je al die kansen en schoten wat eerder om zet in goals heeft niemand het meer over die tweede helft.
En dan zondag een potentile bananenschil in Almelo. Die derde plek is ook nog allerminst zeker.quote:Op zondag 3 april 2022 10:06 schreef Caland het volgende:
Hopelijk kunnen we donderdag al wat afstand nemen, die lui schijnen best wat geschorsten en geblesseerden te hebben. Al speelt die ziek snelle negerspits wel mee daar
Als je dat bekertje ophaalt in Tirana maakt het toch ook helemaal niet uit op welke plek je eindigt?quote:Op zondag 3 april 2022 10:10 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan zondag een potentile bananenschil in Almelo. Die derde plek is ook nog allerminst zeker.
Heb je de programma's van AZ en Twente gezien? AZ nog Utrecht uit en Ajax thuis en Twente moet nog naar de Kuip.quote:Op zondag 3 april 2022 10:10 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan zondag een potentile bananenschil in Almelo. Die derde plek is ook nog allerminst zeker.
Die kans lijkt me toch nog wel wat kleiner dan een 3e plek Eredivisie, maar is in principe correct.quote:Op zondag 3 april 2022 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dat bekertje ophaalt in Tirana maakt het toch ook helemaal niet uit op welke plek je eindigt?
Groningen vond ik ook erg slecht, maar bij PEC en AZ vond ik juist dat je hetzelfde zag gebeuren als gister. Tegen PEC kreeg je in het eerste half uur zo belachelijk veel ruimte dat je met wat meer overzicht voorin 3 goals had moeten maken mijn inziens. Tegen AZ idem, daar vond ik ons gewoon beter tot aan het eerste penalty moment en had je ook 1 of 2 goals moeten/kunnen maken.quote:Op zondag 3 april 2022 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb gisteren niet gezien, dus ga voornamelijk af op wat ik lees. Vond in ieder geval van de wedstrijden tegen Ajax, PEC, AZ en Groningen er maar weinig minuten tussen zitten die me echt konden bekoren (de eerste helft in de ArenA dan wel) al waren we dan wel overwegend de bovenliggende partij.
Verder wel eens over het scoren trouwens hoor. Dat is wel echt een dingetje en heeft ons flink wat punten gekost. Sluit niet uit dat we anders tweede hadden gestaan.
Dit is niet correct.quote:Op zondag 3 april 2022 10:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beker in Tirana betekent overigens direct geplaatst voor groepsfase EL, 3e plek Eredivisie betekent voorronde EL tegen een lastige tegenstander.
Meen je dat?quote:Op zondag 3 april 2022 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is niet correct.
3e plek is direct EL wanneer de ECL-winnaar zich al voor minimaal de EL heeft geplaatst (dus alle overgebleven ploegen behalve Leicester en mogelijk Roma en PAOK), en dan heeft Feyenoord een geplaatste status waardoor de kans op een zwakke tegenstander vrij groot is. AZ had dit seizoen enorme pech met Celtic.
Ja, maar dat ligt niet in eigen hand. Vooral omdat aan de andere kant van het schema Leicester de grote favoriet is om de finale te halen denk ik.quote:Op zondag 3 april 2022 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:gurneyisbestoke Als dat echt waar is dan kan dat zo 5 tot 10 miljoen aan tv-gelden schelen in de begroting van volgend jaar.
Als Feyenoord dus in mei al zeker is van dat ticket dan moet er volgende transferzomer toch veel mogelijk zijn.
Omdat we niet op je posts reageren?quote:Op maandag 4 april 2022 15:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Europese kwartfinale leeft ook wel lekker hier of niet?
Fok! is doodquote:Op maandag 4 april 2022 15:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zeker, ik vlieg volgende week dinsdag naar Praag. Jij?quote:Op maandag 4 april 2022 15:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kijk thuis op de bank.quote:Op maandag 4 april 2022 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, ik vlieg volgende week dinsdag naar Praag. Jij?
Hoe kom je dan bij je conclusie dat het niet zou leven?quote:Op maandag 4 april 2022 15:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vreemde opmerking voor een mod.
Had gewoon volop voorbeschouwingen en feestelijke analyses verwacht. Met opstellingen, kijken naar de tegenstander etc.quote:Op maandag 4 april 2022 15:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kom je dan bij je conclusie dat het niet zou leven?
Het is de confl maarquote:Op maandag 4 april 2022 15:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Had gewoon volop voorbeschouwingen en feestelijke analyses verwacht. Met opstellingen, kijken naar de tegenstander etc.
We weten al hoe Slavia speelt, die kunnen er niks van en hun halve ploeg is kapot. 4-0 en door.quote:Op maandag 4 april 2022 15:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Had gewoon volop voorbeschouwingen en feestelijke analyses verwacht. Met opstellingen, kijken naar de tegenstander etc.
2 zeer leuke forumgebruikersquote:Op maandag 4 april 2022 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je toch mooi een like te pakken van scrupuleus en pietjepuk.
Waarom leeft de kwartfinale bij jou niet? Ik heb nog geen feestelijke posts van je gezien deze week.quote:
quote:Op maandag 4 april 2022 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom leeft de kwartfinale bij jou niet? Ik heb nog geen feestelijke posts van je gezien deze week.
Zaterdag nog!quote:
Nu ik die post gelezen heb ben ik gelijk helemaal in de feeststemming.quote:Op maandag 4 april 2022 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Zaterdag nog!
Feestelijker dan dit ga je ze niet krijgen hoor.
quote:Op maandag 4 april 2022 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ik die post gelezen heb ben ik gelijk helemaal in de feeststemming.
Neem je een zakje poedersuiker mee?quote:Op maandag 4 april 2022 16:41 schreef Caland het volgende:
In de goldfingers is het zeven dagen per week feest. Kleine tip voor de Praag-gangers.
Heel klein zakje feestpoeder!quote:Op maandag 4 april 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neem je een zakje poedersuiker mee?
Dat zou erg leuk zijn.quote:Op maandag 4 april 2022 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan gun ik jou donderdag deze feeststemming:
[ afbeelding ]
Colombiaans danspoeder. Na een goaltje van ONZE Sini.quote:Op maandag 4 april 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neem je een zakje poedersuiker mee?
Leuk dat je dit hier post! Het begint hier echt te leven. Als we in Albani dat conference cupje gaan ophalen wordt het vast en zeker ook een feestje!!quote:Op maandag 4 april 2022 17:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gave beelden zeg, feestelijk ook
quote:Op maandag 4 april 2022 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Hans van Vliet, een held die mij en mijn broer zo vaak hartverzakkingen bezorgde, legende, RIP.![]()
![]()
![]()
Zijn mooiste: " Dit is geen goal meer, dit is een orgasme." Elke Feyenoordert weet welke goal hiermee bedoeld wordt.
Mwoah. Als we nog in het KNVB bekertoernooi hadden gezeten, had ik gezegd dat dat meer aanzien zou hebben!quote:Op maandag 4 april 2022 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk dat je dit hier post! Het begint hier echt te leven. Als we in Albani dat conference cupje gaan ophalen wordt het vast en zeker ook een feestje!!
Geen feeststemming in Praag!quote:Op maandag 4 april 2022 20:20 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Bij ons leeft het wel een stuk meer dan bij die Tsjechen zeg!
Ja.quote:Op maandag 4 april 2022 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Oprechte vraag: Hebben jullie liever een landstitel of de Conference League?
Beetje vreemde vraag gezien de landstitel niet meer haalbaar is dit seizoenquote:Op maandag 4 april 2022 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Oprechte vraag: Hebben jullie liever de landstitel of de Conference League?
Laat ik hem dan zo stellen: Stel dat de titel nog haalbaar was, wat win je dan liever?quote:Op maandag 4 april 2022 21:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Beetje vreemde vraag gezien de landstitel niet meer haalbaar is dit seizoen
Dan ga ik toch voor de Conference League, je bent dan de eerste club die die prijs wint dat is toch historie schrijvenquote:Op maandag 4 april 2022 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laat ik hem dan zo stellen: Stel dat de titel nog haalbaar was, wat win je dan liever?
Mee eens ja. Zo'n finale is vaak ook veel spannender dan een beslissende competitiewedstrijd tegen NAC of Heracles ofzo.quote:Op maandag 4 april 2022 21:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor de Conference League, je bent dan de eerste club die die prijs wint dat is toch historie schrijven
Een feestelijke post op weg naar donderdag!quote:Voorprogramma met optredens bij Feyenoord – Slavia Praag
Feyenoord gaat komende donderdag voor het eerst in twintig jaar een Europese kwartfinale spelen. Een avond om enorm naar uit kijken, zeker omdat er in de stijf uitverkochte Kuip meer op het programma staat dan alleen de wedstrijd. Om alle supporters optimaal in de stemming te brengen, is er een voorprogramma samengesteld met optredens van onder meer de Rotterdamse topband De Wannebiezz en diverse dj’s. In dit bericht lees je meer informatie.
Deel stadion om 15:45 uur open
De aftrap is om 18:45 uur, maar een deel van het stadion gaat al om 15:45 uur open. Vanaf die tijd kunnen alle supporters met een wedstrijdticket naar binnen via de poorten 26 t/m 33. Vanaf 16:45 uur zijn alle poorten van het stadion geopend.
Tot 17:30 uur toegang voor iedereen
Heb je een kaart voor de oranje of groene zijde? Dan ben je uiteraard ook welkom op de buitenring van de gele zijde en bij De Vereeniging (blauw) waar twee podia staan en verschillende artiesten optreden. Zorg dat je wel uiterlijk 17:30 uur binnen bent. Na dit tijdstip is het niet meer mogelijk om binnen de poorten naar de gele of blauwe zijde te gaan. Na afloop van de optredens is het uiteraard de bedoeling weer terug te gaan naar de eigen sector en vak.
De Wannebiezz
Donderdag komen liefhebbers van Nederlandstalige muziek flink aan hun trekken. In De Vereeniging, het bruine caf aan de Olympiazijde, komen de mannen van De Wannebiezz optreden. Zij brengen van 16:30 tot 17:15 en van 17:30 en 18:15 uur hun bekende nummers met Rotterdamse tongval, waaronder deze hit, op hun kenmerkende wijze ten gehore. Het optreden van De Wannebiezz wordt afgewisseld met DJ Zig (bekend van het oude Varkenoord) die een breed scala aan bekende (meezing)-hits uit de speakers zal laten knallen. Bij een bruin caf mogen de bitterballen uiteraard niet ontbreken!
Legioenzaal Outdoor
Naast de gezelligheid in de Vereeniging zijn er uiteraard ook supporters die van het hardere werk houden. Zij zijn aan de gele zijde aan het goede adres. Na meerdere succesvolle edities van Legioenzaal Outdoor komt er tegen Slavia Praag een vervolg. Een hernieuwde samenwerking tussen de club, FSV De Feijenoorder en De Legioenzaal heeft ervoor gezorgd dat Rotterdammer DJ Reza een optreden geeft. Hij draait tussen 17:15 en 18:15 uur. Voorafgaand, vanaf 15:45 uur, zullen verschillende DJ’s back2back draaien om iedereen in opperste stemming te brengen. Ook hier geldt: zorg dat je op tijd bent!
quote:Op maandag 4 april 2022 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Oprechte vraag: Hebben jullie liever de landstitel of de Conference League?
Voor Feyenoord is de JC schaal zelfs een prijs, het is wel jammer dat de beloning voor een titel in NL buiten proporties is.quote:Op maandag 4 april 2022 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laat ik hem dan zo stellen: Stel dat de titel nog haalbaar was, wat win je dan liever?
Als we straks 2 rechtstreekse CL plekken hebben we weer een gebalanceerde verdeling van de tickets.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is de JC schaal zelfs een prijs, het is wel jammer dat de beloning voor een titel in NL buiten proporties is.
dat is in het voordeel van Ajax, die kunnen dan helemaal op CL begroting gokken, voor Feyenoord en PSV blijft dat moeilijkquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we straks 2 rechtstreekse CL plekken hebben we weer een gebalanceerde verdeling van de tickets.
Plus het gaat voor de nr2/nr3 steeds makkelijker worden om zich te kwalificeren voor de CL. Op mogelijk de nr3 van Frankrijk en de nr2/3 van Portugal na doen er normaal gesproken geen betere clubs mee dan Ajax of zelfs PSV en Feyenoord, zeker nu clubs uit Rusland en Oekrane flink verzwakt raken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we straks 2 rechtstreekse CL plekken hebben we weer een gebalanceerde verdeling van de tickets.
Dat doen ze nu ook al dus dat verandert weinig. Feyenoord en PSV krijgen nu berhaupt geen CL miljoenen, dat maakt een veel groter verschil. Ook als je het niet hebt begroot zijn die miljoenen heel waardevol om door te kunnen selecteren in de selectie en investeringen te doen in faciliteiten (zoals Feyenoord deed met training en jeugdcomplex)quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is in het voordeel van Ajax, die kunnen dan helemaal op CL begroting gokken, voor Feyenoord en PSV blijft dat moeilijk
Plus Feyenoord kan dan wel op EL gaan begroten.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat doen ze nu ook al dus dat verandert weinig. Feyenoord en PSV krijgen nu berhaupt geen CL miljoenen, dat maakt een veel groter verschil. Ook als je het niet hebt begroot zijn die miljoenen heel waardevol om door te kunnen selecteren in de selectie en investeringen te doen in faciliteiten (zoals Feyenoord deed met training en jeugdcomplex)
Ben benieuwd hoeveel dat scheelt in het salarisbudget. Geen idee welk bedrag je al zeker van bent bij groepsfase EL.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus Feyenoord kan dan wel op EL gaan begroten.
PSV stond in november (na 4 potjes in de groepsfase) al op meer dan 15 miljoen euro. Toegegeven, daar zal ook nog wat voorronde voetbal bij zitten. Maar de stadioninkomsten zitten hier nog niet bij.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel dat scheelt in het salarisbudget. Geen idee welk bedrag je al zeker van bent bij groepsfase EL.
quote:Maar aan inkomsten uit Europees voetbal toch geen gebrek. Bij de aftrap voor het vierde groepsduel donderdag in de Europa League tegen AS Monaco staat er toch al ruim vijftien miljoen euro aan Europese inkomsten op de Eindhovense teller.
Zo incasseerde PSV alleen al vijf miljoen euro voor het spelen van de verloren finale van de play-offs om een ticket in de groepsfase van de Champions League tegen Benfica. De eerste twee voorrondes, tegen Galatasaray en Midtjylland, leverden elk een ton op. Voor het deelnemen aan de Europa League kreeg PSV een startgeld van 3,63 miljoen euro, een cofficientenpremie van 3,56 miljoen euro en 2,5 miljoen euro uit de tv-pot.
De teller liep nog verder op. De overwinning op Sturm Graz leverde 630.000 euro op, het gelijke spel tegen Real Sociedad 210.000 euro. Dat is bij elkaar opgeteld goed voor 15,73 miljoen euro. Dit is nog zonder stadion recettes.
De resterende twee groepswedstrijden kunnen ook nog meer verdiensten in het laatje gaan brengen. Een zege tegen Sturm Graz en Real Sociedad zouden goed zijn voor twee keer 630.000 euro, elk gelijkspel zou nog 210.000 euro op kunnen gaan leveren. De groepswinnaar in de Europa League toucheert 1,1 miljoen euro, de nummer twee in de poule 500.000 euro. De nummer twee kan door het winnen van een tussenronde ook nog verder in de Europa League. De nummer drie ’degradeert’ naar de Conference League. Kortom, geen Champions League miljoenen voor PSV maar het Europa League toernooi wordt toch met het jaar lucratiever.
Eens inderdaad. Voor Feyenoord gunstig hoor, maar die punten sprokkel je zo wel erg makkelijk binnen. Wat dat betreft niet erg mochten we volgend jaar weer ECL gaan spelen (er vanuit gaande dat ze dit niet met terugwerkende kracht gaan veranderen).quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:47 schreef Caland het volgende:
Even los van de miljoenen kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen dat de UEFA heel lang gaat vasthouden aan het huidige coefficientensysteem. Als je bijvoorbeeld ziet dat Feyenoord (zelf zonder de Benfica-potjes meen ik) meer punten binnensprokkelde dan Ajax dan is dat natuurlijk wel geinig, maar eigenlijk slaat het nergens op.
Ajax heeft 22 cofficientpunten dit seizoen, Feyenoord pas 16.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:47 schreef Caland het volgende:
Even los van de miljoenen kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen dat de UEFA heel lang gaat vasthouden aan het huidige coefficientensysteem. Als je bijvoorbeeld ziet dat Feyenoord (zelf zonder de Benfica-potjes meen ik) meer punten binnensprokkelde dan Ajax dan is dat natuurlijk wel geinig, maar eigenlijk slaat het nergens op.
Huhquote:Op dinsdag 5 april 2022 11:47 schreef Caland het volgende:
Als je bijvoorbeeld ziet dat Feyenoord (zelf zonder de Benfica-potjes meen ik) meer punten binnensprokkelde dan Ajax dan is dat natuurlijk wel geinig
Oh oke, waar heeft dit nieuwsbericht het dan over?quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax heeft 22 cofficientpunten dit seizoen, Feyenoord pas 16.
Voor het landencofficient is dit anders, maar dat heeft te maken met dat Feyenoord veel meer wedstrijden heeft moeten spelen.
Wel met de huidige selectie ja. Het punt is alleen dat juist die huidige selectie in de zomermaanden vaak zwaar verzwakt is. Waarschijnlijk speel je dan met Linssen, Walemark en Nelson voorin en met een middenveld van Toornstra, Aursnes en Til ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus Feyenoord kan dan wel op EL gaan begroten.
Het is sowieso al jammer dat we dit seizoen waarschijnlijk niet meer tweede gaan worden, die twee voorrondes in de CL had ik ons wel kans gegeven. Op Benfica na zijn dat allemaal clubs die je over twee wedstrijden normaal gesproken verslaat eigenlijk.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel met de huidige selectie ja. Het punt is alleen dat juist die huidige selectie in de zomermaanden vaak zwaar verzwakt is. Waarschijnlijk speel je dan met Linssen, Walemark en Nelson voorin en met een middenveld van Toornstra, Aursnes en Til ofzo.
Dat is niet zo best. In 2012 en 2014 moest Feyenoord het in de zomermaanden ook met dramatische selecties doen.
Ja dat is nog een extra verwarrend ding inderdaad. Maar die clubcoefficient wordt alleen gebruikt om de plaatsing bij lotingen te bepalen toch?quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax heeft 22 cofficientpunten dit seizoen, Feyenoord pas 16.
Voor het landencofficient is dit anders, maar dat heeft te maken met dat Feyenoord veel meer wedstrijden heeft moeten spelen.
Dat draait om het landencofficient, dat werkt volgens een ander systeem (waarin Ajax overigens ook een hogere bijdrage heeft geleverd, 22 punten om 20.5). Voor het clubcofficient worden voorronde-wedstrijden niet meegerekend, voor het landencofficient worden die wel meegerekend. Feyenoord heeft drie voorrondes moeten spelen, het zou natuurlijk ietwat vreemd zijn als wedstrijden tegen amateurs uit Drita ons als ploeg cofficienten zouden opleveren. Voor het landensysteem telt het dan weer wel mee, omdat wij meer voorrondes moeten spelen compenseert dat in mogelijke punten voor de bonuspunten die grote landen krijgen voor automatische plaatsen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh oke, waar heeft dit nieuwsbericht het dan over?
https://www.ad.nl/buitenl(...)van-europa~a0e55035/
Samenvattend is het AD dus een kutkrant.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat draait om het landencofficient, dat werkt volgens een ander systeem (waarin Ajax overigens ook een hogere bijdrage heeft geleverd, 22 punten om 20.5). Voor het clubcofficient worden voorronde-wedstrijden niet meegerekend, voor het landencofficient worden die wel meegerekend. Feyenoord heeft drie voorrondes moeten spelen, het zou natuurlijk ietwat vreemd zijn als wedstrijden tegen amateurs uit Drita ons als ploeg cofficienten zouden opleveren. Voor het landensysteem telt het dan weer wel mee, omdat dat wij meer voorrondes moeten spelen in punten compenseert voor de bonuspunten die grote landen krijgen voor automatische plaatsen.
Daarnaast worden de play-off rondes na de groepsfase helemaal buiten beschouwing gelaten voor de cofficienten, dus PSV-Haifa heeft zowel PSV als Nederland geen cofficient opgeleverd. Daarnaast kunnen er bonuspunten gehaald worden, Ajax begint met 4 bonuspunten omdat ze CL spelen, aangezien je in de CL zwaardere tegenstanders treft compenseert die bonus voor dat het moeilijker is om punten te halen.
Tldr het is prima gebalanceerd
Kun je mij wat meer vertellen over de selectie van feyenoord in de zomer van 2012?quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kun je nog normaal reageren dom persoon?
Er wordt gezegd dat Feyenoord wellicht CL zou kunnen halen omdat de tegenstand niet zo groot zou zijn. Ik reageer daarop door te beargumenteren dat Feyenoord zelf in juli en augustus meestal zelf ook een stuk minder is.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kun je mij wat meer vertellen over de selectie van feyenoord in de zomer van 2012?
erg rullevant
dank je!quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat Feyenoord wellicht CL zou kunnen halen omdat de tegenstand niet zo groot zou zijn. Ik reageer daarop door te beargumenteren dat Feyenoord zelf in juli en augustus meestal zelf ook een stuk minder is.
Prima redenatie, weinig op aan te merken.
Het AD laat bonuspunten buiten beschouwing voor hun berekening, maar dat slaat nergens op omdat wij in de josti-voorronde zijn gestart. Van alle ploegen die nog Europees actief zijn zijn wij daar de enigen in.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Samenvattend is het AD dus een kutkrant.
Nou ja het is wel bijzonder dat je er vanuit gaat dat twee huurspelers die in principe weggaan in de basis zullen staan en ze de beste spelers verkopen zonder versterking te halen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat Feyenoord wellicht CL zou kunnen halen omdat de tegenstand niet zo groot zou zijn. Ik reageer daarop door te beargumenteren dat Feyenoord zelf in juli en augustus meestal zelf ook een stuk minder is.
Prima redenatie, weinig op aan te merken.
je bent er wel ingetuindquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Samenvattend is het AD dus een kutkrant.
Ik verwacht wel dat Feyenoord Til en Nelson gaat vastleggen inderdaad. En die versterking zou er kunnen komen hoor, maar vaak komt het voor dat clubs juist in die paar weken dat de voorrondes worden gespeeld nog net geen goede vervanger hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja het is wel bijzonder dat je er vanuit gaat dat twee huurspelers die in principe weggaan in de basis zullen staan en ze de beste speler verkopen zonder versterking te halen.
Daarom is het extra relevant dat we nog eens goed kijken naar de zomers van 2012 en 2014. Daar valt geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja het is wel bijzonder dat je er vanuit gaat dat twee huurspelers die in principe weggaan in de basis zullen staan en ze de beste spelers verkopen zonder versterking te halen.
Waarom zou Feyenoord in godsnaam Sinisterra en Kkc verkopen zonder vervangers te halen terwijl je Europese voorrondes speelt waarmee miljoenen gewonnen kunnen worden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel met de huidige selectie ja. Het punt is alleen dat juist die huidige selectie in de zomermaanden vaak zwaar verzwakt is. Waarschijnlijk speel je dan met Linssen, Walemark en Nelson voorin en met een middenveld van Toornstra, Aursnes en Til ofzo.
Dat is niet zo best. In 2012 en 2014 moest Feyenoord het in de zomermaanden ook met dramatische selecties doen.
Laten we het simpel houden: Vaak is de selectie in de zomermaanden minder sterk dan bijvoorbeeld in november.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord in godsnaam Sinisterra en Kkc verkopen zonder vervangers te halen terwijl je Europese voorrondes speelt waarmee miljoenen gewonnen kunnen worden.
Til wellicht, waarom zou je Nelson willen waar in principe ook Walemark voor gekocht is. (net als voor Til Basett al is geloof ik). Maar het ging om het hypothetische geval dat ze VCL zouden halen. Als je dan Kokcu en Sinisterra verkoopt (voor 40-45 miljoen) en voor die potjes niets terughaalt mogen ze Arnessen meteen ontslaan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Feyenoord Til en Nelson gaat vastleggen inderdaad. En die versterking zou er kunnen komen hoor, maar vaak komt het voor dat clubs juist in die paar weken dat de voorrondes worden gespeeld nog net geen goede vervanger hebben.
unieke situatie voor feyenoordquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we het simpel houden: Vaak is de selectie in de zomermaanden minder sterk dan bijvoorbeeld in november.
Dat lijkt me zo klaar als een klontje.
Zoals gezegd: Laten we het simpel houden. Toen Feyenoord tegen Drita speelde was de ploeg ook nog brandhout en dat is vrijwel elk jaar het geval in de zomer, behalve in het laatste kampioensjaar.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Til wellicht, waarom zou je Nelson willen waar in principe ook Walemark voor gekocht is. (net als voor Til Basett al is geloof ik). Maar het ging om het hypothetische geval dat ze VCL zouden halen. Als je dan Kokcu en Sinisterra verkoopt (voor 40-45 miljoen) en voor die potjes niets terughaalt mogen ze Arnessen meteen ontslaan.
Nelson zou gaan om een huur denk ik, loopt uit zijn contract in 2023. Weet niet wat Arsenal met hem wil, maar hij heeft ook geen seizoen gespeeld dat andere veel grotere clubs dan Feyenoord interesse zullen tonen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Til wellicht, waarom zou je Nelson willen waar in principe ook Walemark voor gekocht is. (net als voor Til Basett al is geloof ik). Maar het ging om het hypothetische geval dat ze VCL zouden halen. Als je dan Kokcu en Sinisterra verkoopt (voor 40-45 miljoen) en voor die potjes niets terughaalt mogen ze Arnessen meteen ontslaan.
Ik snap in dit geval wel wat ie bedoelt. Spelers vertrekken vaak aan het begin van de transferperiode (behalve als ze er niets van kunnen en je ze eind augustus voor een habbekrats moet laten gaan) en aankopen komen vaak aan het eind van de transferperiode, door onze matige financiele situatie. Dan lever je in de tussenliggende periode veel kwaliteit in en juist dan worden die belangrijke voorrondes gespeeld.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord in godsnaam Sinisterra en Kkc verkopen zonder vervangers te halen terwijl je Europese voorrondes speelt waarmee miljoenen gewonnen kunnen worden.
Wat vGeel deed in 2014 was ook totaal achterlijk.
Denk niet dat Arsenal een speler gaat verhuren die vervolgens uit zijn contract loopt, of ik begrijp je verkeerd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nelson zou gaan om een huur denk ik, loopt uit zijn contract in 2023. Weet niet wat Arsenal met hem wil, maar hij heeft ook geen seizoen gespeeld dat andere veel grotere clubs dan Feyenoord interesse zullen tonen.
Allicht is hij interessant selectievulling ergens onder in de PL, hij is homegrown daar naturlich. Dus misschien zitten daar nog wat kopers tussen.
Niet alleen door de matige financiele situatie natuurlijk. Zo'n transfermarkt werkt vaak van boven naar onder, dus aan het eind komen er voor ons kaliber clubs ook regelmatiger buitenkansjes langs.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap in dit geval wel wat ie bedoelt. Spelers vertrekken vaak aan het begin van de transferperiode (behalve als ze er niets van kunnen en je ze eind augustus voor een habbekrats moet laten gaan) en aankopen komen vaak aan het eind van de transferperiode, door onze matige financiele situatie.
Hou jij het maar simpel ja.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zoals gezegd: Laten we het simpel houden. Toen Feyenoord tegen Drita speelde was de ploeg ook nog brandhout en dat is vrijwel elk jaar het geval in de zomer, behalve in het laatste kampioensjaar.
Ik zie weinig reden om daar voor komende zomer overdreven positief over te zijn gezien de financile situatie van de club.
Ik snap ook heus wel wat ie bedoelt maar van Geel is niet meer onze TD.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap in dit geval wel wat ie bedoelt. Spelers vertrekken vaak aan het begin van de transferperiode (behalve als ze er niets van kunnen en je ze eind augustus voor een habbekrats moet laten gaan) en aankopen komen vaak aan het eind van de transferperiode, door onze matige financiele situatie. Dan lever je in de tussenliggende periode veel kwaliteit in en juist dan worden die belangrijke voorrondes gespeeld.
Nog steeds flashbacks van Ciss en Fernandez tegen Dinamo Kiev
Dat is het scenario dat hij bij Feyenoord blijft.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk niet dat Arsenal een speler gaat verhuren die vervolgens uit zijn contract loopt, of ik begrijp je verkeerd.
Daar kan een TD weinig aan doen. Behalve als je een speler al in huis hebt en intern door kan schuiven.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap ook heus wel wat ie bedoelt maar van Geel is niet meer onze TD.
Dat Nelson een niveautje lager dan Arsenal moet kijken lijkt mij duidelijk. Typische buitenspeler die het allemaal wel heeft qua techniek maar zijn acties nog niet weet te koppelen aan rendement.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat is het scenario dat hij bij Feyenoord blijft.
Het andere scenario is dat Arsenal er wat anders mee wil. Maar er zal niet bijster veel interesse zijn vanuit clubs tegen een (hoge) afkoopsom. Erbarmelijke cijfers ook wel, al komt hij er nu wat beter in de laatste weken.
Vanuit Feyenoord geredeneerd zou een extra jaartje Neslon met een aflopend contract prima zijn. Denk ook niet dat Arsenal dat per se wil.
Vanuit Arsenal een transfervrije move maken is financieel wel zeer aantrekkelijk waarschijnlijk. Er is ongetwijfeld een rijkere club dan Feyenoord die het wel met hem wil proberen. Maar ik vraag me af hoeveel Arsenal aan hem kan verdienen als ze hem deze zomer verkopen, nog een jaar huren lijkt me best realistisch.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Nelson een niveautje lager dan Arsenal moet kijken lijkt mij duidelijk. Typische buitenspeler die het allemaal wel heeft qua techniek maar zijn acties nog niet weet te koppelen aan rendement.
Zou helemaal niet verkeerd zijn als Nelson op termijn Sinisterra zou vervangen, hij is normaal linksbuiten. Misschien dat een deal met Arsenal mogelijk is waarin zij de eerste terugkoopoptie hebben.
Denk dat die situatie nu wel ietsje anders is nu de Turkse competitie minder kapitaalkrachtig is geworden en de Oekraense en Russische competitie wegvallen. Ik zie niet gauw een ploeg uit een top 4 competitie met meer te besteden dan wij het met hem proberen eigenlijk en de Franse en Portugese (sub)top idem. Hij zal vast wel in de Championship of in Schotland oid terecht kunnen maar dan valt het financile voordeel weer weg, dan lijkt het mij beter voor hem als hij bij Feyenoord blijft. Hij maakt toch een erg leergierige indruk, hij verbetert zich ook wel echt onder Slot, wie weet kiest hij niet voor het financile voordeel (maar das erg hoopvol).quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vanuit Arsenal een transfervrije move maken is financieel wel zeer aantrekkelijk waarschijnlijk. Er is ongetwijfeld een rijkere club dan Feyenoord die het wel met hem wil proberen. Maar ik vraag me af hoeveel Arsenal aan hem kan verdienen als ze hem deze zomer verkopen, nog een jaar huren lijkt me best realistisch.
En dat terwijl je juist een feestelijke sfeer verwacht met het oog op donderdag @Calandquote:
Het is duidelijk dat de kwartfinale totaal niet leeft.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat terwijl je juist een feestelijke sfeer verwacht met het oog op donderdag @:caland
Vind deze nog beter:quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb deze voor jullie gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit feestelijke liedje zal de kwartfinale vast weer doen laten leven hier!quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat de kwartfinale totaal niet leeft.
Leuk! Hopelijk is er ook een leuk showtje in de rust, dat zou VI erg waarderen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Een feestelijke post op weg naar donderdag!
quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit feestelijke liedje zal de kwartfinale vast weer doen laten leven hier!
quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk! Hopelijk is er ook een leuk showtje in de rust, dat zou VI erg waarderen.
Deze voor de finale.quote:
marathongelulquote:
ik heb deze voor jou gekochtquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb deze voor jullie gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had ik alquote:Op dinsdag 5 april 2022 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb deze voor jou gekocht
[ afbeelding ]
Vorig seizoen matige statistieken bij Slavia Praag en Union Berlijn (lol). Verder ben ik na Teixeira huiverig voor spelers die plots een prima rendement tonen bij een Portugese subtopper/middenmoter.quote:
10 goals uit 8,24 xG genot. Niet slecht!quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zal ook wel een xG hebben van helemaal niks @:pietjepuk2000
Onze scouting is het dus unaniem eens: deze jongen kan er niks van.
Ja eens, dit klinkt als een gokje wat leuk uit kan pakken maar waar je zeker niet al je geld op moet zetten als je dringend een goede spits nodig hebt. 24 is ook niet echt heel jong. Dan nog veel liever Zirkzee.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen matige statistieken bij Slavia Praag en Union Berlijn (lol). Verder ben ik na Teixeira huiverig voor spelers die plots een prima rendement tonen bij een Portugese subtopper/middenmoter.
Klinkt niet als iets wat we moeten.
Koningskoppel terwijl ze nooit samen spelen, ontzettende debiel.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar om eerlijk te zijn zie ik heel weinig aanknopingspunten dat deze speler beter is dan het koningskoppel Dessers/Linssen. (Samen goed voor 29 goals, meeste aantal goals op de spitspositie sinds 2004-2005)
PIETJEPUKKED.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Koningskoppel terwijl ze nooit samen spelen, ontzettende debiel.
Jezus wat kun jij toch naar reageren zeg!quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Koningskoppel terwijl ze nooit samen spelen, ontzettende debiel.
stop er gewoon meequote:Op dinsdag 5 april 2022 19:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jezus wat kun jij toch naar reageren zeg!
Geen geld, lekker wat huren net als dit jaar toch. En anders hebben we waarschijnlijk Sini oid verkocht en daarmee vermoedelijk wel e.e.a. te besteden. Dan zou ik voor 4mln eerder voor Dessers gaan dan voor een speler die het bij Slavia niet redt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Als we centjes hebben dan kunnen we uit een hogere categorie kopen, hebben we geen centjes dan kunnen we net zo goed met Linssen blijven spelen, maakt allemaal niet uit dan.
Inderdaad. Je hebt 0 garanties bij zo'n Musa. Beter dan Bozenik zal hij wel zijn maar veel beter dan Dessers zo te zien niet. Je zult ook echt nog wel 2 miljoen voor Musa neer moeten tellen trouwens.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen geld, lekker wat huren net als dit jaar toch. En anders hebben we waarschijnlijk Sini oid verkocht en daarmee vermoedelijk wel e.e.a. te besteden. Dan zou ik voor 4mln eerder voor Dessers gaan dan voor een speler die het bij Slavia niet redt.
Dit is echt knap. Je kent de speler?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Je hebt 0 garanties bij zo'n Musa. Beter dan Bozenik zal hij wel zijn maar veel beter dan Dessers zo te zien niet. Je zult ook echt nog wel 2 miljoen voor Musa neer moeten tellen trouwens.
Hoho. Hij heeft wat doelpunten van hem bekeken op youtube!quote:Op woensdag 6 april 2022 08:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dit is echt knap. Je kent de speler?
echt heel erg kut die userquote:Op woensdag 6 april 2022 08:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho. Hij heeft wat doelpunten van hem bekeken op youtube!
Reageer nou gewoon even serieus.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog nooit een inhoudelijke post gelezen hier dus het kan moeilijk kutter zijn dan jij.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt heel erg kut die user
bring back klaasgod
heb je daar ook een youtubefilmpje over gekeken?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog nooit een inhoudelijke post gelezen hier dus het kan moeilijk kutter zijn dan jij.
Nee maar ik vind het gewoon niet zo leuk hoe je reageert.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je daar ook een youtubefilmpje over gekeken?
quote:Op woensdag 6 april 2022 08:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Het winter wk valt wel gunstig om hem nog een seizoen langer te kunnen behouden met de garantie op een basisplaats.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:58 schreef tong80 het volgende:
linksback Tyrell Malacia is klaar voor de volgende stap. Dat stellen Giovanni van Bronckhorst en Ruud Heus, twee van zijn voorgangers in De Kuip. Zij denken dat Malacia een mooie transfer kan maken.
Afgelopen zomer was Club Brugge in de race voor de 22-jarige Malacia, maar de Belgische topclub is inmiddels kansloos. Clubs van een 'groter kaliber' volgen de Oranje-international aandachtig, bevestigt zaakwaarnemer Ali Dursun aan Voetbal International.
Van Bronckhorst acht Malacia rijp voor een stap hogerop. "Als je zo tegen Duitsland kan spelen, kan je natuurlijk een hoger niveau aan", zegt hij tegen VI. De voormalig Feyenoord-trainer ziet Malacia een soortgelijke route als hemzelf afleggen bij Feyenoord. "Hij zit nu al lang bij Feyenoord, op een gegeven moment voel je dat de tijd rijp is. Dan ga je op een hoger niveau spelen met betere medespelers en pik je zelf aan op dat niveau. Zo deed hij het al bij het Nederlands elftal. Dus als je mij vraagt of Tyrell klaar is voor een stap hogerop, zeg ik: honderd procent."
Ook Heus twijfelt niet aan Malacia. "Ik vind Daley Blind aan de bal fantastisch, maar verdedigend wordt-ie steeds weggelopen. Daarom zeg ik dat Tyrell Malacia de toekomst is, samen met Owen Wijndal van AZ. Zij zijn gewoon de linkervleugelverdedigers voor de komende jaren in Nederland. Het liefst zie ik 'm nog een jaar bij Feyenoord, dat-ie dan het WK speelt en vervolgens voor veel geld wordt verkocht. Voor hem en de club beter. Feyenoord kan het geld goed gebruiken en Tyrell is dan toe aan een niveau hoger dan Feyenoord. Want dat kan-ie aan. Hij is het goudmijntje van Feyenoord."
Blijft natuurlijk wel de vraag of hij daar gaat spelen, er is best wat concurrentie en daar steekt hij nou ook weer niet bovenuit imo.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:36 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het winter wk valt wel gunstig om hem nog een seizoen langer te kunnen behouden met de garantie op een basisplaats.
Al dachten we dat ook met Jorgensen maar ook niet echt te vergelijken die twee.
Weet niet of hij veel gaat spelen hoor. Beetje stuivertje wisselen met Wijndal en Blind zal af en toe ook nog spelen (helaas). Als je hem voor 12+ kunt verkopen zoals aan Lyon dan moet je dat gewoon doen.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:36 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het winter wk valt wel gunstig om hem nog een seizoen langer te kunnen behouden met de garantie op een basisplaats.
Al dachten we dat ook met Jorgensen maar ook niet echt te vergelijken die twee.
Gisteren stond bij City Ak op linksback, dat is voor Loewie ook nog wel een optie gok ik.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet niet of hij veel gaat spelen hoor. Beetje stuivertje wisselen met Wijndal en Blind zal af en toe ook nog spelen (helaas). Als je hem voor 12+ kunt verkopen zoals aan Lyon dan moet je dat gewoon doen.
Ik hoop dat Blind en Ak gewoon als linkercentrale worden gezien in het systeem met 5 verdedigers. Al is dat systeem voor Malacia niet echt een voordeel gezien zijn aanvallende kwaliteiten. Tegen Duitsland is hij handig, maar in die groepsfasepotjes moet je een vleugelback hebben die aanvallend sterk is.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren stond bij City Ak op linksback, dat is voor Loewie ook nog wel een optie gok ik.
Hij heeft al gezegd dat dat de enige twee opties zijn voor die plek ja. Maargoed, wat hier ook wordt gezegd, als je ergens tussen de 12 en 16 miljoen kan pakken voor een linksback moet je dat altijd doen. Zo ontzettend belangrijk is Malacia ook weer niet voor je (zoals Karsdorp bijvoorbeeld eigenlijk gewoon de spelverdeler was in het kampioensjaar of ArnoldGod nu bij Liverpool).quote:Op woensdag 6 april 2022 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Blind en Ak gewoon als linkercentrale worden gezien in het systeem met 5 verdedigers. Al is dat systeem voor Malacia niet echt een voordeel gezien zijn aanvallende kwaliteiten. Tegen Duitsland is dat handig, maar in die groepsfasepotjes moet je een vleugelback hebben die aanvallend sterk is.
Over Karsdorp gesproken. Bizar dat hij berhaupt nog nooit een voorselectie heeft gehaald, en een keer is meegenomen met wat oefeninterlands. Is onomstreden bij Roma en zal in dit systeem bij oranje prima renderen.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft al gezegd dat dat de enige twee opties zijn voor die plek ja. Maargoed, wat hier ook wordt gezegd, als je ergens tussen de 12 en 16 miljoen kan pakken voor een linksback moet je dat altijd doen. Zo ontzettend belangrijk is Malacia ook weer niet voor je (zoals Karsdorp bijvoorbeeld eigenlijk gewoon de spelverdeler was in het kampioensjaar of ArnoldGod nu bij Liverpool).
Tegen Man moet je hem altijd opstellen natuurlijk, dan frustreer je de beste speler van Senegal.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:50 schreef hhh38 het volgende:
Tegen Duitsland is hij handig, maar in die groepsfasepotjes moet je een vleugelback hebben die aanvallend sterk is.
Maar Man speelt volgens mij vaak centraal bij Senegal.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Man moet je hem altijd opstellen natuurlijk, dan frustreer je de beste speler van Senegal.
Het wisselt een beetje zo te zien. Maar ook tegen Sarr zou ik hem opstellen. Senegal heeft een uitstekende voorhoede.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Man speelt volgens mij vaak centraal bij Senegal.
Opritje leggen in Praag. @de_boswachterquote:Op woensdag 6 april 2022 14:55 schreef Caland het volgende:
Mikos vindt het maar raar dat Slot op zijn vrije dag afgelopen zondag naar Praag is gegaan om de wedstrijd te bekijken, want je hebt er toch al tegen gespeeld.
Mikos weet vast niet dat je daar een paar uitstekende palendansverenigingen hebt.
Stukje landingsbaan achter het gordijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opritje leggen in Praag. @:de_boswachter
Ik hoop vooral dat al die mongolen bij dat legioenzaal outdoor daarna weer gewoon terug naar hun eigen land ehh vak gaan!quote:Op woensdag 6 april 2022 17:23 schreef Grifte het volgende:
Begint toch wel te kriebelen voor morgen
Wel jammer dat het eerst thuis is, zo'n do-or-die wedstrijd in De Kuip zou genieten zijn. Hebben we tegen Partizan totaal niet gehad.
Weersvoorspelling ziet er voor de uren voor en tijdens de wedstrijd wel goed uit #feestelijknieuws
quote:Feyenoord Transfermarkt voegt toe dat ook de naam van Sam Lammers valt in Rotterdam. De 24-jarige spits stapte in de zomer van 2020 voor zeven miljoen euro over van PSV naar Atalanta, maar heeft het in Itali niet kunnen waarmaken. Dit seizoen speelt Lammers op huurbasis voor Eintracht Frankfurt, waar hij zijn aanvankelijke basisplaats gaandeweg het seizoen verloor. De laatste maanden mag Lammers, dit seizoen goed voor 2 goals in 22 officile duels, hooguit nog in de slotfase invallen. De voormalig Jong Oranje-international ligt hierna nog slechts n jaar vast bij Atalanta, waardoor een transfer zeker bespreekbaar zal zijn.
Ja, ontzettend balen zeg.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:16 schreef Elan het volgende:
Blijft toch eeuwig zonde dat we hem niet hebben kunnen houden .
Stukje onderschatting.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb echt veel vertrouwen in morgen. Slavia met poep in de broek naar ons toe.
Stelt echt geen reet voor dat Slavia, die bovendien kampen met blessuregevallen.quote:
Klopt, beter komen we gewoon niet opdagen morgen.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Stelt echt geen reet voor dat Slavia, die bovendien kampen met blessuregevallen.
Snap overigens echt niet dat mensen heel enthousiast worden van dit toernooi. De KNVB beker heeft nog meer aanzien.
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Stelt echt geen reet voor dat Slavia, die bovendien kampen met blessuregevallen.
Snap overigens echt niet dat mensen heel enthousiast worden van dit toernooi. De KNVB beker heeft nog meer aanzien.
Nee, ik heb oprecht veel vertrouwen in morgen, en denk dat Slavia wel enige poep in de broek heeft na de eerste helft de vorige keer en alle afwezigen bij hen. Dat gaat weer een magische sfeer worden morgenavond (feestelijk, zelfs!).quote:
Beetje laat alleen gezien de finale van volgende week.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Elan probeert iets uit te lokken
Liever tegen de PECs, de Heerenveens en de Utrechts van deze wereld inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toernooitje is toch leuk man. Vermakelijk. En best wat prima ploegen over nu. We hadden zelfs geen onaardige poule.
Ik heb er wel echt zin in, alleen een beetje jammer dat het weer tegen Slavia is. Tegen Leicester, Marseille of Roma zou het echt gaan leven bij mij.quote:Op donderdag 7 april 2022 00:12 schreef fetX het volgende:
Leeft nog niet heel erg. Zal nog wel komen.
quote:Op donderdag 7 april 2022 00:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Liever tegen de PECs, de Heerenveens en de Utrechts van deze wereld inderdaad.Niet happen op zo’n downie-post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toernooitje is toch leuk man. Vermakelijk. En best wat prima ploegen over nu. We hadden zelfs geen onaardige poule.
Verder eens dat het een erg vermakelijk toernooi is. Tot nu toe op Drita na gaat het allemaal best simpel ook, terwijl het op papier niet onaardige tegenstanders zijn. Een stuk beter dan de bagger waar Feyenoord al jaren tegen onderuit gaat in de EL in ieder geval.
Tegen Slavia waren sowieso twee van de leukste wedstrijden dit seizoen al
Met pijn en moeite derde
Het seizoen dat we de UEFA Cup wonnen speelden we vijf keer tegen PSV en toen klaagde niemandquote:Op donderdag 7 april 2022 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb er wel echt zin in, alleen een beetje jammer dat het weer tegen Slavia is. Tegen Leicester, Marseille of Roma zou het echt gaan leven bij mij.
In de halve finale dan maar
Geen idee of mensen toen klaagden, ik kende geen andere Feyenoord fansquote:Op donderdag 7 april 2022 00:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het seizoen dat we de UEFA Cup wonnen speelden we vijf keer tegen PSV en toen klaagde niemand
Het is een beetje vreemd ja, maar op zijn minst weten we wat we kunnen verwachten. Ben erg benieuwd of de verhoudingen hetzelfde zijn gebleven, in ieder geval was Slavia een leuke tegenstander. Alleen een beetje anti-climax als het hier eindigt maar ik heb het volste vertrouwen dat dat niet gaat gebeuren!
quote:Op vrijdag 1 maart 2002 00:14 schreef SpankSpankeronie het volgende:
5x in het jaar een PSV-Feyenoord das wel iets teveel van het goeie,zijn meestal niet van die doelpuntrijke wedstrijden.
Zet mijn geld in op PSV.
Leuke duels voor Luinge en Jol.
Fok begint inmiddels een leuk geschiedeniscanon te wordenquote:Op donderdag 7 april 2022 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee of mensen toen klaagden, ik kende geen andere Feyenoord fans
Maar kan me best voorstellen dat mensen op een mooie buitenlandse tegenstander hadden gehoopt, achteraf was het een geweldige clash.
Edit:
[..]
Wat boeit jou dat nou, je bent voor AZ.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is het vanavond droog in de Kuip? Zo'n nette plensbak is niet bepaald lekker.
Reken maar dat ik vandaag voor Feyenoord (met ratel in de hand) sta te juichen.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat nou, je bent voor AZ.
Nee, rot maar op.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Reken maar dat ik vandaag voor Feyenoord (met ratel in de hand) sta te juichen.
Volgens mij zag ik dat al eens voorbij komen deze week.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal Leen Huizer vanavond weer op die middenstip staan?
Ja verschrikkelijk, geen tijd voor PMDSquote:Op donderdag 7 april 2022 09:06 schreef Irritatie100 het volgende:
18:45 is overigens wel takkevroeg voor een kantoorslaaf als ik.
Juist op kantoor kan je een half dagje vrij pakken en die uren later weer goedmaken toch.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:06 schreef Irritatie100 het volgende:
18:45 is overigens wel takkevroeg voor een kantoorslaaf als ik.
Dat hele topic is leuk om terug te lezen, blijkbaar was PSV de favorietquote:Op donderdag 7 april 2022 01:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Fok begint inmiddels een leuk geschiedeniscanon te worden![]()
Echt zin in morgen
Ik ga nu vanuit kantoor direct door met de auto, dus dat zit er sowieso niet inquote:Op donderdag 7 april 2022 09:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, geen tijd voor PMDS
Normaliter op zich wel, maar helaas niet in de eerste 5-6 werkdagen van de maand als je op een financile afdeling werktquote:Op donderdag 7 april 2022 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist op kantoor kan je een half dagje vrij pakken en die uren later weer goedmaken toch.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat meen je?quote:Op donderdag 7 april 2022 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat nou, je bent voor AZ.
quote:Op donderdag 7 april 2022 00:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Liever tegen de PECs, de Heerenveens en de Utrechts van deze wereld inderdaad.Tegenstanders waren tot nu toe niet van een veel hoger niveau. Pas in de halve finale kan het een keer interessant worden, dat zegt toch genoeg over de kwaliteit van het toernooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toernooitje is toch leuk man. Vermakelijk. En best wat prima ploegen over nu. We hadden zelfs geen onaardige poule.
Daarbij vormt het een potentile bedreiging (blessures, vermoeidheid) in de strijd voor plek 2. Terwijl die plek juist het verschil kan maken voor hoe de komende jaren er sportief en financieel uit gaan zien. Niet de conference liek winnen.blablablabla
PLEASE DONT TAKE ME HOMEgodenquote:Op donderdag 7 april 2022 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Een nieuwe take me home.
@:Caland geniet hier nu al van.
PEC, Heerenveen en waarschijnlijk ook Utrecht waren gewoon laatste geworden in onze groep hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenstanders waren tot nu toe niet van een veel hoger niveau. Pas in de halve finale kan het een keer interessant worden, dat zegt toch genoeg over de kwaliteit van het toernooi?
Daarbij vormt het een potentile bedreiging (blessures, vermoeidheid) in de strijd voor plek 2. Terwijl die plek juist het verschil kan maken voor hoe de komende jaren er sportief en financieel uit gaan zien. Niet de conference liek winnen.
Ik denk dat Feyenoord juist voor de conference league een vrij pittig programma heeft gehad als je Slavia Praag en Union Berlin in de groepsfase treft.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenstanders waren tot nu toe niet van een veel hoger niveau. Pas in de halve finale kan het een keer interessant worden, dat zegt toch genoeg over de kwaliteit van het toernooi?
Daarbij vormt het een potentile bedreiging (blessures, vermoeidheid) in de strijd voor plek 2. Terwijl die plek juist het verschil kan maken voor hoe de komende jaren er sportief en financieel uit gaan zien. Niet de conference liek winnen.
meidquote:Op donderdag 7 april 2022 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dan ook gelijk alles zegt over het niveau van dat toernooitje.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord juist voor de conference league een vrij pittig programma heeft gehad als je Slavia Praag en Union Berlin in de groepsfase treft.
Denk dat je ook wel onderschat wat zo'n speelschema doet voor de spelers. Is goed voor die gasten.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dan ook gelijk alles zegt over het niveau van dat toernooitje.
Waar je blij mee kan zijn
Zeker, echt een toptoernooi. Geweldige tripjes, leuke tegenstanders, mogelijkheid om ver te komen.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dan ook gelijk alles zegt over het niveau van dat toernooitje.
Waar je blij mee kan zijn
Onze poule was in de EL niet gek geweest en zoals de rest al zei zouden de eerder genoemde ploegen waarschijnlijk stijf onderaan zijn geindigd.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk en juist daar maak ik me zorgen om. Die tweede plek is best haalbaar maar met onze smalle selectie is het wachten op puntverlies tegen Heracles.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Denk dat je ook wel onderschat wat zo'n speelschema doet voor de spelers. Is goed voor die gasten.En voor Slotgod ook.
Eens. Voor clubs als AZ, Vitesse en Feyenoord is dit ook gewoon hartstikke leuk. Dat negatieve gedoe altijd is wel een beetje vermoeiend.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
De Conference Leauge is echt een toptoevoeging, en toch een hele leuke competitie gebleken? (zowel voor AZ, Vitesse als Feyenoord) En na de voorrondes waren de tegenstanders ook helemaal niet zo slecht.
Maar wat zou jij dan graag willen zien? Het was voor jou een beter scenario geweest als er na de winter geen Europees voetbal meer was ?quote:Op donderdag 7 april 2022 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk en juist daar maak ik me zorgen om. Die tweede plek is best haalbaar maar met onze smalle selectie is het wachten op puntverlies tegen Heracles.
Mocht het je onverhoopt lukken om die groepsfase van de CL te halen (of PSV) zou dat een veel grotere financile en dus sportieve impact hebben op de komende jaren dan zelfs dit toernooitje winnen.
Misschien wel feestelijk om wat historisch perspectief hiertegenover te zetten. In 2002 leverde een Uefa Cup-winst net als nu de Conference League geen Champions League op. Toch kwalificeerde Feyenoord zich voor de Champions League van 2002-2003 maar dat was via de competitie en een voorronde tegen Fenerbahce.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Waar is @:Pietjepuk2000 ik ben wat feeststemming nodig na die drek van Elan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |