Wie gaat de halve finale halen? Ik gok PSV want Feyenoord is de laatste tijd niet echt in vorm, maar ze lieten net wel bij vlagen goed voetbal zien.
quote:Welke ploeg heeft de meeste buitenlanders? Feyenoord of PSV?
Op vrijdag 01 maart 2002 00:04 schreef CAZZO het volgende:
Zal wel uitdraaien op penaltyschieten na 2 oervervelende wedstrijden
Het schijnt finacieel niet echt gunstig te zijn. Ze kunnen de rechten van de wedstrijden niet doorverkopen aan een ander lucratief land. NOS heeft namelijk van beide clubs de uitzendrechten....
quote:beide kunnen als ze willen 11 buitenlanders opstellen.
Op vrijdag 01 maart 2002 00:07 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Welke ploeg heeft de meeste buitenlanders? Feyenoord of PSV?
da's dus echt wel een beetje teveel van het goeie
quote:idd Juve-Parma en dat waren me schoppartijen niet te zuinig,vooral die Uefacup finales.
Op vrijdag 01 maart 2002 00:18 schreef emerey het volgende:
doet me denken aan Juventus-Parma in 1995 dacht ik, toen moesten ze 6 of 7 keer tegen elkaar, 2x competitie, 2x beker, 2x uefacup en volgens mij ook nog voor de supercupda's dus echt wel een beetje teveel van het goeie
Maar goed, deze ontmoetingen zijn 2 wedstrijden op zich.
PSV - Feyenoord staat meestal niet garant voor sprankelijk en aantrekkelijk voetbal, wel veel inzet en strijd, en vaak 1-0 of 0-1.
Ik zet toch m'n geld op PSV, gezien het veldspel en de doelpunten die de Rotterdammers tegenkregen.
De laatste 11 resultaten:
30/1/2002 PSV Feyenoord 1 - 1
16/12/2001 Feyenoord PSV 0 - 0
25/2/2001 Feyenoord PSV 1 - 2
12/11/2000 PSV Feyenoord 1 - 0
3/2/2000 PSV Feyenoord 0 - 1
28/11/1999 Feyenoord PSV 1 - 0
21/2/1999 Feyenoord PSV 3 - 1
22/9/1998 PSV Feyenoord 1 - 2
26/4/1998 PSV Feyenoord 3 - 3
14/9/1997 Feyenoord PSV 1 - 1
9/3/1997 Feyenoord PSV 0 - 0
Ik gok dat Psv wint van feyenoord
Is het trouwens al bekend wie de mogelijke tegenstander van de winnaar gaat worden?
quote:Ben er nog niet uit wie ik denk dat er wint en wie ik hoop dat er wint
Op vrijdag 01 maart 2002 00:02 schreef emerey het volgende:
Wie gaat de halve finale halen?
Aan de andere kant is het ook wel weer zó, dat er (hoe je het ook wend of keert) een Nederlandse ploeg in de halve finale van de UEFA-cup staat...!!
Mijn voorkeur gaat overigens uit naar Feyenoord, maar ze zullen een harde dobber hebben aan PSV.
Het beloofd, qua naam en ranking, twee leuke wedstrijden te worden....
May the best team win...!! (Feyenoord?!)
Feyenoord gaat het gewoon winnen van P$V...magertjes, maar ze doen het toch
quote:Ik ook achteraf gezien. M'n eerste post was na het zien van Feyenoord, maar ik had PSV nog niet zien spelen
Op vrijdag 01 maart 2002 20:13 schreef menjo het volgende:
Traditioneel heeft PSV het altijd zeer lastig tegen Feyenoord (al is dat de laatste jaren mischien wat anders), bovendien is de return in Rotterdam. Ik geef Feyenoord dus net iets meer kans om door te gaan.
Als PSV-supporter denk/hoop ik dat natuurlijk maar ook als ik neutraal zou zijn zou ik zeggen PSV, want als je eerlijk bent speelt PSV gewoon beter voetbal als Feyenoord...
[Dit bericht is gewijzigd door chelloboy op 01-03-2002 22:25]
quote:die zullen die wedstrijden ZEKER niet leiden, het blijft toch UEFA cup voetbal dus maar ik zet mijn "geld" ook op PSVau
Op vrijdag 01 maart 2002 00:14 schreef SpankSpankeronie het volgende:
5x in het jaar een PSV-Feyenoord das wel iets teveel van het goeie,zijn meestal niet van die doelpuntrijke wedstrijden.
Zet mijn geld in op PSV.
Leuke duels voor Luinge en Jol.
quote:Nou je hoeft niet met de trein hoor er komen ruim 32 bussen naar Eindhoven toe met Feyenooit(fans)en er wacht jullie een warm welkom.
Op maandag 04 maart 2002 09:38 schreef Luni het volgende:
Na gisteren hoef ik Jol voorlopig effe niet op het veld te zien, de klootzak. Nu het Europees is kunnen we hopelijk zonder die klote trein naar Eindhovuh.
quote:Als tomasson nog ff oefent op zijn fopduiken zit er miskien wat in met deze schijts. We herinneren ons allemaal natuurlijk de fopduik die De Boer maakte tegen Kroatie
Op dinsdag 12 maart 2002 17:49 schreef huupke het volgende:
de scheids voor de 1e wedstrijd is collina .......
quote:Je bedoelt Tsjechië misschien?
Op dinsdag 12 maart 2002 19:30 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Als tomasson nog ff oefent op zijn fopduiken zit er miskien wat in met deze schijts. We herinneren ons allemaal natuurlijk de fopduik die De Boer maakte tegen Kroatie
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 20:15 schreef Schanulleke het volgende:[..]
Je bedoelt Tsjechië misschien?
Ik geef PSV de beste kansen, in dit treffen, en in het vervolg.
[Dit bericht is gewijzigd door CAZZO op 12-03-2002 23:44]
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 23:41 schreef CAZZO het volgende:[..]
[img]link plaatsen[/img]
Ja die kennen we,maar Machlas doet niet mee dus geen penalties.Lijkt me wel wat overbodig om ook nog een arbitraal trio uit het buitenland in te vliegen,hadden ze geen Nederlandse scheidsrechter kunnen aanstellen voor de dubbel?
quote:Toch oppassen voor PSV, dalijk gijzelen ze Collina en sturen van de Herik het veld op om te fluiten.
Op dinsdag 12 maart 2002 23:36 schreef zeman het volgende:
voor wie hem nog niet kent:
Ik denk dat PSV ook de beste papieren heeft, zeker omdat van Hooijdonck, Tomasson en Leonardo geen schwalbes meer mogen maken van de voorzitter.
Me is trouwens weer parraat morgen in het stadion
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 18:23 schreef chelloboy het volgende:[..]
Nou je hoeft niet met de trein hoor er komen ruim 36 bussen naar Eindhoven toe met Feyenooit(fans)en er wacht jullie een warm welkom.
Ik zal niet van de partij zijn morgen ga geen ¤ 39 betalen voor z'n kut busreis. eretribune was helaas niet meer aan te komen. Dan maar thuis voor de buis, daar zie je het tenminste goed, wat dat uitvak in Eindhovuh is echt drama.
Als Feyenoord in Eindhoven een keer kan scoren (0-1/1-1/2-1)dan geef ik ze een goede kans om het thuis te kunnnen afmaken!
In de Kuip ben ik i.i.g. van de partij!
Trouwens diegene die deze ronde doorkomt, tip ik ook voor de winst in de Finale!
quote:Ja zal best dat het uitvak een drama is,ben er zelf nog nooit in geweest maar als het vol zit lijkt het me toch wel leuk om daar tussen te zitten alleen het zal wel stil zijn in dat vak want reken maar dat PSV een flinke overwinning gaat halen.Ik zelf zit op Oost vak U op me eigen vaste plekkie en daar is het wel altijd gezellig.
Op woensdag 13 maart 2002 13:07 schreef Luni het volgende:[..]
Ik zal niet van de partij zijn morgen ga geen ¤ 39 betalen voor z'n kut busreis. eretribune was helaas niet meer aan te komen. Dan maar thuis voor de buis, daar zie je het tenminste goed, wat dat uitvak in Eindhovuh is echt drama.
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 19:44 schreef bossie het volgende:
Ik denk dat Feyenoord wel gaat winnen.
Hoewel PSV ook wel een goeie kans maakt.
Je bent net mijn broertje:
"Ik denk dat Engeland gaat winnen, maar ik hoop Nederland."
Dan is het nu tijd voor de voorspellingen
Ik denk dat het 3-1 wordt voor PSV
1-0 Jan Vennegoor of Hesselink
1-1 Van Persie
2-1 Kezman
3-1 Van Bommel
Wat denken jullie ervan?
quote:Drijf ze in een hoekje en...... maak ze KAPOTTT!! Als ik iets nog meer haat dan brabanders zijn het wel rotterdammers
Op dinsdag 12 maart 2002 18:23 schreef chelloboy het volgende:[..]
Nou je hoeft niet met de trein hoor er komen ruim 32 bussen naar Eindhoven toe met Feyenooit(fans)en er wacht jullie een warm welkom.
![]()
![]()
quote:Het lijkt wel of hij betrapt werd in de douche-ruimte....
Op dinsdag 12 maart 2002 23:36 schreef zeman het volgende:
voor wie hem nog niet kent:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |