Zeker een goede keuze ja. Was ook tyfuskoud zeg.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteindelijk niet gegaan. Mijn pa was in Lissabon en ik had twee verjaardagen. Ik denk dat ik de goede keuze heb gemaakt! Wel blij met de punten natuurlijk.
Donderdag gaat het om de knaken.
quote:Op zondag 3 april 2022 09:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind wel dat Slot moet stoppen met zeuren dat de keeper van de tegenstander altijd zijn beste wedstrijd speelt tegen Feyenoord. Hoor hem dat gisteren ook weer zeggen terwijl Wellenreuter er bij beide goals slecht uit ziet.
Moet je niet doen, je spelers gaan daar op een gegeven moment zelf ook in geloven.
Pietjepukkedquote:Op zondag 3 april 2022 09:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Een uitstekend spelende keepert en dat zeuren noemen.
Oneens, ik vond ons de eerste helft prima spelen. Tweede helft ging Willem 2 wat anders spelen en daar hadden we wat moeite mee, maar dat is vanaf het begin al zo als een tegenstander het wat anders neer zet.quote:Op zondag 3 april 2022 09:59 schreef fetX het volgende:
De laatste wedstrijden is het spel wel echt wat minder hè (in de Eredivisie) al is elk punt verder gewoon verdiend binnengehaald. Eerste seizoenshelft was wel een stuk beter.
Heb gisteren niet gezien, dus ga voornamelijk af op wat ik lees. Vond in ieder geval van de wedstrijden tegen Ajax, PEC, AZ en Groningen er maar weinig minuten tussen zitten die me echt konden bekoren (de eerste helft in de ArenA dan wel) al waren we dan wel overwegend de bovenliggende partij.quote:Op zondag 3 april 2022 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oneens, ik vond ons de eerste helft prima spelen. Tweede helft ging Willem 2 wat anders spelen en daar hadden we wat moeite mee, maar dat is vanaf het begin al zo als een tegenstander het wat anders neer zet.
Het grootste probleem blijft voorin. Als je al die kansen en schoten wat eerder om zet in goals heeft niemand het meer over die tweede helft.
En dan zondag een potentiële bananenschil in Almelo. Die derde plek is ook nog allerminst zeker.quote:Op zondag 3 april 2022 10:06 schreef Caland het volgende:
Hopelijk kunnen we donderdag al wat afstand nemen, die lui schijnen best wat geschorsten en geblesseerden te hebben. Al speelt die ziek snelle negerspits wel mee daar
Als je dat bekertje ophaalt in Tirana maakt het toch ook helemaal niet uit op welke plek je eindigt?quote:Op zondag 3 april 2022 10:10 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan zondag een potentiële bananenschil in Almelo. Die derde plek is ook nog allerminst zeker.
Heb je de programma's van AZ en Twente gezien? AZ nog Utrecht uit en Ajax thuis en Twente moet nog naar de Kuip.quote:Op zondag 3 april 2022 10:10 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan zondag een potentiële bananenschil in Almelo. Die derde plek is ook nog allerminst zeker.
Die kans lijkt me toch nog wel wat kleiner dan een 3e plek Eredivisie, maar is in principe correct.quote:Op zondag 3 april 2022 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dat bekertje ophaalt in Tirana maakt het toch ook helemaal niet uit op welke plek je eindigt?
Groningen vond ik ook erg slecht, maar bij PEC en AZ vond ik juist dat je hetzelfde zag gebeuren als gister. Tegen PEC kreeg je in het eerste half uur zo belachelijk veel ruimte dat je met wat meer overzicht voorin 3 goals had moeten maken mijn inziens. Tegen AZ idem, daar vond ik ons gewoon beter tot aan het eerste penalty moment en had je ook 1 of 2 goals moeten/kunnen maken.quote:Op zondag 3 april 2022 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb gisteren niet gezien, dus ga voornamelijk af op wat ik lees. Vond in ieder geval van de wedstrijden tegen Ajax, PEC, AZ en Groningen er maar weinig minuten tussen zitten die me echt konden bekoren (de eerste helft in de ArenA dan wel) al waren we dan wel overwegend de bovenliggende partij.
Verder wel eens over het scoren trouwens hoor. Dat is wel echt een dingetje en heeft ons flink wat punten gekost. Sluit niet uit dat we anders tweede hadden gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |