Liever tegen de PECs, de Heerenveens en de Utrechts van deze wereld inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Stelt echt geen reet voor dat Slavia, die bovendien kampen met blessuregevallen.
Snap overigens echt niet dat mensen heel enthousiast worden van dit toernooi. De KNVB beker heeft nog meer aanzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toernooitje is toch leuk man. Vermakelijk. En best wat prima ploegen over nu. We hadden zelfs geen onaardige poule.
Ik heb er wel echt zin in, alleen een beetje jammer dat het weer tegen Slavia is. Tegen Leicester, Marseille of Roma zou het echt gaan leven bij mij.quote:Op donderdag 7 april 2022 00:12 schreef fetX het volgende:
Leeft nog niet heel erg. Zal nog wel komen.
quote:Op donderdag 7 april 2022 00:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Liever tegen de PECs, de Heerenveens en de Utrechts van deze wereld inderdaad.Niet happen op zo’n downie-post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toernooitje is toch leuk man. Vermakelijk. En best wat prima ploegen over nu. We hadden zelfs geen onaardige poule.
Verder eens dat het een erg vermakelijk toernooi is. Tot nu toe op Drita na gaat het allemaal best simpel ook, terwijl het op papier niet onaardige tegenstanders zijn. Een stuk beter dan de bagger waar Feyenoord al jaren tegen onderuit gaat in de EL in ieder geval.
Tegen Slavia waren sowieso twee van de leukste wedstrijden dit seizoen al
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Het seizoen dat we de UEFA Cup wonnen speelden we vijf keer tegen PSV en toen klaagde niemandquote:Op donderdag 7 april 2022 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb er wel echt zin in, alleen een beetje jammer dat het weer tegen Slavia is. Tegen Leicester, Marseille of Roma zou het echt gaan leven bij mij.
In de halve finale dan maar
Geen idee of mensen toen klaagden, ik kende geen andere Feyenoord fansquote:Op donderdag 7 april 2022 00:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het seizoen dat we de UEFA Cup wonnen speelden we vijf keer tegen PSV en toen klaagde niemand
Het is een beetje vreemd ja, maar op zijn minst weten we wat we kunnen verwachten. Ben erg benieuwd of de verhoudingen hetzelfde zijn gebleven, in ieder geval was Slavia een leuke tegenstander. Alleen een beetje anti-climax als het hier eindigt maar ik heb het volste vertrouwen dat dat niet gaat gebeuren!
quote:Op vrijdag 1 maart 2002 00:14 schreef SpankSpankeronie het volgende:
5x in het jaar een PSV-Feyenoord das wel iets teveel van het goeie,zijn meestal niet van die doelpuntrijke wedstrijden.
Zet mijn geld in op PSV.
Leuke duels voor Luinge en Jol.
Fok begint inmiddels een leuk geschiedeniscanon te wordenquote:Op donderdag 7 april 2022 00:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee of mensen toen klaagden, ik kende geen andere Feyenoord fans
Maar kan me best voorstellen dat mensen op een mooie buitenlandse tegenstander hadden gehoopt, achteraf was het een geweldige clash.
Edit:
[..]
Wat boeit jou dat nou, je bent voor AZ.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is het vanavond droog in de Kuip? Zo'n nette plensbak is niet bepaald lekker.
Reken maar dat ik vandaag voor Feyenoord (met ratel in de hand) sta te juichen.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat nou, je bent voor AZ.
Nee, rot maar op.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Reken maar dat ik vandaag voor Feyenoord (met ratel in de hand) sta te juichen.
Volgens mij zag ik dat al eens voorbij komen deze week.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal Leen Huizer vanavond weer op die middenstip staan?
Ja verschrikkelijk, geen tijd voor PMDSquote:Op donderdag 7 april 2022 09:06 schreef Irritatie100 het volgende:
18:45 is overigens wel takkevroeg voor een kantoorslaaf als ik.
Juist op kantoor kan je een half dagje vrij pakken en die uren later weer goedmaken toch.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:06 schreef Irritatie100 het volgende:
18:45 is overigens wel takkevroeg voor een kantoorslaaf als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |